IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 15:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 november 2006 15:30 schreef Rotzak het volgende:
Dat zeg ik, de propaganda machine van Bush en co. Het volk wijs maken dat ze een legitieme reden hebben om Irak binnen te vallen. Het imperialisme van Bush en co. vind ik gevaarlijker dan een staats nationalist als Sadam, en vind dus zijn doodvonnis volkomen absurd.
Moet je aan de inwoners van Iran vertellen die door hem vergast zijn


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2006 15:37 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 november 2006 15:31 schreef Jenje het volgende:
Moet je aan de inwoners van Iran vertellen die door hem vergast zijn


Of de bevolking van Irak die plat is gebombardeerd door Iran, wat is je punt?? Oorlog is oorlog.


Against God and Government


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dat Saddam wel wat meer was dan jij denkt ..


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 06-11-2006 15:41 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 6 november 2006 15:38 schreef Jenje het volgende:
Dat Saddam wel wat meer was dan jij denkt ..


Of wat een selectief gezelschap wil, wat de bevolking zoals jij en ik er van denken.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-11-2006 15:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm ik had het wel beter gevonden als het volk zelf een opstand had geregeld tegen saddam, dat is het moment dat ze het zelf echt willen en zo kunnen ze zelf alles regelen, we kunnen daarna altijd nog steunen.

ik geloof niet dat saddam ongevaarlijk was, als hij wat in handen zou krijgen zou hij er snel wat mee doen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-11-2006 18:04 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Hij heeft tenminste een rechtszaak gekregen met daadwerkelijke verdediging, dat is meer dan wat van veel van zijn slachtoffers gezegd kan worden. Toch ben ik het principieel nog steeds oneens met iets als de doodstraf, zelfs voor mensen zoals Saddam.

Jammer alleen dat zijn dood waarschijnlijk nog steeds niet zal leiden tot een verenigd Irak. Als met de dood van deze ex-dictator er eindelijk eensgezindheid, of discussie zonder zelfmoordcommandos en aanslagen, zou komen, was er eindelijk met een moord iets goeds verricht.




"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-11-2006 18:39 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 november 2006 18:04 schreef Phriar het volgende:
Hij heeft tenminste een rechtszaak gekregen met daadwerkelijke verdediging, dat is meer dan wat van veel van zijn slachtoffers gezegd kan worden. Toch ben ik het principieel nog steeds oneens met iets als de doodstraf, zelfs voor mensen zoals Saddam.

Jammer alleen dat zijn dood waarschijnlijk nog steeds niet zal leiden tot een verenigd Irak. Als met de dood van deze ex-dictator er eindelijk eensgezindheid, of discussie zonder zelfmoordcommandos en aanslagen, zou komen, was er eindelijk met een moord iets goeds verricht.



Het was zo'n ontzettend schijnproces. Net zoals het proces van Milosovic.

Desalnietemin zijn we weer van een massamoordenaar af.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2006 19:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 november 2006 15:31 schreef Jenje het volgende:
Moet je aan de inwoners van Iran vertellen die door hem vergast zijn


Wat een compassie met Iran opeens zeg (en we onthouden het als in een mogelijk toekomst de westerse/israelische bommen op Iran zullen vallen).
Ik dacht dat voor het moslimhatend deel van de wereld (waar toch ook een flink(?) aantal Zm-ers bijzitten) een inktzwartedag moet zijn geweest. Saddam was toch moslimdoder #1.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-11-2006 19:10]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2006 19:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

zo,we kunnen ons alvast voorbereiden op rellen/demonstraties van dat Deense tuig...

Indonesische schooljeugd 'wreekt' Deense spotprenten

In de Indonesische plaats Kediri op Oost-Java hebben honderden schoolkinderen meegedaan aan een tekenwedstrijd waarbij leden van het Deense koningshuis moesten worden afgebeeld als varkens. De wedstrijd was een initiatief van een lokaal radiostation en moest een reactie zijn op de omstreden spotprenten over de islamitische profeet Mohammed die een jaar terug in een krant uit Denemarken werden geplaatst.

De leden van het Deense koningshuis moeten als varkens worden afgebeeld omdat die beesten onrein zijn in de islamitische cultuur. De wedstrijd bevorderde de samenwerking onder de scholieren: leerlingen van middelbare scholen maakten de cartoons en scholieren in de basisschoolleeftijd mochten de tekeningen inkleuren.

De makers van de winnende prent krijgen 5 miljoen rupiah (circa 430 euro). De tekening wordt opgestuurd naar de Deense ambassade in Jakarta.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-11-2006 19:48 by Iskariot Profiel van Iskariot



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-11-2006 20:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 november 2006 19:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat een compassie met Iran opeens zeg (en we onthouden het als in een mogelijk toekomst de westerse/israelische bommen op Iran zullen vallen).
Ik dacht dat voor het moslimhatend deel van de wereld (waar toch ook een flink(?) aantal Zm-ers bijzitten) een inktzwartedag moet zijn geweest. Saddam was toch moslimdoder #1.
Het zijn niet de mensen, maar de Islam die mij zorgen baart.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2006 20:03 by Argus Profiel van Argus

En het was de verkeerde stroming van de Islam...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 20:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 november 2006 19:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Wat een compassie met Iran opeens zeg (en we onthouden het als in een mogelijk toekomst de westerse/israelische bommen op Iran zullen vallen).
Ik dacht dat voor het moslimhatend deel van de wereld (waar toch ook een flink(?) aantal Zm-ers bijzitten) een inktzwartedag moet zijn geweest. Saddam was toch moslimdoder #1.
Gaat mij meer om dat het om mensen gaat (de slachtoffers) die daar niet om gevraagd hebben ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-11-2006 20:06 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 november 2006 20:01 schreef Misanthrope het volgende:
Het zijn niet de mensen, maar de Islam die mij zorgen baart.


geen mensen is geen islam. de islam is neutraal, de mensen geven hier een invulling aan. men zou beter over fundamentalisten moeten spreken (en fundi's in alle geloven zijn de laagst ontwikkelde levensvormen op aarde) (zover ik jou post kan begrijpen trouwens want het is wel te megacryptisch voor een lompe boer zoals ikzelf)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-11-2006 20:12 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 november 2006 20:06 schreef attila_de_hun het volgende:
geen mensen is geen islam. de islam is neutraal, de mensen geven hier een invulling aan. men zou beter over fundamentalisten moeten spreken (en fundi's in alle geloven zijn de laagst ontwikkelde levensvormen op aarde) (zover ik jou post kan begrijpen trouwens want het is wel te megacryptisch voor een lompe boer zoals ikzelf)
De mens is beinvloedbaar door ideeen die hem vanaf de geboorte zijn aangeleerd. Als een persoon vanaf zijn geboorte Christelijke normen en waarden aangeleerd krijgt in een maatschappij waarin die waarden dominant zijn, dan is de kans groot dat die persoon volgens de Christelijke normen en waarden zal leven (er is een kans dat de persoon er een beetje van af zal wijken, maar over het algemeen zal hij volgens die normen en waarden leven). Als dezelfde persoon in een Islamitische maatschappij is geboren en de Islamitische normen en waarden aangeleerd krijgt, zal hij volgens de Islamitische normen en waarden leven.
Oftewel, het is de Islam die die mensen zo gevaarlijk maakt, en niet de mensen zelf.

Hoe ervoor gezorgd kan worden dat de Islam uit de maatschappij verdwijnt, is natuurlijk een wat moeilijkere issue.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-11-2006 20:14 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 6 november 2006 19:44 schreef attila_de_hun het volgende:
zo,we kunnen ons alvast voorbereiden op rellen/demonstraties van dat Deense tuig...

Indonesische schooljeugd 'wreekt' Deense spotprenten

In de Indonesische plaats Kediri op Oost-Java hebben honderden schoolkinderen meegedaan aan een tekenwedstrijd waarbij leden van het Deense koningshuis moesten worden afgebeeld als varkens. De wedstrijd was een initiatief van een lokaal radiostation en moest een reactie zijn op de omstreden spotprenten over de islamitische profeet Mohammed die een jaar terug in een krant uit Denemarken werden geplaatst.

De leden van het Deense koningshuis moeten als varkens worden afgebeeld omdat die beesten onrein zijn in de islamitische cultuur. De wedstrijd bevorderde de samenwerking onder de scholieren: leerlingen van middelbare scholen maakten de cartoons en scholieren in de basisschoolleeftijd mochten de tekeningen inkleuren.

De makers van de winnende prent krijgen 5 miljoen rupiah (circa 430 euro). De tekening wordt opgestuurd naar de Deense ambassade in Jakarta.


Hahaha, indrukwekkend hoor, wat een humor weer.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 20:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als wij nu eens het indonesische koningspaar nu eens photoshoppen?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 06-11-2006 20:18 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hehe, te makkelijk eigenlijk, die aandacht verdienen ze niet.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-11-2006 20:21 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 6 november 2006 20:16 schreef Jenje het volgende:
Als wij nu eens het indonesische koningspaar nu eens photoshoppen?

Veel succes met de koning van Indonesië shoppen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 20:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

of whatever ze daar hebben ..


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2006 20:44 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 6 november 2006 20:21 schreef Iskariot het volgende:
Veel succes met de koning van Indonesië shoppen


Beatrix!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-11-2006 20:47 by Iskariot Profiel van Iskariot

Daar is zo'n 60 jaar geleden geloof ik nogal wat onenigheid over geweest


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2006 20:49 by Chelman Profiel van Chelman

Over Beatrix? 60 jaar geleden. 'k dacht het niet!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-11-2006 20:52 by Iskariot Profiel van Iskariot

Beatrix -III


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-11-2006 21:00 by Smoochy Profiel van Smoochy

Na 200 jaar weer universiteit in Friesland

anp | Gepubliceerd op 06 november 2006, 19:15
Laatst bijgewerkt op 06 november 2006, 19:22

LEEUWARDEN - Friesland krijgt na tweehonderd jaar weer een universiteit. In 1811 sloot Napoleon de deuren van de universiteit in Franeker. De Christelijk Hogeschool Nederland (CHN) begint nu onder de naam Universiteit Friesland vier masteropleidingen in Leeuwarden.


Later wil de hogeschool zijn wetenschappelijke activiteiten aanzienlijk uitbouwen, aldus CHN maandag. Met de Universiteit Friesland loopt de CHN vooruit op de invoering van de nieuwe wet op het hoger onderwijs en onderzoek (WHOO).

Voorzitter Robert Veenstra van de raad van bestuur meldt dat in het kader van die wet op zijn vroegst in 2009 de masters Service Management, Retail Management, Hospitality Management en Leisure and Tourism Studies worden aangeboden. De werktitel voor het project is voorlopig Universiteit Friesland, een definitieve naam is nog niet bekend.

In de jaren zeventig en tachtig kende Leeuwarden kortstondig een dependance van de Rijksuniversiteit Groningen (RUG). Dat bleek geen succes en na een bezuinigingsronde door het ministerie van Onderwijs werd de stekker uit dat project getrokken. Overigens kunnen promovendi aan de RUG hun proefschrift nog wel steeds in Franeker verdedigen als het met Friesland te maken heeft.



SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen