IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 23-08-2007 16:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 23 augustus 2007 16:19 schreef grindcore het volgende:
Een paar... en dat spreekt voor de gehele groep?

Ik kan uit mijn eigen kennissenkring zo een hele gros noemen die studeren EN/OF werken. omdat zij juist geen misbruik willen maken voor de geleverde voorzienen van onze zeer geliefde staat dus daar gaat je theorie.
Maar ze willen wel misbruik maken van voorzieningen waar een ander voor heeft betaald?

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 23-08-2007 16:26]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-08-2007 16:24 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 augustus 2007 16:19 schreef grindcore het volgende:
Een paar... en dat spreekt voor de gehele groep?

Ik kan uit mijn eigen kennissenkring zo een hele gros noemen die studeren EN/OF werken. omdat zij juist geen misbruik willen maken voor de geleverde voorzienen van onze zeer geliefde staat dus daar gaat je theorie.


Geen misbruik willen maken van de voorzieningen? En een werkende man die een huis huurt doet dat wel? Die betaalt er toch voor. Ik ben blij dat ik je kennissenkring niet ken, ik walg van dat soort gasten. Kraken is en blijft stelen, en nu kan je wel met allemaal zielige verhalen aankomen over een gezin dat de huur niet kan betalen, maar je maakt gebruik van andermans eigendom, dus andersmans voorzieningen en dat vind ik nog veel erger.


Against God and Government


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 23-08-2007 16:52 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 23 augustus 2007 16:24 schreef Rotzak het volgende:
Geen misbruik willen maken van de voorzieningen? En een werkende man die een huis huurt doet dat wel? Die betaalt er toch voor. Ik ben blij dat ik je kennissenkring niet ken, ik walg van dat soort gasten. Kraken is en blijft stelen, en nu kan je wel met allemaal zielige verhalen aankomen over een gezin dat de huur niet kan betalen, maar je maakt gebruik van andermans eigendom, dus andersmans voorzieningen en dat vind ik nog veel erger.

quote:
Op 26 juli 2007 17:20 schreef MMayo het volgende:
Toch apart dat je bowlen infantiel vind en treinen slopen/onderkladden, over van alles heen pissen en materiaal van anderen jatten wel weer gaaf vind.

quote:
Op 26 juli 2007 17:27 schreef Rotzak het volgende:
Dat staat er verder los van, dat ik dat doe zegt inderdaad iets over mijzelf, maar dat heeft niks te maken met metal bowlen, ik blijf erbij het is te gay voor woorden.

Rotzak, wat is erger, gebruikmaken van iets dat een ander toebehoort, of het stelen en /of vernielen? Walg je dan ook van jezelf?


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 23-08-2007 16:52 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 23 augustus 2007 16:22 schreef acid het volgende:
Wat een gelul, met je nachtopvang. In Nederland is er voor iedereen een baan, als je maar inzet toont. Waarom denk je dat er zoveel Polen in Nederland werken?

gebaseerd op wat, ervaring? Lijkt me niet.
De grootste reden waarom Polen snel aan het werk kunnen is omdat ze relatief goedkoper zijn.
Dat is dus meer aantrekkelijk voor de werkgever.
quote:

Daarnaast is de kans dat je van de een op andere dag je huis uitgeknikkert wordt echt minimaal. In het over het algemeen goed georganiseerde Nederland hebben we zoiets als huurbescherming. Heb je een koopwoning? Dan is de kans op elende minimaal.

Hmm, vreemd. vorig jaar werd er nog gezegt dat er nog nooit zo veel gezinnen op straat staan als ooit.
Wil je dus dat tegenspreken? Of baseer je dit op het bericht van Leger des Heils dat er zo weinig dalozen zijn? Nou, laat ik je maar even aan die droom verhelpen. Er zijn nog teveel dak EN thuislozen die in de nachtopvang ziten van het Leger des Heils. En niet alle daklozen zijn geholpen vanwege uitlopende problematiek, dus dat kan altijd nog stijgen. En ze hebben het niet over de aantallen gehad wat weer terug kwam.

quote:

Ach, waarom neem ik überhaupt nog de moeite om dit uit te leggen. Blijkbaar heb je last van één of andere psychose, met je krakersgelul.
Volgens mij ben je zelf niet goed wijs vriend. En persoonlijk worden doe je maar in je eigen tijd.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 23-08-2007 16:53]


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 23-08-2007 16:58 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 23 augustus 2007 16:24 schreef Misanthrope het volgende:
Maar ze willen wel misbruik maken van voorzieningen waar een ander voor heeft betaald?
Als het niet wordt gebruikt en het staat een geruime tijd leeg en er is niet wat jouw verder kan helpen in je situatie.
Ja, dan vind ik dat je het recht heb om het gebouw in gebruik te nemen(zonder daadwerkelijk vergallen van de leefomgeving en het gebouw) om jezelf te kunnen redden. Dan pas. En heel veel krakers doen dat dus ook. Er is helaas ook een groep die het voor de rest vergalt maar dat heb je overal wel.

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 23-08-2007 17:00]


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-08-2007 16:59 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 augustus 2007 16:52 schreef skarmoon het volgende:
Rotzak, wat is erger, gebruikmaken van iets dat een ander toebehoort, of het stelen en /of vernielen? Walg je dan ook van jezelf?


Ik betaal me een ongeluk aan belasting, het is dus mijn plicht om gemeente eigendommen te slopen.


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-08-2007 17:00 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 augustus 2007 16:58 schreef grindcore het volgende:
Als het niet wordt gebruikt en het staat een geruime tijd leeg en er is niet wat jouw verder kan helpen in je situatie.
Ja, dan vind ik dat je het recht heb om iets in gebruik te nemen(zonder daadwerkelijk vergallen van de leefomgeving en het gebouw) om jezelf te kunnen redden. Dan pas.


Oh de auto die al een week hier staat geparkeerd kan ik dus ff gebruiken om boodschappen mee te gaan doen, moet ik wel eerst het slot open breken.


Against God and Government


acid
Usericon van acid
Posted 23-08-2007 17:01 by acid Profiel van acid

quote:
Op 23 augustus 2007 16:52 schreef grindcore het volgende:
Nou, laat ik je maar even aan die droom verhelpen. Er zijn nog teveel dak EN thuislozen die in de nachtopvang ziten van het Leger des Heils. En niet alle daklozen zijn geholpen vanwege uitlopende problematiek, dus dat kan altijd nog stijgen. En ze hebben het niet over de aantallen gehad wat weer terug kwam.


Blijkbaar ben jij wel een ervaringsdeskundige. Ik heb nu vooral geen zin om mijn bericht ook maar enigzins te onderbouwen en nuanceren, dus zeg ik wederom: gelul.
Ik zal niet ontkennen dat er genoeg daklozen in NL rondlopen, maar 99,9% van die mensen hebben OF geen Nederlands paspoort, of hebben nooit de moeite genomen om te werken of studeren.

quote:

Volgens mij ben je zelf niet goed wijs vriend. En persoonlijk worden doe je maar in je eigen tijd.


Alles wat ik hier tik is geschreven in mijn eigen tijd, dus ik heb geen idee hoe je op het idee komt dat dit niet in mijn eigen tijd geschreven zou zijn. Persoonlijk of niet, je houdt er een instelling op na die eigenlijk strafbaar zou moeten zijn.



"Jullie stemmen Pechtold!!"


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 23-08-2007 17:02 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 23 augustus 2007 16:59 schreef Rotzak het volgende:
Ik betaal me een ongeluk aan belasting, het is dus mijn plicht om gemeente eigendommen te slopen.
Weer zo'n waardeloze opmerking! Dan moet je zeiken bij de gemeente dat er zoveel huizen leegstaan!


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 23-08-2007 17:02 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 23 augustus 2007 16:59 schreef Rotzak het volgende:
Ik betaal me een ongeluk aan belasting, het is dus mijn plicht om gemeente eigendommen te slopen.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-08-2007 17:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja met een beetje ongeluk kun je best ver in de schulden raken hoor, daarnaast is niet iedereen verstandig en raken die ook ver in de schulden waardoor ze toch maar een keer gaan kraken om toch maar een dak boven hun hoofd te hebben. Tja hadden ze maar slimmer moeten zijn kun je dan wel makkelijk zeggen maar het is nou eenmaal al gebeurt en niet alles zie je aankomen.

ik probeer het niet goed te lullen voor die groep krakerts het is wel eigen schuld, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-08-2007 17:04 by jbassist Profiel van jbassist


Zelfs ik ben er al achtergekomen dat we hier toch niet uitkomen en dat ik mijn tijdverneuk hier in discussie tegaan.
Nu jullie nog


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


acid
Usericon van acid
Posted 23-08-2007 17:06 by acid Profiel van acid

quote:
Op 23 augustus 2007 17:04 schreef jbassist het volgende:

Zelfs ik ben er al achtergekomen dat we hier toch niet uitkomen en dat ik mijn tijdverneuk hier in discussie tegaan.
Nu jullie nog


Ah, vandaar je reactie.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 23-08-2007 17:06 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 23 augustus 2007 17:01 schreef acid het volgende:
Blijkbaar ben jij wel een ervaringsdeskundige. Ik heb nu vooral geen zin om mijn bericht ook maar enigzins te onderbouwen en nuanceren, dus zeg ik wederom: gelul.
Ik zal niet ontkennen dat er genoeg daklozen in NL rondlopen, maar 99,9% van die mensen hebben OF geen Nederlands paspoort, of hebben nooit de moeite genomen om te werken of studeren.
gvd man, waar baseer dit in godsnaam op? en als je het niet wil onderbouwen moet je mond erover ophouden ook, vriend.


quote:

Alles wat ik hier tik is geschreven in mijn eigen tijd, dus ik heb geen idee hoe je op het idee komt dat dit niet in mijn eigen tijd geschreven zou zijn. Persoonlijk of niet, je houdt er een instelling op na die eigenlijk strafbaar zou moeten zijn.


Ehm, wat jij net heb zitten tikken is regelrecht beledigend... ik zou maar koest houden..


acid
Usericon van acid
Posted 23-08-2007 17:08 by acid Profiel van acid

quote:
Op 23 augustus 2007 17:06 schreef grindcore het volgende:
gvd man, waar baseer dit in godsnaam op? en als je het niet wil onderbouwen moet je mond erover ophouden ook, vriend.


Blijkbaar hoor je ook bij die groep, want je taalgebruik & spelling is waardeloos.

[Dit bericht is gewijzigd door acid op 23-08-2007 17:08]


"Jullie stemmen Pechtold!!"


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-08-2007 17:08 by jbassist Profiel van jbassist

quote:
Op 23 augustus 2007 17:06 schreef acid het volgende:
Ah, vandaar je reactie.


"hier in discussie tegaan."
lezen paard


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-08-2007 17:09 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 augustus 2007 17:02 schreef grindcore het volgende:
Weer zo'n waardeloze opmerking! Dan moet je zeiken bij de gemeente dat er zoveel huizen leegstaan!


Wat heeft mijn sloopfetish te maken met huizen die zoveel leegstaan?


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-08-2007 17:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 augustus 2007 17:01 schreef acid het volgende:
Blijkbaar ben jij wel een ervaringsdeskundige. Ik heb nu vooral geen zin om mijn bericht ook maar enigzins te onderbouwen en nuanceren, dus zeg ik wederom: gelul.
Ik zal niet ontkennen dat er genoeg daklozen in NL rondlopen, maar 99,9% van die mensen hebben OF geen Nederlands paspoort, of hebben nooit de moeite genomen om te werken of studeren.




zo simpel ligt het nu ook weer niet, er zijn een hoop mensen die niet in de samenleving willen passen en direct of indirect(na wat schulden en baantje kwijt enzo) kiezen voor een leven op straat.

maar zo simpel als geen zin hebben om te werken komt maar echt weinig voor, gek genoeg heb ik het wel gezien, maar die gene was niet dakloos maar zat in een inrichting.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-08-2007 17:11 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 augustus 2007 17:09 schreef Rotzak het volgende:
Wat heeft mijn sloopfetish te maken met huizen die zoveel leegstaan?


jij sloopt andermans eigendom, en krakers bezetten en slopen een beetje van andermans eigendom.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 23-08-2007 17:13 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 23 augustus 2007 17:08 schreef acid het volgende:
Blijkbaar hoor je ook bij die groep, want je taalgebruik & spelling is waardeloos.
Ach, daar kan aan gewerkt worden. Kan ik van je eigen denkvermogen niet zeggen vind ik.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-08-2007 17:14 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 23 augustus 2007 17:11 schreef ElitE het volgende:
jij sloopt andermans eigendom, en krakers bezetten en slopen een beetje van andermans eigendom.


Maar ik sloop gemeente eigendom, voor die hufters moet ik zoveel betalen, en ik wil niet dat men profiteert van mijn zuurverdiende geld, dus ik breek zo nu en dan wat af. Zodat we een beetje gelijk staan


Against God and Government


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 23-08-2007 17:14 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 23 augustus 2007 17:11 schreef ElitE het volgende:
jij sloopt andermans eigendom, en krakers bezetten en slopen een beetje van andermans eigendom.
Wat ook weer meestal gemaakt of vervangen word.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 23-08-2007 17:16 by skarmoon Profiel van skarmoonhttp://www.myspace.com/skarmoon


nogmaals:
quote:
Op 23 augustus 2007 17:02 schreef skarmoon het volgende:



grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 23-08-2007 17:17 by grindcore Profiel van grindcore

quote:
Op 23 augustus 2007 17:14 schreef Rotzak het volgende:
Maar ik sloop gemeente eigendom, voor die hufters moet ik zoveel betalen, en ik wil niet dat men profiteert van mijn zuurverdiende geld, dus ik breek zo nu en dan wat af. Zodat we een beetje gelijk staan
Dit is botweg frustratie vieren. En goedkoop ook.
Als de gemeente het wil gebruiken kunnen ze er ook niets meer mee doen. Dus moeten ze van JOUW belastinggeld weer alles op touw zetten om iets nieuws neer te zetten. Dat is zonde zeg...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-08-2007 17:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 augustus 2007 17:14 schreef Rotzak het volgende:
Maar ik sloop gemeente eigendom, voor die hufters moet ik zoveel betalen, en ik wil niet dat men profiteert van mijn zuurverdiende geld, dus ik breek zo nu en dan wat af. Zodat we een beetje gelijk staan


ik hoop dat je ziet dat het een beetje hypocriet is hehe.

maargoed ik betaal volgens mij nog maar weinig belasting en sloop zelf ook weleens wat, maar ik zeur dan ook niet over hoge belastingen en ga er ook niet over zeuren, alleen over het gedeelte van sociaal vangnet, maargoed ik hou me totaal niet bezig met ook maar iets wat op administratie lijkt


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen