IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-11-2006 21:27 by Iskariot Profiel van Iskariot

Franeker heeft wel een mooi universiteits gebouw, gaan ze daar weer heen?


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-11-2006 21:33 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Windvaan Bos!

quote:

Bos zet vraagtekens bij Armeense genocide
maandag 6 november 2006 20:10

PvdA-leider Wouter Bos vindt dat de massamoord door de Turken op de Armeniërs ten onrechte genocide wordt genoemd. Dat woord wordt in Nederland te gemakkelijk gebruikt, meent Bos.

Tegenover Turkse media zei Bos te snappen dat de 'Armeense kwestie' gevoelig ligt bij Turkse Nederlanders. Erkenning van de genocide is verboden in Turkije, maar elders zijn historici er vrijwel unaniem van overtuigd dat de slachting van een tot anderhalf miljoen Armeniërs in 1915 een geval van genocide was.

Zetelverlies
Tegen Turkse media zei de Nederlandse sociaal-democraat dat het woord genocide in Nederland gemakkelijk wordt gehanteerd, maar dat er in internationaalrechtelijk opzicht discussie is over de toepasbaarheid van het begrip op de georganiseerde massamoord op de Armeniërs.

'Wij blijven de moord veroordelen, maar we moeten zorgvuldig zijn met het begrip genocide,' zei Bos. In september schrapte zijn partij een kandidaat-kamerlid voor minder van de verkiezingslijst. Erdin Sacan moest van de lijst omdat hij weigerde expliciet te spreken van 'genocide'.

Ook bij het CDA rolden Turkse koppen vanwege de kwestie. Twee kandidaten leken de genocide in Nederland te erkennen, maar zeiden net als Bos tegen Turkse media iets anders. Hoewel de PvdA verreweg de populairste partij blijft onder allochtonen, kostte de kwestie de partij wel minstens een zetel aan Turkse stemmers.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-11-2006 11:48 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

Noem het beestje alsjeblieft bij de naam in dit geval, als de slachting van honderduizenden van een bepaalde bevolkingsgroep geen genocide is, wat is het dan wel, "een ongelukje"?, Deze trend tot newspeak is zeer irritant aan het worden...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 07-11-2006 13:46 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

ghe ghe:

quote:
Schelden in Turks kost bestuurder geld
Uitgegeven op dinsdag 07 november 2006 om 12:33:58

(Novum) - Een 32-jarige automobilist uit het Drentse Klazienaveen had maandag dubbel pech. De man werd in Emmen gesnapt met een verlopen apk-keuring en kreeg daarvoor een boete.

Tijdens het uitschrijven van de bekeuring dacht hij de agenten ongestraft te kunnen beledigen, door dat in het Turks te doen. Helaas voor de bestuurder verstond een van de agenten hem. De man ging daarop met twee boetes op zak naar huis.





Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-11-2006 13:49 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Hoezo had hij dan pech?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-11-2006 13:49 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 6 november 2006 21:33 schreef Psychonaut het volgende:
Windvaan Bos!



Ik had het al gelezen ja. Ik snap niet dat er nog zoveel mensen rondlopen die serieus op die knakker overwegen te stemmen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-11-2006 13:50 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 7 november 2006 13:49 schreef Misanthrope het volgende:
Hoezo had hij dan pech?


Toen ik nog in de transport werkte als kleine Argus was het heel simpel. Ik niet jou verstaan, ik denk jij scheld. Wolla. Baan kwijt.

Werkte als een tiet


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-11-2006 13:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 7 november 2006 13:50 schreef Argus het volgende:
Toen ik nog in de transport werkte als kleine Argus was het heel simpel. Ik niet jou verstaan, ik denk jij scheld. Wolla. Baan kwijt.

Werkte als een tiet
Ja, terecht. Maar ik vind het geen vorm van pech hebben als je wordt aangehouden, daar een boete voor krijgt, dan gaat schelden en daar ook een boete voor krijgt. Dat is een simpel gevolg van je gedrag, geen pech.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-11-2006 14:23 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Een vrachtwagenchauffeur uit Litouwen was maandag zo dronken dat hij geen blaastest meer kon uitvoeren. De man werd op de A12 bij Arnhem aangehouden, omdat hij alle rijstroken en de vluchtstrook nodig had om zijn vrachtwagen op de weg te houden.

Omdat de 51-jarige man geen blaastest meer kon uitvoeren, denkt het Korps Landelijke Politiediensten dat de man meer dan 2,5 promille alcohol in zijn bloed had. De man kreeg een rijverbod opgelegd en 1000 euro boete voor dronken rijden.

De politie werd getipt door een automobilist, die de chauffeur in het Duitse Oberhausen uit zijn cabine had zien vallen. De tipgever is bij de vrachtwagen in de buurt gebleven tot de politie gearriveerd was. Toen de politie de vrachtwagen stilzette, viel de Litouwer bijna opnieuw uit zijn cabine.

2,5 promille is overigens peanuts voor Litouwers. Zij houden wel van een drankje. In Litouwen werd er in juli een automobilist gearresteerd die een alcoholpromillage had van 8,4. In mei werd er al een Litouwer aangehouden die een promillage had van 7,27. De Litouwse politie overweegt nieuwe meetapparatuur aan te schaffen om toekomstige dronkaards de baas te kunnen zijn.




Kijk onderaan, die promillages? Dat bent de echten


Against God and Government


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 07-11-2006 14:28 by Iskariot Profiel van Iskariot

Fokking, heb een keer 3,2 gehad en toen voelde ik me al redelijk lazerus.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-11-2006 15:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Islamitische docente hoeft geen hand te geven

Uitgegeven: 7 november 2006 14:58

UTRECHT - Het Vader Rijn College in Utrecht mag niet van een islamitische docente eisen dat ze handen geeft. Dat heeft de Commissie Gelijke Behandeling (CG dinsdag bepaald in een zaak die de school aan aangekaart.

De docente weigerde sinds de zomervakantie om geloofsredenen de handen van mannelijke collega's te schudden. Eerder had ze daar geen problemen mee.

Vanwege de weigering besloot directeur Bart Engbers van het college haar te schorsen en de zaak voor te leggen aan de Commissie Gelijke Behandeling.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tja .. als je als Nederlander weigert een moslims de hand te schudden discrimineer je ..


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 07-11-2006 15:14 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Wat leven we ook in een kutland wat dit soort dingen betreft.
Ik krijg steeds meer het idee dat er verwacht wordt van de Nederlander dat ze hun eigen oorspronkelijke cultuur en gebruiken opgeven om ons aan te passen aan de andere bevolkingsgroepen, ipv andersom..


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 07-11-2006 15:15 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik tuf graag mensen in het gezicht, als ik die organisatie van gelijke behandeling moet geloven mag ik dus ook een islamitische vrouw in de bek spugen, ik zou het eens moeten proberen. Gelijke behandeling my ass, die kopvodden krijgen al 30 jaar een voorkeursbehandeling.


Against God and Government


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-11-2006 18:30 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Verkiezingen begonnen in de VS

De stembureaus van de Verenigde Staten hebben hun deuren geopend. Op het spel staan onder meer alle 435 zetels in het Huis van Afgevaardigden en 33 van de in totaal honderd zetels van de Senaat.

De kans is groot dat de Democraten de meerderheid in het Huis van Afgevaardigden veroveren. Voor de Senaat is de strijd zeer spannend. Een president die beide kamers tegen zich heeft, kan politiek vaak lastig beleid uitvoeren. Het wordt dan ook een spannende dag voor de Amerikaanse president George Bush.

Naast de verkiezingen wordt ook in 36 staten bepaald of de gouverneur aanblijft of dat er een nieuwe wordt gekozen. Hoe machtig gouverneurs zijn verschilt per staat. Het is vrijwel zeker dat de kiezer de Republikein Arnold Schwarzenegger een tweede termijn als 'governator' van Californië gunt. Ongeveer tweehonderd miljoen Amerikanen mogen vandaag hun stem uitbrengen. De laatste stembureaus in Alaska sluiten woensdag om 06.00 uur Nederlandse tijd. Daarna zullen de resultaten langzaam binnenkomen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-11-2006 21:18 by M. Profiel van M.

Roef en Marian slepen Henkjan Smits voor de rechter

Uitgegeven: 7 november 2006 20:37
AMSTERDAM - Een door X Factor afgeserveerd zangduo dreigt naar de rechter te stappen. Dat meldt RTL Boulevard dinsdag. Zaterdag was tijdens de tv-talentenjacht te zien hoe juryleden Henkjan Smits en Henk Temming de kachel aanmaakten met het duo, dat afkomstig is uit Stadskanaal en Nieuwe-Pekela.

De twee denken nu met een rechtsgang te bereiken alsnog tot de tweede ronde te worden toegelaten.

Resultaat

Buiten de auditieruimte scholden Roef en Marian op Smits. Temmings cynische opmerking hadden ze niet begrepen. Op hun website schrijven Roef en Marian dat ze in X Factor 'een leuk resultaat hebben gehaald'.

Smits maakt zich niet druk om de ophef. "Dit is een heel slim mediaoffensief." Hij voorspelt dat Roef en Marian de komende tijd veel zullen worden geboekt - niet vanwege hun talent, maar 'om te lachen, gieren en brullen'.

Overigens verloopt het mediaplan van het duo niet zonder problemen. Maandag zouden ze verschijnen in het televisieprogramma Shownieuws, maar een technische storing gooide roet in het eten


http://www.duoroefenmarian.tk/


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 07-11-2006 21:28 by Nimbus Profiel van Nimbus

Tyfus tering


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-11-2006 22:41 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Bolkestein: EU te bemoeizuchtig

De Europese Commissie bemoeit zich met te veel nationale zaken, vindt voormalig Europees Commissaris Frits Bolkestein. De VVD-coryfee hekelde nieuwe Brusselse plannen zoals om overgewicht te bestrijden. ,,Ik vind ook dat mensen op hun gewicht moeten letten. Maar is dat een Europese taak?'', zei Bolkestein dinsdag in Brussel bij de lancering van een Europees Liberaal Netwerk, opgericht door Europarlementslid Toine Manders (VVD).

Bolkestein kritiseerde ook EU-wetten op persoonlijk krediet en op energiezuiniger gebouwen. ,,Die gebouwen zijn toch niet grensoverschrijdend? Ze staan waar ze staan. Daar heeft Europa niets mee van doen''. Bolkestein stelde dat ,,zulke idiote plannen'' afkomstig zijn van commissarissen die van de EU een federale staat willen maken.

Bolkestein vindt dat een onzinnig idee. Zulke commissarissen schenden daarmee de rechten van landen. ,,De voorzitter van de Europese Commissie, Jose Manuel Barroso, zou eens duidelijk moeten zeggen dat hij geen federale staat wil. Hij heeft dat nog nooit gedaan, bij mijn weten. Maar dat zou die uitslovers temperen''. Vooral België wil volgens hem van Europa een federale staat maken. Andere landen, met name Groot-Brittannië, hebben moeite met een dergelijke superstaat.

Bolkestein stelde verder dat 85 procent van het Brusselse budget afgeschaft kan worden. Hij doelt dan op de landbouwuitgaven en de regionale steun. Die zijn volgens hem onnodig voor vrije handel. Frits Bolkestein was Europees Commissaris voor Interne Markt en Douane van 1999 tot 2004. Hij is onder meer de geestelijk vader van de omstreden Dienstenrichtlijn.



De beste man blijft een held!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-11-2006 23:08 by Chelman Profiel van Chelman


quote:

Wij hebben al verschillende optredens gedaan o.a bij de "feestcommissie" die de nacht van borger organiseerden, en bij de "Lucky Joe" die een barbecue feest had georganiseerd bij taxi "de Grooth" in Stadskanaal, ook hebben wij tijdens de zomermarkt in Stadskanaal bij "Lucky Joe" opgetreden en hebben wij ook kort geleden een live radio optreden gehad bij radio "Compagnie" in Hoogezand-Sappemeer, waar wij gelijk de eerste dag in de top 5 op een tweede plaats staan met een eigen nummer.


GE NI AAL

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-11-2006 23:12]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2006 8:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 november 2006 22:41 schreef Misanthrope het volgende:
De beste man blijft een held!
Hij heeft gelijk, maar waar bemoeit hij zich mee? Hij heeft helemaal geen ruk te vertellen, en ik geloof toch dat in zijn actieve periode de banden met de EU geschept werden, toen had ie zijn waffel open moeten trekken.

Too little, too late ..


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2006 8:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 november 2006 23:08 schreef Chelman het volgende:



GE NI AAL
Verstandelijk gehandicapten for teh win!

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-11-2006 8:34]


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 08-11-2006 11:28 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 8 november 2006 8:33 schreef Jenje het volgende:
Hij heeft gelijk, maar waar bemoeit hij zich mee? Hij heeft helemaal geen ruk te vertellen, en ik geloof toch dat in zijn actieve periode de banden met de EU geschept werden, toen had ie zijn waffel open moeten trekken.

Too little, too late ..

Verder is het net zon windvaan als Bos. Schudde hij nog netjes de hand van Saddam in de jaren tachtig, al wetende wat Saddam deed met het gifgas, tijdens de golfoorlog noemde hij het een luguber regime.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2006 11:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Sla je Jantje nu voor het gemak even over?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-11-2006 11:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 november 2006 14:23 schreef Rotzak het volgende:
Kijk onderaan, die promillages? Dat bent de echten
Dat kan zijn maar lui die dan nog aan het verkeer deelnemen verdienen een nekschot



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-11-2006 11:34 by Chelman Profiel van Chelman

Theoretisch zouden ze al dood moeten zijn aangezien het een meer dan dodelijke dosis is hehe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2006 11:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maka em dan af, dan is het zeker een dodelijke dosis ..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen