IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Auteur:
Topic : De Gouden Kooi Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 13:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 13:14 schreef Chelman het volgende:
Bijstandtrekkers ....bepaalde lieden.
kun je er nu weer een dagje tegen aan???


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 13:12 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat een tendentieuze, ongefundeerde en buitengewoon kwetsende opmerking.
Weet ik. Alleen is het natuurlijk niet ongefundeerd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 13:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 13:17 schreef Misanthrope het volgende:
Weet ik. Alleen is het natuurlijk niet ongefundeerd.

oho!!! wat een uitspraken alweer(geert wilders zou er trots op zijn)

(ps hoe ging je tentamen!!)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 13:20 schreef attila_de_hun het volgende:
oho!!! wat een uitspraken alweer(geert wilders zou er trots op zijn)

(ps hoe ging je tentamen!!)
Ik doe wel vaker uitspraken waar Geer trots op zou zijn. Maarja, ik doe ook wel vaker uitspraken waar Halsema trots op zou moeten zijn, mits ze niet, hypocriet als ze is, zelf milieuverneuking nastreeft.

Ik denk dat ik mijn pijlen beter kan richten op het tentamen van vrijdag, daar heb ik misschien wel kans.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Maar om ontopic te blijven: kan iemand mij uitleggen wat de aantrekkingskrachti s van dit soort programma's? Ze zijn namelijk retesaai.

Gewone mensen die zeer gewone, volstrekt oninteressante dingen doen, zinloze gesprekken voeren en die achter de schermen opgehitst worden om conflict op te zoeken met bepaalde andere bewoners. Ze beseffen niet dat de programmamakers hun precies sturen om de door hun gewenste resultaat te bereiken. Vervolgens gaan ze oeverloos lullen over 'ik heb mezelf leren kennen, ik ben een beter mens' en nog meer van dat soort bullshit.

Wat is hier leuk aan? Dat het voor een grote groep leuk is, staat als een paal boven water, daarom zijn dit soort proggies ook vrij scuccesvol. Maar waarom?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2006 13:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zodat mensen met een nog saaier leven naar ze kunnen kijken .. en dan alle merchandising ervan gaan kopen ..


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Even helemaal weg en naar de problemen van een ander kijken.

Ik heb het nog nooit gezien en ga het ook nooit kijken.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-10-2006 13:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zat gisteren kort "undercover lover" te kijken ...

6 koppels sturen 1 van de 2 uit een koppel samen met een zwik geile vrijgezellen naar een tropisch eiland. Op dat eialdn weten ze dat er mensen zijn met een relatie, aan hen uit te vissen wie dat zijn, als ze niet ontdekt worden krijgen ze cash ... de partners zien alles vanuit een ande resort.

Goh ... volgens mij was temptation island niet sappig genoeg meer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:34 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Oftewel, neuqen en anders geen pecunia...

Doe mij maar CNN, Discovery, BBC of National Geographic...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Op national geographic wordt ook vaak afgeneuqed.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 10-10-2006 13:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 13:36 schreef Chelman het volgende:
Op national geographic wordt ook vaak afgeneuqed.
Maar dat is animal sex, veel geiler.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Klopt. Een opgehitste Olifant ziet er gaver uit dan een bijstandtrekkende sloerie uit Almere.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 10-10-2006 13:47 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 13:27 schreef Chelman het volgende:
Wat is hier leuk aan? Dat het voor een grote groep leuk is, staat als een paal boven water, daarom zijn dit soort proggies ook vrij scuccesvol. Maar waarom?

apen, na-apen en de mol.


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-10-2006 13:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2006 13:27 schreef Chelman het volgende:
Maar om ontopic te blijven: kan iemand mij uitleggen wat de aantrekkingskrachti s van dit soort programma's? Ze zijn namelijk retesaai.



men hoopt op sensatie. niks meer niks minder. dat ze met elkaar gaan neuken of vechten ofzo.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 13:54 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Lekker mensen kijken.

Als ik op een bankje in de stad zit vermaak ik me ook wel prima.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-10-2006 13:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Lekker mensen kijken. Dat kan ook op bangbros.com


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-10-2006 14:00 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

dat klopt, maar dat maakt het niet minder luek.

LAL


Suck my piss


Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-10-2006 14:58 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Playboy wil Nena uit Gouden Kooi naakt zien
(Novum) - Gouden Kooi-bewoonster Nena besluit binnenkort of zij naakt gaat poseren voor mannenblad Playboy. Hoofdredacteur Jan Heemskerk wacht 'met smart' op het antwoord van de 19-jarige blondine, laat hij maandag weten.

Heemskerk wil Nena graag naakt in zijn blad zien, omdat ze er leuk uitziet. Bovendien gaat het programma over geld verdienen en opvallen. "Als je in Playboy staat, bereik je dat doel."

Zondagavond ontstond discussie aan de eettafel in de Gouden Kooi-villa of de schoonheid uit het Noord-Hollandse Landsmeer het aanbod moet aannemen. Bewoner Bart, een eventmanager die vanwege het geld aan het realityprogramma meedoet, is tegen. Hij vindt dat Nena zelf moet beslissen, maar het echt alleen moet doen als ze er helemaal zeker ervan is. De andere bewoners zijn het daarmee eens. Naar aanleiding van dit gesprek besluit Nena Playboy maandag terug te bellen.

Nena is op 15-jarige leeftijd gaan samenwonen met haar vriend, een profvoetballer. Nu haar relatie over is, weet de op de mavo opgeleide schoonheid niet wat ze met haar leven wil.

Kandidaten die meedoen aan De Gouden Kooi nemen hun intrek in een villa. Wie dat het langst volhoudt, krijgt het peperdure landgoed cadeau. Voorwaarde is dat de kandidaat er minimaal een jaar heeft opgesloten gezeten.



Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 10-10-2006 15:06 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 10 oktober 2006 13:57 schreef Chelman het volgende:
Lekker mensen kijken. Dat kan ook op bangbros.com


Stel van die bangbros.com gasten in een huis zetten en dan elke week weer een lading sletjes erin gooien lijkt me inderdaad een prima reality programma.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-10-2006 17:44 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 oktober 2006 13:57 schreef Chelman het volgende:
Lekker mensen kijken. Dat kan ook op bangbros.com


Met een zakje chips en een glaasje prik, ja. Tsjongejonge.

Het is gewoon vermakelijk om naar gewone mensen te kijken en de problemen die ze krijgen als ze in een onbekende groep gezet worden. Vinden sommige mensen.

Anderen kijken liever naar csi. Of naar tekenfilms. Of naar wat dan ook. Lekker belangrijk.



Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 10-10-2006 22:07 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Sommige mensen kijken naar dit forum...


Hatsjikidee!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2006 22:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hehe, inderdaad.

quote:
De serie belicht oneindig allerlei aspecten van het leven van deze prachtige dieren. Met hun omgangsvormen, maniertjes en gevoeligheden bewijzen de apen steeds weer hoe nauw hun verwantschap is met de menselijke soort. We zijn getuige van hun kleine ruzies en de serieuze machtstrijd die ze soms voeren; we zien hoe zwaar een nieuw moederdier het heeft om zich in haar groep staande te houden; en we leven mee met dagelijkse probleempjes zoals een heftige apenkiespijn.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-10-2006 22:11 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehehe.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2006 22:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De gouden lichtekooi


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 11-10-2006 18:07 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
I used to masturbate to tapes, "Planet of the Apes"


Suck my piss


Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen