IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 22-11-2006 17:41 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:39 schreef spectre het volgende:
Lol, dat zie ik zo. Iets met onkunde en zo


Ik kan er ook niet mee overweg maar ik heb het wel?

Veel maar dan plaatje vergroten en verkleinen hoef ik er niet mee te doen. Maar dan nog.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-11-2006 17:45 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 november 2006 16:57 schreef Misanthrope het volgende:
Zucht... punt is dat bekend is dat Freek achter de PvdA staat en tijdens zijn cabaret bv. het CDA heeft afgezeken. Dat is geen objectieve, laat staan informatieve tv, maar politiek gekleurde tv. En dat mag best, zolang het op een particuliere zender is, niet op een zender betaald met belastingcenten.
Alle partijen worden belachelijk gemaakt in zijn conferences. Niet alleen het cda, ook de pvda en de sp. Cda en vvd krijgen er zwaarder van langs, maar hoge bomen vangen nou eenmaal veel wind. Ik zie het probleem niet, sommige programma's op de publieke omroep zijn rechts georienteerd, andere links. Dat is vrijheid van meningsuiting. Maar bij Freek werden alle partijen de grond in geboord, dus hoe kom je erbij dat hij de pvda zat te verhemelijken?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 17:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:41 schreef Argus het volgende:
Ik kan er ook niet mee overweg maar ik heb het wel?

Veel maar dan plaatje vergroten en verkleinen hoef ik er niet mee te doen. Maar dan nog.
Raar dat je dan geen andere software hebt daarvoor. Photoshop daarvoor hebben is net zoiets als een dure sportwagen hebben voor boodschappen


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 17:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:45 schreef arrebar het volgende:
, sommige programma's op de publieke omroep zijn rechts georienteerd,
Welke?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-11-2006 17:52 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Zo, ik doe het. Groenlinks. PUNT


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 17:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:46 schreef kwelgeest het volgende:
Welke?
Ik zag laatst een programma met Heinsbroek, dat was door hem wel een beetje rechts georientieerd. Maar dat is dan ook het enige programma met enige vorm van rechtsheid op de staats tv. De andere programma's zijn links.

Publieke omroep moet niet links en niet rechts zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 17:53 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:52 schreef stigma het volgende:
Zo, ik doe het. Groenlinks. PUNT
Groenlinks, en je rookt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 17:53 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

D66 TV!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 17:54 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:53 schreef spectre het volgende:
D66 TV!
Nee, het moet wel informatief zijn.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-11-2006 17:55 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Nee wattan? Gisteren het grote lijstrekkersdebat gekeken en de rest was niet echt sterk. Hoewel, ik vond Pastors stiekem wel erg goed maar ik denk dat zijn plannen voor Rotterdam goed werken maar over Nederland heb ik zo mijn twijfels.


Subtiel kamerolifantje


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-11-2006 17:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:54 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, het moet wel informatief zijn.
Oja


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-11-2006 18:06 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 november 2006 17:52 schreef Misanthrope het volgende:
Ik zag laatst een programma met Heinsbroek, dat was door hem wel een beetje rechts georientieerd. Maar dat is dan ook het enige programma met enige vorm van rechtsheid op de staats tv. De andere programma's zijn links.

Publieke omroep moet niet links en niet rechts zijn.


Neem dat programma rondom te Tokkies, dat speelt de vvd in de kaart. Door te laten zien dat er uitkeringstrekkers zijn die nauwelijks moeite doen om aan een baan te komen en ondertussen snoepen van subsidieregelingen.
De vpro had een tijdje terug rondom de amerikaanse verkiezingen dat pro Bush gekleurd was en tegenstanders van Bush bekritiseerde.
Genoeg documantaires behandelen onderwerpen die rechts geörienteerd zijn.
Tegenlicht behandelt vaak "linkse" onderwerpen zoals de Palestijnse kwestie en het milieu. Maar ook hun zenden bijvoorbeeld een interview met Paul Bremmer uit. Maar ook Nova, Netwerk en 2 vandaag behandelen net zo makkelijk linkse kwesties als rechtse kwesties.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2006 18:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 november 2006 18:06 schreef arrebar het volgende:
Neem dat programma rondom te Tokkies, dat speelt de vvd in de kaart. Door te laten zien dat er uitkeringstrekkers zijn die nauwelijks moeite doen om aan een baan te komen en ondertussen snoepen van subsidieregelingen.


was dat niet op op rtl4 oid?

quote:
De vpro had een tijdje terug rondom de amerikaanse verkiezingen dat pro Bush gekleurd was en tegenstanders van Bush bekritiseerde.
Genoeg documantaires behandelen onderwerpen die rechts geörienteerd zijn.


uhm, als kritiek ja, en what about dat gezeik van die moore?

quote:
Tegenlicht behandelt vaak "linkse" onderwerpen zoals de Palestijnse kwestie en het milieu. Maar ook hun zenden bijvoorbeeld een interview met Paul Bremmer uit. Maar ook Nova, Netwerk en 2 vandaag behandelen net zo makkelijk linkse kwesties als rechtse kwesties.


balans dus, niet rechts


Je moeder.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 18:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 17:52 schreef stigma het volgende:
Zo, ik doe het. Groenlinks. PUNT


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 22-11-2006 18:23 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Ik stem pas GroenLinks als ik mijn hersens heb laten vervangen voor een bloemkool.


Nog zo stoere internet warrior.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 22-11-2006 18:24 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 22 november 2006 18:11 schreef karnivoor het volgende:
was dat niet op op rtl4 oid?


De IKON begon ermee..
quote:

uhm, als kritiek ja, en what about dat gezeik van die moore?


Wat heeft het zogenaamde gezeik van die Moore met de Nederlandse publieke omroep te maken? Fahrenheit 9-11 is voor zover ik weet niet door Nederlandse tv uitgezonden, wel door de Belgische onlangs.

en hoe kom je erbij dat alle documantaires over rechtse onderwerpen vallen onder kritiek?? Ik herinner me nauwelijks kritiek vanuit de media toen Rita Verdonk zich kandidaat stelde. De nadruk lag daarbij juist steeds over de lof die ze oogste...


quote:

balans dus, niet rechts
Hoe wil je journalistiek voeren zonder dat het compleet neutraal is. Ik zie liever dat mijn belastingcenten gaan naar een goed actualiteitenprogramma met een politieke kleur die niet de mijne is, dan dat er een slap maar neutraal programma voor in de plaats komt.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 18:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 18:23 schreef zakkenvuller het volgende:
Ik stem pas GroenLinks als ik mijn hersens heb laten vervangen voor een bloemkool.
Die Halsema is zo dom en incapabel. En hun gehele programma slaat ook iedere plank mis. Echt een hele, hele, hele domme partij.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2006 18:28 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 november 2006 18:24 schreef arrebar het volgende:
De IKON begon ermee..


ah oke, ik heb het nooit gezien zelf maar meende me dat te herinneren

quote:
Wat heeft het zogenaamde gezeik van die Moore met de Nederlandse publieke omroep te maken? Fahrenheit 9-11 is voor zover ik weet niet door Nederlandse tv uitgezonden, wel door de Belgische onlangs.


ik heb het laatst wel gezien op nederland 3 en geloof dat supersize me laatst ook op was (hoewel dat niet per se links is, alleen anti kapitalitisch/consumptiemaatschappij)

quote:
en hoe kom je erbij dat alle documantaires over rechtse onderwerpen vallen onder kritiek?? Ik herinner me nauwelijks kritiek vanuit de media toen Rita Verdonk zich kandidaat stelde. De nadruk lag daarbij juist steeds over de lof die ze oogste...


daarna niet meer

quote:
Hoe wil je journalistiek voeren zonder dat het compleet neutraal is. Ik zie liever dat mijn belastingcenten gaan naar een goed actualiteitenprogramma met een politieke kleur die niet de mijne is, dan dat er een slap maar neutraal programma voor in de plaats komt.


mwa, niet mee eens, mensen zijn te makkelijk te beinvloeden


Je moeder.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-11-2006 18:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 18:22 schreef kwelgeest het volgende:


Laten we maar niet beginnen over de heer Wilders.


Subtiel kamerolifantje


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-11-2006 18:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

rellen in de keet!


Je moeder.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 18:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 18:06 schreef arrebar het volgende:
Neem dat programma rondom te Tokkies, dat speelt de vvd in de kaart. Door te laten zien dat er uitkeringstrekkers zijn die nauwelijks moeite doen om aan een baan te komen en ondertussen snoepen van subsidieregelingen.
Los van het feit dat ik zoiets als de tokkies niet op de staats tv wil zien en het eigenlijk alleen als vermaak bedoeld is, is het geen politiek gekleurd programma, maar een weergave van een maatschappelijke gebeurtenis. Als een maatschappelijke gebeurtenis de VVD in de kaart speelt, dan past de VVD blijkbaar beter bij de maatschappij, maar het programma an sich geeft er geen blijk van dat je VVD moet stemmen.

quote:
De vpro had een tijdje terug rondom de amerikaanse verkiezingen dat pro Bush gekleurd was en tegenstanders van Bush bekritiseerde.
Genoeg documantaires behandelen onderwerpen die rechts geörienteerd zijn.
Tegenlicht behandelt vaak "linkse" onderwerpen zoals de Palestijnse kwestie en het milieu. Maar ook hun zenden bijvoorbeeld een interview met Paul Bremmer uit. Maar ook Nova, Netwerk en 2 vandaag behandelen net zo makkelijk linkse kwesties als rechtse kwesties.
Ik heb nog bijna nooit een programma op de staats tv gezien dat rechts was. Ik ben 'rechts' en kan een goed rechts programma waarderen, dus het zou mij wel opvallen als de staats tv zo'n programma uitzond. Business klas valt mij ook op.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 18:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 18:35 schreef stigma het volgende:
Laten we maar niet beginnen over de heer Wilders.
Nou, vertel het maar eens over de heer Wilders?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 22-11-2006 18:43 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Het is toch uiteindelijk EenNL geworden.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 22-11-2006 18:43 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 22 november 2006 10:27 schreef Jebes het volgende:
Bij mij thuis is het 2 x Halsema en 1 x Van Bommel.


Rectificatie:

Uiteindelijk is het 3 x SP geworden (2 x Van Bommel en 1 x Jantje M.)


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 22-11-2006 18:44 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Ik ga denk ik ook voor Wilders. Zat te twijfelen tussen hem en Marijnissen. Allebei komen ze met goede en slechte punten, maar ik mag maar één knopje indrukken.


Bruce Banner


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen