IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Blinded Colony
ThaTyger
Usericon van ThaTyger
Posted 06-10-2006 21:02 by ThaTyger Wijzig reactieProfiel van ThaTygerQuote dit bericht

Check deze band eens :

Blinded Colony

Ik vindt ze erg goed, en wou eens weten wat jullie er zoal van denken

edit: nu wel

[Dit bericht is gewijzigd door ThaTyger op 07-10-2006 18:24]


kwaliteit > kwantiteit


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-10-2006 21:10 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Dut ut niet.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-10-2006 12:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb cd van , vind het beetje mindere gothenborgband, mar mag er zijn slechtere


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2007 21:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

iemand de nieuwe al gehoord?


signature


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 19-06-2007 21:39 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Wel gehoord, niet boeiend genoeg om tot nu toe meer dan 2 luisterbeurten aan te geven.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2007 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vind em wel geslaagd tot nu toe!

stem is we wat te monotoon, maar toch, de zanglijnen zijn ok!!!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-09-2007 18:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die nieuwe is Bruut zeg, zeker een kans geven!


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-05-2009 23:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

echt wel


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2011 0:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zeker weten



Ben? Pim?







[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-01-2011 0:27]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-03-2012 23:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oei, ze zijn veranderd in The Blinded, de muziek is niet zo pittig meer... Teveel Amerikaanse nu metal




signature


zenir
Usericon van zenir
Posted 14-03-2012 10:09 by zenir Wijzig reactieProfiel van zenirQuote dit berichthttp://flavors.me/rutgherpruijm

Bedtime Prayers luister ik nog regelmatig. Ik vind ze persoonlijk qua muziek verre van vernieuwend, maar wel erg fijn om naar te luisteren.
De nieuwe plaat nog niet gehoord, vanavond maar even doen. Maar ik begrijp dat het dus niet de lijn van Bedtime Prayers doortrekt qua muziek?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-03-2012 12:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee, helaas niet

Bedtime Prayers wordt hier ook erg veel gespeeld


signature


zenir
Usericon van zenir
Posted 14-03-2012 14:15 by zenir Wijzig reactieProfiel van zenirQuote dit berichthttp://flavors.me/rutgherpruijm

jammer, had stiekem gehoopt dat de volgende plaat een stijgende lijn zou laten zien. Nou ja gelukkig de nieuwe Soulfly om de pijn te verzachten


Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen