IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 16:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Met Rotzak kun je ook geen bier gaan drinken, die stopt Zyklon B in je pilsje. Ja zo lust ik er nog wel 1! Volgende!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-11-2006 16:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:40 schreef Misanthrope het volgende:
onze buurman onthoofden als hij in het openbaar met de buurvrouw praat


LPF toch?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 16:46 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:06 schreef Chelman het volgende:
Nee. Ik heb ook gezged dat rechts-georienteerde meningen daar geen plaats hebben.

Juist door de moeilijkheidsgraad van het behouden van politieke neutraliteit gecombineerd met het feit dat de omroepverenigingen voornamelijk door belastingen gefinancieerd zijn ben ik geen voorstander van publieke omroepen.

Van mij mag het hele handel afgeschaft worden. Ik vind veel proggies op N1,2 en 3 wel goed maar principeel vind ik radio en televisie (anders dan een Staatscourant) geen taak van de overheid. Ik maak me ook geen zorgen of de goede programma's nog te zien zullen zijn. In de literatuur, tijdschriften, muziek en film en andere vormen van kunst hebben alle, zelfs de meest obscure, niches, een plek voor zichzelf weten te verwerven zonder een publieke boekhandel of publieke platenmaatschappij. Waarom zou dit voor TV opeens niet meer gelden?

Nee, dat kan niet! Belangenverstrengeling binnen het tv-bestel door commercielen leidt tot vervlakking en verdomming van de programmering.

Kijk naar een land als Italie (extreem geval) waar alle media in handen zijn van 1 persoon. Einde inhoud, einde persvrijheid.

Het publieke bestel is een groot goed en geeft ruimte voor diepgang en inhoudelijke meningen. Helaas wordt daar imho nog te weinig gebruik van gemaakt, maar Freek gister was een verademing.

Politieke neutraliteit is van belang bij een nieuwsbulletin, niet bij actualiteitenrubrieken, documentaires of praatprogramma's daar moet ruimte zijn voor dialoog en discussie en dat is er mijn inziens ook.


Dear dirty delightful old drunken old days


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 16:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:46 schreef Schaep het volgende:
LPF toch?
Nee, dan zou er bij moeten staan dat dat alleen mag als de buurvrouw een hoofddoekje draagt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 16:48 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:46 schreef Schaffelaer het volgende:
Nee, dat kan niet! Belangenverstrengeling binnen het tv-bestel door commercielen leidt tot vervlakking en verdomming van de programmering.

Kijk naar een land als Italie (extreem geval) waar alle media in handen zijn van 1 persoon. Einde inhoud, einde persvrijheid.

Het publieke bestel is een groot goed en geeft ruimte voor diepgang en inhoudelijke meningen. Helaas wordt daar imho nog te weinig gebruik van gemaakt, maar Freek gister was een verademing.

Politieke neutraliteit is van belang bij een nieuwsbulletin, niet bij actualiteitenrubrieken, documentaires of praatprogramma's daar moet ruimte zijn voor dialoog en discussie en dat is er mijn inziens ook.
Wat een ruimte voor dialoog en discussie als PvdA corryfee Freek de hele avond de PvdA ophemelt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 16:49 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:48 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een ruimte voor dialoog en discussie als PvdA corryfee Freek de hele avond de PvdA ophemelt.

Jij hebt duidelijk niet zitten kijken of wel?


Dear dirty delightful old drunken old days


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-11-2006 16:54 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 november 2006 16:48 schreef Misanthrope het volgende:
Wat een ruimte voor dialoog en discussie als PvdA corryfee Freek de hele avond de PvdA ophemelt.
Ik heb Freek helemaal niemand horen ophemelen. Tip: Zet je oogkleppen af als je cabaret kijkt.... misschien steek je er dan nog wat van op ook!


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-11-2006 16:55 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ach Freek was 10 jaar geleden ook al op zijn retour, die man is gewoon niet grappig.


Against God and Government


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 16:57 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:54 schreef arrebar het volgende:
Ik heb Freek helemaal niemand horen ophemelen. Tip: Zet je oogkleppen af als je cabaret kijkt.... misschien steek je er dan nog wat van op ook!


Idd zeer leerzaam, die rode kanker propaganda.

Iets met pot ketel zwart. En niet zo'n klein beetje ook. Tering kwadraat.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 16:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:54 schreef arrebar het volgende:
Ik heb Freek helemaal niemand horen ophemelen. Tip: Zet je oogkleppen af als je cabaret kijkt.... misschien steek je er dan nog wat van op ook!
Zucht... punt is dat bekend is dat Freek achter de PvdA staat en tijdens zijn cabaret bv. het CDA heeft afgezeken. Dat is geen objectieve, laat staan informatieve tv, maar politiek gekleurde tv. En dat mag best, zolang het op een particuliere zender is, niet op een zender betaald met belastingcenten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-11-2006 16:59 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 november 2006 16:57 schreef Misanthrope het volgende:
Zucht... punt is dat bekend is dat Freek achter de PvdA staat en tijdens zijn cabaret bv. het CDA heeft afgezeken. Dat is geen objectieve, laat staan informatieve tv, maar politiek gekleurde tv. En dat mag best, zolang het op een particuliere zender is, niet op een zender betaald met belastingcenten.


+1


Against God and Government


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 17:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Gelukkig mag afzeiken van linkse politici middels illegale photoshops op dit forum posten wel Daar hoor ik je niet over knaap.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-11-2006 17:00 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:57 schreef Misanthrope het volgende:
Zucht... punt is dat bekend is dat Freek achter de PvdA staat en tijdens zijn cabaret bv. het CDA heeft afgezeken. Dat is geen objectieve, laat staan informatieve tv, maar politiek gekleurde tv. En dat mag best, zolang het op een particuliere zender is, niet op een zender betaald met belastingcenten.

Hij heeft ook Bos afgezeken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-11-2006 17:01 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 22 november 2006 16:55 schreef Rotzak het volgende:
Ach Freek was 10 jaar geleden ook al op zijn retour, die man is gewoon niet grappig.


hahahaha dat klopt.


Suck my piss


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-11-2006 17:01 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:57 schreef Misanthrope het volgende:
Zucht... punt is dat bekend is dat Freek achter de PvdA staat en tijdens zijn cabaret bv. het CDA heeft afgezeken. Dat is geen objectieve, laat staan informatieve tv, maar politiek gekleurde tv. En dat mag best, zolang het op een particuliere zender is, niet op een zender betaald met belastingcenten.


Haha, hoeveel invloed denk je dat hij heeft?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 22-11-2006 17:02 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:57 schreef Misanthrope het volgende:
Zucht... punt is dat bekend is dat Freek achter de PvdA staat en tijdens zijn cabaret bv. het CDA heeft afgezeken. Dat is geen objectieve, laat staan informatieve tv, maar politiek gekleurde tv. En dat mag best, zolang het op een particuliere zender is, niet op een zender betaald met belastingcenten.

Dus je hebt niet gekeken.


Dear dirty delightful old drunken old days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 17:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:00 schreef spectre het volgende:
Gelukkig mag afzeiken van linkse politici middels illegale photoshops op dit forum posten wel Daar hoor ik je niet over knaap.
Dit forum wordt dan ook bekostigd met belastinggeld.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-11-2006 17:02 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:57 schreef kwelgeest het volgende:


Idd zeer leerzaam, die rode kanker propaganda.

Iets met pot ketel zwart. En niet zo'n klein beetje ook. Tering kwadraat.


Hij zei kanker huhuhuhuhuh.

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 22-11-2006 17:02]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 17:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:02 schreef kwelgeest het volgende:
Dit forum wordt dan ook bekostigd met belastinggeld.
Ik had het over illegale versies van bovenstaand programma dude
En ik doelde niet op belastingsgeld, ik doelde op STELEN

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 22-11-2006 17:26]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-11-2006 17:05 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Bi-ba-boeiuuuuuuuuuuh


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 22-11-2006 17:23 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

+1


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-11-2006 17:38 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:00 schreef spectre het volgende:
Gelukkig mag afzeiken van linkse politici middels illegale photoshops op dit forum posten wel


En welke Nostradamus laat jou in je oor weten dat al die progjes illegaal zijn?


Ik kan niet eens illegale software hebben


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 22-11-2006 17:38 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Andre Rouvoet mag wat leuks met mijn stem doen.


Nog zo stoere internet warrior.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 17:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Lol, dat zie ik zo. Iets met onkunde en zo


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-11-2006 17:40 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 16:34 schreef Misanthrope het volgende:
Gadverdamme, is Nederland nou echt zóóó communistisch?


Langharig tuig in ieder geval wel.
Ik ben al bij zat instellingen vreemd aangekeken totdat ze door hadden dat ik net zo'n rat was als de rest van de kapitalisten aldaar


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen