IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Gaafste ende meest belachelijke bandimago's Vorige pagina | Volgende pagina
aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-10-2006 0:57 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Gaaf: Pink Floyd, en met name David Gilmour.


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 14-10-2006 11:52 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

ZZ Top
Candlemass
Iron Maiden
Nina Hagen


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 14-10-2006 11:55 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2006 11:52 schreef Lothar het volgende:
ZZ Top
Candlemass
Iron Maiden
Nina Hagen



Maar eh wellicht handig, wel of niet leuk erbij te zetten ipv namen opsommen.

Overigens belachelijk: Naglfar

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 14-10-2006 12:00]


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 14-10-2006 12:29 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 14-10-2006 12:43 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 14 oktober 2006 12:29 schreef BARABAS het volgende:
http://www.myspace.com/thegrindexplosion
gaaf dat eerste nummer



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2006 12:46 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 21:49 schreef Heiden het volgende:
Van mag jij alles wat je maar wilt, als je maar respect blijft tonen tegen mensen en vooral tegen mij aangezien ik bijna je vader had kunnen wezen.


en ik de jouwe en van bijna iedereen hier dus.... RESPECT!!!!!

maar goed, het is geen bandimago maar ik veel "respect" voor helloween want een band die een cd durft uit te brengen die "pink bubbles go ape" heeft het schijt aan ALLES!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-10-2006 12:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

a. respect moet je verdienen
b. helloween is gay
c. imago is everything ... bij belachelijke imago's wordt er juist goed gewerkt aan imago.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-10-2006 13:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2006 12:48 schreef Jenje het volgende:
a. respect moet je verdienen
b. helloween is gay
c. imago is everything ... bij belachelijke imago's wordt er juist goed gewerkt aan imago.

ha, OK. ik heb het genoteerd(behalve #2 want die wist ik al wel). zo leer je nog eens wat he!!!


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 14-10-2006 13:10 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

hmm rockbitch is nog niet genoemd


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-10-2006 13:27 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 21:49 schreef Heiden het volgende:
Van mag jij alles wat je maar wilt, als je maar respect blijft tonen tegen mensen en vooral tegen mij aangezien ik bijna je vader had kunnen wezen.

Ja, jammer dat zijn moeder niet wou.

The Mentors hebben natuurlijk het gaafste imago.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 14-10-2006 13:39 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Jemig, een typisch topic voor een 16jarige...



Nix
Usericon van Nix
Posted 14-10-2006 16:18 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Lol! Alsof de rest van mannelijk ZM een hoger niveau topics openen.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-10-2006 16:34 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, sterk!



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 15-10-2006 14:55 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 13 oktober 2006 23:14 schreef Jällö het volgende:
Een Duitse blackmetalband (naam vergeten: help), speelt met corpsepaint en supertr00, behalve dan de ananassen die ze altijd voor op het podium hebben staan. Stelletje mafketels




Of laten we het gewoon bij de duitse blackmetal scene houden.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 15-10-2006 15:44 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 14:55 schreef soepkoeltoer het volgende:
Of laten we het gewoon bij de duitse blackmetal scene houden.

Laten we Dark Fortress dan maar even er buiten


Why doesn't my music get me all the chicks?


R.
Usericon van R.
Posted 15-10-2006 15:51 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Moge deze band duidelijk het gaafste imago ooit hebben:






Juistem, geen imago.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 15-10-2006 15:55]


Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 15-10-2006 17:46 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

quote:
Op 14 oktober 2006 11:55 schreef MMayo het volgende:
Maar eh wellicht handig, wel of niet leuk erbij te zetten ipv namen opsommen.

Overigens belachelijk: Naglfar



Hoe interpreteer je een ?

Lijkt me toch vrij logisch dat ik die dan tof vind. Andfers had ik deze wel genomen


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 15-10-2006 18:03 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 15:44 schreef GrindMaster het volgende:
Laten we Dark Fortress dan maar even er buiten


Ja, Dark Fortress, met die zanger die aan een 'wie heeft het mooiste lange haar?' wedstrijd meedeed.

Kutmuziek ook, trouwens.


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2006 18:13 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ja nogal


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


missmoonlight
Usericon van missmoonlight
Posted 15-10-2006 18:13 by missmoonlight Wijzig reactieProfiel van missmoonlightQuote dit bericht

goddess of desire is ook nog niet genoemd. kutmuziek.. en de show, ach tja... dan moeten ze maar in het theater gaan staan. Muziek is voor mij absoluut het belangrijkste.

Verder moet ik wel vaak lachen om dingen als corpspaint en spikes enzo. Als bandleden dit doen is het nog tot daar aan toe, maar als publiek gecorpspaint naar een concert van hammerfall komt, heb ik wel zoiets van, huh? Strange. En vooral lachwekkend als nog maar de helft van de corpspaint er op zit aan het einde van de avond.


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-10-2006 18:16 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

alle viking/pagan whatever bandjes die met zelfgemaakte schildjes, zwaardjes en nep berevellen lopen te posen alsof ze uit die tijd stammen, ondertussen wel muziek op moderne instrumenten maken...


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-10-2006 18:19 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2006 18:13 schreef spectre het volgende:
Ja nogal


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 15-10-2006 18:32 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

hihi goddess of desire, lekker over the top
*edit* mmm plaatje doet t nie

[Dit bericht is gewijzigd door skarmoon op 15-10-2006 18:34]


Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 15-10-2006 18:32 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 15 oktober 2006 18:16 schreef Argh het volgende:
alle viking/pagan whatever bandjes die met zelfgemaakte schildjes, zwaardjes en nep berevellen lopen te posen alsof ze uit die tijd stammen, ondertussen wel muziek op moderne instrumenten maken...

Behalve Finntroll! Kijk maar naar hun video van Trollhammaren



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 15-10-2006 18:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 15 oktober 2006 18:16 schreef Argh het volgende:
alle viking/pagan whatever bandjes die met zelfgemaakte schildjes, zwaardjes en nep berevellen lopen te posen alsof ze uit die tijd stammen, ondertussen wel muziek op moderne instrumenten maken...


Hence het "metal"-gedeelte in bijvoorbeeld vikingMETAL.

Dikke knuffel


Bruce Banner


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen