IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Het Goede Doel Vorige pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2011 22:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

[zingt]Aaaaaah Conspiracy.[/zingt]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-06-2011 22:24 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 21:13 schreef HRI het volgende:
...normaal is met oerend hard ook bewust door de platenbonzen nooit op 1 gekomen! maffia is het!



Missisippy van Guys and Dols hield Normaal tog van de eerste plaats af


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-06-2011 22:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 22:24 schreef nark het volgende:
Missisippy van Guys and Dols hield Normaal tog van de eerste plaats af
Mississipi is toch van Pussycat? Met die vrouw met die spleet tussen de tanden. (Nee, niet de spleet van een ander bandlid)


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2011 22:26 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Pussycat?

edit: ah!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 18-06-2011 22:28]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-06-2011 22:27 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 22:26 schreef bastianus het volgende:
Mississipi is toch van Pussycat? Met die vrouw met die spleet tussen de tanden. (Nee, niet de spleet van een ander bandlid)




Ik moet dat boek van Normaal er nog maar eens op na slaan geloof ik, maar je heb wel gelijk


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-06-2011 22:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 22:26 schreef De Tegenpartij het volgende:
Pussycat?

Ik vind het nog een goed nummer ook, vooral die zangeres heeft best een mooie stem.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2011 22:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is ook gewoon een goed nummer.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-06-2011 22:32 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 22:29 schreef De Tegenpartij het volgende:
Is ook gewoon een goed nummer.
Yep. Why tell me why van Anita Meyer, dat vind ik ook nog altijd een geweldig nummer. En The Cats, die hebben ook echt mooie muziek gemaakt. Wel leuk, met mijn oma van 94 heb ik het daar ook weleens over. BZN vinden we ook allebei gaaf.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2011 22:34 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja. Ik kan een heel eind met je mee gaan, maar van bzn ken ik alleen wat oude hitjes, dat franse geneuzel. En franstalige liedjes, brrr. Maar dat ligt vnl aan de taal.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 18-06-2011 22:37 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Wi, maar ze hebben zeker leuke nummers gemaakt. Ik ga dan wel voor BZN met Annie trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 18-06-2011 22:38]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-06-2011 22:39 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2011 22:37 schreef nark het volgende:
Wi, maar ze hebben zeker leuke nummers gemaakt. Ik ga dan wel voor BZN met Annie trouwens
Ja klopt, Carola vond ik ook niet wat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 19-06-2011 14:08 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Deze is wel gaaf voor liefhebbers van Status Quo en Deep Purple. Uit 1971.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen