IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Lugubrum Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-04-2003 22:46 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

pssst ze heerschen nog steeds


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2003 22:47 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 22:46 schreef karnivoor het volgende:
pssst ze heerschen nog steeds
*offtopic* Hee jij daar, heb jij die sletjes die karin aanvielen eens flink afgetuigd?? *offtopic*


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 14-04-2003 22:50 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

een keertje gezien hahhaha toen stond ik erop te bangen, dus het zal wel tof zijn geweest



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 14-04-2003 22:56 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2003 22:45 schreef Heer Krieg het volgende:
Heretic met maaien in de cd(waar zijn die gebleven)


Waar de maaien zijn weet ik niet, maar Heretic gaat in de toekomst een cd uitbrengen via Barbarian Wrath. Althans, dat vertelde Andy mij na een fles Wodka en een fles Bacardi, dus het waarheidsgehalte KAN wat lager zijn....


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-04-2003 23:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 april 2003 22:47 schreef Misanthrope het volgende:
*offtopic* Hee jij daar, heb jij die sletjes die karin aanvielen eens flink afgetuigd?? *offtopic*


nope, ging allemaal wat snel, voilgens mij heeft er wel eentje een pijnlijke kaak van mijn schouder () maar verder niet, te laat...


Je moeder.


R.
Usericon van R.
Posted 27-05-2003 9:11 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Dit is nog eens een band! de totem, wat een meesterwerk!!! Alleen was wel even schrikken dat ik deze voze boeren in de ceedee schappen van Boudisqe zag liggen.

Kort om "beer us or die"

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-06-2008 0:19]


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 28-05-2003 20:45 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

quote:
Op 27 mei 2003 9:11 schreef R. het volgende:
Dit is nog eens een band! de totum, wat een meesterwerk!!! Alleen was wel even schrikken dat ik deze voose boeren in de ceedee schappen van Boudisqe zag liggen.

Kort om "beer us or die"


Hierbij is Lugubrum de underground ontstegen.


GODLESS NORTH buy it now.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 28-05-2003 20:45 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Oops.


Bazzio Attacks!!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 28-05-2003 21:47 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik kreeg gister Winterstones binnen, kende em al van een maat vamme, lekker cd'tje, beetje Burzum achtig kwa slependheid van de nummers hoewel de, overigens zeer goed klinkende, vocalen wat rauwer zijn.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 28-05-2003 21:49 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht

Gedachten en geheugen, luister daar maar naar. Eerste gedeelte lekkere ouderwetse black metal, en daarna koeienstront(lekkere ouderwetse instrumentale Burzum versies)


GODLESS NORTH buy it now.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 29-05-2003 14:07 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

eind oktober:

LUGUBRUM
KRIEG
FLUISTERWOUD
MERRIMACK

live onstage..

prepare for armageddon!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-06-2003 14:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

oud nieuws maar ben er evengoed wel


Je moeder.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-06-2003 14:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wie/wat is die laatste act?


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 02-06-2003 16:13 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 2 juni 2003 14:05 schreef Slechtheid het volgende:
Wie/wat is die laatste act?


Fransen Black Metal, beetje middelmaat wel.


Je kan me de bout hachelen!


Norgaath
Usericon van Norgaath
Posted 02-06-2003 18:07 by Norgaath Wijzig reactieProfiel van NorgaathQuote dit berichthttp://www.facebook.com/Coldborn

quote:
Op 29 mei 2003 14:07 schreef irritante klootzak het volgende:
eind oktober:

LUGUBRUM
KRIEG
FLUISTERWOUD
MERRIMACK

live onstage..

prepare for armageddon!


Ik dacht dat dit niet doorgaat... Weet iemand iets meer erover?

[Dit bericht is gewijzigd door Norgaath op 02-06-2003 18:08]



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-06-2003 21:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Het is jammer dat Gedachte & Geheugen niet meer te krijgen is


R.
Usericon van R.
Posted 16-06-2003 23:19 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Heb de totem (orgineel en rerelease) en bruyne troon. heerschende platen! de totem behoord nog tot een van de beste in me cdrek!

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 03-06-2008 0:20]


bonobo
drs.
Usericon van bonobo
Posted 16-06-2003 23:25 by bonobo Wijzig reactieProfiel van bonoboQuote dit berichthttp://www.moslimswiththeirlimbschoppedoff.gr/eatfun.htm

R(asdebiel)., het is niet de totum, maar de Totem.

Yep, Lugubrum is uniek, maar niet altijd even grappig of zelfs maar 'rauw'. Ik vind de Totem hun minst beroerde plaat, maar aan de andere kant heeft De Bryne Troon meer geschifte nummers die uitermate geschikt zijn om snotneuzen er van te weerhouden om naar blek metle te luisteren.

Nogmaals, geinig, maar de grap raakt nu wel een beetje uitgewerkt. Ben eerder benieuwd naar Kludde.


Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 7:27 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 23:25 schreef bonobo het volgende:

Nogmaals, geinig, maar de grap raakt nu wel een beetje uitgewerkt. Ben eerder benieuwd naar Kludde.

Kludde? Een Belgische demoon


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-06-2003 7:35 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2003 23:25 schreef bonobo het volgende:
R(asdebiel)., het is niet de totum, maar de Totem.
..De Bryne Troon....(verhaal).....


Herren oder damen, als jullie elkander corrigeren dan wel ZELF GVD correct nederlandsch schrijven. Of i.i.g. "bruyne" goed tikken. B.V.D.
//edit
Overigens: behoorT

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-06-2003 7:41]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 17-06-2003 7:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

lol


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 17-06-2003 10:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

kneusjes..

welke mongool zei dat dit concert "oud nieuws" was, moet al helemaal zijn smoel houden, aangezien ik de regelneef ben van dit concert en dit concert pas een maandje in de planning staat..

probeer de volgende keer met andere praatjes indruk op ons te maken..

bedankt...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-06-2003 17:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 juni 2003 10:48 schreef irritante klootzak het volgende:
kneusjes..

welke mongool zei dat dit concert "oud nieuws" was, moet al helemaal zijn smoel houden, aangezien ik de regelneef ben van dit concert en dit concert pas een maandje in de planning staat..

probeer de volgende keer met andere praatjes indruk op ons te maken..

bedankt...


goed mongooltje, eerst eens even je eigen informatie nagaan voordat je anderen van jouw iq gaat beschuldigen. krieg + lugubrum is begin dit jaar al eens aangekondigd voor de pazzop, dus gebruik even de zoekfunctie als je die kan vinden, om het na te gaan


Je moeder.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 17-06-2003 17:28 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

je bent nog steeds even lief karnitje


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 17-06-2003 17:45 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht



maargoed als het in de pazzop is ben ik er wel, andere zaal zie ik rond die tijd wel.


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen