IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2006 10:43 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 oktober 2006 10:41 schreef spectre het volgende:



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2006 11:32 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Bij tientallen voetbalclubs in Midden- en West-Brabant is afgelopen weekeinde de middenstip gestolen. Bij de politie kwamen zeker twaalf meldingen binnen. In een verklaring die op de voetbalvelden is achtergelaten stelt het Middenstip Bevrijdingsfront (MBF) dat in totaal 105 middenstippen zijn 'gered'.

De actiegroep is tegen misbruik van het voetbalgras, aldus een politiewoordvoerder maandag. Onder meer voetbalclub SVT Terheijden meldde zich bij de politie.

In de brief staat volgens een vrijwilliger van SVT Terheijden dat het MBF zich verzet tegen het leed dat mensen het gras aandoen, puur voor eigen vermaak. Uit de verklaring zou verder blijken dat het gaat om een ludieke actie om het dagelijkse nieuws op te fleuren.




Tsja...Brabant he? Hoofdregio van de ludieke acties en voetbalclubs die voor profi doorgaan maar ook niet meer dan een ludieke actie zijn...NAC...Stillem...RBC....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2006 12:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

...RKC



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2006 13:52 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 16 oktober 2006 10:06 schreef NecRobert het volgende:
Dat was dus een goeie maat van de broer van mijn vriendin

Hij was bij de ingang van de HMH gepakt met drugs, waarna hij is verwijderd. Toen wou hij via een andere ingang naar binnen (via het dak vd bioscoop). Hier is hij doorheen gezakt.



quote:

Triest. Anders kunnen we het niet noemen. En we gaan ook geen Darwin Awards uitreiken. De knul die afgelopen weekend tijdens een Qlubtempo Hakavond in 020 uit de lucht kwam vallen, en z'n nek brak op een bioscoopstoel was een stampertje van het eerste uur. Ziehier zijn profieltje op het Stampertjes-forum. Gerben de Haan aka DJ Bino kon wel hakken, maar niet vliegen. Meneer was de tent uitgezet, en ging in de rebound met de dood als gevolg. Waarom Gerben buitengewipt is, wil de party-organisatie niet melden. Natuurlijk doodsbang dat het wel eens iets met DRUGS te maken kan hebben. En u weet... Op dergelijke feesten wordt NOOIT drugs gebruikt en alle bezoekers zijn shiny happy people. Treurig ook dat de vloer van de HMH die avond spekglad was, maar dat je te pletter valt omdat het plafond niet stevig genoeg was...






KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-10-2006 13:56 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hij is niet dood, volgens zn status is hij actief

@ rotzak, das wel naadje ja

-----------

Drie gewonden bij steekpartij uitzendbureau Zwolle

Uitgegeven: 16 oktober 2006 13:29
Laatst gewijzigd: 16 oktober 2006 13:54
ZWOLLE - Een nog onbekende man heeft maandagochtend in een Zwols uitzendbureau drie mensen verwond met een mes. De slachtoffers zijn met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis. De politie kon de verdachte meteen aanhouden.

De steekpartij vond plaats rond 11.45 uur aan de Sassentraat in de binnenstad van Zwolle. Of de slachtoffers medewerkers van het uitzendbureau zijn is nog niet duidelijk. De straat is voor onderzoek afgezet.

Vorige week raakten drie medewerkers van de sociale dienst in Zeist gewond na een steekpartij. De 21-jarige verdachte heeft een bekentenis afgelegd. Het gebouw is maandag weer open gegaan met extra beveiligers en een detectiepoortje.

Uit onderzoek onder sociale diensten bleek dat tien procent van het personeel wel eens met geweld is geconfronteerd.



ik wou dus vanochtend daar heen gaan, 'gelukkig' werd ik wakker met een nek die vast zat dus besloot ik maar thuis te blijven...


Je moeder.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-10-2006 13:57 by Argus Profiel van Argus

Soliciteren voor prof steuntrekker?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-10-2006 13:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/



(heb overigens allang een baan hoor, alleen op zoek naar iets beters )

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-10-2006 13:59]


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2006 14:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 16 oktober 2006 13:59 schreef karnivoor het volgende:


(heb overigens allang een baan hoor, alleen op zoek naar iets beters )
En dan ga je naar een uitzendbureau?



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 16-10-2006 14:02 by Argus Profiel van Argus

Dat zegt genoeg over de baan die hij nu heeft dan denk ik zo ...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 16-10-2006 14:03 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

en? ik heb geen zin in een uitkering als mn contract volgend jaar af loopt, genoeg te vinden. alles beter dan een uitkering, ik heb nog wel een beetje eergevoel hehe

@ argus: klopt, mn bijbaan tijdens mn studie is nu tijdelijk mn vaste baan. reageer overigens ook vet veel op andere advertenties uit kranten e.d.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-10-2006 14:04]


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2006 15:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Melanie Brown, ook wel bekend als Mel B van de ooit legendarische Spice Girls, is bevrucht door acteur Eddie Murphy. Volgens ingewijden is het koppel immens blij met de verwachting.

Eddie Murphy heeft zijn genen al vertegenwoordigd via zijn ex Nicole in maar liefst zes kinderen. De telg die hij nu heeft gecreëerd, wordt het tweede kind voor Mel B. Zij heeft ooit een baby gekregen van de Nederlandse danslegende Jimmy Gulzar.

De relatie tussen Mel en Eddie is pas een paar maanden geleden ontstaan, toen de twee iconen elkaar tegenkwamen op een feestje in Beverly Hills.



Dat jullie dat maar weten!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 16-10-2006 15:46 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 16 oktober 2006 15:25 schreef Chelman het volgende:
Melanie Brown, ook wel bekend als Mel B van de ooit legendarische Spice Girls, is bevrucht door acteur Eddie Murphy. Volgens ingewijden is het koppel immens blij met de verwachting.


Heerlijk klinische manier van formuleren!


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-10-2006 18:17 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 16 oktober 2006 10:43 schreef Jenje het volgende:



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-10-2006 18:20 by Iskariot Profiel van Iskariot



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2006 18:21 by Chelman Profiel van Chelman

Hahahaha. Ik zat al af te tellen wanneer nog een smiley geplaatst zou worden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-10-2006 18:22 by spectre Profiel van spectre

Worm!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 16-10-2006 18:44 by Chelman Profiel van Chelman

Stichting WORM: 1 NOV: amm (uk) + nihilist spasm band (ca)


NIHILIST SPASM BAND H.E.E.R.S.C.H.T.

http://www.wormweb.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-10-2006 18:49]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-10-2006 18:50 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2006 10:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

'Corrigerend optreden leraar werkt averechts'

Uitgegeven: 17 oktober 2006 08:06
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2006 08:28

AMSTERDAM - Corrigerend optreden door een docent leidt in één op de drie gevallen tot verdere misdragingen door leerlingen. Dat blijkt uit een onderzoek van de sociaal psycholoog Paul Harland, waar het Nederlands Dagblad dinsdag over bericht. Harland constateert dat het corrigeren van leerlingen soms leidt tot erger wangedrag dan het gedrag waarmee het conflict begon.

De tegenreactie van de leerlingen wordt veroorzaakt doordat ze zichzelf onschuldig vinden, stelt Harland. Ook komt het veel voor dat de scholier vindt dat de leraar zich druk maakt of vindt dat ook anderen vervelend waren. Uit een groep van 33 scholieren vonden 29 dat ze ten onrechte op hun gedrag werden aangesproken.


Harland vindt het vreemd dat op scholen niet de gewoonte bestaat conflicten na de les uit te praten. Dat zou verdere conflicten kunnen voorkomen. Voor dit uitpraten zouden scholen een protocol moeten opstellen, zoals veel scholen tegenwoordig een protocol hebben om met pesten om te gaan.

- - - - - -

Aaaargh argh argh ... ja joh lekker uit praten elke keer als zo'n kutblaag weer loopt te zieken ... fucking kutjosti


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-10-2006 10:07 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

Wat een onzin zeg. Ze eerst de hele les laten rellen en dan na de les even foei zeggen
What's next, allemaal hun eigen krroontje en de juf die in de hoek moet als een kind vervelend is?


Life doesn't get much better than this!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2006 10:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 oktober 2006 10:04 schreef Jenje het volgende:
'Corrigerend optreden leraar werkt averechts'

Uitgegeven: 17 oktober 2006 08:06
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2006 08:28

AMSTERDAM - Corrigerend optreden door een docent leidt in één op de drie gevallen tot verdere misdragingen door leerlingen. Dat blijkt uit een onderzoek van de sociaal psycholoog Paul Harland, waar het Nederlands Dagblad dinsdag over bericht. Harland constateert dat het corrigeren van leerlingen soms leidt tot erger wangedrag dan het gedrag waarmee het conflict begon.

De tegenreactie van de leerlingen wordt veroorzaakt doordat ze zichzelf onschuldig vinden, stelt Harland. Ook komt het veel voor dat de scholier vindt dat de leraar zich druk maakt of vindt dat ook anderen vervelend waren. Uit een groep van 33 scholieren vonden 29 dat ze ten onrechte op hun gedrag werden aangesproken.


Harland vindt het vreemd dat op scholen niet de gewoonte bestaat conflicten na de les uit te praten. Dat zou verdere conflicten kunnen voorkomen. Voor dit uitpraten zouden scholen een protocol moeten opstellen, zoals veel scholen tegenwoordig een protocol hebben om met pesten om te gaan.

- - - - - -

Aaaargh argh argh ... ja joh lekker uit praten elke keer als zo'n kutblaag weer loopt te zieken ... fucking kutjosti


*100. ik snap dat gezwam echt niet. een leraar moet natuurlijk wel een verantwoord omgaan met zijn "macht"(wat ook gelijk inhoud dat niet iedereen egschikt is voor deze baan) maar op school is hij/zij de baas en zijn wil is bij wijze van spreke wet. ze hoeven dus niet "populair" te zijn of een goede vriend te zijn van de leerlingen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2006 10:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Over de ouders wordt gemakshalve maar even niet gesproken ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-10-2006 10:19 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 oktober 2006 10:12 schreef Jenje het volgende:
Over de ouders wordt gemakshalve maar even niet gesproken ...


die komen alleen in beeld om de leraar in elkaar stompen als deze het "gore lef" heeft junior eens vermanend toe te spreken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2006 12:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Heel on topic:
MWUAHAHAHAHAHAHAHAHA kutcrusties


Amsterdamse politie ontruimt kraakpanden

Uitgegeven: 17 oktober 2006 09:03
Laatst gewijzigd: 17 oktober 2006 11:29

AMSTERDAM - De politie is dinsdagochtend begonnen met de ontruiming van meerdere kraakpanden in Amsterdam. Dat verloopt tot nu toe rustig, zegt een politiewoordvoerder. Hij wil niet zeggen om hoeveel en welke panden het gaat.


Foto: Frans Gankema l Vanaf 06.00 uur is de politie bezig met ontruimen


Volgens een woordvoerder van de kraakbeweging gaat het in ieder geval om panden aan de Van Ostadestraat, Westermarkt en Weteringschans in de hoofdstad. Ook vindt er een ontruimingsactie plaats aan de Zeilstraat in Oud-Zuid.


Foto: Jaap van Oort l Ontruiming verloopt tot nu toe rustig

Vanaf 06.00 uur is de politie bezig met ontruimen, zegt de politiewoordvoerder. Daarbij is onder meer een politiehelikopter ingezet. In het pand aan de Van Ostadestraat hebben verscheidene krakers zich vastgeketend.


Vorig jaar oktober ondervond de politie veel weerstand bij de jaarlijkse ontruimingsactie. De politie moest een waterkanon inzetten om krakers uit een pand te krijgen.

De krakers verzetten zich naar eigen zeggen tegen de "onmogelijke toestanden" op de Amsterdamse woningmarkt. Volgens de kraakbeweging maken woningbouwcorporaties zich schuldig aan het razend snel uitverkopen van de betaalbare woningvoorraad.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-10-2006 17:58 by Iskariot Profiel van Iskariot

Gaan ze buiten Amsterdam wonen


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen