IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sollicitatie vragen Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-10-2006 14:56 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 14:55 schreef Snaack het volgende:
De kans dat we ooit stopppen met enige vorm van financieel beleid voeren lijkt me nul, knul.
Dat bedoelde ik niet


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2006 14:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 14:56 schreef grindcore het volgende:
Dat bedoelde ik niet


Dat er geen vraag meer is naar externen bedoel je? Dan zorg je toch dat je intern wordt


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-10-2006 14:58 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 14:58 schreef Snaack het volgende:
Dat er geen vraag meer is naar externen bedoel je? Dan zorg je toch dat je intern wordt
Touché



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-10-2006 14:59 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Mensen, prettig weekend gewenst


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 13-10-2006 15:00 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Goed weekend!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 13-10-2006 15:31 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 14:53 schreef grindcore het volgende:
Hmmmz, tja Kan er moeilijk iets over zeggen. Je zit dan wel erg kut moet ik zeggen als er op een bepaald moment geen werk meer is. Lijk mij dan.


oh, ik vermaak me nu prima hoor

Zit nu thuis padlarvend geld te verdienen. Er is op dit moment namelijk nog even geen opdracht voor mij (althans, er zijn wel opdrachten, maar de opdrachtgevers hebben nog geen kandidaat gekozen).

Wel kut dat ik vorige week gefaald heb met mijn rijlessen, anders had ik nu al wel mijn peugeotje gehad


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-10-2006 15:54 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Ik ben tot nu toe bij elke sollicitatie aangenomen, dat zou mij een goed sollicitant moeten maken...


Dear dirty delightful old drunken old days


trol
Usericon van trol
Posted 13-10-2006 15:57 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

"Heb je wel eens geexperimenteerd met drugs?"
"Jazeker!"
"Mooi! Dan bent u bij deze aangenomen!"


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 13-10-2006 17:34 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Om weer terug bij de essentie te komen... Ik heb maar weer een afspraak staan om dat bod te bespreken.
Ik heb er een hard hoofd in... want ik heb helemaal geen ervaring met salarisbesprekingen en dat soort gedoe. Ik zal blij zijn als alles gewoon rolt zoals het moet rollen. Wordt er wel een beetje debiel van om weer een test/strijd door moet gaan... maar dat is een ander verhaal.


de laar
Usericon van de laar
Posted 13-10-2006 19:35 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

Heb je geen andere mogelijkheden?
Zelfs het meest ongeschoolde fabriekswerk betaald beter dan die centenneuker waar je nu mee bezig bent.

Een hoge opleiding is overigens geen garantie voor een hoog salaris.
Het gaat er om hoe je die kennis benut.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 12:01 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Nou, ik heb een gesprek gehad met het desbetreffende bedrijf... Ik heb hun gewezen op het feit dat zij een salaris aanbieden wat beneden het minimumloon is. Met als antwoord kreeg ik dat het moesten uitzoeken en bespreken met de boekhouder(!!!) Verder waren zij niet bereid om meer te betalen dan wat het eigenlijk waard was dan het minimumloon van €1280... en niet eens een tergemoedkoming in rijlessen. Verder hebben ze bij de bedrijfsauto een fiscale berekening erbij gedaan die als volgt gaat: werknemersdeel = nieuwwaarde auto/100*22% == van dit deel is hetzelfde percentage als de loonheffing... Nu weet ik niet wat een nieuwe Seat kost maar ik heb gevoel dat ik me blauw ga betalen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-10-2006 12:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Simpel: Laat die uitzuigers maar fijn in hun eigen sop gaar koken



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-10-2006 12:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wat voor werk gaat het trouwens om?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 12:12 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Helpdesk medewerker


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-10-2006 12:15 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Klinkt als een behoorlijk kansloos verhaal. Ik zou nog effe verder zoeken als ik jou was.

Overigens zoeken ze bij mijn toko ook altijd nog wel mensen.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 17-10-2006 12:16]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 17-10-2006 12:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Lekker verder zoeken grindcore.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 12:21 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Ik vroeg waarop zij dat salaris hadden gebaseerd..
Nou: dat met de bedrijfsauto erbij en andere vergoedingen!
Terwijl in hun eigen regelement staat dat de bedrijfsauto niet als onderdeel van de salaris is. Dat soort gekkigheid .

Het feit waarmee ik zit is dat ik wel een baan nodig heb om uit de shit te komen maar dit is toch net een tik te ver.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-10-2006 12:23 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 12:21 schreef grindcore het volgende:
Ik vroeg waarop zij dat salaris hadden gebaseerd..
Nou: dat met de bedrijfsauto erbij en andere vergoedingen!
Terwijl in hun eigen regelement staat dat de bedrijfsauto niet als onderdeel van de salaris is. Dat soort gekkigheid .

Het feit waarmee ik zit is dat ik wel een baan nodig heb om uit de shit te komen maar dit is toch net een tik te ver.


Als je je CV opstuurt naar m'n e-mailadres (zie profiel), kan ik kijken of je wellicht niet bij ons terecht kan. We hebben dan wel geen bedrijfsauto, maar die heb je ook niet nodig (IT detachering). Zaken zijn goed geregeld, relaxed bedrijf en uitstekende groeimogelijkheden.

Een baan nodig hebben is een iets, maar genaaid worden zonder zoenen is weer een ander uiterste.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 12:34 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 12:23 schreef Illusione het volgende:
Als je je CV opstuurt naar m'n e-mailadres (zie profiel), kan ik kijken of je wellicht niet bij ons terecht kan. We hebben dan wel geen bedrijfsauto, maar die heb je ook niet nodig (IT detachering). Zaken zijn goed geregeld, relaxed bedrijf en uitstekende groeimogelijkheden.

Een baan nodig hebben is een iets, maar genaaid worden zonder zoenen is weer een ander uiterste.
Mijn enorme dank. Zie mijn CV tegemoed. En inderdaad dit is genaaid worden zonder zoenen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-10-2006 12:58 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 12:01 schreef grindcore het volgende:
werknemersdeel = nieuwwaarde auto/100*22% == van dit deel is hetzelfde percentage als de loonheffing... Nu weet ik niet wat een nieuwe Seat kost maar ik heb gevoel dat ik me blauw ga betalen.



Euh...het is toch normaal dat je 22% bijtelling over een auto van de zaak betaalt? Iedereen moet dat, het is niet aan het bedrijf om te bepalen...

Sowieso vind ik het een vaag verhaal, wie de neuk neemt een minimumloner in dienst voor een functie wat bijna per definitie tijdelijk is (call centre meuk) en geeft hem een leaseauto mee?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 13:07 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 12:58 schreef Chelman het volgende:
Euh...het is toch normaal dat je 22% bijtelling over een auto van de zaak betaalt? Iedereen moet dat, het is niet aan het bedrijf om te bepalen...

Sowieso vind ik het een vaag verhaal, wie de neuk neemt een minimumloner in dienst voor een functie wat bijna per definitie tijdelijk is (call centre meuk) en geeft hem een leaseauto mee?
Zij wilde gewoon geld uitbesteden en toch groeien. En dat gaat niet. Tenzij je aan outsourcing doet of Polen neemt(KUCH) Maar dit gaat niet. Trouwens, hoe denk je dat ik die belasting kan betalen als het oploopt richting de duizenden euro's als ik niet uitkijk.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-10-2006 13:08 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Heb nog niets binnen btw. Heb je 't naar het webmaster AT paulvangeldrop.nl adres gestuurd ?


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 13:11 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 13:08 schreef Illusione het volgende:
Heb nog niets binnen btw. Heb je 't naar het webmaster AT paulvangeldrop.nl adres gestuurd ?
ja Ik heb het 5 minuten geleden gestuurd


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 17-10-2006 13:11 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 13:11 schreef grindcore het volgende:
ja Ik heb het 5 minuten geleden gestuurd


Ok dan. Dan is mijn mail gewoon weer eens traag, no worries.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 17-10-2006 13:14 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2006 13:11 schreef Illusione het volgende:
Ok dan. Dan is mijn mail gewoon weer eens traag, no worries.
*zweet*


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen