IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : metalplaza.nl - brute handel voor metalheads en rockers Vorige pagina | Volgende pagina
Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2006 19:11 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

Heej Cummie en Bonnie, succes ermee! Zal het onthouden en doorspemmen naar anderen.


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


trol
Usericon van trol
Posted 25-10-2006 19:17 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Er zou idd een mogelijkheid moeten zijn om een hele lijst arikelen te kunnen invoeren die uiteindelijk wel apart en in het juiste genre terecht komen op de site.
Dan pleur ik mijn hele lijst cd's er ook wel neer. Nu alles apart invoeren ben ik natuurlijk te lui voor. hehe
Ik denk dat dit nog best wel eens zou kunnen gaan lopen. Veel reclame maken op fora en het iets gebruikvriendelijker maken zoals hierboven genoemd en ik denk dat je in no-time wel een groot aantal klanten kan hebben aangezien er verdomd veel getrade wordt(waarna je altijd wel met een zooi onruilbare artikelen blijft zitten) en miskopen gedaan worden in de metal scene.
Ik wou dat ik het bedacht had hehe.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-10-2006 19:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zeer goed initiatief ja.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 25-10-2006 19:23 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 oktober 2006 19:17 schreef trol het volgende:

Ik wou dat ik het bedacht had hehe.



Ik wou dat ík het bedacht had.


[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 25-10-2006 19:24]



renYek
Usericon van renYek
Posted 25-10-2006 21:30 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Nice! Ik zal binnenkort mijn stapel cd's eens doorspitten. Volgens mij kan 80% weg omdat ik het toch nooit meer draai hehe


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-10-2006 21:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

heey dat ziet er leuk uit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2006 21:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 21:30 schreef renYek het volgende:
Nice! Ik zal binnenkort mijn stapel cd's eens doorspitten. Volgens mij kan 80% weg omdat ik het toch nooit meer draai hehe
Als je doom hebt .. mail je me dan


renYek
Usericon van renYek
Posted 25-10-2006 21:39 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Ik geloof van niet. Vooral oude deathmetal en prog dat ik toch niet meer draai.

Ben nooit zo van de doom geweest..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-10-2006 21:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2006 23:55 schreef Judge M. het volgende:
Ik blijf even aan de gang: LOOS DIE FRAMES!!


Frames


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2006 21:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 21:39 schreef renYek het volgende:
Ik geloof van niet. Vooral oude deathmetal en prog dat ik toch niet meer draai.

Ben nooit zo van de doom geweest..

Gij heiden!


renYek
Usericon van renYek
Posted 25-10-2006 21:41 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

Heiden's muzieksmaak heb ik zeker niet hehe


renYek
Usericon van renYek
Posted 25-10-2006 21:41 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 21:40 schreef Argus het volgende:
Frames


Wat is er mis met frames trouwens?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 25-10-2006 21:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 21:41 schreef renYek het volgende:
Wat is er mis met frames trouwens?


w3c.........
Securiy gatenkaas en al jaren illegaal


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


renYek
Usericon van renYek
Posted 25-10-2006 21:44 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 21:43 schreef Argus het volgende:
w3c.........
Securiy gatenkaas en al jaren illegaal


O, geen idee. Het is al miljoen jaar geleden dat ik een website in elkaar heb gedraaid hehe.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2006 21:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bonnie; het is Hardcore, niet Hard Core ...


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-10-2006 21:58 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 21:47 schreef Jenje het volgende:
Bonnie; het is Hardcore, niet Hard Core ...


gewijzigd




Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-10-2006 21:59 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 21:43 schreef Argus het volgende:
w3c.........
Securiy gatenkaas en al jaren illegaal


helemaal mee eens. engine is nog een oud beestje haha.
ach ja, marktplaats werkt er ook nog mee. dus waar hebben we het over.




Pem
d'Oh!!
Usericon van Pem
Posted 25-10-2006 22:05 by Pem Wijzig reactieProfiel van PemQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 21:39 schreef renYek het volgende:
Ik geloof van niet. Vooral oude deathmetal en prog dat ik toch niet meer draai.




Krijg ik voorrang? Je hebt namelijk nog best zooi liggen die ik leuk vind


Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 25-10-2006 22:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ja, jezus, als je Pestilence hebt wil ik die!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2006 22:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmmm werkt niet helemaal lekker .. kan in gothic categorie niks meer te koop aanbieden ... idem in death metal .....

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 25-10-2006 22:47]


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-10-2006 22:50 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 22:43 schreef Jenje het volgende:
Hmmm werkt niet helemaal lekker .. kan in gothic categorie niks meer te koop aanbieden ... idem in death metal .....


Krijg je geen bevestigingsmail ?




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2006 22:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 22:50 schreef Bonnie het volgende:
Krijg je geen bevestigingsmail ?
Wel .. krijg ook melding dat advertenties geactiveerd zijn, maar ze verschijnen niet ...

(eentje van The Ravenous en van Seventh Sun toegevoegd ..)


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 25-10-2006 22:53 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

kun je mij die twee bevestigingsmails even forwarden ?

peter [et] metalplaza.nl

thanks




zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 25-10-2006 22:55 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 25 oktober 2006 19:17 schreef trol het volgende:
Er zou idd een mogelijkheid moeten zijn om een hele lijst arikelen te kunnen invoeren die uiteindelijk wel apart en in het juiste genre terecht komen op de site.


Klinkt inderdaad als een zeer goed idee.
Daarnaast, ik vind dat er veelste veel genre's vermeld staan.
Normaliter ben ik een voorstander van een genrespecifieke indeling, maar aangezien er zat verkopers zijn die slecht geinformeerd of vluchtig zijn lijkt me een grover genreonderscheid makkelijker.
En aangezien er toch geen miljoenen advertenties geplaatst zullen worden zal het overzicht niet snel verloren gaan.

Goed en erg leuk initiatief verder.


Nog zo stoere internet warrior.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-10-2006 22:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Check your pr0n folder!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen