IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Domme/onzinnige/brute post over de islam Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 08-12-2006 14:10 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Dusssssss............

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 08-12-2006 15:33]



Windir
Usericon van Windir
Posted 09-12-2006 0:39 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2006 13:37 schreef Misanthrope het volgende:
Zij komen hier, als ik me aan hun wil aanpassen, dan ga ik wel daarheen. Ik wil me niet hier in mijn eigen land gedwongen aanpassen aan nieuwe biculturele medelanders.


Daar heb je wel een punt. We kunnen er hooguit 'respect' voor opbrengen, maar aanpassen: NOOIT


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 09-12-2006 18:28 by Morghodius Wijzig reactieProfiel van MorghodiusQuote dit bericht

*

[Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 3:06]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-12-2006 18:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ja leuk in 5 topic, dumb fuck ..... nergens een objectief stukje erover


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:22 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

Alle vormen van geloof is het gevaarlijkste wat er bestaat....geloof is naar mijn mening overbodig....geloof is gebaseerd op onzekerheid...wie gelooft in zichzelf is onzeker over zichzelf.....zodra je ergens bewijs voor hebt is geloof overbodig...want zien is weten,en niet zien is geloven.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Is dit het idiotenuurtje of zo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 10-12-2006 20:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 9 december 2006 18:28 schreef Morghodius het volgende:
moslims zorgen samen met links voor het sluiten van een metalcafe:

Gunther Theys van Ancient Rites:
ISLAM: A different story. Fundamentalism is increasing and imported to Europe by immigrants. Recently the Moslem community in my city were responsible for the closing of the only Metal pub there was in my region. The pub was situated where they live and they dissaproved of the „unholy, decadent character" of the place. Our mayor who wants to be over the top „politically correct" thought it was a sign of good will to the Moslem immigrants to close the place down.

http://www.dma.be/p/ar/press/metalzin.htm

pislam


Het lijkt me dat Theys zich vooral negatief uit over die lijers die aan het Moslim-die-zich-niet-lekker voelt-gejammer toegeven, en daarom een bar sluiten, en dus niet aan het gejammer op zich.


Bruce Banner


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:27 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:24 schreef spectre het volgende:
Is dit het idiotenuurtje of zo


Do you always answer your own question??


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-12-2006 20:38 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Waarom heb je een religieus teken als avatar als ik 't vragen mag?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:41 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:38 schreef Gemene Lepel het volgende:
Waarom heb je een religieus teken als avatar als ik 't vragen mag?



ik had er nog geen een en ik wilde eigenlijk een foto nemen...maar dat koste ff meer werk...ff geen zin in.
En geloof me...dat het een religieus teken was wist ik zelf ook wel....als iemand weet wat religie inhoud en wat puur ongeloof inhoud dan ben ik dat zelf .....pas als je alle boeken hebt gelezen(bijbel..torah..koran..satansbijbel..etc.)..dan mag je pas commentaar hebben vind ik


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Satansbijbel , mijn god


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:45 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:43 schreef spectre het volgende:
Satansbijbel , mijn god



Ow jij gaat even ontkennen dat die bestaat??
Als je een mening wilt vormen over geloof...dan moet je het verhaal van alle kanten bekijken.....


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:46 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:43 schreef spectre het volgende:
Satansbijbel , mijn god



En dat ´mijn god´van jou zegt mij genoeg....gelover.....


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Praise the Lord!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 10-12-2006 20:48 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:45 schreef Onslaught het volgende:
Ow jij gaat even ontkennen dat die bestaat??
Als je een mening wilt vormen over geloof...dan moet je het verhaal van alle kanten bekijken.....


Alsof het zo makkelijk is, zoveel zaken zijn op vele wijzen te interpreteren, en je hebt lezen en begrijpend lezen.
Al die boeken doorbladeren als reclamefolders en dan beweren alle kanten van het verhaal te kennen is wel extreem kortzichtig.


Nog zo stoere internet warrior.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-12-2006 20:49 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik heb nog een satanic bijbel dubbel. Iemand? Altijd handig enzo.



spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:50 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb net pleepapier gehaald, dank je


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-12-2006 20:50 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ik zeg vaak "O mijn God", "Godverdomme", "Jezus". Ben ik nu gelovig? Grappenmaker!

En ik hoef die heilige boeken niet helemaal te lezen (heb fragmenten uit de bijbel en koran wel gelezen) om zelf een oordeel over religie te vellen. Kijk liever naar de mensen die het geloof belijden, zij geven er invulling aan (die dus heel divers is aangezien mensen vaak op een heel verschillende manier hun geloof belijden).

Kom alstjeblieft met posts die wat meer inhoud hebben dan "RELIGIE IS SLECHT OMG. JIJ BENT SLECHT JIJ ZEGT "GOD" ROFL NUB PWNED".


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-12-2006 20:50 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 10 december 2006 20:50 schreef spectre het volgende:
Ik heb net pleepapier gehaald, dank je


Wel eerst van alle kanten bekijken, hè!



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 10-12-2006 20:51 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Nu ga je naar de hel spectre .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 20:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:41 schreef Onslaught het volgende:
ik had er nog geen een en ik wilde eigenlijk een foto nemen...maar dat koste ff meer werk...ff geen zin in.
En geloof me...dat het een religieus teken was wist ik zelf ook wel....als iemand weet wat religie inhoud en wat puur ongeloof inhoud dan ben ik dat zelf .....pas als je alle boeken hebt gelezen(bijbel..torah..koran..satansbijbel..etc.)..dan mag je pas commentaar hebben vind ik


Lol, met religieuze symbolen in je avatar rondposten EN religie haten? Mijn hoofd tolt!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 10-12-2006 20:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nu ga je naar de hel spectre .
kut!±


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:55 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:48 schreef zakkenvuller het volgende:
Alsof het zo makkelijk is, zoveel zaken zijn op vele wijzen te interpreteren, en je hebt lezen en begrijpend lezen.
Al die boeken doorbladeren als reclamefolders en dan beweren alle kanten van het verhaal te kennen is wel extreem kortzichtig.


Ik weet wat er in staat...en daar vorm ik een mening uit of ik het bulshit vind of niet...naar mijn mening is ieder geloof bull shit...
En ik heb die boeken gelezen om te zien hoe ieder geloof tegenover bepaalde ideen staan.
De christen zegt `vergeef zelfs uw vijand´...De satanist zegt´ Neem wraak op degene die u aanvalt´...simpel voorbeeld maar zo kun je wel zien wat het meest realistische is...Al vind ik satanisten net zulke debielen als christenen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-12-2006 20:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Met je pentagram.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onslaught
Usericon van Onslaught
Posted 10-12-2006 20:56 by Onslaught Wijzig reactieProfiel van OnslaughtQuote dit bericht

quote:
Op 10 december 2006 20:50 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik zeg vaak "O mijn God", "Godverdomme", "Jezus". Ben ik nu gelovig? Grappenmaker!

En ik hoef die heilige boeken niet helemaal te lezen (heb fragmenten uit de bijbel en koran wel gelezen) om zelf een oordeel over religie te vellen. Kijk liever naar de mensen die het geloof belijden, zij geven er invulling aan (die dus heel divers is aangezien mensen vaak op een heel verschillende manier hun geloof belijden).

Kom alstjeblieft met posts die wat meer inhoud hebben dan "RELIGIE IS SLECHT OMG. JIJ BENT SLECHT JIJ ZEGT "GOD" ROFL NUB PWNED".


Dus ik zal alle tegenstrijdigheden van de koran en de bijbel en wat de gelovigen er over denken hier neer moeten zetten??
Dan heb ik een topic voor mezelf alleen nodig....


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen