IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Domme/onzinnige/brute post over de islam Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-11-2006 14:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Oke dan, omdat er een topic bestaat dat "Domme/onzinnige/brute post over het christendom" heet en ik daarin al herhaaldelijk gevraagd heb of de tital aangepast kon worden naar "Domme/onzinnige/brute post over het christendom / islam" Dit is tot op heden niet gedaan, dus nu dit topic.

Ik ben van mening nml. dat de zaak erg scheef getrokken gaat worden als je dit topic sluit of het andere topic qua tital niet aanpast. "Als het ene mag, mag het andere ook" vlaggetje gaat nml. wel op denk ik dan.

Dus, beste mensen kom maar op met domme/onzinnige/brute post over de islam!

Zoals bijvoorbeld:

Ik weet nu eindelijk wat moslim betekend:
Met Ons Samen Leven Is Moeilijk


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-11-2006 14:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, geen zin om er iets onzinnigs over te zeggen, maar ik weet wel dat dit een zeer gevaarlijk geloof is. Gevaarlijker dan het christendom, wat (gelukkig) niet zoveel voorstelt. En net zoals het christendom hier in feite niks heeft te zoeken, hoort ook deze belachelijke religie hier niet verder te groeien. Oprotten.



[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 06-11-2006 14:35]


spelfout weggehaald...


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2006 14:34 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Islam is onderwerping.
Leg je er dus maar gewoon bij neer


Beide topics een slotje zeg ik


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-11-2006 14:37 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:34 schreef Argus het volgende:



Beide topics een slotje zeg ik


Precies, of beide open, of beide dicht... dat is eigenlijk mijn mening. Het is te makkelijk om het Christendom te bashen, maar over de Islam mag niets gezegd worden.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-11-2006 14:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Turks brood is anders veel lekkerder. Wat te denken about kebab? Zonder islamieten in NL aten we het nog niet denk ik.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-11-2006 14:40 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Dan maar een boterham met pindakaas... Die religie heeft nml. niets met Kebab enzo te maken in mijn optiek. Het gaat om de Islam en niet om hun eet gewoonten.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-11-2006 14:42 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Laat dan 'onzinnig' uit de topictitel.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 06-11-2006 14:43 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:37 schreef Staalman het volgende:
Precies, of beide open, of beide dicht... dat is eigenlijk mijn mening. Het is te makkelijk om het Christendom te bashen, maar over de Islam mag niets gezegd worden.

Maar hoe kom je erbij dat er hier niks over de islam gezegd mag worden (afgezien van het al dan niet mogen wijzigen van een topic-titel)??


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2006 14:46 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:43 schreef El Chulo het volgende:
Maar hoe kom je erbij dat er hier niks over de islam gezegd mag worden (afgezien van het al dan niet mogen wijzigen van een topic-titel)??


Gezien het feit dat er afgezien van wat ot gebrabbel over eten weinig positiefs door de meeste mensen over de islam te vertellen valt hier, valt zo'n topic nogal snel uiteen in een ehhh 'minder prettige discussie'.
Gewoon geen slim idee hier dus. Net zoiets als een Holocaust topic


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-11-2006 14:48 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:43 schreef El Chulo het volgende:
Maar hoe kom je erbij dat er hier niks over de islam gezegd mag worden (afgezien van het al dan niet mogen wijzigen van een topic-titel)??


Oke, gelijk.. Maar het wordt niet zo gebracht als in het Christendom-topic. Als je het over de Islam hebt komt er gelijk een discussie los, met dat je bij wijze van spreken niet alle moslims over één kam moet scheren. Dat wordt vervolgens dan wel met het Christendom gedaan... Dus vandaar mijn reaktie en dit topic. Ik ga er dus ook vanuit dat dit topic dicht gaat, en dat het andere topic een aangepaste titel krijgt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-11-2006 14:51 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:48 schreef Staalman het volgende:
Oke, gelijk.. Maar het wordt niet zo gebracht als in het Christendom-topic. Als je het over de Islam hebt komt er gelijk een discussie los, met dat je bij wijze van spreken niet alle moslims over één kam moet scheren. Dat wordt vervolgens dan wel met het Christendom gedaan... Dus vandaar mijn reaktie en dit topic. Ik ga er dus ook vanuit dat dit topic dicht gaat, en dat het andere topic een aangepaste titel krijgt.

Dus eigenlijk heeft dit topik keihard bestaansrecht. Sluit je dit topik, moet je in feite het andere ook sluiten.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-11-2006 14:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zie een paar posts terug, lekker kebapje van me


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-11-2006 14:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

(*(

Leuke baby trouwens.

Islam is kut.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 14:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:38 schreef Slechtheid het volgende:
Turks brood is anders veel lekkerder. Wat te denken about kebab? Zonder islamieten in NL aten we het nog niet denk ik.
Niet alle turken zijn islamitisch ..


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 06-11-2006 14:54 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:46 schreef Argus het volgende:
Gezien het feit dat er afgezien van wat ot gebrabbel over eten weinig positiefs door de meeste mensen over de islam te vertellen valt hier, valt zo'n topic nogal snel uiteen in een ehhh 'minder prettige discussie'.
Gewoon geen slim idee hier dus. Net zoiets als een Holocaust topic

In het Holocaust topic waren de meeste mensen het volgens mij gewoon eens, alleen Heiden had een andere mening.
Volgens mij zijn de meeste mensen hier het ook wel eens over de negatieve aspecten van de islam (vooral omdat er weinig moslims op ZM zitten).


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2006 14:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:54 schreef Jenje het volgende:
Niet alle turken zijn islamitisch ..


Volgens de Turkse staat wel. Maar dat is een ander verhaal. (Iedereen in turkistan is ook een turk volgens dezelfde mensen...)


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-11-2006 14:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2006 14:56 schreef Argus het volgende:
Volgens de Turkse staat wel. Maar dat is een ander verhaal. (Iedereen in turkistan is ook een turk volgens dezelfde mensen...)
Ander verhaal idd ... vinden de Koerden ook ...


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 06-11-2006 15:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Maar goed, gaan beide topic dicht, aangepast of wat dan ook worden? Beide zijn wat mij betreft volstrekt overbodig omdat je altijd op dezelfe opmerkingen uitkomt. Kortom, van mij mag deze dicht en het andere topic ook..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2006 15:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Herhalingsoproepje in klachten?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Vattakorongok
Usericon van Vattakorongok
Posted 06-11-2006 17:35 by Vattakorongok Wijzig reactieProfiel van VattakorongokQuote dit berichthttp://myspace.metalfrenkert.com

quote:
Op 6 november 2006 14:31 schreef Staalman het volgende:
Oke dan, omdat er een topic bestaat dat "Domme/onzinnige/brute post over het christendom" heet en ik daarin al herhaaldelijk gevraagd heb of de tital aangepast kon worden naar "Domme/onzinnige/brute post over het christendom / islam" Dit is tot op heden niet gedaan, dus nu dit topic.

Ik ben van mening nml. dat de zaak erg scheef getrokken gaat worden als je dit topic sluit of het andere topic qua tital niet aanpast. "Als het ene mag, mag het andere ook" vlaggetje gaat nml. wel op denk ik dan.

Dus, beste mensen kom maar op met domme/onzinnige/brute post over de islam!

Zoals bijvoorbeld:

Ik weet nu eindelijk wat moslim betekend:
Met Ons Samen Leven Is Moeilijk


Samenleven is 1 woord.


Gelegenheids satanist


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-11-2006 17:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een Mosim.

Ook prima, toch?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-11-2006 17:57 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Waarom zou een topic als dit per se moeten verzanden in een minder prettige discussie?

Ik had het laatst met een amerikaanse oom van me over, het oplaaien van islamitische fundamentalisme, de oorlog in Irak etc, en hij geloofde dat het fundamentalisme vooral een tijdelijke reactie was op de toenemende druk vanuit de westerse wereld om te moderniseren.

Net zoals mensen bang zijn in Nederland dat de nederlandse cultuur er aan gaat door een té grote stroom vluchtelingen/asielzoekers/uitkeringstrekkers, is het volgens mij goed mogelijk dat de dreiging van verwestering zeer sterke gevoelens oproept onder de mensen in de landen waar nu de Islam weer zo dogmatisch en gevaarlijk wordt.

Er zijn perioden geweest dat de wereld van het Midden-Oosten een zeer bloeiende en open cultuur had, terwijl grote delen van Europa de Middeleeuwen in ellende moest doorbrengen. Ook toen was de islanm aanwezig en niet per se een advocaat van onderdrukking en terreur.

De vraag blijft natuurlijk wel hoe een herleving of een soort Islamitische "Verlichting" bereikt zou kunnen worden als de wereld zich steeds meer lijkt te polariseren...


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-11-2006 18:18 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Het probleem is alleen dat 'die landen' (ook) westerse landen zijn....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 08-11-2006 19:54 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

persoonlijk vind ik de islam de religie van geweld marteling enz
maar dat zal vast wel eens anders geweest zijn


Wil je muilperen?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-11-2006 20:49 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 8 november 2006 19:54 schreef jelmer2 het volgende:
persoonlijk vind ik de islam de religie van geweld marteling enz
maar dat zal vast wel eens anders geweest zijn


Klopt, toen werd het het christendom genoemd.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-11-2006 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Er is amper een wereldreligie te noemen wiens geschiedenis niet in teken van bloedvergieten en geweld staat.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen