IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 2 gratis shows in Dynamo dit weekend
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-10-2006 0:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Met dank aan onze vrienden van de Punk/Hardcore groep:






Snaack
Usericon van Snaack
Posted 13-10-2006 0:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Present, hehehe


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-10-2006 0:11 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 oktober 2006 0:07 schreef Snaack het volgende:
Present, hehehe
ik niet

Succes anyway!



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-10-2006 14:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 0:11 schreef Judge M. het volgende:
ik niet

Succes anyway!


Thnx! We gaan een feessie bouwen


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 15-10-2006 20:02 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Eindhoven de gekste! En dan met name die loser die z'n handjes niet kon thuis houden
Maar het was leuk om in de Dynamo te spelen! Vooral With Pride en Siren waren heel vet!






Don't blush when I rip you open


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-10-2006 20:07 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 20:02 schreef JaneDoe het volgende:
Eindhoven de gekste! En dan met name die loser die z'n handjes niet kon thuis houden



Hebben jullie weer zo'n 'fan' te pakken dan?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2006 20:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja .. als die Snaack wat op heeft krijgt ie wat losse handjes he ..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 15-10-2006 20:08 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

In zijn geval heet dat drummen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-10-2006 20:11 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 20:07 schreef Argus het volgende:
Hebben jullie weer zo'n 'fan' te pakken dan?


Nou, dat niet, maar letterlijk een knul die zijn handjes niet thuis kon houden. Dus, die heb ik even op minder diplomatieke wijze duidelijk gemaakt dat dat soort uitingen door ons niet gewaardeerd worden. Maar goed.. 1e incident op 31 shows, dus, no spang swa.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-10-2006 20:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Gebeurd idd helaas Stagesecurity next time!

Opvallend dat dat vaak ook altijd zelfde type gasten zijn, zo zat als een aap en zo dom als het achterend van een varken ..


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 15-10-2006 20:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Inderdaad, beide omschrijvingen zijn op hem van toepasssing.. Loser. Volgende keer hou ik zijn strot iets langer dichtgeknepen, als je geen hersencellen hebt kunnen ze door zuurstofgebrek ook niet afsterven immers.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-10-2006 21:13 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Spijtig dat ik het heb moeten missen, maar er was dan ook wel een geldige reden voor. Reis ik binnenkort toch wel eens noordwaarts voor een show, had er wel zin in!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 15-10-2006 21:28 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 15 oktober 2006 21:13 schreef Illusione het volgende:
Spijtig dat ik het heb moeten missen, maar er was dan ook wel een geldige reden voor. Reis ik binnenkort toch wel eens noordwaarts voor een show, had er wel zin in!


Heee lieverd,

Laat nou toevallig X-tinXion en Mindscan samen moeten spelen tijdens de "Kleine prijs van Dordt" op vrijdag 18 november!!



2 vliegen....



Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 15-10-2006 21:31 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 21:28 schreef ratje het volgende:
Heee lieverd,

Laat nou toevallig X-tinXion en Mindscan samen moeten spelen tijdens de "Kleine prijs van Dordt" op vrijdag 18 november!!



2 vliegen....


Ooohhhh! Het staat in de agenda, poppetje van me.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen