IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Krakers deel 3 Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2007 15:25 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2007 15:23 schreef Jenje het volgende:
Tja, dan zul je toch eerst een kamer moeten vinden, ik vind dat geen kraken rechtvaardigen.

Ik wil ook wel in een landhuis wonen, maar dat betekent neit dat ik er één ga kraken.


Lekker als je na een relatie nog 2 jaar moet samenwonen...... Ik zou zelf nooit kraken, maar ik snap best dat sommigen het doen.

Oeh, en het mag ook in Nederland, dus waarom steeds die discussie eigenlijk?


[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 02-02-2007 15:26]



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-02-2007 15:27 by jbassist Profiel van jbassist

tja idd...

Maar Jenje weet het beter als de regering BRG, dus why bother?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 15:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 februari 2007 15:25 schreef blonde rockgod het volgende:
Lekker als je na een relatie nog 2 jaar moet samenwonen...... Ik zou zelf nooit kraken, maar ik snap best dat sommigen het doen.
Dikke onzin thieu, dan moeten ze maar een huisje zoeken die wat verder van wenselijk plek ligt. Er zijn zat kleinere plaatsen waar nog huizen en appartementen zat zijn. Die krapte in de woningmarkt is puur inde grote steden. Oftewel: mensen die klagen daarover zijn verwende nesten en willen patsen met het gegeven dat ze in een grachtenpandje wonen.

Typisch lamlendigheid die je tegenwoordig veel ziet, wordt weer eens tijd dat men weer leert dat er moeite gedaan moet worden om iets te krijgen wat men graag wil hebben.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2007 15:28 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2007 15:27 schreef jbassist het volgende:
tja idd...

Maar Jenje weet het beter als de regering BRG, dus why bother?



Tsja, daar heb je wel weer gelijk aan.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 15:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 februari 2007 14:50 schreef blonde rockgod het volgende:
Omdat er krapte op de woningmarkt is misschien?
Geloof toch dat je zelf die discussie weer aanstipte


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2007 15:31 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2007 15:28 schreef Jenje het volgende:
Dikke onzin thieu, dan moeten ze maar een huisje zoeken die wat verder van wenselijk plek ligt. Er zijn zat kleinere plaatsen waar nog huizen en appartementen zat zijn. Die krapte in de woningmarkt is puur inde grote steden. Oftewel: mensen die klagen daarover zijn verwende nesten en willen patsen met het gegeven dat ze in een grachtenpandje wonen.

Typisch lamlendigheid die je tegenwoordig veel ziet, wordt weer eens tijd dat men weer leert dat er moeite gedaan moet worden om iets te krijgen wat men graag wil hebben.


Gelul Jenje, "Typisch lamlendigheid die je tegenwoordig veel ziet"....Kraken is al een hot item vanaf de 70tiger jaren. Maar nogmaals de vraag, hoeveel krakers ken jij / heb jij i.r.l. gesproken? Er zijn ideologisten bij, maar ook mensen die ertoe gedreven zijn door omstandigheden.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2007 15:31 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2007 15:29 schreef Jenje het volgende:
Geloof toch dat je zelf die discussie weer aanstipte



Hehe, ik antwoordde op een vraag, liefje!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 15:32 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 februari 2007 15:31 schreef blonde rockgod het volgende:
Gelul Jenje, "Typisch lamlendigheid die je tegenwoordig veel ziet"....Kraken is al een hot item vanaf de 70tiger jaren. Maar nogmaals de vraag, hoeveel krakers ken jij / heb jij i.r.l. gesproken? Er zijn ideologisten bij, maar ook mensen die ertoe gedreven zijn door omstandigheden.
Lezen slet! Ik had me zelfs aangemeld op krakersforum

Gaat ook allang niet meer over wetgeving. Ik ben opgevoed dat je moet werken om de dingen te krijgen die je mooi vindt, dat wat van een ander is niet van jou is en dat je dus eerst vraag of je het mag gebruiken. En kraken gaat daar dus op alle manieren tegen in. Overmacht geloof ik ook niet in, er is in de verzorgingsstaat Nederland altijd wel een manier om snel een andere woonruimte te vinden.

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-02-2007 15:36]


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2007 15:34 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2007 15:32 schreef Jenje het volgende:
Lezen slet! Ik had me zelfs aangemeld op krakersforum


LOL, dat is toch niet hetzelfde als personen i.r.l. spreken....Je weet toch....eigenlijk ben ik ook maar een magere roodharige 16 jarige puber!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 februari 2007 15:34 schreef blonde rockgod het volgende:
LOL, dat is toch niet hetzelfde als personen i.r.l. spreken....Je weet toch....eigenlijk ben ik ook maar een magere roodharige 16 jarige puber!
Ah je mag dus alleen een mening over kraken hebben als je krakers als vrienden hebt?


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2007 15:40 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2007 15:37 schreef Jenje het volgende:
Ah je mag dus alleen een mening over kraken hebben als je krakers als vrienden hebt?


Ik zeg niet vrienden, ik zeg dat je met mensen gesproken moet hebben om een genuanceerde mening te hebben. Ik heb met jou gesproken, en mijn genuanceerde mening is dat jij wel van bier houdt!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 15:41 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 februari 2007 15:40 schreef blonde rockgod het volgende:
Ik zeg niet vrienden, ik zeg dat je met mensen gesproken moet hebben om een genuanceerde mening te hebben. Ik heb met jou gesproken, en mijn genuanceerde mening is dat jij wel van bier houdt!
Ach houden houden ... Bun d'r nie vies van

Ik heb ook met krakers gesproken, via internet! Een medium waar ze dus ook nog eens meer tijd hebben om hun mening onderbouwd te kunnen ventileren ipv in een direct gesprek.

Ben ik em ff tolerant!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2007 15:44 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2007 15:41 schreef Jenje het volgende:
Ach houden houden ... Bun d'r nie vies van

Ik heb ook met krakers gesproken, via internet! Een medium waar ze dus ook nog eens meer tijd hebben om hun mening onderbouwd te kunnen ventileren ipv in een direct gesprek.

Ben ik em ff tolerant!


Ja, Jenje, ie bint donders tollerant heur!



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 15:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 2 februari 2007 15:44 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja, Jenje, ie bint donders tollerant heur!
Juust, ai't maor neit van die zwart'n bunt, vink alles bes!




(niet serieus hoor, voor heel rood zm op me duikt)


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-02-2007 15:45 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 2 februari 2007 15:44 schreef Jenje het volgende:
Juust, ai't maor neit van die zwart'n bunt, vink alles bes!




(niet serieus hoor, voor heel rood zm op me duikt)


LOL!



Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-02-2007 15:52 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 2 februari 2007 15:28 schreef Jenje het volgende:
Er zijn zat kleinere plaatsen waar nog huizen en appartementen zat zijn. Die krapte in de woningmarkt is puur inde grote steden. Oftewel: mensen die klagen daarover zijn verwende nesten en willen patsen met het gegeven dat ze in een grachtenpandje wonen.



Nou beste Jenje, je zegt het nu zelf. Als ik in Amsterdam wil studeren dan moet ik krom liggen om de huur op te brengen en als je zou kijken in de steden/dorpen eromheen dan is dat ook of te duur, of je moet 10 jaar op een lijst staan, of je bent anderhalf uur aan het reizen om de stad in te komen. Zeg jij het maar.


~ By the fallen one I shall arise ~


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 15:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

1,5 uur reizen


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-02-2007 16:00 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

Ja wel zonde van de tijd; in de trein studeren is ook niet altijd mogelijk met de drukte, maar verder ben ik het wel met je eens. Ik woon voorlopig prima thuis.


~ By the fallen one I shall arise ~


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-02-2007 16:01 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 februari 2007 15:13 schreef Ishtar het volgende:
Denk je dat een gemiddelde student in een stad die huurprijzen kan opbrengen zonder zich (nog meer) in de schulden te steken?


Ik kon het ook in Den Haag. Geen argument dus.
Afgezien daarvan. Die OV mag je ook gebruiken.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-02-2007 16:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Juist.

Maak jouw probleem niet tot een probleem van een ander. Iets met verantwoordelijkheid en respect voor de eigendommen van een ander.

Goh, wat kan ik principieel zijn zeg.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-02-2007 16:03 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 februari 2007 15:00 schreef MMayo het volgende:
Ja klopt, sociale huurgrens ligt onder de 600. Maarrrr woningbouw hier bieden projecten aan op maat, dus voor een ieder iets geschikts. Dus van lage tot hoge huurprijzen in zowel vrije sector als sociale sector.
Even als reactie op jouw bericht waarin je zei niet in aanmerking te komen voor woningen die in de verhuur staan via woningbouwdingessen.



Ennn als je alles gelezen had had je ook gelezen dat dat voor mijn regio dus NIET zo is


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2007 16:06 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 februari 2007 15:25 schreef blonde rockgod het volgende:
Oeh, en het mag ook in Nederland, dus waarom steeds die discussie eigenlijk?



Dus als iets een keer geregeld is dan mag er nooit meer over de wenselijkheid ervan gediscusseerd worden?

Afschaffen die Tweede Kamer! Alle wetten zijn al gemaakt en blijven permanent geldig!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-02-2007 16:07 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 2 februari 2007 16:00 schreef Ishtar het volgende:
Ja wel zonde van de tijd; in de trein studeren is ook niet altijd mogelijk met de drukte, maar verder ben ik het wel met je eens. Ik woon voorlopig prima thuis.


Gog god. 1,5 uur reizen.... Dat is voor een baan ook een normale tijd hoor.

ergo: aansteller


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-02-2007 16:07 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 februari 2007 16:02 schreef Jenje het volgende:
Maak jouw probleem niet tot een probleem van een ander.




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 02-02-2007 16:16 by Ishtar Profiel van Ishtarhttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 2 februari 2007 16:07 schreef Argus het volgende:
Gog god. 1,5 uur reizen.... Dat is voor een baan ook een normale tijd hoor.

ergo: aansteller



Dus als ik een praktisch probleem aanstip ben ik een aansteller..
Mijn punt was dus dat het onhandig is dat je in een trein of bus niet echt lekker studeert en als je 2 a 3 uur per dag aan reistijd kwijt bent, dan vind ik dat zonde van je tijd. Het is aan het slechte kwaliteit van het onderwijs te danken dat je makkelijk naast je studie kunt werken oid. maar het zou niet zo moeten zijn natuurlijk.


~ By the fallen one I shall arise ~


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen