IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Daar waar links geridiculiseerd wordt [nieuwstopic deel veel] Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-11-2006 1:13 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

dag economie, welkom 2e wereldland nederland!


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2006 12:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ow, mijn, God!

Nederlanders mishandelden in Irak

***************************************
` Nederlandse officieren hebben in 2003
Iraakse gevangenen natgespoten,uit hun
slaap gehouden en aan doordringende
geluiden en fel licht blootgesteld.

Het ministerie van Defensie bevestigt
dat de militaire inlichtingendienst in
de Iraakse provincie Al Muthanna zijn
zijn boekje te buiten is gegaan,maar
zegt dat het niet ging om marteling.De
commandant heeft het incident gemeld in
Den Haag.De inlichtingendienst werd
vervolgens intern op de vingers getikt.

Het OM wil nog niets zeggen over een
strafonderzoek.Eerst zoekt het OM uit
of de afdeling Militaire Zaken wist van
het mogelijke wangedrag.

Natgespoten, uit hun slaap gehouden en blootgesteld aan een lampje en muziek! Hoe kunnen de daders nog met zichzelf leven?! We kunnen maar beter alles op alles stellen om erachter te komen wie precies verantwoordelijk zijn voor deze verschrikkelijke verschrikkingen! Parlementaire onderzoeken, enquetes, strafrechtelijke onderzoeken, het maakt me allemaal niet uit, het wordt nu echt tijd om prioriteiten te stellen! Dat zulke verschrikkelijke verschrikkingen onder verantwoordelijkheid van een land als Nederland kunnen gebeuren, mensen natgespoten, uit hun slaap gehouden, beschenen met een lampje en blootgesteld aan muziek, dat kun je je toch niet voorstellen!!!



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-11-2006 12:07 by stigma Profiel van stigma



Wij boefjes.


Subtiel kamerolifantje


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-11-2006 12:12 by aerodis Profiel van aerodis

Klinkt als een doktersbehandeling en muziektherapie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2006 12:14 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Jongens, jongens, hoe kunnen jullie nou zo lacherig doen over deze verschrikkingen?! Lachen jullie ook van de beelden van honderdduizenden Afrikanen die afgeslacht worden in Sudan?! Nee he, en dan lachen jullie wel om zoiets, iets dat nog 100x erger is! Ik bedoel, die Irakezen hebben wel 2 nachten niet de hele nacht kunnen slapen!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2006 12:16 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

[edit]ER ZIJN BEELDEN!!!!

http://dump.geenstijl.nl/mediabase/6517/fd23c92c/index.html

[NSFW!!!!!!!!!!!!!!]

[/edit]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-11-2006 12:18 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 17 november 2006 12:14 schreef Misanthrope het volgende:
Jongens, jongens, hoe kunnen jullie nou zo lacherig doen over deze verschrikkingen?! Lachen jullie ook van de beelden van honderdduizenden Afrikanen die afgeslacht worden in Sudan?! Nee he, en dan lachen jullie wel om zoiets, iets dat nog 100x erger is! Ik bedoel, die Irakezen hebben wel 2 nachten niet de hele nacht kunnen slapen!


als je je bericht goed leest is martelen standaard in NL, immers als tegenreactie werden mensen op hun vingers getikt!!!(vast met een klauwhamer)


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 17-11-2006 12:19 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 17 november 2006 12:14 schreef Misanthrope het volgende:
Jongens, jongens, hoe kunnen jullie nou zo lacherig doen over deze verschrikkingen?! Lachen jullie ook van de beelden van honderdduizenden Afrikanen die afgeslacht worden in Sudan?! Nee he, en dan lachen jullie wel om zoiets, iets dat nog 100x erger is! Ik bedoel, die Irakezen hebben wel 2 nachten niet de hele nacht kunnen slapen!


Als de Afrikanen geld hadden voor elektriciteit, dan waren zij ook verwend met een sfeerlichtje en een knus muziekje. Aangezien ze dat niet hebben zit er niets anders op dan elkaar maar een beetje uitmoorden.


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2006 12:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 november 2006 12:18 schreef attila_de_hun het volgende:
als je je bericht goed leest is martelen standaard in NL, immers als tegenreactie werden mensen op hun vingers getikt!!!(vast met een klauwhamer)
Lol, inderdaad, wat zijn we ook een verderfelijk land!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-11-2006 12:40 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 17 november 2006 12:14 schreef Misanthrope het volgende:
Jongens, jongens, hoe kunnen jullie nou zo lacherig doen over deze verschrikkingen?! Lachen jullie ook van de beelden van honderdduizenden Afrikanen die afgeslacht worden in Sudan?! Nee he, en dan lachen jullie wel om zoiets, iets dat nog 100x erger is! Ik bedoel, die Irakezen hebben wel 2 nachten niet de hele nacht kunnen slapen!
Ik denk dat er nog veel meer dingen zijn gebeurd, en dat komt vast boven water nu. Ik vind het schandelijk.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 17-11-2006 13:44 by Phriar Profiel van Phriarhttp://metal.20m.com

quote:
Op 16 november 2006 22:06 schreef Misanthrope het volgende:
Ik rook geen sigaren.


Had ik nou net graag willen horen dat jullie cubaanse sigaartjes errug lekker vonden...



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-11-2006 13:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 november 2006 12:40 schreef spectre het volgende:
Ik denk dat er nog veel meer dingen zijn gebeurd, en dat komt vast boven water nu. Ik vind het schandelijk.


Dat het boven water komt?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-11-2006 13:53 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 16 november 2006 12:21 schreef Chelman het volgende:
Ik zou willen weten waarvoor hij zat. Ik gok op kindermisbruik.


En volgens verschillende media (Nu.nl, AD, ZDF) zat de man voor diefstal in de bak.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-11-2006 14:04 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 november 2006 13:53 schreef WMP het volgende:
En volgens verschillende media (Nu.nl, AD, ZDF) zat de man voor diefstal in de bak.


Kut. Vijf euro verloren dus.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-11-2006 14:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 november 2006 14:04 schreef Chelman het volgende:
Kut. Vijf euro verloren dus.
Wordt daar dan wel 72% belasting over betaald?



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-11-2006 14:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 17 november 2006 14:08 schreef Judge M. het volgende:
Wordt daar dan wel 72% belasting over betaald?


Over verlies hoef je geen belasting te betalen. Dat weet zelfs Maorijnissen!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2006 14:09 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 november 2006 14:08 schreef Judge M. het volgende:
Wordt daar dan wel 72% belasting over betaald?
Wil de Grote Leider zijn partijkas weer spekken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-11-2006 14:11 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 november 2006 14:09 schreef Chelman het volgende:
Over verlies hoef je geen belasting te betalen. Dat weet zelfs Maorijnissen!
Dat weet zelf ik wel maar ik ging er gemakshalve maar even van uit dat je met een "gelijke" gewed had. Het ging dan ook over de ontvangende kant



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-11-2006 14:12 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 november 2006 14:09 schreef Misanthrope het volgende:
Wil de Grote Leider zijn partijkas weer spekken?
Hoe meer kamerleden, hoe meer die gespekt wordt.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2006 14:13 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 17 november 2006 14:12 schreef Judge M. het volgende:
Hoe meer kamerleden, hoe meer die gespekt wordt.
Dan vrees ik dat ie behoorlijk gaat spekken, na de komende verkiezingen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-11-2006 14:19 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 november 2006 14:13 schreef Misanthrope het volgende:
Dan vrees ik dat ie behoorlijk gaat spekken, na de komende verkiezingen.
Dat denk ik ook wel ja. Alhoewel ik zeker niet verwacht dat er 30 zetels gehaald gaan worden. Maar goed, die voorsprong op de VVD is ook wel mooi. Still growing stronger en straks echt de 3de partij van het land, zowel in zetels als in leden



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2006 14:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Job Cohen gaat islam redden

Gooi leeg die emmer. Job Cohen, drost van 020, lapt vierhonderdduizend euris startgeld voor het opzetten van een 'Huis van de Islam' in onze hoofdstad. Marhaba gaat het Huis heten. Dat betekent 'welkom' in het Arabierisch, want waarom Nederlands als het ook in het Arabierisch kan. Maar goed. In dit 'Centrum ter bevordering van het Drinken van Rooibosthee' mogen moslims en gewone mensen met elkaar soebatten over islam, en verder alles wat daarbij komt kijken (kunsdt, besnijdenis, vrouwenonderdrukking, scooter rijden, uitkeringsfraude, cultuur, eerwraak, westerse mensen verwerpen en het ostentatief over straat lopen met plastic tassen van de Dirk). Gisteren werd Cohen in de gemeente raad aan de tand gevoeld over dit schitterende initiatief. Schijnt namelijk dat haatimampjes staan te trappelen om te komen oreren in deze speakers corner. Ow, en parkeren in de hoofdstad wordt ook weer duurder. Uit Het Parool. "De startsubsidie van vier ton voor Marhabe is nog maar een bescheiden begin. De stichting streeft naar een kleine twee miljoen euro overheidssubsidie per jaar, waarvan een deel betaald wordt door het rijk. Daarnaast verwacht men dat de stad 'enkele tientallen miljoenen euro's' uittrekt voor het bouwen van een nieuw, prestigieus onderkomen." Maar dan heb je ook niks...


Jaaa, het komt nog helemaal goed met Nederland, dat wij maar goed mogen boeten voor het ontzeggen van de nachtrust aan een paar Irakezen! Gelukkig hebben we nog dit soort prijswaardige projectjes om luttele miljoentjes tegenaan te smijten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 17-11-2006 14:58 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Het volledige artikel:

Debatcentrum islam

AMSTERDAM - Amsterdam krijgt zijn eigen Huis voor de Dialoog met de islam. De gemeenteraad ging gisteravond akkoord met een startsubsidie van 400.000 euro voor de stichting Marhaba, die een rol moet gaan spelen in het tegengaan van radicalisering bij islamitische jongeren.

Marhaba (Arabisch voor 'welkom') is naar eigen zeggen een 'zuiver seculiere organisatie', maar moet van burgemeester Job Cohen wel degelijk de islam als uitgangspunt centraal stellen in zijn activiteiten. Het huis voor 'islam, cultuur en ontmoeting' moet, aldus Cohen, 'moslims het gevoel geven dat ze er in Nederland bij horen'.

Volgens een eigen toelichting op de plannen wil Marhaba 'Amsterdamse moslims helpen hun islam te bevrijden van zijn traditionele, onderdanige, passieve en dociele houding tegenover de moderniteit' van het westen. In het beleidsplan van de stichting spreekt men van de 'ontwikkeling van Europese moslim-identiteit'.

Coalitiepartijen PvdA en GroenLinks omarmden gisteren de plannen voor het nieuwe debatcentrum. Oppositiepartijen CDA, VVD en SP maakten echter grote bezwaren tegen het religieuze karakter ervan.

Volgens fractievoorzitter Maurice Limmen van het CDA is het onmogelijk de vorming van een Europese islam te stimuleren, zonder daarbij religieus-inhoudelijke standpunten in te nemen. De gemeente Amsterdam zou daarmee de traditionele scheiding tussen kerk en staat doorbreken.

De startsubsidie van vier ton voor Marhabe is nog maar een bescheiden begin. De stichting streeft naar een kleine twee miljoen euro overheidssubsidie per jaar, waarvan een deel betaald wordt door het rijk.

Daarnaast verwacht men dat de stad 'enkele tientallen miljoenen euro's' uittrekt voor het bouwen van een nieuw, prestigieus onderkomen. Het bestuur wordt gevormd door onder meer de prominente PvdA'ers Haci Karacaer (voorzitter), Ahmed Marcouch en Felix Rottenberg.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 17-11-2006 15:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Maar waar maken we ons druk om, we kunnen onze prioriteiten beter bij de schandááááááálige activiteiten van het Nederlandse leger leggen, die, schandááááááááálig, een paar Irakezen uit hun slaap hebben gehouden! DAT is pas ECHT belangrijk!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-11-2006 15:25 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen