IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : De Gouden Kooi Vorige pagina | Volgende pagina
Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 22-05-2008 23:10 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Jaapie heeft gewonnen...

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 22-05-2008 23:10]


Het is de lichtinval ;')


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-05-2008 23:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Jaaahahahaha.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 22-05-2008 23:13 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2008 22:56 schreef Dentz het volgende:
En de helft van zijn geld schenkt hij aan een goed doel. Dat is nou Jaap, sympathiek tot en met.


ik gok de kankerbescherming


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


watery black
Usericon van watery black
Posted 22-05-2008 23:14 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2008 23:13 schreef Aaaarco het volgende:
ik gok de kankerbescherming


bescherming?


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-05-2008 23:14 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2008 23:10 schreef Schaep het volgende:
Jaaahahahaha.

Woei.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2008 23:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Yeah!!!!!!

Zie je nou wel dat overgewicht loont!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-05-2008 23:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Psycho_pippi en ik zijn aansprakelijk voor in totaal 6 stemmen!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-05-2008 23:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hahahaha, goed bezig!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-05-2008 23:23 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jaap for president


Je moeder.


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-05-2008 23:24 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

ben wél benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen in het dagelijks leven / op straat / werk etc... zal wel niet van een leien dakje gaan


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Litha
Usericon van Litha
Posted 23-05-2008 16:23 by Litha Wijzig reactieProfiel van LithaQuote dit berichthttp://www.lithadesign.nl

quote:
Op 22 mei 2008 23:13 schreef Aaaarco het volgende:
ik gok de kankerbescherming





Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 23-05-2008 23:08 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Jammer dat het afgelopen is.

JAAPIO!!!!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2008 22:12 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 24-05-2008 22:45 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Zo goor!

En toch.... GO JAPIO!!!!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 24-05-2008 22:48 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 22:45 schreef Psycho Pippi het volgende:
Zo goor!

En toch.... GO JAPIO!!!!


Sorry, herstel: GO JAAPIO!!!!!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2008 22:48 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Blij dat we dat programma hier niet krijgen, is al erg genoeg dat mijn vriendin altijd dat Big Bother wil zien. Nieuwe Big Bother serie (nummer 8 geloof ik al) begint over een week of twee weer


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 24-05-2008 22:54 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 22:48 schreef Mark het volgende:
Blij dat we dat programma hier niet krijgen, is al erg genoeg dat mijn vriendin altijd dat Big Bother wil zien. Nieuwe Big Bother serie (nummer 8 geloof ik al) begint over een week of twee weer


Zucht, ik zou graag Big Brother 8 kijken...


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2008 22:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Idd. Mark, als jij nou elke week de afleveringen even opneemt en opstuurd op dvd...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2008 23:10 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Me hoela, dat overleef ik niet

En naast Big Bother hebben ze hier dan ook nog Celebrity Big Bother, ook al 6 of 7 seizoenen van. Niet te geloven hoe populair dat programma hier is. Ze hebben in de Celeb Big Bother mensen gehad als: Dirk Benedict (Face van The A-Team), Jermain Jackson (oudere broer van Michael), Brigitte Nielsen, en ma Stallona (ja, de moeder van dus, in hetzelfde huis als Nielsen (ex van )). Dirk Benedict was trouwens nog wel gaaf


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-05-2008 23:14 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, vet! Die brigitte nielsen zit hier in nederland in het programma celebrity rehab, waar allemaal b-sterren proberen af te kicken van drank/drugs.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 24-05-2008 23:15 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2008 23:10 schreef Mark het volgende:
Me hoela, dat overleef ik niet

En naast Big Bother hebben ze hier dan ook nog Celebrity Big Bother, ook al 6 of 7 seizoenen van. Niet te geloven hoe populair dat programma hier is. Ze hebben in de Celeb Big Bother mensen gehad als: Dirk Benedict (Face van The A-Team), Jermain Jackson (oudere broer van Michael), Brigitte Nielsen, en ma Stallona (ja, de moeder van dus, in hetzelfde huis als Nielsen (ex van )). Dirk Benedict was trouwens nog wel gaaf


Gàààààf! Zijn daar geen links voor? Site's willen we zien!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2008 23:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Tja, dat weet ik helaas niet. Wordt uitgezonden door Channel 4, dus misschien hebben ze op www.channel4.co.uk een link naar oude afleveringen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 24-05-2008 23:19 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Thanks, dat is een begin. Ik ga gelijk even zoeken of ik er iets over kan vinden.


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-05-2008 23:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dit is blijkbaar de specifieke link:

http://www.channel4.com/bb_holding/index.jsp


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 24-05-2008 23:23 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

En alweer bedankt!


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen