IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-11-2006 13:47 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:37 schreef Chelman het volgende:
Het heeft GEEN enkele invloed omdat het NIET, herhaal NIET, meegteld wordt. Het wordt ALLEEN geteld bij de opkmost maar die heeft GEEN invloed op de zetelverdeling. Als ik in mijn eentje ga stemmen en de rest stemt blanco dan wordt de kamer door 150 vvd'ers bemand.



En die laatste situatie schets ik dus oh grote chellievis. Blanco/niet stemmen geeft indirect meer gewicht aan de wel gegeven stemmen.
En dus ook voor de restzetels die op idem manier verdeeld worden.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-11-2006 13:47 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Het blijft geenstijl he?


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 13:49 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

UW UITSLAG: stembeter
Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 13:50 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:49 schreef kwelgeest het volgende:
UW UITSLAG: stembeter
Jij bent een burgerpik, dus stem rechts. VVD ofzo. Of die partij van Wilders. Je kan je lekker druk maken over mannen met snorren, wat wel een beetje vaag is. Het is duidelijk dat je te weinig loon ontvangt want anderen krijgen in jouw ogen veel te veel. Je wilt hier graag iets aan veranderen. Niet door zelf harder te werken, maar door te gaan stemmen... Natuurlijk heeft jouw stem zin. PROEST, Moehaha. Ohja, over vier jaar zeik je nog.


Verassend.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-11-2006 13:50 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat doen jullie eigenlijk moeilijk? Ik heb gewoon mijn stemrecht benut, maar niet op één van de beschikbare partijen gestemd, mijn stem is verder wel gewoon geldig en ik tel ook mee in de opkomst, verder moet iedereen met zijn poten van mijn uitgebrachte stem afblijven.
Alleen als mensen niet gaan stemmen kan er zover ik weet met hun stem rondgeklooid worden.

Niet dat het me veel boeit, zoals ik al vaker duidelijk heb gemaakt geloof ik niet in onze parlementaire democratie en haar waarde.
Ze zoeken het maar uit in hun tweede knesset. Ik geloof alleen in revolutionaire politiek.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 13:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:50 schreef Heiden het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk moeilijk? Ik heb gewoon mijn stemrecht benut, maar niet op één van de beschikbare partijen gestemd, mijn stem is verder wel gewoon geldig en ik tel ook mee in de opkomst, verder moet iedereen met zijn poten van mijn uitgebrachte stem afblijven.
Alleen als mensen niet gaan stemmen kan er zover ik weet met hun stem rondgeklooid worden.

Niet dat het me veel boeit, zoals ik al vaker duidelijk heb gemaakt geloof ik niet in onze parlementaire democratie en haar waarde.
Ze zoeken het maar uit in hun tweede knesset. Ik geloof alleen in revolutionaire politiek.
Waarom was Wilders of eenNL voor jou eigenlijk geen optie?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-11-2006 13:53 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:50 schreef Heiden het volgende:
Alleen als mensen niet gaan stemmen kan er zover ik weet met hun stem rondgeklooid worden.



Niet stemmen is even goed wat dat betreft. Je hebt alleen de opkomst wat hoger laten uitkomen.
(waardoor straks weer iemand kan claimen de steun van een groter deel van de bevolking te genieten )

Of je vind dat het wel of niet mee doet hangt van je smaak af. Zie discussie hierboven


[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 22-11-2006 13:57]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 13:55 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:09 schreef Misanthrope het volgende:
Het regent, dus veel PvdA'ers zullen nog niet gestemd hebben.

Onzin!

Het KNMI heeft een mini-onderzoekje gedaan naar de laatste paar verkiezingen en de neerslag op de verkiezingsdag en zag geen verband. Helaas nog geen linkje, ik hoorde het net op de radio.


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 13:55 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gus:
Maar wees nou gewoon blij dat er iemand die niet geloofd in onze politiek dat kenbaar maakt door BLANCO te stemmen. en niet door niet te gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-11-2006 13:56]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-11-2006 13:56 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

De PVDA stemmerts kunnen toch gewoon lekker binnen in het eigen bejaardentehuis stemmen?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 13:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:55 schreef Schaffelaer het volgende:
Onzin!

Het KNMI heeft een mini-onderzoekje gedaan naar de laatste paar verkiezingen en de neerslag op de verkiezingsdag en zag geen verband. Helaas nog geen linkje, ik hoorde het net op de radio.
Dat strookt dan met een onderzoek dat ze tijdens de gemeenteraadsverkiezingen hadden gedaan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-11-2006 13:57 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:52 schreef Misanthrope het volgende:
Waarom was Wilders of eenNL voor jou eigenlijk geen optie?


Waar heb jij gezeten, kerol?

Toelichting;
Allemaal ondernemerspolitiek in het straatje van de VVD overgoten met wat islamofobisch populisme dat het "gewone" volk wel aanspreekt. En zo'n gast als Wilders heeft nog nét geen keppeltje op zijn harses.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 22-11-2006 14:06]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 14:04 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:57 schreef Heiden het volgende:
Waar heb jij gezeten, kerol?
Nou, ze zijn van de revolutionaire politiek, dus misschien dat als zij groot worden, de kans op jouw revolutionaire politiek ook groter wordt?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 14:04 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 13:50 schreef Heiden het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk moeilijk? Ik heb gewoon mijn stemrecht benut, maar niet op één van de beschikbare partijen gestemd, mijn stem is verder wel gewoon geldig en ik tel ook mee in de opkomst, verder moet iedereen met zijn poten van mijn uitgebrachte stem afblijven.
Alleen als mensen niet gaan stemmen kan er zover ik weet met hun stem rondgeklooid worden.

Niet dat het me veel boeit, zoals ik al vaker duidelijk heb gemaakt geloof ik niet in onze parlementaire democratie en haar waarde.
Ze zoeken het maar uit in hun tweede knesset. Ik geloof alleen in revolutionaire politiek.
idereen moet het beschikbare stembiljet gewoon invullen naar zijn/haar wensen he. ik zelf vroeg me gewoon af hoe het ook al weer zat met de blancostemmen.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-11-2006 14:08 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:04 schreef Misanthrope het volgende:
Nou, ze zijn van de revolutionaire politiek, dus misschien dat als zij groot worden, de kans op jouw revolutionaire politiek ook groter wordt?


Wij hebben duidelijk verschillende definities van revolutionaire politiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 22-11-2006 14:09]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-11-2006 14:08 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 november 2006 13:56 schreef Argus het volgende:
De PVDA stemmerts kunnen toch gewoon lekker binnen in het eigen bejaardentehuis stemmen?
Lijkt me juist dat daar het CDA de grootste aanhang heeft. Net als op het platteland. Het CDA: voor alle boeren en bejaarden

Of zoals Freek het mooi zei: "CDA stemmers zijn net rokers: ze weten dat het slecht is maar toch doen ze het."



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 14:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:08 schreef Heiden het volgende:
Wij hebben duidelijk een andere definitie van revolutionaire politiek.
Nou, de definitie van wat revolutionaire politiek echt is staat er los van, het gaat mij er meer om dat in de ogen van het volk Wilders en eenNL revolutionaire politiek bedrijven en dat als zij groot worden, de kans dat de deur open staat voor verdergaande revolutionaire politiek groter wordt. Ik bedoel dus dat hun politiek misschien een open deur kan zijn naar jouw politieke doel.

Maar misschien dat het ook wel niet zo is.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 14:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:08 schreef Judge M. het volgende:
Lijkt me juist dat daar het CDA de grootste aanhang heeft. Net als op het platteland. Het CDA: voor alle boeren en bejaarden

Of zoals Freek het mooi zei: "CDA stemmers zijn net rokers: ze weten dat het slecht is maar toch doen ze het."
Is toch mooi he, dat de staatstv een politiek gekleurde cabaretier laat optreden 1 dag voor de verkiezingen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 14:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:13 schreef Misanthrope het volgende:
Is toch mooi he, dat de staatstv een politiek gekleurde cabaretier laat optreden 1 dag voor de verkiezingen.
Voor welke partij opereerde de staatstv ook alweer?

Op welke partij stemt Freek ook alweer?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 14:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:14 schreef kwelgeest het volgende:
Voor welke partij opereerde de staatstv ook alweer?

Op welke partij stemt Freek ook alweer?
Exactement.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 22-11-2006 14:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:13 schreef Misanthrope het volgende:
Is toch mooi he, dat de staatstv een politiek gekleurde cabaretier laat optreden 1 dag voor de verkiezingen.

quote:
Op 21 november 2006 20:24 schreef Chelman het volgende:
Hoe laat begint de, mede door mijn belastingcenten gefinancierde, PvdA stemadvies van Freek de Jonge eigenlijk?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 14:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Chellie en kwellie, vandaar ook mijn opmerking.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 14:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:13 schreef Misanthrope het volgende:
Is toch mooi he, dat de staatstv een politiek gekleurde cabaretier laat optreden 1 dag voor de verkiezingen.

zegt een van de meest partijpolitiek gerichte personen in het universum!!!


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 14:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 14:18 schreef Misanthrope het volgende:
Chellie en kwellie, vandaar ook mijn opmerking.
Ik denk niet dat iedere ZMer op eigen kracht door deze propaganda heenprikt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-11-2006 14:20 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 november 2006 14:13 schreef Misanthrope het volgende:
Is toch mooi he, dat de staatstv een politiek gekleurde cabaretier laat optreden 1 dag voor de verkiezingen.
Dat mag ook wel nadat Dhr. Heinsbroek 2 weken lang diezelfde staatstv vervuild heeft. Freek had eigenlijk nog een uurtje langer moeten doorgaan om dat volledig te compenseren.



Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen