IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-04-2007 17:57 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 4 april 2007 16:57 schreef kwelgeest het volgende:
Ik probeer mijzelf ook niet te profileren als iemand uit 'het midden'.


Nuance betekent niet dat je gelijk in het midden zit.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-04-2007 17:57 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 april 2007 17:54 schreef Jenje het volgende:
Klopt, maar jij neuzelt het hele topic al met dat argument ...
Ja en? Als hij zo graag de betweter wil uithangen dan zie ik dat graag goed gefundeerd onderbouwd worden. En zeker als zaken als 9/11 en Holocaust erbij gehaald worden.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-04-2007 17:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 4 april 2007 17:57 schreef Judge M. het volgende:
Ja en? Als hij zo graag de betweter wil uithangen dan zie ik dat graag goed gefundeerd onderbouwd worden. En zeker als zaken als 9/11 en Holocaust erbij gehaald worden.
Als jij iets van iemand wil zul je het zelf ook moeten doen ....


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 0:31 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 april 2007 17:58 schreef Jenje het volgende:
Als jij iets van iemand wil zul je het zelf ook moeten doen ....



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2007 7:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 april 2007 0:31 schreef Judge M. het volgende:

Oh nee, jij hebt natuurlijk speciale privileges. Sorry vergeten dom van me ...


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 05-04-2007 8:42 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 4 april 2007 16:59 schreef kwelgeest het volgende:
Maarja, zo zijn er ook mensen die graag de waarheid omtrent 9/11, de holocaust etc. vergeten.


Eindelijk een waardige opvolger van Heiden?
let it be... let it be!!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-04-2007 10:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ja, het werd saai .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 10:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 april 2007 7:46 schreef Jenje het volgende:
Oh nee, jij hebt natuurlijk speciale privileges. Sorry vergeten dom van me ...
Nee dat heb ik niet. Als jouw argument moeten opgaan dan kun je het hele forum wel beter meteen dichtgooien want niemand hier - en jij al helemaal niet met je argumentsloze geblaat om het geblaat - zal hier ooit voor de volle 100% zijn posts wensen te of kunnen onderbouwen.

Er is niks mis met iemand tot de orde roepen en hem vragen ook B te zeggen. Daar hoeven geen voorwaarden aan verbonden te zijn.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-04-2007 10:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 5 april 2007 10:10 schreef Judge M. het volgende:
Nee dat heb ik niet. Als jouw argument moeten opgaan dan kun je het hele forum wel beter meteen dichtgooien want niemand hier - en jij al helemaal niet met je argumentsloze geblaat om het geblaat - zal hier ooit voor de volle 100% zijn posts wensen te of kunnen onderbouwen.

Er is niks mis met iemand tot de orde roepen en hem vragen ook B te zeggen. Daar hoeven geen voorwaarden aan verbonden te zijn.
je bent gewoon immens hypocriet bezig, zeggen dat Kwel zich erbuiten moet houden vanwege ontbreken persoonlijke verbintenis, maar jij mag hem dan zonder enige onderbouwing wel tot de orde roepen.

Onderbouw dan de uitspraak mbt Hells Angels eens, aangezien dat ook een onmtzettend loze en argumentloze uitspraak is die niet eens met het onderwerp te maken heeft.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 10:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 april 2007 10:48 schreef Jenje het volgende:
Onderbouw dan de uitspraak mbt Hells Angels eens, aangezien dat ook een onmtzettend loze en argumentloze uitspraak is die niet eens met het onderwerp te maken heeft.
Onze forum eencellige had het over de AFA als zijnde een criminele organisatie die zich schuldig maakte aan geweldpleging en drugshandel en nog meer zaken die het daglicht niet kunnen verdragen. Dat komt toch aardig in de buurt aan de tenlastenlegging tijdens het recente Hells Angels proces nietwaar?

Daarbij was het een offtopic reactie op een andere offtopic reactie: zowel AFA als Hells Angels staan ver van het onderwerp in dit topic vandaan.

Zo, dat is ook weer opgehelderd. Nu mag Kwellie vertellen wat de waarheid achter 9/11 en de Holocaust is



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2007 12:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 april 2007 0:31 schreef Judge M. het volgende:

Jenje heeft hier zeker een punt. No offence, maar jij post ook met regelmaat on-onderbouwde one-liners. B.v. dat de Afa 'de kazerne' met rust gelaten zou hebben. Dit is verre van waar.

Verder zijn mijn bronnen en mijn persoonlijke mening verre van objectief. Maar vrienden en kenissen zijn genoeg lastig gevallen door de afa en aanverwanten om mij mening over de Afa zo gevormd te hebben. De informatie waar ik mijn mening op baseer staat, natuurlijk, niet op een site als Wikipedia; Dat maakt het echter niet minder waar.
Met regelmaat halen 'anti-fascisten' het nieuws omdat zijn 'rustige' demonstraties geweldadig verstoren. Ook komt er met enige regelmaat een nieuwsbericht voorbij dat er weer eens een latente terroristische cel (PLO, PKK, ETA etc.) is aangetroffen in een Nederlands kraakpand. Ik ga nieuwsberichten hier over niet, opnieuw, voor jullie opzoeken. Lees zelf de nieuwstopics er maar op na of probeer voortaam jullie geheugen wat minder slectief te gebruiken.

Ik heb zelf overigens onlangs nog eens een gesprek gehad met een actief afa-(achtig)-lid. Hij erkende openlijk tegen mij dat hij geweld geoorloofd vind om mensen op andere gedachten te brengen.
Ik geloof trouwens dat Heiden ook nog wel eerste-hand verslagen over Afa-naastenliefde te vertellen heeft.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 13:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 april 2007 12:47 schreef kwelgeest het volgende:
Jenje heeft hier zeker een punt. No offence, maar jij post ook met regelmaat on-onderbouwde one-liners. B.v. dat de Afa 'de kazerne' met rust gelaten zou hebben. Dit is verre van waar.
Dat heb ik nergens beweerd. Dat kazerne voorbeeld was om aan te geven dat niet alle krakers links waren maar dat ook nazi-uitshot kraakt. Jij begon toen meteen een uiteenzetting te geven van wat links en rechts was.

quote:
Verder zijn mijn bronnen en mijn persoonlijke mening verre van objectief. Maar vrienden en kenissen zijn genoeg lastig gevallen door de afa en aanverwanten om mij mening over de Afa zo gevormd te hebben.
En dat gebeurt echt niet op pure willekeur. De methodes die de AFA hanteert keur ik zeker niet goed maar er is meer voor nodig om de aandacht van die lui te trekken dan enkel een NSBM cdtje opzetten hoor. Je gaat mij niet wijsmaken dat die vrienden en kennissen niks op hun kerfstok hadden.

quote:
De informatie waar ik mijn mening op baseer staat, natuurlijk, niet op een site als Wikipedia;
Daar kan zelfs iemand als Chelman submitten dus dat is inderdaad geen betrouwbare bron.

quote:
Dat maakt het echter niet minder waar.
Met regelmaat halen 'anti-fascisten' het nieuws omdat zijn 'rustige' demonstraties geweldadig verstoren. Ook komt er met enige regelmaat een nieuwsbericht voorbij dat er weer eens een latente terroristische cel (PLO, PKK, ETA etc.) is aangetroffen in een Nederlands kraakpand. Ik ga nieuwsberichten hier over niet, opnieuw, voor jullie opzoeken. Lees zelf de nieuwstopics er maar op na of probeer voortaam jullie geheugen wat minder slectief te gebruiken.
Dat nieuws lees ik ook wel hoor. PLO en PKK ben ik dan nog weer nergens tegengekomen. Ook graag hiervan een stukje onderbouwing alsjeblieft. Wat mij betreft mag er vanuit politie en justitie ook gerust wel meer gemonitord worden op zulke bijeenkomsten. Absoluut niks op tegen.

quote:
Ik heb zelf overigens onlangs nog eens een gesprek gehad met een actief afa-(achtig)-lid. Hij erkende openlijk tegen mij dat hij geweld geoorloofd vind om mensen op andere gedachten te brengen.
Ik geloof trouwens dat Heiden ook nog wel eerste-hand verslagen over Afa-naastenliefde te vertellen heeft.
Nogmaals: ik praat nergens de handelswijze van die lui goed. Leg me dat soort zaken dan ook niet in de mond omdat ik toevallig linkser dan de PVV stem.

Houden we dit nog over en dan zijn we wel klaar dacht ik zo:
quote:
Op 5 april 2007 10:51 schreef Judge M. het volgende:
Nu mag Kwellie vertellen wat de waarheid achter 9/11 en de Holocaust is



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2007 13:33 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 april 2007 13:17 schreef Judge M. het volgende:
Dat heb ik nergens beweerd. Dat kazerne voorbeeld was om aan te geven dat niet alle krakers links waren maar dat ook nazi-uitshot kraakt. Jij begon toen meteen een uiteenzetting te geven van wat links en rechts was.
Welke topic was dat ook alweer? Ik meen mijn nmlk echt te herinneren dat jij daarin postte dat 'de kazrene' door internationaal-links met rust werd gelaten.

quote:
En dat gebeurt echt niet op pure willekeur. De methodes die de AFA hanteert keur ik zeker niet goed maar er is meer voor nodig om de aandacht van die lui te trekken dan enkel een NSBM cdtje opzetten hoor. Je gaat mij niet wijsmaken dat die vrienden en kennissen niks op hun kerfstok hadden.
Wat zij wel en niet op hun kerfstok hebben geeft de afa geen recht tot geweldpleging, stalking en hindering in het maatschappelijk verkeer. Mocht het zo erg zijn dat daar wel aanleiding tot is dan is dat aan justitie.

quote:
Daar kan zelfs iemand als Chelman submitten dus dat is inderdaad geen betrouwbare bron.
Mijn punt precies. Rare chauvinistische praat over Polen zijn wij op de Nederlandstalige Wikipedia niet vanbgediend.

quote:
Dat nieuws lees ik ook wel hoor. PLO en PKK ben ik dan nog weer nergens tegengekomen. Ook graag hiervan een stukje onderbouwing alsjeblieft. Wat mij betreft mag er vanuit politie en justitie ook gerust wel meer gemonitord worden op zulke bijeenkomsten. Absoluut niks op tegen.
De PKK had tot niet belachelijk lang geleden een semi-trainingskamp in Nederland. Gewoon in het nieuws geweest, heeft gewoon in een nieuwstopic gestaan.
Ook niet al te lang geleden waren er vermoedens en geruchten dat de afa (financiele) steun verleenden aan de PLO. Dat is naar mijn weten nooit echt hard gemaakt. Ik twijfel er echter niet aan. Maar aan zulk soort, walgelijke praktijken maakt niet alleen extreem-links zich schuldig; Ook extreem-'rechts', moslim- en pro-Palestina organisaties.

quote:
Nogmaals: ik praat nergens de handelswijze van die lui goed. Leg me dat soort zaken dan ook niet in de mond omdat ik toevallig linkser dan de PVV stem.
Dat doe ik ook nergens. Jij ontkent dat de 'Afa' (etc.) een criminele organisatie is. Als jij georganiseerd stelselmatig de wet overtreedt dan ben je dat, in mijn ogen, wel.

quote:
Houden we dit nog over en dan zijn we wel klaar dacht ik zo:

Geen idee waarom je dat nu aanhaalt terwijl het duidelijk een verwijzing was naar feiten niet erkennen. Wat wil je weten van mijn visie op de holocaust en 9/11?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 14:05 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 april 2007 13:33 schreef kwelgeest het volgende:
Welke topic was dat ook alweer? Ik meen mijn nmlk echt te herinneren dat jij daarin postte dat 'de kazrene' door internationaal-links met rust werd gelaten.
Volgens mij gewoon in dit topic. Een pagina of 10 terug of iets dergelijks. En op de Antifa site staan zat artikelen aangaande de kazerne dus het lijkt me sterk dat er verder geen actie op ondernomen is.

quote:
Wat zij wel en niet op hun kerfstok hebben geeft de afa geen recht tot geweldpleging, stalking en hindering in het maatschappelijk verkeer. Mocht het zo erg zijn dat daar wel aanleiding tot is dan is dat aan justitie.
My thoughts exactly. Maar als het al het terrein van justitie wordt dan is er in mijn ogen al iets niet helemaal in de haak.

quote:
Mijn punt precies. Rare chauvinistische praat over Polen zijn wij op de Nederlandstalige Wikipedia niet vanbgediend.


quote:
De PKK had tot niet belachelijk lang geleden een semi-trainingskamp in Nederland. Gewoon in het nieuws geweest, heeft gewoon in een nieuwstopic gestaan.
Ook niet al te lang geleden waren er vermoedens en geruchten dat de afa (financiele) steun verleenden aan de PLO. Dat is naar mijn weten nooit echt hard gemaakt. Ik twijfel er echter niet aan. Maar aan zulk soort, walgelijke praktijken maakt niet alleen extreem-links zich schuldig; Ook extreem-'rechts', moslim- en pro-Palestina organisaties.
Dit blijft puur speculatie. Dat nieuws van de trainingskampen heb ik ook gelezen maar ik heb nog geen enkel aantoonbaar bewijs gezien van banden met of samenwerking met danwel krakersorganisaties danwel AFA oid. Daarom zie ik dat soort suggesties altijd graag onderbouwd worden. Feit is dat er geen plaats mag zijn voor alle vormen van terreur maar anderszijds de organisaties waar de PLO en PKK zich tegen richten ook allesbehalve een zuiver geweten hebben.

quote:
Dat doe ik ook nergens. Jij ontkent dat de 'Afa' (etc.) een criminele organisatie is. Als jij georganiseerd stelselmatig de wet overtreedt dan ben je dat, in mijn ogen, wel.
Dan wordt het eens hoog tijd dat het OM er een onderzoek naar start vergelijkbaar met dat tegen de Hells Angels.

quote:
Geen idee waarom je dat nu aanhaalt terwijl het duidelijk een verwijzing was naar feiten niet erkennen. Wat wil je weten van mijn visie op de holocaust en 9/11?
kijkt u eens:
quote:
Op 4 april 2007 16:59 schreef kwelgeest het volgende:
Maarja, zo zijn er ook mensen die graag de waarheid omtrent 9/11, de holocaust etc. vergeten.
Wat dan die waarheid zou moeten zijn, was ik eigenlijk wel benieuwd naar



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2007 14:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 april 2007 14:05 schreef Judge M. het volgende:
My thoughts exactly. Maar als het al het terrein van justitie wordt dan is er in mijn ogen al iets niet helemaal in de haak.
Hoezo? Justitie, en dus al helemaal een stel prutsers als de Afa, heeft het altijd bij het rechte eind als zij tot vervolging overgaan?



quote:
Dit blijft puur speculatie. Dat nieuws van de trainingskampen heb ik ook gelezen maar ik heb nog geen enkel aantoonbaar bewijs gezien van banden met of samenwerking met danwel krakersorganisaties danwel AFA oid. Daarom zie ik dat soort suggesties altijd graag onderbouwd worden. Feit is dat er geen plaats mag zijn voor alle vormen van terreur maar anderszijds de organisaties waar de PLO en PKK zich tegen richten ook allesbehalve een zuiver geweten hebben.
Gezien het feit dat ETA leden onderdak vinden in, kraakpanden, in Nederland staat het vast dat zulk volk steun verleent aan terrorisme.
Verdere speculaties lijken mij dus niet geheel ongegrond.

quote:
Dan wordt het eens hoog tijd dat het OM er een onderzoek naar start vergelijkbaar met dat tegen de Hells Angels.
Zeker. Een week of twee geleden stond het nog in meerdere kranten dat geweld vanuit (extreem-)linkse hoek toeneemt. Als zelfs de Nederlandse media daar bericht van geeft lijkt het mij duidelijk dat er wat aan de hand is.

quote:
kijkt u eensat dan die waarheid zou moeten zijn, was ik eigenlijk wel benieuwd naar
De terroristische aanslagen op 9/11 in de VS zijn gepleegd door Al-Qaida; En de holocaust, al zijn sommige cijfers betwijfelbaar, in gebeurd en gepleegd door Nazi-Duitsland.

Wat overigens duidelijk een hint richting het niet willen erkennen van feiten door sommige heerschappen was.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-04-2007 14:17]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2007 14:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 maart 2007 9:58 schreef Judge M. het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat er vanuit linkse hoek ooit brand gesticht is in de Rebeque-kazerne toen deze door neonazi's gekraakt was. De kaalkopjes gebruikten die kazerne ook als podium voor neo-bands en god weet ik het wat er nog meer zich afspeelde daar.




Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-04-2007 14:24 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 april 2007 14:16 schreef kwelgeest het volgende:
Gezien het feit dat ETA leden onderdak vinden in, kraakpanden, in Nederland staat het vast dat zulk volk steun verleent aan terrorisme.
Verdere speculaties lijken mij dus niet geheel ongegrond.

Je springt hier anders erg makkelijk van "er zijn foute krakers" naar "alle krakers zijn fout"


Zenial


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 14:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Is er wel brand gesticht dan?



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2007 14:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 april 2007 14:24 schreef Zenial het volgende:
Je springt hier anders erg makkelijk van "er zijn foute krakers" naar "alle krakers zijn fout"
In mijn opinie zijn dan ook alle krakers fout.

@Judge M: Mierenneuken is ook een gave. Ging er destijds opin met het argument dat er wel vandalisme was gepleegd; Iets wat jij toen ook niet erkende. Of zich onder dat vandalisme ook brandstichting bevond laat ik me niet over uit.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 14:33 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 april 2007 14:28 schreef kwelgeest het volgende:
@Judge M: Mierenneuken is ook een gave. Ging er destijds opin met het argument dat er wel vandalisme was gepleegd; Iets wat jij toen ook niet erkende. Of zich onder dat vandalisme ook brandstichting bevond laat ik me niet over uit.
Dat is geen mierenneuken maar oog hebben voor details. Zwart/wit denken en alles maar op 1 hoop gooien kan ik heel erg slecht tegen. Ik postte de door jou aangehaalde quote naar aanleiding van het bestromen en brandstichten in kraakpanden door nazi-lui. Van dat vandalisme aan de kazerne in Eindhoven ben ik nog nergens wat tegengekomen. Wel dat men zeer terecht actie heeft gevoerd om concerten daar te verbieden maar dat heeft niks met vandalisme (een ruitje ingooien o.i.d.) of poging tot moord (wat brandstichting gewoon is als er mensen binnen zitten) te maken.

Jij noemt het mierenneuken, ik hou het liever bij de echte feiten en details.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2007 14:36 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 april 2007 14:33 schreef Judge M. het volgende:
Dat is geen mierenneuken maar oog hebben voor details. Zwart/wit denken en alles maar op 1 hoop gooien kan ik heel erg slecht tegen. Ik postte de door jou aangehaalde quote naar aanleiding van het bestromen en brandstichten in kraakpanden door nazi-lui. Van dat vandalisme aan de kazerne in Eindhoven ben ik nog nergens wat tegengekomen. Wel dat men zeer terecht actie heeft gevoerd om concerten daar te verbieden maar dat heeft niks met vandalisme (een ruitje ingooien o.i.d.) of poging tot moord (wat brandstichting gewoon is als er mensen binnen zitten) te maken.

Jij noemt het mierenneuken, ik hou het liever bij de echte feiten en details.
Doe dat dan ook. Er staat in het desbetreffende artikel nmlk nergens dat de brandstichters 'nazi's' waren.

Overigens is het in dit geval wel mierenneuken. Als je al altijd zo op de kleine details was dan had je mij al eerder gewezen, of mogen wijzen, op het essentiele verschil tussen brandstichting en 'gewoon' 'vandalisme'.

Verder is het inperken van de vrijheid van meningsuiting van wie dan ook op wat voor manier dan ook nooit terecht.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 05-04-2007 14:38]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-04-2007 17:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Waar blijft die waarheid over 9/11 waar ik zo met smart op zit te wachten?!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2007 17:25 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 april 2007 17:25 schreef Gemene Lepel het volgende:
Waar blijft die waarheid over 9/11 waar ik zo met smart op zit te wachten?!
Beter lezen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 05-04-2007 17:26 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jouw antwoord is niet bevredigend.
Als iemand mij vraagt: wie is kwelgeest?
En ik antwoord: een man met een snor.

Ben je dan tevreden?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-04-2007 17:27 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 5 april 2007 17:26 schreef Gemene Lepel het volgende:
Jouw antwoord is niet bevredigend.
Als iemand mij vraagt: wie is kwelgeest?
En ik antwoord: een man met een snor.

Ben je dan tevreden?
Ik post dat het zo is dus dan is het zo. Ik dacht dat je dat inmiddels toch wel doorhad.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen