IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-03-2007 13:09 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 maart 2007 13:07 schreef Chelman het volgende:
Ja, die hadden inderdaad enkel duizenden mensen vermoord en geen miljoenen.


Ook alleen maar omdat anders het land leeg was


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 13:15 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 20 maart 2007 13:06 schreef Misanthrope het volgende:
Ik heb wel een foto van mij met CCCP shirtje.
Nou, laat maar eens zien dan.

@Argus; Jeetje, volgens mij is mijn broer dan eigenlijk mijn zus. Hij heeft namelijk de baardgroei van niks. Heeft ie van mijn vader wat dan weer zou betekenen dat mijn vader mijn moeder is en mijn moeder ook mijn moeder dus vraag ik me af waar ík dan vandaan kom. *identiteitscrissis*


Subtiel kamerolifantje


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-03-2007 13:16 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 maart 2007 13:15 schreef stigma het volgende:
Nou, laat maar eens zien dan.

@Argus; Jeetje, volgens mij is mijn broer dan eigenlijk mijn zus. Hij heeft namelijk de baardgroei van niks. Heeft ie van mijn vader wat dan weer zou betekenen dat mijn vader mijn moeder is en mijn moeder ook mijn moeder dus vraag ik me af waar ík dan vandaan kom. *identiteitscrissis*


Heb jij zelf soms haar op je tenen?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 20-03-2007 13:17 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 20 maart 2007 13:16 schreef Argus het volgende:
Heb jij zelf soms haar op je tenen?

Denk je dat ik mijn vader ben??!!



Subtiel kamerolifantje


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-03-2007 13:17 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 20 maart 2007 13:17 schreef stigma het volgende:
Denk je dat ik mijn vader ben??!!




Tegenwoordig kan alles


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-03-2007 13:57 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 23-03-2007 12:00 by Morghodius Profiel van Morghodius

Politie ontsnapt aan aanslag krakers

De Amsterdamse politie is vorige week bij het ontruimen van een aantal kraakpanden ontsnapt aan een aanslag. Politieagenten wilden een pand aan de Bilderdijkstraat ontruimen, maar stuitten daarbij op een gebarricadeerde deur. Daarachter hing een constructie die het hele gebouw had kunnen opblazen.

Er hingen twee jerrycans. Een daarvan bevatte een zeer brandbare vloeistof, in de andere zat een nog onbekende stof. Tezamen zouden zij een levensgevaarlijke situatie voor politie en omwonenden hebben kunnen creëren. Toen de ME na uren het pand binnen kon komen, waren de krakers gevlogen. Zij hadden de bom speciaal voor de politie achtergelaten.

De politie vindt de zaak erg belangrijk en is op zoek naar de krakers die de val hebben geplaatst. De burgemeester van Amsterdam, Job Cohen, is geschrokken van het incident. Hij ziet niet in wat dit met kraken te maken heeft.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/74735


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-03-2007 12:24 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Op de brandstapel. Een beetje middeleeuws, maar voor dit tuig de gepaste straf.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 23-03-2007 12:36 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 20 maart 2007 13:57 schreef Gemene Lepel het volgende:
Linkse NAZI'S!

http://www.dumpert.nl/mediabase/11771/976549b0/index.html


moet dit niet in het lollig topic?


Suck my piss


herrie
Usericon van herrie
Posted 24-03-2007 19:29 by herrie Profiel van herrie

ggggggggggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaapppppppppppppp!!!!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-03-2007 19:40 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Krakers installeerden 'boobytrap'

AMSTERDAM - De politie is vorige week tijdens de ontruiming van kraakpanden ontsnapt aan een aanslag.

ME ontruimt pand aan de Bilderdijkstraat in Amsterdam. FOTO ANPBij het leeghalen van een pand aan de Bilderdijkstraat stuitten agenten bij de voordeur op een constructie die voor ,,een levensgevaarlijke situatie voor de politie en voor omwonenden had kunnen zorgen'', aldus een woordvoerder donderdag.
Het huis was zwaar gebarricadeerd. Bij de deur hingen twee jerrycans, waarvan een volgens de zegsman ,,een zeer brandbare vloeistof'' bevatte. In de andere zat een nog onbekende stof. Dit had tot brand of een explosie kunnen leiden. Leden van de mobiele eenheid waren uren bezig om binnen te komen.
Er waren geen krakers meer in het pand aanwezig. De politie neemt de zaak hoog op en is actief op zoek naar degenen die verantwoordelijk zijn voor de 'boobytrap'. Ook burgemeester Job Cohen toonde zich bezorgd. ,,Ik zie persoonlijk niet in wat dit nou nog met kraken te maken heeft'', zei hij tijdens een commissievergadering over openbare orde en veiligheid.


Stelletje kankerpaupers.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-03-2007 22:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm is dit nu serieus gedaan met een mechanisme dat er echt iets fouts is gegaan of had iemand wat benzine of wat andere huishoudelijke middelen in het pand laten staan er weet alleen de EOD hoe je er bommen van moet maken.

een beetje een ijdelevrouw heeft genoeg om aanslagen mee te plegen(waterstofperoxide als blondeermiddel en aceton als nagelverwijderaar en tjakka een van de meest gebruikte explosieven voor palestijnen)


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 25-03-2007 1:21 by Morghodius Profiel van Morghodius

quote:
Op 24 maart 2007 22:51 schreef ElitE het volgende:
hmm is dit nu serieus gedaan met een mechanisme dat er echt iets fouts is gegaan of had iemand wat benzine of wat andere huishoudelijke middelen in het pand laten staan er weet alleen de EOD hoe je er bommen van moet maken.

een beetje een ijdelevrouw heeft genoeg om aanslagen mee te plegen(waterstofperoxide als blondeermiddel en aceton als nagelverwijderaar en tjakka een van de meest gebruikte explosieven voor palestijnen)


Bij de deur hingen twee jerrycans

hingen schat, ze stonden niet ergens in een kast.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-03-2007 11:37 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Je weet toch, benzine kan je het best hangend bewaren!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-03-2007 12:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 maart 2007 22:51 schreef ElitE het volgende:
hmm is dit nu serieus gedaan met een mechanisme dat er echt iets fouts is gegaan of had iemand wat benzine of wat andere huishoudelijke middelen in het pand laten staan er weet alleen de EOD hoe je er bommen van moet maken.

een beetje een ijdelevrouw heeft genoeg om aanslagen mee te plegen(waterstofperoxide als blondeermiddel en aceton als nagelverwijderaar en tjakka een van de meest gebruikte explosieven voor palestijnen)
Ja. Krakers hebben benzine in jerrycans om hun auto's te kunnen bijtanken, blondeermiddel voor hun hanekammmen en nagellakremover om hun rood gelakte nagels na een lange dag hard werken weer op huidkleur te kunnen krijgen.

Anders nog?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-03-2007 12:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Tja en in lege panden staan geen kasten, dus dan maar aan de deur hangen he

Heel logisch, politie moet niet zo zeuren, die deur was al een jaar niet gebruikt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-03-2007 12:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 maart 2007 12:00 schreef Greycloak het volgende:
Ja. Krakers hebben benzine in jerrycans om hun auto's te kunnen bijtanken, blondeermiddel voor hun hanekammmen en nagellakremover om hun rood gelakte nagels na een lange dag hard werken weer op huidkleur te kunnen krijgen.

Anders nog?


hehe dit is gewoon 1 van de manieren om van huishoud artikelen bommen te maken, levia is daarmee al verdacht(ik neem aan dat jij die productenin huis hebt )

Al vind ik benzine aan een deur hangen ook niet een manier om mensen te verwonden. er werd ook niets verteld van een mechanisme oid. en de andere vloeistof zal wel geen nitroglycerine zijn want dan waren ze er al eerder achter.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 26-03-2007 12:36 by Infaustus Profiel van Infaustus

quote:
Op 20 maart 2007 13:57 schreef Gemene Lepel het volgende:
Linkse NAZI'S!

http://www.dumpert.nl/mediabase/11771/976549b0/index.html





hahahaha!

'Ik zet uw foto op het internet hoor'

'En dan?'



[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 26-03-2007 12:37]


No meat is sweater


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 26-03-2007 12:44 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 26 maart 2007 12:36 schreef Infaustus het volgende:
hahahaha!

'Ik zet uw foto op het internet hoor'

'En dan?'




Ja nou.. eh.. ja.. dan zien ze wie het programma maakt.



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 26-03-2007 13:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 26 maart 2007 12:12 schreef ElitE het volgende:
hehe dit is gewoon 1 van de manieren om van huishoud artikelen bommen te maken, levia is daarmee al verdacht(ik neem aan dat jij die productenin huis hebt )

Al vind ik benzine aan een deur hangen ook niet een manier om mensen te verwonden. er werd ook niets verteld van een mechanisme oid. en de andere vloeistof zal wel geen nitroglycerine zijn want dan waren ze er al eerder achter.

quote:
In de andere zat een nog onbekende stof.
Ik heb geem chemie gestudeerd maar mag ik aannemen dat er stoffen zijn die lekker reageren met benzine op het moment dat die 2 met elkaar in aanraking komen? Zonder mechanisme, dus is het best mogelijk (speculatie, ja ik weet) dat bij het met geweld openen van de deuren beide stoffen op de grond donderen en Moeder Natuur doet de rest..?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2007 1:06 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hmm weet natuurlijk ook niet alles, maar volgens mij krijg je niet snel zoiets gevoeligs(met ammoniumnitraat zou kunnen maar daar heb je andere primaire explosieven nodig voor detonatie), de stof in de andere tank is niet bekend, maar wil je een goed explosief dan kan je het beter goed mengen wat een beetje stoffen die op de grond komen doen meestal niet veel, mengverhoudingen zijn enorm belangrijk bij explosieven.

tja benzine is best gevaarlijk als het over heel de vloer is uitgesmeerd maar ontstekingsbronnen zijn toch niet zo heel snel in de buurt want sigaretten doen al niets.
bovendien scheurt een plastic tank waarschijnlijk niet als hij op de grond valt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-03-2007 1:17 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

Hmm, krakers.. Elite... Kaskraker!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2007 1:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe damn k snapte hem zelf pas na een tijdje hehehe

maar klopt eigenlijk wel, de oorspronkelijke eigenaar weet niet dat het bewoond is hehe daar tegenover staat dat mijn vader het koopt als hij er nog eens om vraagt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 27-03-2007 1:31 by FRNK Profiel van FRNKhttp://myspace.com/frnk

lol @ dat het ook nog klopt


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2007 8:27 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 maart 2007 1:06 schreef ElitE het volgende:
hmm weet natuurlijk ook niet alles, maar volgens mij krijg je niet snel zoiets gevoeligs(met ammoniumnitraat zou kunnen maar daar heb je andere primaire explosieven nodig voor detonatie), de stof in de andere tank is niet bekend, maar wil je een goed explosief dan kan je het beter goed mengen wat een beetje stoffen die op de grond komen doen meestal niet veel, mengverhoudingen zijn enorm belangrijk bij explosieven.

tja benzine is best gevaarlijk als het over heel de vloer is uitgesmeerd maar ontstekingsbronnen zijn toch niet zo heel snel in de buurt want sigaretten doen al niets.
bovendien scheurt een plastic tank waarschijnlijk niet als hij op de grond valt.
hoeft niet te gaan om explosief he ... je kunt ook twee vloeistoffen laten vermengen waarbij er dan een schadelijk gas vrij komt of een sterk zuur ..

Imho moet er uitgezocht worden wat het was en wat dus het risico was voor de agenten. Is het risico dodelijk, dan de krakers poging tot moord opleggen ..


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen