IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 8:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 23:57 schreef zillah-morte het volgende:
Ben ik de eerste die toegeeft op de SP te gaan stemmen?


nee , daarin waren ik (en Judge) je al in voorgegaan.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2006 8:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Enkeltje Siberië voor jullie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 8:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 8:30 schreef Jenje het volgende:
Enkeltje Siberië voor jullie

en Zillah dan, jij gemeen mannetje???


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2006 8:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 8:34 schreef attila_de_hun het volgende:
en Zillah dan, jij gemeen mannetje???
Die hoort daarbij


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-11-2006 8:38 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

SP ole ole. <- tomaat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 8:47 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 23:16 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Grappig hoe 2 mensen een debat zo anders kunnen observeren. Ik vond Pechtold juist de beste inhoudelijke punten maken, enige nadeel is dat hij op het einde in herhaling viel. Stuger was enorm kut, slechtste debater van het stel, met zo'n man krijg je nooit een aanhang. Vd Vlies zegt een aantal wel redelijk ware dingen, maar opmerkingen die hij maakt over het Christendom zijn enorm lachwekkend en naief. Thieme had wel 1 goed punt natuurlijk; dierenwelzijn, maar ja verder had ze erg weinig inhoudelijks te melden en probeerde ze elk probleem te reduceren naar de dierwelzijnsproblematiek. Over de heren Pastors en Wilders zou ik graag willen zeggen; Pastors heeft wel wat aardige punten, maar schiet in analyse wat tekort. Wilders vond ik nog meer dan de afgelopen maanden gewoon extreem-rechts. Letterlijk zei hij dat problemen komen door de allochtonen... Janmaat werd daar 10 jaar geleden nog voor bestraft. (wat trouwens niet aangeeft dat Wilders het niet mag zeggen van mij, VrijheidvM voor iedereen natuurlijk)


Helemaal mee eens wat Pechtold betreft! Met afstand de winnaar van het kleine debat. Pastors kwam idd het best over van klein rechts.

Stuger is een pratend pak. Wilders is een fundamentalistische idioot. Thieme schiet lachwekkend te kort, wat een drama! Haar Ghandi-verhaaltje was rechtstreeks gejat van de PvdA of GL site en haar scholen plannetje was ook PvdA jatwerk. SCHANDE als dat een zetel krijgt!!

Wat vinden we hier verder van Rouvoet? Als die man geen CU was, had ik zeker op hem gestemt. Niemand heeft zulke heldere, intelligente betogen. Met afstand het best z'n huiswerk gedaan.

Machtig hoe Femke nog even Balkenende over de oorlog aansprak. Toen kookte JP gewoonweg!! Hulde! Het was ZIJN normen&waarden debat en hij wordt WEGGEVAAGD!

Overig is Femke trouwens een zeer matig debater...


Dear dirty delightful old drunken old days


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-11-2006 8:55 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

ZO goede zaak dat je tegenwoordig overal in je gemente kon stemmen, kwam ik mooi op weg naar mijn werk langs wel 5 stembussen
Even mijn steentje bijgedraagd aan het stoppen van een linkse coalitie, hoop dat het helpt hehe.


Life doesn't get much better than this!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-11-2006 9:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 november 2006 23:51 schreef MMayo het volgende:
Maar goed, jij SP? Ik vind dat die de afgelopen 4 jaar veels te weinig hebben laten zien van zichzelf. Waarom zouden ze nu wel meer willen "vechten" voor dingen die ze eerder ook al beloofden? Altijd die grote smoelen overal bovenuit, tot na einde verkiezingen.. dan ineens stilte.
Ik heb inderdaad SP (Agnes Kant) gestemd zojuist. Je bent duidelijk niet op de hoogte van het werk wat de SP achter de schermen om in het land doet als ik dit zo lees. Een wekelijks bezoek aan sp.nl zou je toch verbaasd doen staan waar deze partij zich op landelijk, provinciaal en lokaal niveau actief sterk voor maakt, dag in dag uit.

Maar goed, ieder zijn ding



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-11-2006 9:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als ze echt wat belangrijks bereikt zouden hebben hadden ze dat luid lopen roepen. Enige wat er van de SP naar buiten komt is windbuil Marijnissen. Ik huiver bij de gedachte dat die knuppel minister kan worden.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 9:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Zometeen Geert mijn steun geven.

Jammer dat mijn 'wederhelft' op meneer miskoop stemt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 9:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 9:55 schreef kwelgeest het volgende:
Zometeen Geert mijn steun geven.

Jammer dat mijn 'wederhelft' op meneer miskoop stemt.


wie bedoel je daar mee??? (miskoop dus, niet je wederhelft)


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 9:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 9:58 schreef attila_de_hun het volgende:
wie bedoel je daar mee??? (miskoop dus, niet je wederhelft)
Mark, miskoop, Rutte.

Al deed hij het gisterenavond verbazingwekkend goed.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 10:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 9:59 schreef kwelgeest het volgende:
Mark, miskoop, Rutte.

Al deed hij het gisterenavond verbazingwekkend goed.


Jezus hoe hou je het uit met zo een lefty??? (zal maar niet vertellen waar mijn wederhelft opstemt)


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-11-2006 10:05 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Zo, net mijn stem uitgebracht. Harry van Bommel ftw!!11!!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 10:10 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Ik heb op het knopje met Rita gedrukt.

Wilde eerst 'strategisch' op het CDA stemmen maar kreeg het niet over mijn hart.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 10:11 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 10:10 schreef Chelman het volgende:
Ik heb op het knopje met Rita gedrukt.

Wilde eerst 'strategisch' op het CDA stemmen maar kreeg het niet over mijn hart.


geen Pastors voor jou???


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-11-2006 10:11 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 22 november 2006 10:10 schreef Chelman het volgende:
Ik heb op het knopje met Rita gedrukt.

Wilde eerst 'strategisch' op het CDA stemmen maar kreeg het niet over mijn hart.


Hehe


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 10:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 10:11 schreef attila_de_hun het volgende:
geen Pastors voor jou???


Ik vind Pastors goed, ik vind zijn werk in Rotterdam ook goed maar landelijk stem ik VVD. In Rotterdam stem ik inderdaad Leefbaar Rotterdam.

Ik 'verdedigde' Pastors enkele keren omdat hem geheel onjuist bepaalde standpunten toegedicht worden die hij pertinent niet aanhoudt.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 10:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2006 20:04 schreef Rotzak het volgende:


Alsjeblieft zeg, misschien een enkeltje Goelag voor Jan
Heb je überhaupt gekeken?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 22-11-2006 10:15 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

Ik ben vrij simpel in die dingen: Ik stem voor mezelf. Wat vind ik belangrijk? Nou, bijvoorbeeld dat ik een oefenruimte heb voor mijn band en dat ik kan optreden. Hm, laten we eens even twee uitersten vergelijken:

VVD:


SP:


Welke van deze twee partijen zal geld vrijmaken voor oefenruimtes, jongerencentra en kleinschalige muziekfestivals? Hm... The agony of choice!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 10:15 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 10:13 schreef Chelman het volgende:
Ik vind Pastors goed, ik vind zijn werk in Rotterdam ook goed maar landelijk stem ik VVD. In Rotterdam stem ik inderdaad Leefbaar Rotterdam.

Ik 'verdedigde' Pastors enkele keren omdat hem geheel onjuist bepaalde standpunten toegedicht worden die hij pertinent niet aanhoudt.


ik ging er vanuit vanwege je eerste stukje tekst ("goed werk in Rotterdam" etc), dat had je al vaker hier vermeld he.

maar goed Rita weer blij


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-11-2006 10:19 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Ik blijf maar zitten twijfelen.
Zowel EenNL als de SP hebben punten waar ik alebei heel erg achter sta, en punten waar ik niets mee kan, wordt straks nog lastig met kiezen ben ik bang.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 10:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

@hun: Ach ja, dikkertjes stemmen op elkaar toch

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-11-2006 10:20]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 10:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 10:15 schreef Aaargh het volgende:
Ik ben vrij simpel in die dingen: Ik stem voor mezelf. Wat vind ik belangrijk? Nou, bijvoorbeeld dat ik een oefenruimte heb voor mijn band en dat ik kan optreden. Hm, laten we eens even twee uitersten vergelijken:

Welke van deze twee partijen zal geld vrijmaken voor oefenruimtes, jongerencentra en kleinschalige muziekfestivals? Hm... The agony of choice!


Tsja....dat is het probleem van de meeste 'sociale' kiezers. Ze kiezen eigenlijk voor zichzelf.

Ik heb ook veel hobbies maar ik verwacht niet dat de overheid mijn hobby gaat financieren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-11-2006 10:21 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

foutje

[Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 22-11-2006 10:21]


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen