IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Emoticon Volgende pagina
metallica92
Usericon van metallica92
Posted 02-11-2006 20:06 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Hej ik heb een vraagje ik zou graag deze , , en deze als emoticon op msn willen hebben maar als ik ze op sla en in msn zet, zijn ze heel erg klein heeft iemand wel het goede formaat voor op msn?


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 02-11-2006 20:16 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


metallica92
Usericon van metallica92
Posted 02-11-2006 20:17 by metallica92 Wijzig reactieProfiel van metallica92Quote dit bericht

Hoezo ? Is toch gewoon normale vraag...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2006 20:29 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Gewoon saven en groter maken....

Korreltjes voor lief nemen of er zelf aan shoppen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 02-11-2006 20:48 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

©?



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 16:59 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik weet ff niet waar anders maar er zit me nu dus al jaaaaaaren iets flink dwars...

*scheet*

Zo, dat was eruit. Nee wat ik me afvraag, waarom is deze -> <-- omschreven als : bla
Als ik moet lachen voel ik me helemaal niet bla. Wat is bla voor een emotie?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-11-2007 17:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het is een praatsmiley die iedereen gebruikt als lachsmiley.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 17:03 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:02 schreef Schaep het volgende:
Het is een praatsmiley die iedereen gebruikt als lachsmiley.
In feite hebben we geen lachsmiley?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-11-2007 17:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Het is een metalforum.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-11-2007 17:04 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Klopt, de mods hebben dan ook geen humor.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 17:05 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

En metalheads lachen niet.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-11-2007 17:07 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Wie zich zelf een metalhead noemt is sowieso sneu.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 17:08 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Nee een metalforum dan. Ik zie ze er al elke dag rondhangen.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 01-11-2007 17:28 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:07 schreef Lionheart het volgende:
Wie zich zelf een metalhead noemt is sowieso sneu.


En waarom dat nu weer? Hoe zou jij jezelf dan benoemen als het om je muziekkeuze gaat?


Nog zo stoere internet warrior.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 17:29 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Je bent aidslijer, je hebt aids. Je bent metalhead, je hebt metal?

Gewoon Piet Klaas luistert metal. Metalhead impliceert dat je enkel metal luistert. Te nauw mijns inziens.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-11-2007 17:31 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:28 schreef zakkenvuller het volgende:
En waarom dat nu weer? Hoe zou jij jezelf dan benoemen als het om je muziekkeuze gaat?


Van alle markten thuis.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 01-11-2007 17:32 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Hoe zou jij jezelf dan benoemen als het om het bereiden van pastagerechten gaat?

wtf is dat nou weer voor vraag.

Waarom zou je jezelf een benaming moeten geven en in een hokje moeten plaatsen?


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 01-11-2007 17:33 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:29 schreef Slechtheid het volgende:
Je bent aidslijer, je hebt aids. Je bent metalhead, je hebt metal?

Gewoon Piet Klaas luistert metal. Metalhead impliceert dat je enkel metal luistert. Te nauw mijns inziens.


Echt niet! Metalhead impliceert dat je kop van metaal is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-11-2007 17:38 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:33 schreef altx het volgende:
Echt niet! Metalhead impliceert dat je kop van metaal is...


Een metalen paat voor de kop ja.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 01-11-2007 17:39 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Mijn oprechte excuses dat ik als stompzinnig kuddedier mij mengde in deze discussie, veelzijdige ontwikkelde individuen.

Als iemand aan mij vraagt wat voor muziek ik luister ga ik geen genre's opsommen (als dat al mag, want hokjes zijn ontgetwijfeld gay) maar zeg ik maar dat ik metal luister, waarmee ik uiteraard bedoel dat dat mijn favoriete muziekstroming is, niet dat ik mij daar LOUTER toe beperk.

Of ik nu 'van metaal ben' of zou 'impliceren dat ik mij volledig beperk tot metal' boeit me dan geen reet.


Nog zo stoere internet warrior.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 17:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:39 schreef zakkenvuller het volgende:
Mijn oprechte excuses dat ik als stompzinnig kuddedier mij mengde in deze discussie, veelzijdige ontwikkelde individuen.

Als iemand aan mij vraagt wat voor muziek ik luister ga ik geen genre's opsommen (als dat al mag, want hokjes zijn ontgetwijfeld gay) maar zeg ik maar dat ik metal luister, waarmee ik uiteraard bedoel dat dat mijn favoriete muziekstroming is, niet dat ik mij daar LOUTER toe beperk.

Of ik nu 'van metaal ben' of zou 'impliceren dat ik mij volledig beperk tot metal' boeit me dan geen reet.
Waarom geen genre's opsommen? Doe ik wel altijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-11-2007 17:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Goh ... wat een boeiend onderwerp ...


Ra58
Usericon van Ra58
Posted 01-11-2007 17:52 by Ra58 Wijzig reactieProfiel van Ra58Quote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:40 schreef Slechtheid het volgende:
Waarom geen genre's opsommen? Doe ik wel altijd.


Dat is toch wel een goeie manier om je favoriete soort muziek uit te drukken.

Voor veel mensen is trouwens alleen Metal al genoeg om te kunnen constateren naar wat voor muziek je luistert.

[Dit bericht is gewijzigd door Ra58 op 01-11-2007 17:52]


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 01-11-2007 17:53 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

als in blabla.

edit:



[Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 01-11-2007 17:53]


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-11-2007 17:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2007 17:52 schreef Ra58 het volgende:


Voor veel mensen is trouwens alleen Metal al genoeg om te kunnen constateren naar wat voor muziek je luistert.
"die herrie"


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 01-11-2007 18:40 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

De " " en de " " werken bij mij prima op msn hoor.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen