IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : toch raar... Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 18-01-2002 14:07 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik heb het eens uitgetest. Kijken hoe mensen reageren als je al fietsend (of lopend voor mij part) een liedje zingt.

Uit volle borst (en hijgend, want het valt niet mee om fietsend te zingen), zong ik

"Infinite Dreams" van Iron Maiden...

En jawohl, ik werd aangestaard of ik melaats was...

Grappige ervaring; ga ik toch vaker doen...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 18-01-2002 14:09 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 18 januari 2002 14:07 schreef Sarjenka het volgende:
En jawohl, ik werd aangestaard of ik melaats was...
he he grappig ... de term melaats doet me aan me lagere schooltijd denken. De bijbelverhalen van de meester


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-01-2002 14:17 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Heb ik ook wel een grappige annecdote aan toe te voegen
Ik reed op de fiets naar Diksmuide om uit te gaan, Nieuwpoort is zoooooo doooooooood , "The Infinity of Thoughts" van Emperor zat in mijn hoofd te spoken, lekker leuk , luidkeels aan het zingen (lees brullen), zalig gewoon op een verlaten fietspad, onder ster- en maanlicht, toen ik plots een boer, die te voet was, voorbij reed. Die maar vragen van :Gaat het mijn jongen? Ik daar direct op geantwoord :Ja tuurlijk, zie of hoor je dat dan niet? Die boer eventjes raar kijken en dan maar verder gefietst en begonnen aan Spellbound van D.B. te zingen, lekker amuzement op de fiets en ook soms wel op de fiets.

Uw (fietsgrage) dienaar
Beli


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 18-01-2002 14:30 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Moet je wel oppassen dat je niet al headbangend de bosjes infietst


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 18-01-2002 14:33 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Op de brommer is het heerlijk om "Dead skin Mask van slayer te zingen uit volle borst. of het nummer "Runnaway" van Del Shannon

Men kijkt wel raar als je voorbij rijd, maar daar heb ik schijt aan.

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 18-01-2002 14:34]


Wiegen Meister !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 18-01-2002 14:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 18 januari 2002 14:30 schreef Sarjenka het volgende:
Moet je wel oppassen dat je niet al headbangend de bosjes infietst

Het is constyant rechtdfoor, en ik ken die fietsroute al van in mijn prille jeugdjaren, dus er overkomt me niets meer daar, buiten wanneer het eens te leuk geweest was.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-01-2002 14:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zing nooit op de fiets, en de nummers die ik in mijn hoofd heb kan ik toch niet "grunten"
raak dan ook te veel buiten adem, fietsen is al zo'n zware bezigheid, dat elke ademhap moet gebruiken.

Ik verzin meestal melodietjes van het stukje stoomdraad wat in mijn spaken komt van de lamp. Erg intteresant. Ben nog nooit op m'n bek gegaan met een zat hoofd op de fiets. wel dat ik bijna de sloot in rij of door de berm de grote weg op schiet. Weet je hoe zware bezigheid dat is om je zelf te moeten corrigeren.(vast wel )


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-01-2002 15:16 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Tja, mensen kijken me ook altijd raar aan als ik zing (doe ik geregeld op de fiets). Maar dat komt misschien eerder omdat het zo beroerd klinkt.


Dead things grow from deep inside...


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-01-2002 15:17 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2002 15:16 schreef SheRa het volgende:
Tja, mensen kijken me ook altijd raar aan als ik zing (doe ik geregeld op de fiets). Maar dat komt misschien eerder omdat het zo beroerd klinkt.
lekker potje zelfvertrouwen. Mensen kijken zowiezo al raar. maakt niet eens uit wat ik doe.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 18-01-2002 15:21 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

Wat ik vaak doe; alle hits van King Diamond meezingen in de auto. En dan op een dusdanig ngeluidsniveau dat je bij stoplichten de fietsers en voetgangers (soms automobilisten) verbaast ziet omkijken of het luchtalarm misschien afgaat. Maar misschien komt dat opkijken ook wel door het feit dat ik de grimassen van de heer D. ook imiteer.... achteruitkijkspiegel-humor


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-01-2002 15:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hahahah dus jij bent er zo 1, ik erger me meestal dood aan die mensen die hun radio zo hard aan hebben staan dat de auto gewoon van de bas springt over het asfalt, behalve als het leuke muziek is.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-01-2002 15:25 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2002 15:17 schreef Cadaveria het volgende:
lekker potje zelfvertrouwen...


Heeft weinig met zelfvertrouwen te maken. Ik hou mezelf niet graag voor de gek... that's all. Ben realistisch en kan niet erg mooi zingen.


Dead things grow from deep inside...


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 18-01-2002 15:28 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 18 januari 2002 15:25 schreef Cadaveria het volgende:
hahahah dus jij bent er zo 1, ik erger me meestal dood aan die mensen die hun radio zo hard aan hebben staan dat de auto gewoon van de bas springt over het asfalt, behalve als het leuke muziek is.


dit is toch leuke muziek


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-01-2002 15:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ach..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 18-01-2002 15:42 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 18 januari 2002 15:25 schreef Cadaveria het volgende:
hahahah dus jij bent er zo 1, ik erger me meestal dood aan die mensen die hun radio zo hard aan hebben staan dat de auto gewoon van de bas springt over het asfalt, behalve als het leuke muziek is.


quote:
Op 18 januari 2002 15:28 schreef humanator het volgende:
dit is toch leuke muziek


quote:
Op 18 januari 2002 15:33 schreef Cadaveria het volgende:
ach..


woorden schieten te kort


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-01-2002 20:45 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik kan ook totaal niet zingen, maar melodietjes neurien op de fiets doe ik wel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2002 20:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Elke keer als ik maandag 's avonds zing, kijken mijn bandleden me zo raar aan .. waarom toch


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 18-01-2002 20:54 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ja, als vocalist is dat toch juist je taak?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-01-2002 20:54 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 januari 2002 14:07 schreef Sarjenka het volgende:
"Infinite Dreams" van Iron Maiden...



Hmmm... sinds ik een tijd geleden een hele hoop Carmageddon 2 heb zitten spelen krijg ik bij het horen en zingen van Iron Maiden altijd de neiging om (andere) auto's te rammen Moet ik toch een beetje mee uitkijken

Overigens krijgen andere weggebruikers altijd de neiging om mij iets aan te doen als ik zing


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2002 20:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja .. shit .. is dat het ...

Soms kijken ze me heel boos aan ...

En dan roept de gitarist heel hard "JIJ BENT DE ZWAKSTE SCHAKEL"


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-01-2002 16:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Heb op Rock Werchter eens meegedaan aan een soort brulwedstrijd die doorging bij een paar andere metalheads die vlakbij een donker bos kampeerden...het was wel reuze lachen als er toevallige voorbijgangers ineens verschrikt omkeken bij onze 'salvo's'...

Op ons 'repertoire' stonden tekstfragmenten uit'roots bloody roots','orgasmatron','desire in violent overture' en 'symptom of the universe'

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 19-01-2002 16:36]


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 19-01-2002 21:53 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2002 16:32 schreef madeline usher het volgende:
Heb op Rock Werchter eens meegedaan aan een soort brulwedstrijd die doorging bij een paar andere metalheads die vlakbij een donker bos kampeerden...het was wel reuze lachen als er toevallige voorbijgangers ineens verschrikt omkeken bij onze 'salvo's'...


Ik heb op lowlands 98' mee gedaan met brullen, ik kwam er zo hard boven de rest uit dat ik 3 dagen geen stem had. En my band(die ook op de camping was) verbaasd was dat er zoveel geluid uit my kon komen. Ik zou het graag nog eens een keer doen

[Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 19-01-2002 21:55]


Wiegen Meister !


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 11-02-2002 20:43 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

HaHa, hier kan ik over mee praten. Van Cradle of Filth to Type O Negative, alles heb ik op mijn fiets al wel eens zitten grunten. Een keer fietste ik in Udenhout (oma dorp) en als die oudjes dachten dat ik door Satan bezeten was ofzo

En natuurlijk voor mijn "vrienden" op school. Op vrijdag heb ik altijd 4 uur en al mijn "vrienden" 5, dus loop ik altijd even mee naar hun lokaal. Daar wacht ik tot ze hun lokaal in lopen en dan loop ik - al gruntend door de gang - weg met "DAMNED IN BLACK!!!" en dan al de mensen die ook nog in de gang staan die denen van HaHa.. tja dan voel je je wel even


Hakkuh


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 11-02-2002 20:57 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmmzz.. ik hou mn bek wel op mn fiets, tenzij er toch een drankje teveel naar binnen gegaan is....

En als ik m'n walkman op heb, kan ik de verleiding ook nog wel weerstaan om m'n bek te houden....


Ik, Wil Schuurman


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 11-02-2002 21:14 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

des morgens als ik op mijn gemak naar school fiets valt het mij soms op dat mijn hoofd niet helemaal stilstaat op mijn lichaam

Heb eens een paar jaar geleden in Diksmuide met men vriend "roots bloddy roots" gezongen midden in de nacht, ik denk dat het daarom komt dat mensen metalheads niet kunnen accepteren


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 11-02-2002 21:15 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2002 20:57 schreef Snagger het volgende:
En als ik m'n walkman op heb, kan ik de verleiding ook nog wel weerstaan om m'n bek te houden....


Prijs jezelf gelukkig :D Nee, serieus, met walkman op gaat je pas echt schreeuwen omdat je jezelf dan niet meer (goed) hoort en dus niet precies in de gaten hebt hoe hard je wel niet aan 't grunten (of whatever...) bent


Hakkuh


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen