IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : toch raar... Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-10-2007 20:55 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ze zouden je moeten opsluiten.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 10-10-2007 20:55 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

sowieso


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-10-2007 20:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 oktober 2007 20:52 schreef MMayo het volgende:

Ik kan soms helemaal niet tegen mensen om me heen, indien ik in zo'n bui ben en ik moet naar de supermarkt.. bwahhh.. dan is alles gewoon irritant en teveel hehe.


kutfiets, kutmensen, kutappel, kutboterhamworst, kutkassamiep, kutwinkelwagentje, kutgeld..



Ja precies, echt van die dagen dat je je het liefs 24 uur op zou sluiten in huis


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2007 20:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:54 schreef M. het volgende:
Precies!!! Kutwereld.... "houd je bek!" godverdomme... "niet mij aankijken! ga weg!"

Mensen weten gewoon niet wat voor terreur ze op ons uitoefenen


Ja!
Het leuke is dat men denkt dat ik echt heel sociaal ben en gek op mensen ben, omdat ik in de zorg werk


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-10-2007 20:59 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ach, sommige van de grootste seriemoordenaars werkten in de zorg


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2007 21:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:59 schreef Mark het volgende:
Ach, sommige van de grootste seriemoordenaars werkten in de zorg


Ja precies!
Er is nog hoop..


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 21:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:58 schreef MMayo het volgende:
Ja!
Het leuke is dat men denkt dat ik echt heel sociaal ben en gek op mensen ben, omdat ik in de zorg werk
hehehe *fluit fluit* ghhehe..

Ooit wel eens bijna een autist de nek omgedraait omdat hij een obsessie had voor zo'n giegeltje.. je weet wel zo'n gekleurd vormloos knuffeltje, en als je er op drukt hoor je alleen maar gegiechel en dat 8 uur per dag 3 dagen per week.. aaargghh. dan mogen ze van mij 10x liever fluiten of zingen


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 10-10-2007 21:09 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:52 schreef MMayo het volgende:

Ik kan soms helemaal niet tegen mensen om me heen, indien ik in zo'n bui ben en ik moet naar de supermarkt.. bwahhh.. dan is alles gewoon irritant en teveel hehe.


kutfiets, kutmensen, kutappel, kutboterhamworst, kutkassamiep, kutwinkelwagentje, kutgeld..



Laatst in zo'n mijn eigen fiets naar de kanker geschopt.. ging toen echt wel even dramatisch kut die dag :')


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 10-10-2007 21:11 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 21:05 schreef Cadaveria het volgende:
hehehe *fluit fluit* ghhehe..

Ooit wel eens bijna een autist de nek omgedraait omdat hij een obsessie had voor zo'n giegeltje.. je weet wel zo'n gekleurd vormloos knuffeltje, en als je er op drukt hoor je alleen maar gegiechel en dat 8 uur per dag 3 dagen per week.. aaargghh. dan mogen ze van mij 10x liever fluiten of zingen


Zo eentje kreeg ik ook bij mijn afscheid op de woongroep (lachzak, kussentje ding). En inderdaad, autisten hebben ook leuke voorkeuren soms.. argh!!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2007 21:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 oktober 2007 20:45 schreef Cadaveria het volgende:
...
In de trein hoorde ik laatst iemand hard mee drummen, je kent dat wel, op het tafeltje en de knie en met beide voeten. ik dacht nog, dat kan vast niet anders dan dat het een metalhead is, en ja hoor. Wel irritant dat eeuwige meedrummen.
[edit] 't is dat je het zelf zegt ol[edit]



Dan weet je wat ik als benedenbuurman meemaak hehe


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 10-10-2007 21:13 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 21:11 schreef Mutilator het volgende:
Dan weet je wat ik als benedenbuurman meemaak hehe
Ik kan er in komen. Toen wij jouwn bovenbuurman op bezoek hadden, kregen wij om 4.00 uur een boze onderbuurman op bezoek (lang geleden toen we nog in Zwollywood woonden)


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-10-2007 21:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Haha de buren zijn veul sneller boos dan ik zou worden

edit: waren; we hebben nu nieuwe buren gekregen

Mss wel toepasselijk berichtje:

Report: Naked Headbanger Fined For Being 'Neighbor From Hell' - Oct. 10, 2007

Simon Barrett of The Argus reports: A heavy metal fan who headbanged naked in his flat and deafened neighbours with loud music has been rocked with a £3,000 fine.

Simon Bowker made life miserable for folk in Upper Wellington Road, Brighton (England), blasting out tunes late into the night.

When Environmental health oficers went to investigate, they spotted the 26-year-old dancing around in the flesh from the pavement outside.

Bowker, 27 Upper Wellington Road, Brighton, failed to appear at a hearing at Brighton Magistrates' Court, where he was fined and ordered to pay £1,000 costs.

Len Batten, prosecuting for Brighton and Hove City Council, told the court neighbours in the flats called the council's noise patrol team on September 1 when the music was so loud they could not hear their own televisions.

Council officers Mike Greenwood and James Rawlinson, could hear music in every room when they went into the neighbouring flat and said neighbours would not have been able to sleep because of the disturbance.

The pair managed to attract Bowker's attention and he opened the front door after putting on a pair of jeans, said Mr Batten.

He appeared to be drunk and leant on the wall for support as the officers spoke to him.

Read more at The Argus: http://www.theargus.co.uk/news/localnews/display.var.1750965.0.naked_headbanger_fined_for_being_neighbour_from_hell.php


[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-10-2007 21:22]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-10-2007 21:19 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:58 schreef MMayo het volgende:
Ja!
Het leuke is dat men denkt dat ik echt heel sociaal ben en gek op mensen ben, omdat ik in de zorg werk
Hoe komen ze daar nu toch weer bij. gekke mensen toch ook.


Fuck the world and fuck you


evilreddysatan666
Usericon van evilreddysatan666
Posted 17-10-2007 21:30 by evilreddysatan666 Wijzig reactieProfiel van evilreddysatan666Quote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 21:16 schreef Mutilator het volgende:
Haha de buren zijn veul sneller boos dan ik zou worden

edit: waren; we hebben nu nieuwe buren gekregen

Mss wel toepasselijk berichtje:

Report: Naked Headbanger Fined For Being 'Neighbor From Hell' - Oct. 10, 2007

Simon Barrett of The Argus reports: A heavy metal fan who headbanged naked in his flat and deafened neighbours with loud music has been rocked with a £3,000 fine.

Simon Bowker made life miserable for folk in Upper Wellington Road, Brighton (England), blasting out tunes late into the night.

When Environmental health oficers went to investigate, they spotted the 26-year-old dancing around in the flesh from the pavement outside.

Bowker, 27 Upper Wellington Road, Brighton, failed to appear at a hearing at Brighton Magistrates' Court, where he was fined and ordered to pay £1,000 costs.

Len Batten, prosecuting for Brighton and Hove City Council, told the court neighbours in the flats called the council's noise patrol team on September 1 when the music was so loud they could not hear their own televisions.

Council officers Mike Greenwood and James Rawlinson, could hear music in every room when they went into the neighbouring flat and said neighbours would not have been able to sleep because of the disturbance.

The pair managed to attract Bowker's attention and he opened the front door after putting on a pair of jeans, said Mr Batten.

He appeared to be drunk and leant on the wall for support as the officers spoke to him.

Read more at The Argus: http://www.theargus.co.uk/news/localnews/display.var.1750965.0.naked_headbanger_fined_for_being_neighbour_from_hell.php



Naakt headbangen.


dus


Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 17-10-2007 21:41 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 10 oktober 2007 20:47 schreef Burzum het volgende:

Wel vaak van die lui die een hele speakerinstallatie aan hun i-pood hebben hangen


+1 zoo vervelend is dat, maar niemand zegt er ook iets van dat is nog het stomme.


Het is de lichtinval ;')


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-10-2007 21:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

jij wel?

ik iig niet, zolang het maar hard staat vind ik het wel te doen maar als het net te zacht is om te kunnen volgen en je dus alleen wat getik en ruis hoort, dát vind ik pas machtig irritant.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-10-2007 21:45]


Je moeder.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 17-10-2007 21:46 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Gewoon mee meezingen, dat zal ze leren!


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 17-10-2007 21:56 by Ohneschwanz Wijzig reactieProfiel van OhneschwanzQuote dit bericht

Arrgh. Gisterochtend om 7 uur liet een of andere doosch in de bus voortdurend R 'n B uit de luidpreker van haar telefoon schetteren. Gadverdamme. Choleratyfusjezusvannazarethjeoma! Nekschot bitte! Het 'mens' walmde ook nog van de vanilleparfumdampen. Elke aanslag op je zintuigen op de vroege ochtend is er een te veel.


Verrassend triviaal


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-10-2007 23:07 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 21:41 schreef Kimmey het volgende:
+1 zoo vervelend is dat, maar niemand zegt er ook iets van dat is nog het stomme.


Ik wel!

Doch niet in alle omstandigheden. Ben tot nu toe er altijd zonder kleerscheuren vanaf gekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 17-10-2007 23:08]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-10-2007 23:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

toch raar, we hebben zo'n klein landje en na 129 dagen nog steeds geen nieuwe regering de prutsers


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-10-2007 23:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gewoon opsplitsen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 17-10-2007 23:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Toch raar dat ik op mijn werk slaap...en dat de vlieger slapend rijk worden niet echt opgaat...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 17-10-2007 23:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 17 oktober 2007 23:22 schreef Mark het volgende:
Gewoon opsplitsen

neen dank u


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-10-2007 2:07 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik word echt vrolijk van zingende mensen. Op de fiets, in de trein, overal.

Volgens mij heeft dat betrekking op dit topic.

Misschien ook wel niet.

Zelf zing ik bijna nooit, tenzij heel zachtjes in mijn hoofd, fluisterend of als ik alleen ben.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-10-2007 7:29 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2007 23:14 schreef Beli Mawr het volgende:
toch raar, we hebben zo'n klein landje en na 129 dagen nog steeds geen nieuwe regering de prutsers
Ja, hoe zit het met die meid die zoveel "jobs" beloofde?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen