IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 03-11-2006 16:43 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 3 november 2006 13:54 schreef Jenje het volgende:
Zelfs telegraaf gebruikt geen worden als kots en zuipen


Speciaal voor Jenje.

Tienermoeder bekent schuld dood baby in braaksel

NEW YORK - Een Amerikaanse tienermoeder die na een nacht stevig te hebben gedronken haar baby verdronken aantrof in een emmer braaksel, heeft donderdag bekend schuldig te zijn aan nalatigheid die de dood van haar kind tot gevolg had.

De 18-jarige krijgt in ruil voor haar bekentenis als straf een proeftijd van vijf jaar. Ze vertelde op 15 september haar vier maanden oude kind bij een vriendin te hebben achtergelaten om vervolgens flinke hoeveelheden gin te drinken. Om 04.00 uur keerde ze terug naar het opvanghuis voor daklozen waarin zij en haar dochter verbleven, waar ze doorging met het drinken van cola met gin. Uiteindelijk werd ze misselijk en braakte ze in een emmer met schoonmaakmiddel die naast haar bed stond, waarna ze met de baby naast zich in slaap viel. Om 14.00 uur, toen ze wakker werd, trof ze haar kind met het hoofdje naar beneden in de emmer aan.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 03-11-2006 16:45 by Argus Profiel van Argus

Geweldig weer

--------------------
Beschuldiging homoseks nekt christelijke voorman VS
Gepost door Redactie - Bron: ANP
Gepubliceerd: vrijdag 3 november 2006 @ 13:36
Een belangrijke voorman van de invloedrijke groep van evangelische christenen in de Verenigde Staten, Ted Haggard, is in opspraak geraakt door beschuldigingen dat hij betaalde homoseks heeft gehad. Dat berichtten Amerikaanse media vrijdagmorgen.

Haggard geldt als een groot sympathisant van president George Bush en wordt door velen gezien als een belangrijke stemmentrekker voor de Republikeinen voor de verkiezingen van 7 november. Hij heeft geregeld contact met het Witte Huis, dat graag gebruikmaakt van Haggards grote netwerk van 45.000 kerken in het land.

De plaatsvervanger van Haggard (50) in diens 14.000 leden tellende kerk in Colorado Springs liet lokale media in de nacht van donderdag op vrijdag weten dat de predikant deels fouten heeft erkend. ''Er is een gedeeltelijke schuldbekentenis'', aldus Ross Parsley die er verder niet over uitwijdde.

Haggard zelf ontkende de aantijgingen donderdag, maar stapte wel op als president van de National Association of Evangelicals, die naar schatting dertig miljoen evangelische christenen in de Verenigde Staten vertegenwoordigt. De uitgesproken christen, die zich geregeld negatief heeft uitgelaten over de mannenliefde en het homohuwelijk, verklaarde dat hij altijd volledig trouw is geweest aan zijn echtgenote, de moeder van zijn vijf kinderen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 04-11-2006 18:08 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Zoals gevraagd in m`n gecrushde post.

Potloodventer moet T-shirt dragen

Uitgegeven: 4 november 2006 07:04

NEW YORK - Een 69-jarige Amerikaanse man uit Delaware moet op last van de rechter tijdens zijn werk voortaan een T-shirt dragen met de tekst "Ik ben een zedendelinquent". De rechter legde deze straf op omdat de man maar niet ophoudt met het tonen van zijn geslachtsdelen aan kinderen.

De veroordeelde is al sinds 1976 een bij justitie bekende exhibitionist. Samen met zijn vrouw heeft hij een tuinbedrijf en ook daar kan hij het niet laten. Voor zijn jongste overtreding moet hij zestig dagen de bak in. Daarna moet hij 22 maanden lang het T-shirt dragen tijdens zijn werk.


Damn ik wil ook zo`n tshirtje...



Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-11-2006 18:44 by Iskariot Profiel van Iskariot

Rusland treedt op tegen extreem rechts

Uitgegeven: 4 november 2006 18:16
Laatst gewijzigd: 4 november 2006 18:17
MOSKOU - De Russische politie is zaterdag opgetreden tegen ultranationalisten die een verboden mars door Moskou wilden houden. Veiligheidskrachten namen in de Russische hoofdstad tientallen demonstranten vast.

Veel betogers brachten de Hitlergroet en droegen hakenkruisen. Zij protesteerden tegen de toevloed van niet-Russen. Ze sloten zich aan bij een manifestatie van nationalistische partijen die wel was toegestaan. Daaraan deden naar schatting 2000 mensen mee.

Vechtpartij

In Sint-Petersburg beëindigde de politie met geweld een vechtpartij tussen rechtse extremisten en linkse tegenstanders. Hier werden ongeveer vijftig personen opgepakt.

Zaterdag werd in Rusland voor de tweede keer de Dag van de Nationale Eenheid gevierd om de bevrijding van Moskou van de Pools-Litouwse bezetting in 1612 te herdenken. Met de bevrijding kwam een einde aan jaren van burgeroorlog en buitenlandse overheersing van Rusland.

Extreem rechts greep de feestdag vorig jaar al aan om tegen de komst van niet-Russen naar Rusland te betogen. De politie trad toen niet op tegen betogers die de Hitlergroet brachten en Heil Hitler riepen.

Confrontatie

De verhouding tussen Russen en andere nationaliteiten in het multinationale Rusland is de afgelopen maanden drastisch verslechterd. In sommige regio's kwam het tot confrontaties tussen Russen en migranten uit voormalige Sovjetrepublieken in de Kaukasus.

De Dag van de Nationale Eenheid vervangt de nationale feestdag voor de Oktoberrevolutie van 1917, die na de val van het communisme Dag van Nationale Verzoening werd.



Zijn een paar die het niet snappen


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 04-11-2006 21:18 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Verzet tegen hogere accijns op bier en sterke drank


BRUSSEL - Een plan om de Europese minimumaccijns op bier en sterke drank te verhogen, stuit op veel verzet. Vooral Duitsland heeft aangekondigd dwars te gaan liggen bij een EU-vergadering van ministers van Financiën dinsdag in Brussel.

Duitsland weigert pertinent om de accijns op bier te verhogen. De volksdrank zou daar 2,2 cent per liter duurder worden. Onaanvaardbaar, stelde de Duitse senaat vrijdag.

http://www.nu.nl/news/873320/34/Verzet_tegen_hogere_accijns_op_bier_en_sterke_drank.html

Duitsland is goed bezig! Zowaar.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-11-2006 21:23 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ja en terecht, alcohol kan en moet gewoon veel goedkoper.


Against God and Government


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 04-11-2006 22:28 by Iskariot Profiel van Iskariot

Die Duitsers weten waar ze mee bezig zijn


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 05-11-2006 12:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Doodvonnis voor Saddam Hussein

Uitgegeven: 5 november 2006 07:45
Laatst gewijzigd: 5 november 2006 11:59
BAGDAD - Tegen de voormalige Iraakse president Saddam Hussein is zondagochtend de doodstraf uitgesproken. Saddam werd schuldig bevonden aan de massamoord op 148 mannen in het dorp Dujail in 1982. De oud-dictator is veroordeeld tot dood door ophanging.

Saddam heeft zichtbaar aangedaan gereageerd op het doodvonnis. Trillend schreeuwde Saddam: "Lang leve Irak. Lang leve het Iraakse volk. Allah is groter dan de bezetter." Vier bewakers voerden de voormalige president daarna met de handen op zijn rug uit de rechtszaal.

Saddam heeft eerder gezegd dat hij in het geval van een doodsvonnis het vuurpeloton verkiest boven de strop. Dat zou volgens hem de juiste manier zijn om een voormalige militair leider ter dood te brengen. Het vonnis luidde echter dood door ophanging.

Beroep

Het doodvonnis tegen de gevallen Iraakse leider zal in het Iraakse rechtssysteem automatisch worden bekeken door een beroepsrechtbank. Wanneer de negen rechters van die rechtbank twijfelen aan het vonnis, kan Saddam opnieuw worden berecht. Wanneer zij de uitspraak bekrachtigen, wordt het doodvonnis binnen dertig dagen uitgevoerd.

Gratie voor Saddam of zijn handlangers is niet mogelijk. Volgens de statuten van het Iraaks Hoog Strafgerechtshof kan geen enkele autoriteit, zelfs niet de president, een veroordeelde gratie verlenen of de straf verlichten.


Goede zaak.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-11-2006 13:01 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Wordt het ook live uitgezonden?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 05-11-2006 13:39 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Ik zou daar niet versteld van staan


Faustian Spirit of the Earth


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2006 12:16 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 5 november 2006 12:20 schreef Chelman het volgende:
Goede zaak.


Gewoon belachelijk.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 12:19 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 november 2006 12:16 schreef Rotzak het volgende:
Gewoon belachelijk.
?


Oh ja, volkerenmoordenaars vind jij gaaf ...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-11-2006 12:20 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 5 november 2006 13:39 schreef cataclysm child het volgende:
Ik zou daar niet versteld van staan


En anders hebben we het internet nog.


Suck my piss


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-11-2006 12:21 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Het vonnis luidde echter dood door ophanging.



walgelijk en zo primitief...






Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 12:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 november 2006 12:21 schreef BitchSlap het volgende:
walgelijk en zo primitief...





Wel goed voor de kijkcijfers!


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-11-2006 12:23 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 6 november 2006 12:19 schreef Jenje het volgende:
?


Oh ja, volkerenmoordenaars vind jij gaaf ...


dat wordt toch niet beweerd?

eenzame opsluiting oké...doodstraf nee


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2006 12:27 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 6 november 2006 12:21 schreef BitchSlap het volgende:
walgelijk en zo primitief...



Ik ben er ook niet zo'n fan van als iemand op die manier gaat. Ze laten alles lopen enzo. Smerig.
Er zijn veel schonere en pijnlijkere manieren om iemand om zeep te helpen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 12:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 november 2006 12:23 schreef BitchSlap het volgende:
dat wordt toch niet beweerd?

eenzame opsluiting oké...doodstraf nee
Hmm weet je wat dat kost ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2006 14:54 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 november 2006 12:19 schreef Jenje het volgende:
?


Oh ja, volkerenmoordenaars vind jij gaaf ...


Nee hoor, kijk Saddam mag dan geregeerd hebben met harde hand, hij zorgde er wel voor dat er een draaiende economie was, hij zorgde voor orde en regelmaat. En het belangrijkste hij heeft de smet genaamd de radicale Islam buiten de deur gehouden. Dat land is nu verdoemd, kijk maar naar het nieuws, 2 groepen moslims met beide een overtuiging, en beide claimen ze de ware Islam te zijn. Beter een harde dictatuur dan een land die naar de verdoemenis gaat onder het smet van een geloof. Voor sommige mensen is het goed om in een streng regime te leven, omdat ze er anders zelf een grote puinhoop van maken.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 14:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm heb jij een andere aflevering gezien, die ene zonder gifgas en lukrake moordpartijen.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2006 14:58 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 november 2006 14:55 schreef Jenje het volgende:
Hmm heb jij een andere aflevering gezien, die ene zonder gifgas en lukrake moordpartijen.


Nadat deze koerden een aanval hadden voorbereid op het systeem van Sadam, het is niet goed te praten maar ik blijf erbij dat Irak beter af was met Sadam. En dat vooral de VS en consorten de propaganda machine aan hebben geslingerd om zo een verkeerd beeld van Irak te schetsen. Want laten we eerlijk wezen, was Irak met Sadam een gevaar voor de wereld?... Nee.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 15:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 november 2006 14:58 schreef Rotzak het volgende:
Nadat deze koerden een aanval hadden voorbereid op het systeem van Sadam, het is niet goed te praten maar ik blijf erbij dat Irak beter af was met Sadam. En dat vooral de VS en consorten de propaganda machine aan hebben geslingerd om zo een verkeerd beeld van Irak te schetsen. Want laten we eerlijk wezen, was Irak met Sadam een gevaar voor de wereld?... Nee.


Wel als Saddam een groot deel van de wereld olie voorraad en bronnen in bezit zou hebben ...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2006 15:02 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 6 november 2006 15:00 schreef Jenje het volgende:
Wel als Saddam een groot deel van de wereld olie voorraad en bronnen in bezit zou hebben ...


Ach ze hadden ook gewoon Q8 wat groter kunnen maken. Daar was dat land uiteindelijk toch al voor bedoeld.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 november 2006 15:02 schreef Argus het volgende:
Ach ze hadden ook gewoon Q8 wat groter kunnen maken. Daar was dat land uiteindelijk toch al voor bedoeld.
Joa of laat die oliesjeikjes daar Irak opkopen ofzo ... wordt de benzine waarschijnlijk ook wat goedkoper ... die gasten bulken van het geld (* He ja laten we een eiland bouwen*) die draaien daar hun duim niet voor om ...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2006 15:30 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 november 2006 15:00 schreef Jenje het volgende:
Wel als Saddam een groot deel van de wereld olie voorraad en bronnen in bezit zou hebben ...


Dat zeg ik, de propaganda machine van Bush en co. Het volk wijs maken dat ze een legitieme reden hebben om Irak binnen te vallen. Het imperialisme van Bush en co. vind ik gevaarlijker dan een staats nationalist als Sadam, en vind dus zijn doodvonnis volkomen absurd.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 06-11-2006 15:30]


Against God and Government


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen