IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Sollicitatie vragen Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-10-2006 23:42 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

sollicitatie naar meest lame grap?


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-10-2006 23:50 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 23:37 schreef FRNK het volgende:
haha Vriendin van je zus zei ze geloof ik, idd mooi meiske, 27,vrolijke blondie [edit]en ze woont ook in Blerick (maar heeft net 2,5 week een vriend hehe Ene Virgil.)

(en verder @ kleine wereld, ik kreeg laatst ineens de groeten van Roel op het werk lol. Een andere griet die we inwerkten, Marjon Helden, woont bij Roel/Ruud in de straat. )


O hehe, dan weet ik niet zeker wie het is. Ik ken wel 1 Virgil en daar heb ik vroeger mee getraind hehe. Naja, evengoed de groeten terug ;-)

@kleine wereld: das wel heel klein, want Roel woont in Lottum en daar wonen maar 2000 mensen ofzo hehe.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 19-10-2006 23:52 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 19 oktober 2006 23:50 schreef renYek het volgende:
O hehe, dan weet ik niet zeker wie het is. Ik ken wel 1 Virgil en daar heb ik vroeger mee getraind hehe. Naja, evengoed de groeten terug ;-)
Zal'k doen Die Virgil is Indo, 36 jaar.

quote:
@kleine wereld: das wel heel klein, want Roel woont in Lottum en daar wonen maar 2000 mensen ofzo hehe.
ah ja dan kent idd iedereen mekaar wel hehe

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 19-10-2006 23:53]


renYek
Usericon van renYek
Posted 19-10-2006 23:55 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 23:52 schreef FRNK het volgende:
Zal'k doen Die Virgil is Indo, 36 jaar.

ah ja dan kent idd iedereen mekaar wel hehe


That's him! Gave gast, ik kom hem zo nu en dan wel eens in de stad tegen

Doe Virgil dan ook maar de groeten hehe


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 19-10-2006 23:57 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 19 oktober 2006 23:52 schreef FRNK het volgende:
Zal'k doen Die Virgil is Indo, 36 jaar.

En hij kan aardig drummen

quote:
Op 19 oktober 2006 23:42 schreef FRNK het volgende:
sollicitatie naar meest lame grap?





renYek
Usericon van renYek
Posted 20-10-2006 0:02 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2006 23:57 schreef Mies het volgende:
En hij kan aardig drummen






Da's een lispelenden australische in amerika wonende italiaan van 48 ofzo die jij bedoelt


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-10-2006 0:16 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Devilicious Pem
Que????
Usericon van Devilicious Pem
Posted 20-10-2006 1:55 by Devilicious Pem Wijzig reactieProfiel van Devilicious PemQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2006 0:02 schreef renYek het volgende:
Da's een lispelenden australische in amerika wonende italiaan van 48 ofzo die jij bedoelt


Ohh Dennis doe eens lief!
Ja In Amerika woonachtige Australiër met Italiaanse roots ja. Dat klopt wel ongeveer 48 wordt hij aanstaande zondag pas..

[oei ik ben erg off-topic, sorry, kon het niet laten ]


"As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!"


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-10-2006 2:06 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 20 oktober 2006 0:02 schreef renYek het volgende:
Da's een lispelenden australische in amerika wonende italiaan van 48 ofzo die jij bedoelt



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 20-10-2006 3:57 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 19 oktober 2006 23:37 schreef FRNK het volgende:
haha Vriendin van je zus zei ze geloof ik, idd mooi meiske, 27,vrolijke blondie [edit]en ze woont ook in Blerick (maar heeft net 2,5 week een vriend hehe Ene Virgil.)

(en verder @ kleine wereld, ik kreeg laatst ineens de groeten van Roel op het werk lol. Een andere griet die we inwerkten, Marjon Helden, woont bij Roel/Ruud in de straat. En verder hebben ik dagelijks mailtjes/aanvragen van collega Nick Hameury, enneuh Renate te Baerts (-Sijbers), kent de Van Heldens ook weer.. ut houdt niet op lol )


doe ruud maar de groeten...

renate sijbers ken ik ook nog haha.

marjon moet ik even over nadenken... maar ze moet wel bij me in de straat wonen...



FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 20-10-2006 9:01 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

haha o ja, ook lottumer he

Ruud spreek ik eigenlijk nooit (1x tegengekomen), maar mocht ik em tegenkomen..

Met Renate had je nog bollen geplukt toch?


hmm ontopic : gister een sollicitatie de deur uit gedaan. M'n vraag was of ik op gesprek mag komen


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 08-03-2007 12:59 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Hebben mensen ervaring met Sogeti?



renYek
Usericon van renYek
Posted 08-03-2007 13:07 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Sogeti Bolognese of Tagliatelle Bolognese?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2007 13:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 12:59 schreef grindcore het volgende:
Hebben mensen ervaring met Sogeti?




Ja.

Grijze muizen club.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Der_Ries
Usericon van Der_Ries
Posted 08-03-2007 13:27 by Der_Ries Wijzig reactieProfiel van Der_RiesQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 12:59 schreef grindcore het volgende:
Hebben mensen ervaring met Sogeti?




Als je de IT in wilt kan je ook bij Centric, 's ook detachering. Sogeti ben ik niet bekend mee

Studie betaald (betreft dan wel zelfstudie), maand opzeg termijn. salaris is redelijk tot goed.

heb je nog vragen dan hoor ik het wel

www.centric.nl


"Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-05-2008 9:50 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

mkay...

ik zocht naar het help de mede zemmer topic, maar kon het niet vinden.

duss

ik heb woensdag een plaatsingsgesprek voor een kort project op het gebied van bezwaar en beroep (gemeente). de plaatsing is al zo goed als in kannen en kruiken; formaliteit.

MAAR!
Het is in Rijssen (Riessn' u know... Elsrock...)

Ik heb al een mantelpak met pantalon aangeschaft enzo, maar nu kreeg ik advies om misschien toch maar een 'fatsoenlijke rok' aan te doen.

iemand verder nog tips (behalve 'niet vloeken')?


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2008 10:46 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Bedoel je voor "intergratie" in Rijssen?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-05-2008 10:48 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 10:46 schreef Nix het volgende:
Bedoel je voor "intergratie" in Rijssen?

en dat ze me niet meteen al woensdagmiddag naar huis sturen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2008 10:49 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Als echte nep-Staphorster:

Je kunt je nog zo goed proberen aanpassen, 'een van hen' zul je nooit worden. Ze zullen niet onaardig tegen je doen hoor, nee zeer zeker niet. Maar echt bij horen doe je toch nooit.


Tips:
Sterk in je schoenen staan


-----------

Maar is het een eenmalig gesprek of voor een langere tijd?


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-05-2008 10:51 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

quote:
Op 26 mei 2008 10:49 schreef Nix het volgende:
Als echte nep-Staphorster:

Je kunt je nog zo goed proberen aanpassen, 'een van hen' zul je nooit worden. Ze zullen niet onaardig tegen je doen hoor, nee zeer zeker niet. Maar echt bij horen doe je toch nooit.


Tips:
Sterk in je schoenen staan


-----------

Maar is het een eenmalig gesprek of voor een langere tijd?


woensdag plaatsingsgesprek en vanaf de week erop voor een week of 6 (gok ik) afhandelen van bezwaarschriften in het kader van de Wmo.
Gedeeltelijk op het gemeentehuis, en wrschnlk gedeeltelijk thuiswerken.


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Nix
Usericon van Nix
Posted 26-05-2008 10:52 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Oké andere tips dan.

- Inderdaad gewone rok zegt 'ik doe normaal, dan ben ik al gek genoeg', een mantel pakje 'ach ik ben weer zo'n stadse'.

Niet te veel over je privéleven/besteding praten mits ze er naar vragen. Echt open over privé leven zijn ze niet en wordt ook niet van jou verwacht.


Tja, ach uiteindelijk zijn het ook maar gewone mensen


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-05-2008 10:57 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

hehehe

*zucht*
rok kopen dus...




er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 26-05-2008 10:59 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 26 mei 2008 9:50 schreef Julia het volgende:
mkay...

ik zocht naar het help de mede zemmer topic, maar kon het niet vinden.

duss

ik heb woensdag een plaatsingsgesprek voor een kort project op het gebied van bezwaar en beroep (gemeente). de plaatsing is al zo goed als in kannen en kruiken; formaliteit.

MAAR!
Het is in Rijssen (Riessn' u know... Elsrock...)

Ik heb al een mantelpak met pantalon aangeschaft enzo, maar nu kreeg ik advies om misschien toch maar een 'fatsoenlijke rok' aan te doen.

iemand verder nog tips (behalve 'niet vloeken')?



Ik zou er niet eens willen werken, representatief overkomen ja, aanpassen omdat die debielen zo fan zijn van jezus, nimmer nooit niet.


Against God and Government


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 26-05-2008 11:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Soliciteren en aagenomen worden is een ding, maar je moet er dan gaan werken tussen al dat christentuig. Als je daar niet tussen past, kun je beter nu al je conclusies trekken en daar niet gaan werken.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 26-05-2008 11:23 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

klopt, maar zoals ik al schreef gaat het om een tijdelijk project en niet om mijn verdere werkzame leven.

én ben ik niet echt in de positie om tegen mijn werkgever te zeggen: ja sorry hoor, zoek maar een ander project voor me want ik ga niet tussen gristen-tuig werken...


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen