IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-10-2006 5:06 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 oktober 2006 11:53 schreef Chelman het volgende:
Goede zaak dit. De Nobelprijs voor de vrede en literatuur is al jaren een aanfluiting waarbij men vooraal voor zgn. 'progressieve' denkbeelden beloond werd. Nu wordt iemand beloond die aantoont dat het zelfs in enorm achtergestelde landen mogelijk is om ZELF uit de armoede te komen. Goede zaak dus.




idd



Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-10-2006 5:15 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 13 oktober 2006 17:21 schreef Heiden het volgende:
Ok, het was maar een Poolse, maar sinds wanneer word je twee dagen vastgezet voor een winkeldiefstalletje? Ik ruikt een schandaal in wording.

Sterker nog; het was maar een poging.


van mij part zelfs nog langer, van 2 dagen leer je niks. desnoods wat marteling erbij.

quote:
Op 13 oktober 2006 21:34 schreef Valorian het volgende:
McDrive geeft klant per ongeluk 15.000 euro

WATERLOO - Een hongerige Belg keek zondagavond vreemd op bij de McDrive in het Belgische Waterloo. In de papieren zak met zijn bestelling vond hij tussen de hamburgers een envelop met 15.000 euro.

"Even heb ik getwijfeld of ik het geld zou houden. Geef toe, wie zou dat niet doen? Maar mijn ouders hebben me geleerd om altijd eerlijk te zijn", zei Marco Parra-Martinez (23) donderdag in de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws.

Marco heeft de envelop terugbezorgd. Het geld was de omzet van enkele dagen, die per ongeluk tussen de bestellingen was beland. McDonalds heeft de eerlijke klant een mooi geschenk beloofd.

Bron: www.nu.nl





damn, fuck them, ik had het gehouden


Je moeder.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-10-2006 6:09 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 oktober 2006 5:15 schreef karnivoor het volgende:
van mij part zelfs nog langer, van 2 dagen leer je niks. desnoods wat marteling erbij.


En weer mogen we vaarwel tegen iemand zeggen, zijn jou die polootjes en overhempies ook al zo naar de kop gestegen als bij Miss Antroop en Zwetsman?
Triest.

Ik geloof ook in oog om oog tand om tand. Ik ben 110% voor herinvoering van de doodstraf en een harder justitieel systeem. Maar ik ben nog veel meer voor rechtvaardigheid, dus een snoeiharde straf aan degenen die het verdienen, desnoods de doodstraf en een correctioneel tikje op de vingers bij mensen die een klein vergrijp hebben gepleegd.
En niet omgedraaid zoals het er nu aan toe gaat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-10-2006 6:12 by Heiden Profiel van Heiden

*Zat ende aggressief gelul*

Mijn welgemeende excuses, Karnivoor. Ik ben soms té lomp...

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 17-10-2006 0:53]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 14-10-2006 9:41 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 14 oktober 2006 6:12 schreef Heiden het volgende:
En haal die jodenpik uit je bek als ik tegen je praat!


Ja, Karnivoor 't is maar ff dat je 't weet!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-10-2006 12:35 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 oktober 2006 6:09 schreef Heiden het volgende:
En weer mogen we vaarwel tegen iemand zeggen, zijn jou die polootjes en overhempies ook al zo naar de kop gestegen als bij Miss Antroop en Zwetsman?



He! Ik word geridiculiseerd door Zoggie Zog-Zog! Te pas en te onpas worden mijn idealen belachelijk gemaakt! Jullie moeten mij altijd hebben! Jullie zijn allemaal...jullie zijn....poep.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-10-2006 12:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dan passen we toch gewoon de titel aan?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-10-2006 14:58 by Argus Profiel van Argus

Lijkt me een puik plan


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-10-2006 15:58 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Wormen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-10-2006 17:33 by Chelman Profiel van Chelman

Over wormen gesproken:

quote:

Een deel van de Leidsestraat in Amsterdam is zaterdagmiddag op last van de politie afgesloten. Een groep krakers viert een feestje, omdat hun pand in de Leidsestraat dinsdag ontruimt gaat worden.

De politie heeft de straat afgezet uit 'veiligheidsoverwegingen', omdat de feestvierders spullen uit hun ramen gooien. In de drukke winkelstraat veroorzaakt de afsluiting hinder voor het winkelend publiek. Enkele tientallen winkels zijn niet meer bereikbaar. Ook het tramverkeer in de straat is stilgelegd.

De feestvierders hebben in het midden van de straat een 'huiskamer' ingericht, compleet met stoelen, banken en tafels. Ook wordt er muziek gemaakt.


Tijdens de WK maakte de politie veel bombarie dat als je met je buren buiten TV wilde kijken dat je dan een vergunning moet aanvragen. Voor deze 'feestvierders' is dit blijkbaar niet nodig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 14-10-2006 17:35 by Immortella Profiel van Immortella

Tuurlijk, ga d'r nog lekker aan meewerken ook.

Aanpakken dat volk, verstoren van de openbare orde.


..."Hate can only create more hate"...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-10-2006 17:47 by Argus Profiel van Argus

Onbegrijpbaar weer....
Only in Nederland


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2006 20:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kutcrusties ... als ik een blikje op straat mieter staat er meteen een wout te wachten ..


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 14-10-2006 20:13 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

Vooroordelen...uitzonderingen...alleen de negatieve dingen worden belicht door de media...slechts een klein percentage is rot...

Nee, de kanker voor die nutteloze imbecielen. Werkloos talentloos gespuis wat zich volledig misdraagt in de samenleving, niks bijdraagt en enkel overal tegen in gaat.

Levend verbranden.


Nog zo stoere internet warrior.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-10-2006 5:21 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 oktober 2006 6:09 schreef Heiden het volgende:
En weer mogen we vaarwel tegen iemand zeggen, zijn jou die polootjes en overhempies ook al zo naar de kop gestegen als bij Miss Antroop en Zwetsman?
Triest.

Ik geloof ook in oog om oog tand om tand. Ik ben 110% voor herinvoering van de doodstraf en een harder justitieel systeem. Maar ik ben nog veel meer voor rechtvaardigheid, dus een snoeiharde straf aan degenen die het verdienen, desnoods de doodstraf en een correctioneel tikje op de vingers bij mensen die een klein vergrijp hebben gepleegd.
En niet omgedraaid zoals het er nu aan toe gaat.



uhm marcel, ik ben geen fuck veranderd op mn kleren na, what's your point? ik ben gewoon voor zwaardere straffen en survival of the fittest. hoezo neem die jodenpik uit mn mond?

we hebben het er bij mental nog wel over

en voor die tijd: -> msn

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-10-2006 5:52]


Je moeder.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 15-10-2006 14:06 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Lijk gevonden in Amsterdamse bioscoop


AMSTERDAM - Het stoffelijk overschot van een onbekende man is zondagochtend aangetroffen in een bioscoop in Amsterdam-Zuidoost. Dat meldt de politie.

Rond 09.30 uur kregen agenten de melding binnen dat er een lijk was gevonden. Toen agenten poolshoogte gingen nemen, troffen zij de man levenloos aan in het trappenhuis bij een van de nooduitgangen.

Het is niet bekend hoe de man om het leven is gekomen.

http://www.nu.nl/news/850244/13/Lijk_gevonden_in_Amsterdamse_bioscoop.html

Slechte film, lijkt me.



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 16-10-2006 10:02 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

Lange celstraf voor man die kleuter penis afsneed

Een Fransman moet flink boeten voor de gruwelijke verminking van een vierjarig jongetje.

Penis
De man moet 20 jaar de cel in omdat hij eind 2000 in het toilet van een McDonald's de penis van het jongetje afsneed. Het kind was met een kindermeisje gaan eten in het fastfoodrestaurant. De vrouw vond hem huilend en bloedend. Het jongetje deed zelf zijn verhaal voor de rechtbank. Dat was zo dramatisch dat één van de juryleden instortte in en twee anderen in tranen uitbarstten.

Onvergeeflijk
De moeder van het kind kwam de klap psychisch niet te boven en moest drie maanden lang behandeld worden in een psychiatrische inrichting. De dader zelf noemde wat hij gedaan had 'onvergeeflijk'. Zijn advocaat zei dat de man niet de bedoeling had gehad om het kind pijn te doen. De penis van het jongetje is er later weer aangezet.






Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-10-2006 10:06 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 16 oktober 2006 10:02 schreef BitchSlap het volgende:
Penis
De man moet 20 jaar de cel in omdat hij eind 2000 in het toilet van een McDonald's de penis van het jongetje afsneed.
...
Zijn advocaat zei dat de man niet de bedoeling had gehad om het kind pijn te doen.


Aha, right

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 16-10-2006 10:07]


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-10-2006 10:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Lijk gevonden in Amsterdamse bioscoop


AMSTERDAM - Het stoffelijk overschot van een onbekende man is zondagochtend aangetroffen in een bioscoop in Amsterdam-Zuidoost. Dat meldt de politie.

Rond 09.30 uur kregen agenten de melding binnen dat er een lijk was gevonden. Toen agenten poolshoogte gingen nemen, troffen zij de man levenloos aan in het trappenhuis bij een van de nooduitgangen.

Het is niet bekend hoe de man om het leven is gekomen.

http://www.nu.nl/news/850244/13/Lijk_gevonden_in_Amsterdamse_bioscoop.html

Slechte film, lijkt me.
Dat was dus een goeie maat van de broer van mijn vriendin

Hij was bij de ingang van de HMH gepakt met drugs, waarna hij is verwijderd. Toen wou hij via een andere ingang naar binnen (via het dak vd bioscoop). Hier is hij doorheen gezakt.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 16-10-2006 10:18]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-10-2006 10:07 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Die penisafsnijder ken jij?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-10-2006 10:11 by stigma Profiel van stigma

Hij schoot uit tijdens het aardappelen schillen....??


Subtiel kamerolifantje


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 16-10-2006 10:12 by stigma Profiel van stigma

.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 16-10-2006 10:12]


Subtiel kamerolifantje


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-10-2006 10:18 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 14 oktober 2006 6:09 schreef Heiden het volgende:
En weer mogen we vaarwel tegen iemand zeggen, zijn jou die polootjes en overhempies ook al zo naar de kop gestegen als bij Miss Antroop en Zwetsman?
Triest.






Life doesn't get much better than this!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 16-10-2006 10:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 16 oktober 2006 10:07 schreef Psychonaut het volgende:
Die penisafsnijder ken jij?
vergeten te quoten


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-10-2006 10:41 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 oktober 2006 15:58 schreef Misanthrope het volgende:
Wormen!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen