IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sollicitatie vragen Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-10-2006 21:07 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 20:55 schreef watery black het volgende:
*Argus*

Sja, die van mij ook niet 'exact' maar je kan vast wel iets verzinnen wat in de buurt komt.

Dat staat er dus niet tussen haha. Wel sjiek!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 12-10-2006 21:18 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Zo. Die loonwijzer is vast bekostigd door de gezamenlijke werkgevers die al die werknemers die om loonsverhogingen komen vragen zat zijn...hij geeft bijna idioot lage bruto bedragen voor mijn beroep.


Hatsjikidee!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 21:19 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 21:18 schreef Unholy Mary het volgende:
Zo. Die loonwijzer is vast bekostigd door de gezamenlijke werkgevers die al die werknemers die om loonsverhogingen komen vragen zat zijn...hij geeft bijna idioot lage bruto bedragen voor mijn beroep.


Voor de meeste van ons als je terugleest


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 12-10-2006 21:23 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

Ja, ik zag het al maar ik dacht, hé, ik doe er nog een schepje bovenop. Het scheelt iets van 80% ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 12-10-2006 21:23]


Hatsjikidee!


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-10-2006 22:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

@Grindcore

Sja eh.. zocht jij niet dringend werk om je huur te kunnen dokken? Indien ja, zou ik het gewoon aannemen.. werkervaring opdoen en doorzoeken naar wat anders.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-10-2006 22:30 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

*wabla*

normaal gesproken zou ik dat ook zeggen ja. maar als je even terug leest zie je wel dat ie dan wel zn rijbewijs moet halen binnen 3 maanden, en dat kost ook een aardig centje... dan heeft ie straks uiteindelijk ook niet echt veel over om zn huur te betalen....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 12-10-2006 22:34 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 22:30 schreef Argus het volgende:
*wabla*

normaal gesproken zou ik dat ook zeggen ja. maar als je even terug leest zie je wel dat ie dan wel zn rijbewijs moet halen binnen 3 maanden, en dat kost ook een aardig centje... dan heeft ie straks uiteindelijk ook niet echt veel over om zn huur te betalen....


Ik lees zo spoedig mogelijk een rijbewijs halen, niet dat dit binnen die 3 maanden moet. Maar goed, ik zou het gewoon proberen.. en als het echt bevalt en je een contract hebt.. eens gaan kijken hoe het zit met rijbewijs halen.


R.
Usericon van R.
Posted 12-10-2006 22:45 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Mijn werkgever vroeg; "Waar zie jij jezelf over één jaar?". Toen zei ik hondsbrutaal; "Achter een bureau druk bezig jou te commanderen". Hij moest d'r wel om lachen en gaf mij de baan.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 12-10-2006 22:55 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 21:07 schreef M. het volgende:
Dat staat er dus niet tussen haha. Wel sjiek!


Join the club; die van mij staat er ook niet tussen. Zelfs niet iets wat erop lijkt.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


renYek
Usericon van renYek
Posted 12-10-2006 23:08 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Als ik het salaris zou krijgen wat ik volgens loonwijzer zou moeten verdienen zou ik heel hard gaan janken zeg.



BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-10-2006 23:31 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

van de loonwijzer ga ik ook huilen ja...


renYek
Usericon van renYek
Posted 12-10-2006 23:33 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 12 oktober 2006 23:31 schreef BitchSlap het volgende:
van de loonwijzer ga ik ook huilen ja...


Wat doe je voor werk dan?


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-10-2006 23:34 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

valt onder de noemer kinderopvang...24 uurscontract


renYek
Usericon van renYek
Posted 12-10-2006 23:40 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Alleen al het feit dat het 24 uur is is al minder (misschien voor jou ideaal, voor mij niet iig)


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 12-10-2006 23:43 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

zou willen dat ik meer uren kon maken maar het is buitenschoolse opvang, dus beperkt.
en komt bij dat het gewoon kutbetaald en ik net klaar ben met school.
maar ik heb wel een hele goedkope kamer, thank the lord


renYek
Usericon van renYek
Posted 12-10-2006 23:46 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Dat scheelt dan nog enigzins


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 12-10-2006 23:53 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Grindcore, voor minder dan minimumloon gaan werken, je bent toch niet helemaal daaps geworden? Kolere...


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-10-2006 12:04 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ik ga ook niet voor da bedrag werken... maar ik wil wel een beloning hebben wat fair is.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-10-2006 12:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is het niet een basisloon plus stukloon/bonussen?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-10-2006 12:07 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-10-2006 12:49 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Naar CAO conform hoor ik 1550 te verdienen..
Bron: http://www.ict.fnv.nl/download.do/id/100049560/cd/true/ (PDF)


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 13-10-2006 12:58 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

en als het bedrijf geen CAO heeft?


Hersenloze Mayonaise eten


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 13-10-2006 13:13 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik blij dat bijna niemand in de IT aan een CAO doet


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2006 13:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Eej grindwhore, zit dit niet anders? Je was het huis uitgekicked enzo.

Volgens mij is er een soort "opvangnet" van het arbeidsbureau voor jongeren tot 24 jaar, de "jongerenpoul" als ik het me goed herinner. Dan is het mogelijk dat je voor minimumloon ergens aan de slag gaat. Dus, heb je deze baan via het arbeidsbureau aangeboden gekregen?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-10-2006 13:53 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Nee, dit is via de reguliere weg. Dus een reactie op m,n CV via monserboard of Jobbing mall


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen