IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2006 14:43 by spectre Profiel van spectre

Jammer alleen dat de VVD vriendjes hier er niet zo over valleen als het bv. eendenverhaal van de SP. wat nog enigzins hout snijdt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-10-2006 14:45 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 23 oktober 2006 14:43 schreef spectre het volgende:
Jammer alleen dat de VVD vriendjes hier er niet zo over valleen als het bv. eendenverhaal van de SP. wat nog enigzins hout snijdt
Ik vind het een vrij idioot idee. Nu blij?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-10-2006 14:50 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Amerikaan gearresteerd na seks met pitbull

AMSTERDAM - Een 26-jarige Amerikaan is donderdag aangeklaagd op verdenking van seks met zijn hond. De man werd de avond daarvoor betrapt door zijn echtgenote, die met behulp van een mobiele telefoon enkele foto's maakte en de politie waarschuwde.

Dat meldt de het Amerikaanse Kirotv. De man heeft de twijfelachtige eer de eerste te zijn die in de staat Washington op verdenking van dierenseks is gearresteerd.

Bestialiteit is in Washington sinds juni verboden. Aanleiding voor de wetswijziging was de dood van een man die een paard had misbruikt.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-10-2006 14:51 by stigma Profiel van stigma

Dat is zó debiel he?! Het was vroeger in Nederland ook gewoon verboden, maar dankzij die kut revolutie is die wet maar even vergeten.


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 14:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja, maar, dat paard KAN het toch fijn vinden??


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-10-2006 14:54 by Smoochy Profiel van Smoochy

Blijkbaar niet anders had die vent ook geen doodstrap gekregen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-10-2006 14:54 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Misschien is dat een paardse variant van wurgsex.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-10-2006 14:55 by Smoochy Profiel van Smoochy

'Dealen? Ik heb niet eens geld voor mijn schoolboeken!'

Gepubliceerd op 23 oktober 2006, 10:09
Laatst bijgewerkt op 23 oktober 2006, 10:55

emmen -
Tientallen politieagenten kamden vorige week café Rocks aan de Minister Kanstraat in Emmen uit. Op zoek naar drugs. Het relaas van twee verdachten:

De 22-jarige K. B. uit Nijmegen werd vorige week woensdag door de politie opgepakt nabij café Rocks aan de Minister Kanstraat in Emmen. Hij had heroïne en cocaïne bij zich.

B: "Ik kwam uit een coffeeshop en fietste voor Rocks langs. Ik zag een bekende, minderde vaart en praatte even met die jongen. Ineens kwamen er politiebusjes aanrijden. Agenten sprongen eruit. Ik werd van mijn fiets geplukt en moest mee naar Rocks. In dat café zetten ze me bovenop op een tafel. Ik werd gefouilleerd en daarna geboeid meegenomen naar het bureau."

De Nijmegenaar moest aldaar een nachtje achter de metalen deur bivakkeren. "Ik mocht niet weg omdat ik een boete van 75 euro had openstaan. Gelukkig betaalde een kennis van mij die bekeuring. De politie zei dat ik deel uitmaakte van een criminele organisatie en dat ik sinds 1 juni van dit jaar vanuit Rocks in drugs handelde. Jammer, heren agenten: ik zat tot 18 juni in de gevangenis. Daarna ben ik vertrokken naar Aruba en even later naar Curaçao. De heroïne en cocaïne waren niet van mij, maar van een vriend. De eigenaar van Rocks ken ik niet en ik kom ook niet in zijn kroeg. Als ik in Emmen ben, wat niet vaak gebeurt, ga ik af en toe naar een coffeeshop. De rest van de tijd zit ik bij mijn vriendin."

Ook de 19-jarige H. A. uit Emmen moest woensdagmiddag mee naar het bureau. "Tijdens de inval had ik ruim vijf gram wiet bij me en een kleine hoeveelheid cocaïne. Die cocaïne gooide ik op straat toen ik de agenten zag. Die vertelden mij dat alles gefilmd was. Ik ben al eerder met drugs op zak door de politie gearresteerd. Ze weten dat ik gebruik. Maar dealen? Ik heb verdorie niet eens geld voor schoolboeken! Tijdens het verhoor werd mij van alles gevraagd over Hikmet Yeter, de eigenaar van Rocks. Waar ken je hem van? Wat heb je met hem te maken? Wat doet hij allemaal in het café? Ik ken Yeter niet. Mijn drugs koop ik gewoon op straat."

De Emmenaar vervolgt: "Toen ik op het bureau zat, haalde de politie mijn huis in Bargeres overhoop. De volgende dag werd ik vrijgelaten. Bij mijn woning aangekomen, schrok ik me een ongeluk. Boeken waren kapot gescheurd, kasten leeggehaald en mijn tapijt was van de grond getrokken. En het enige wat de politie vond, was een kleine hoeveelheid wiet. Mag de politie alles kapotmaken tijdens een huiszoeking? Ik denk het toch niet. Ik ga hier zeker werk van maken


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-10-2006 14:56 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 23 oktober 2006 14:52 schreef Jenje het volgende:
Ja, maar, dat paard KAN het toch fijn vinden??


Dat kan. In het boek 'lief dier' van Midas Dekkers staan een aantal voorbeelden van dieren die juist mensen wilden aanranden. Meestal dieren die in gevangenschap geboren werden en een verkeerde inprenting hadden gehad. Oftwel een aap die de eerste 2 á 3 weken van zijn leven alleen mensen heeft gezien, denk dat ie een mens is en zou dan waarschijnlijk ook een menselijke partner willen paren.

Overigens, hoe naar het ook klinkt, zullen de meeste honden het best prettig vinden. Honden zien de mens als een andere wolf/hond en ook nog eentje die de alfa is. In principe is het voor de hond een hele eer dat ze met de alfa mogen paren.

(ohja, je moet dan natuurlijk geen Chihuahua ofzo nemen want, hoe groot de eer ook, ze vinden het natuurlijk ook weer niet zo leuk om er aan dood te gaan...)

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-10-2006 14:57]


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 14:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Weet je Stigma, die laatste alinea laat wel zien dat je toch een vreslijk zieke fantasie hebt ...


Maar .. honden kunnen ook "rijden" uit dominantie ... bij kleine kinderen wil dat nog wel eens gebeuren.

En Midas Dekkers is een hippie


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-10-2006 15:01 by Smoochy Profiel van Smoochy

'Bacardi blokkeerde campagne drankmisbruik jeugd'

anp | Gepubliceerd op 23 oktober 2006, 12:01
Laatst bijgewerkt op 23 oktober 2006, 12:07

UTRECHT - Drankproducent Bacardi heeft twee jaar geleden een campagne tegen alcoholmisbruik onder jongeren tegengehouden. Wim van Dalen, directeur van de Stichting Alcoholpreventie (STAP), bevestigde maandag een artikel met soortgelijke strekking in dagblad Trouw.


Op de posters van STAP stonden een jongen en meisje van ongeveer twaalf jaar. De jongen dronk een blikje Heineken, het meisje nuttigde een Bacardi Breezer. De affiches waarschuwden voor gezondheidsrisico's door alcoholgebruik.

STAP had de tweeduizend posters gestuurd aan scholen en GGD's. Bacardi spande een kort geding aan en eiste terugtrekking. Volgens Bacardi pleegde STAP inbreuk op het merk- en auteursrecht en droegen de posters een verkeerde boodschap uit. De affiches konden kinderen juist aanzetten tot drinken, aldus Bacardi.

Het kort geding kwam er niet, omdat STAP zich bereid toonde een oplossing te zoeken. STAP riep alle posters terug na onderhandelingen tussen advocaten van beide partijen en leverde ze in bij Bacardi. De drankproducent vernietigde alle affiches. STAP moest ook zijn relaties een brief sturen met de boodschap dat de posters zonder toestemming van Bacardi in omloop waren gebracht. Volgens Van Dalen moest hij toegeven omdat zijn stichting nooit een schadevergoeding zou kunnen betalen.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-10-2006 15:02 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 23 oktober 2006 14:45 schreef Misanthrope het volgende:
Ik vind het een vrij idioot idee. Nu blij?
Niet helemaal, iets van 'typisch VVD' of zo erbij had ook wel gemogen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 15:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 23 oktober 2006 15:01 schreef Smoochy het volgende:
'Bacardi blokkeerde campagne drankmisbruik jeugd'

anp | Gepubliceerd op 23 oktober 2006, 12:01
Laatst bijgewerkt op 23 oktober 2006, 12:07

UTRECHT - Drankproducent Bacardi heeft twee jaar geleden een campagne tegen alcoholmisbruik onder jongeren tegengehouden. Wim van Dalen, directeur van de Stichting Alcoholpreventie (STAP), bevestigde maandag een artikel met soortgelijke strekking in dagblad Trouw.


Op de posters van STAP stonden een jongen en meisje van ongeveer twaalf jaar. De jongen dronk een blikje Heineken, het meisje nuttigde een Bacardi Breezer. De affiches waarschuwden voor gezondheidsrisico's door alcoholgebruik.

STAP had de tweeduizend posters gestuurd aan scholen en GGD's. Bacardi spande een kort geding aan en eiste terugtrekking. Volgens Bacardi pleegde STAP inbreuk op het merk- en auteursrecht en droegen de posters een verkeerde boodschap uit. De affiches konden kinderen juist aanzetten tot drinken, aldus Bacardi.

Het kort geding kwam er niet, omdat STAP zich bereid toonde een oplossing te zoeken. STAP riep alle posters terug na onderhandelingen tussen advocaten van beide partijen en leverde ze in bij Bacardi. De drankproducent vernietigde alle affiches. STAP moest ook zijn relaties een brief sturen met de boodschap dat de posters zonder toestemming van Bacardi in omloop waren gebracht. Volgens Van Dalen moest hij toegeven omdat zijn stichting nooit een schadevergoeding zou kunnen betalen.


Logisch, oneerlijke concurrentie, door die posters zouden Heineken en Bacardi benadeeld worden. Ideologisch gezever van STAP, en gewoon retedom.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-10-2006 15:05 by Smoochy Profiel van Smoochy

Chinese meisjes voor straf aan de drank
PEKING - Een leraar in China heeft twee schoolmeisjes voor straf gedwongen samen een fles sterke drank op te drinken, omdat ze te weinig aandacht voor hun schoolwerk zouden hebben. Dat heeft de krant Beijing News maandag bericht.


,,De leraar vond tussen hun spullen een brief en een haarkruller en besloot ze te straffen, omdat ze zich niet concentreerden op hun studie'', aldus de krant. De meisjes werden in een ziekenhuis opgenomen toen ze duizelig werden en moesten overgeven. Een jongen die protesteerde tegen deze strafmaatregen kreeg van de leraar een pak slaag.


In september sloeg een geschiedenisdocent een 11-jarig meisje bewusteloos en gooide haar vanaf de vierde verdieping uit het raam, waarna ze overleed.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 23-10-2006 15:06 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 23 oktober 2006 13:17 schreef Slechtheid het volgende:
Irsaeli chick troops wil ik best plezieren. Ooit foto's gezien van Israeli chick troops?

ISARSelische meiden scheren zich niet



stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-10-2006 15:07 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 23 oktober 2006 14:58 schreef Jenje het volgende:
Weet je Stigma, die laatste alinea laat wel zien dat je toch een vreslijk zieke fantasie hebt ...


Ik vertel enkel wat ik gelezen heb in 'Lief Dier'. En ik bedoel eigenlijk dat het wel kán dat een dier het niet onprettig vindt, maar dat het dier er niet onder moet lijden. Kijk, een pony kun je in principe nemen zonder dat je het dier er fysiek mee beschadigt. Als je een kip, Chihuahua, konijn of wat voor kleins dan ook neemt, dan maak je het dier fysiek kapot als je het al niet dood.

quote:

Maar .. honden kunnen ook "rijden" uit dominantie ... bij kleine kinderen wil dat nog wel eens gebeuren.

Dat klopt. Zeg ik dat dat niet zo is dan?

quote:

En Midas Dekkers is een hippie


Ja en?

Overigens, ik vind het zelf walgelijk als een mens aan bestialiteit doet. Je moet geen enkel wezen dwingen seks met je te hebben en een dier kan nooit zeggen dat ie het niet wil. Behalve je een rotschop geven natuurlijk. (yay voor het paard) Gelukkig gebeurt bestialiteit maar vrij weinig naar schatting. Het schijnt echter wel dat op het platteland dit meer voorkomt. Dus ik zal maar eens kijken wat je buurman allemaal uitvreet in zijn schuur Jenje.


[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 23-10-2006 15:09]


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



Ik blijf voortaan mooi uit zijn schuurtje.

Maar ben het roerend met je eens hoor, ongeacht het formaat dier dien je er met je leuter en/of doos af te blijven (niet alleen kerels doen dat he!).


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 23-10-2006 15:15 by stigma Profiel van stigma

Weetje: Vreoger was bestialiteit in Nederland wél strafbaar. Vooral tijdens de heksenvervolgingen werden veel 'geitenneukers' opgepakt. Wat wel weer vreemd was aan de wet; De mens werd ter dood veroordeeld maar het slachtofferdier óók!


Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 15:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

tja .. misschien dat die wet daarom geschrapt is?

Maar er mogen wel wat meer regels komen ter bescherming van dieren.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 23-10-2006 15:23 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 23 oktober 2006 14:54 schreef Smoochy het volgende:
Blijkbaar niet anders had die vent ook geen doodstrap gekregen.
Volgens mij was die gast gestorven aan kapotte organen en de daarbijbehorende bloedingen...niet vreemd als je je in reet laat neuken door zo'n beest

edit: Midas =

[Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 23-10-2006 15:24]


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2006 15:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Dode op Duitse snelweg door bom WOII

Uitgegeven: 23 oktober 2006 13:59
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2006 14:20

AMSTERDAM - Een wegwerker is maandag op de Duitse snelweg A3 om het leven gekomen toen een bom uit de Tweede Wereldoorlog ontplofte. De man veroorzaakte de enorme explosie met zijn wegwerkmachine, die in de lucht vloog. Delen werden meer dan honderd meter ver teruggevonden.

Zeven andere werkvoertuigen liepen schade op en een aantal van de inzittenden raakte licht gewond. Het ongeluk deed zich om ongeveer 10.45 uur voor in de buurt van Aschaffenburg, meldde de politie.


De A3 was in verband met de wegwerkzaamheden afgesloten voor verkeer in beide richtingen. Hoewel nog niet met honderd procent zekerheid is vastgesteld wat voor explosief het betrof, gaat het waarschijnlijk om een bom die tijdens WOII is afgeworpen door een geallieerd vliegtuig.


Ja toe maar, wie kopt em in


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 23-10-2006 16:17 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 23 oktober 2006 15:48 schreef Jenje het volgende:
Ja toe maar, wie kopt em in


Wie een gat graaft voor een ander?



Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 23-10-2006 16:27 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Oud nieuws, dit was 65 jaar geleden dagelijkse kost..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 23-10-2006 17:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 23 oktober 2006 16:27 schreef Murdering Monk het volgende:
Oud nieuws, dit was 65 jaar geleden dagelijkse kost..


Jeugd van tegenwoordig is niets meer gewend! Vroeger!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-10-2006 12:30 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

De Nederlandse Truus Mostard heeft weinig plezier van haar woning in de Belgische grensplaats Maaseik. De rechter heeft besloten de helft van haar huis te laten onteigenen en afbreken voor een nieuwe rotonde. Ze mag in de andere helft blijven wonen, hoe onmogelijk dat ook is.

,,Mijn bad wordt gehalveerd'', meldde Mostard dinsdag tegen Vlaamse media. ,,De keuken blijft intact, maar uit de woonkamer verdwijnt een flinke hap. Idem voor de hal met voordeur''.

Een oude Vlaamse wet schrijft voor dat de overheid alleen mag onteigenen wat ze echt nodig heeft. Minister Kris Peeters van Openbare Werken zei dinsdag ,,te zullen proberen dit anachronisme uit de wet te halen''. Volgens hem heeft de vrouw recht om onteigening van het hele huis te vragen.



En dan zegt men dat Belgenmoppen gedateerd zijn.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen