IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sollicitatie vragen Vorige pagina | Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-10-2010 16:26 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Foutje.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-10-2010 16:26]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-10-2010 16:27 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2010 16:25 schreef ZelThoR het volgende:
Tsja, Duits beheersen maakt ook niet echt uit als de moerstaal al niet lukt


Shittttt, niet nagelezen.

Goed gespot!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-10-2010 16:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2010 16:26 schreef WhiteRider het volgende:
Foutje.

Hehehe; je probeerde aan te tonen dat het wel klopte?
quote:
Op 7 oktober 2010 16:27 schreef WhiteRider het volgende:
Shittttt, niet nagelezen.

Goed gespot!

Dat nalezen doe ik op fora niet zo strikt, eigenlijk. Dat spotten gaat vanzelf, maar bij iemand als jij zeg ik er ook graag wat van

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-10-2010 16:28]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-10-2010 16:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2010 16:28 schreef ZelThoR het volgende:
Hehehe; je probeerde aan te tonen dat het wel klopte?

Dat nalezen doe ik op fora niet zo strikt, eigenlijk. Dat spotten gaat vanzelf, maar bij iemand als jij zeg ik er ook graag wat van


Nee, ik drukte op quote in plaats van edit. Nalezen doe ik meestal ook niet, maar normaal gesproken maak ik deze fout dan ook niet.

Ik weet dat jij extra kritisch bent op mij en dat is andersom net zo.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 07-10-2010 16:29]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-10-2010 16:30 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2010 16:29 schreef WhiteRider het volgende:
Nee, ik drukte op quote in plaats van edit. Nalezen doe ik meestal ook niet, meestal maak ik deze fout dan ook niet.

Is ook een rare fout, duidelijk een hersenhik.
quote:
Ik weet dat jij extra kritisch bent op mij en dat is andersom net zo.

Ja, weet ik Zo kinderachtig zijn we dan wel weer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-10-2010 16:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2010 16:23 schreef WhiteRider het volgende:
Klopt, maar het kan in de IT ook nooit kwaad (zit jij toch ook in?). Voor hetzelfde geld komt er Duitstalige documentatie langs - dan kan ik dat wel lezen en is het fijn als ze dat weten.


Duits is vaak inderdaad (in zekere mate) wel relevant.

Wij zijn momenteel trouwens onze grenzen aan het verleggen, dus nu zijn zo'n beetje alle talen relevant.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 07-10-2010 16:49 by Yirroth Wijzig reactieProfiel van YirrothQuote dit bericht

Volstaat snauwend slecht nederlands praten als duits?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 9:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nee



anyway, het ziet er eindelijk bijzonder goed uit voor mij


als alles meezit dan ben ik vanaf 1 januari 2011 (en inloopperiode ervoor) personeelsverantwoordelijke voor de Logistieke dienst van Dossche Mills (één van de grootste maalderijen in Europa http://www.dosschemills.com/nederlands/dossche_mills_and_bakery.htm ) en tevens projectleider voor het nieuwe interne magazine met nog wat andere beleidstaken (nog verder uit te dokteren).

Ik ga dus veel minder tijd hebben voor de Christenen en Dierenproevers hier.

JAMMER!!!


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-11-2010 9:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

beter hyppie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 9:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-11-2010 9:43 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

Bartje heeft een leven, Bartje heeft een leven, hiep hoi enzo





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 9:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik heb wel drempelvrees


signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-11-2010 10:01 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

de beste manier om daar vanaf te komen is om op de eerste dag in de baas z'n tijd eens goed te schijten en geen luchtverfrisser te gebruiken, dus begin de eerste dag met een liter espresso en een half pakje zware shag


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 10:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

goed idee (al rook ik niet meer)

maar ik denk toch dat ik gewoon chocolade zal meenemen


signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-11-2010 10:13 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

en eet de avond ervoor enkele goede borden chili


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 10:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat "probleem" heb ik sowieso al


signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-11-2010 10:23 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

in dat geval heb je niks om je zorgen over te maken, mijn zoon. Ready for it, you are


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 10:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Fartbart ftw!


ik zet mezelf in!



signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-11-2010 10:35 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht



ik had een goede ochtend en toch kan ik het lezen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 10:41 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog een keer dan maar?


signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-11-2010 10:49 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

zit niks anders op dan he... over een uur of dertien pas weer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 10:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

muh

doe er iets aan!


signature


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-11-2010 11:03 by F.E.S. Wijzig reactieProfiel van F.E.S.Quote dit bericht

dan moet je ff iets meer foto's van jezelf posten Bart

ontopic: ik ben ook aan het kijken naar een nieuwe baan, relatie met collega is nog niet het probleem, het gebrek aan goede inkomsten en het gebrek aan doorgroeimogelijkheden binnen mijn huidige studie wel

heeft iemand hier binnen diens organisatie nog een projectleider, kwaliteitsbeheerder of traffic manager nodig?


Maledictus XVI
Usericon van Maledictus XVI
Posted 26-11-2010 13:18 by Maledictus XVI Wijzig reactieProfiel van Maledictus XVIQuote dit bericht

quote:
Op 26 november 2010 9:03 schreef Hypnos het volgende:
nee



anyway, het ziet er eindelijk bijzonder goed uit voor mij


als alles meezit dan ben ik vanaf 1 januari 2011 (en inloopperiode ervoor) personeelsverantwoordelijke voor de Logistieke dienst van Dossche Mills (één van de grootste maalderijen in Europa http://www.dosschemills.com/nederlands/dossche_mills_and_bakery.htm ) en tevens projectleider voor het nieuwe interne magazine met nog wat andere beleidstaken (nog verder uit te dokteren).



mag ik je dan nu officieel al een dikke tote geven of kan er effectief nog iets tegenzitten?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2010 13:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

nog even wachten

heel klein beetje


signature


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen