IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2006 19:34 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 19:30 schreef Misanthrope het volgende:
Juist niet.

"Wie is die man die Nederland weer leefbaar maakte" staat onder de poster. Er staat een line-up van 5 mensen, het gaat om 1 schuldige (degene die Nederland weer leefbaar maakte). Dat is dus Jan, die op het karakter van Kevin Spacey is geshopt. De persiflage zit hem er dus in dat er iets positiefs met iets negatiefs verwisseld wordt.

Als het contra SP bedoeld is, dan mag de auteur zijn communicatieve vaardigheden eens onder de loep nemen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 19:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik zeg: pwn3d


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 19:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wel raar dat die fotosoepers zoveel tijd hebben om met hun illegale photoshopprogramma dit soort dingen in elkaar zetten.

Klaarblijkelijk werken ze niet en zijn het uitkeringparasieten met teveel tijd en daarbij stelen ze ook software. Schande!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-11-2006 22:14 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Het punt is dat het gezicht van Mao op het personage dat uiteindelijk Keyzer Soze blijkt te zijn is geshopt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 12-11-2006 22:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 22:14 schreef Misanthrope het volgende:
Het punt is dat het gezicht van Mao op het personage dat uiteindelijk Keyzer Soze blijkt te zijn is geshopt.

Ja, dat is jouw punt nu, maar dat was niet het punt van de maker. En daarbij, al die lui waren crimineel, alleen Keyser Soze was gewoon wél slim genoeg om zich niet te laten naaien. Nog een compliment


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 12-11-2006 22:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ochja, het kan op meerdere manieren geinterpreteerd worden. Ik hou het bij Mao die doet alsof hij kreupel is en de onschuld hemzelve, terwijl hij eigenlijk een heel andere agenda heeft.

Trouwens, die ene dude was gestopt met zijn criminele activiteiten!

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 12-11-2006 22:26]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 22:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

De makers zijn criminelen! Met hun illegale downloadjes, nekschot graag!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


WMP
Usericon van WMP
Posted 12-11-2006 23:42 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 19:20 schreef Rotzak het volgende:
Ik meen het serieus hoor, als ik die gast hoor spreken vind het gewoon eng, met zijn sinistere kop, vuige stem en vooral hoe hij praat en altijd in de belangstelling wil staan, en altijd loopt te intimideren.




Jij bent echt te simpel voor woorden.


spectre
Usericon van spectre
Posted 12-11-2006 23:44 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 19:20 schreef Rotzak het volgende:
Ik meen het serieus hoor, als ik die gast hoor spreken vind het gewoon eng, met zijn sinistere kop, vuige stem en vooral hoe hij praat en altijd in de belangstelling wil staan, en altijd loopt te intimideren.





Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-11-2006 23:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik zie dat dit fotoshopje uitgebreid gefileerd wordt, uitstekend. Waar zou ons land heen moeten zonder dit soort vlijmscherpe debatten. Dit gààt tenminste ergens over.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2006 0:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Tja, ik post die zooi niet


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 8:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2006 23:57 schreef M. het volgende:
Ik zie dat dit fotoshopje uitgebreid gefileerd wordt, uitstekend. Waar zou ons land heen moeten zonder dit soort vlijmscherpe debatten. Dit gààt tenminste ergens over.


ern vergeet niet het jeugdjournaaldebat waarin we te weten zijn gekomen dat Balkenende GEEN hangjongere was (tenzij onder "hangjongeren" ook valt: thuis op de bank rondhangen)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-11-2006 8:44]


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-11-2006 10:45 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht



Subtiel kamerolifantje


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2006 10:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 8:43 schreef attila_de_hun het volgende:
ern vergeet niet het jeugdjournaaldebat waarin we te weten zijn gekomen dat Balkenende GEEN hangjongere was (tenzij onder "hangjongeren" ook valt: thuis op de bank rondhangen)
Ha die heb ik ook nog kort gezien. Wel mooi aangezien ze daar meer onverwachte vragen krijgen, Balkie was beetje te star en regime-uitstralerig. Rutte had tussen de leerlingen kunnen staan en Jantje en Bos probeerde populair te doen.

Zag zondag wel een stukje over moslima's die de ljisttrekkers interviewde waar ik Jantje wel strak vond, ze vroegen hem waarom er maar 1 Mocro verkiesbaar was, reden: er meldt zich niemand. Volgens mocro;s moesten ze dan maar mensen zoeken, Jantje keihard dat de mocro's maar eens wat moesten uitvoeren ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2006 10:55 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 10:53 schreef Jenje het volgende:
Zag zondag wel een stukje over moslima's die de ljisttrekkers interviewde waar ik Jantje wel strak vond, ze vroegen hem waarom er maar 1 Mocro verkiesbaar was, reden: er meldt zich niemand. Volgens mocro;s moesten ze dan maar mensen zoeken, Jantje keihard dat de mocro's maar eens wat moesten uitvoeren ...

Die was wel erg stijlvol, ja. Sowieso z'n hele instelling jegens allochtonen: "we kunnen jullie pas helpen als jullie je bek open trekken" (parafrase).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 13-11-2006 11:05 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Wanneer houdt die vreselijke Verdonk nou eens op? Voor de zoveelste keer maakt ze schandalig misbruik van haar ministerpositie: "Hier homo's, heb je 7 ton! Ga je nu op mij stemmen?"

Dat mens moet toch vervolgd worden? Paspoort afpakken!


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2006 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 10:55 schreef ZelThoR het volgende:
Die was wel erg stijlvol, ja. Sowieso z'n hele instelling jegens allochtonen: "we kunnen jullie pas helpen als jullie je bek open trekken" (parafrase).
Nha ja, voeg dan wel toe dat ze eerst productief moeten worden, en niet dat ze aandacht krijgen als ze gaan rellen ...


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-11-2006 11:08 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:05 schreef Schaffelaer het volgende:
Wanneer houdt die vreselijke Verdonk nou eens op? Voor de zoveelste keer maakt ze schandalig misbruik van haar ministerpositie: "Hier homo's, heb je 7 ton! Ga je nu op mij stemmen?"

Dat mens moet toch vervolgd worden? Paspoort afpakken!
Precies, kneuzig gedrag...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2006 11:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:06 schreef Jenje het volgende:
Nha ja, voeg dan wel toe dat ze eerst productief moeten worden, en niet dat ze aandacht krijgen als ze gaan rellen ...
Dat was z'n punt volgens mij ook. "Bek opentrekken" in de meest positieve zins des woords.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-11-2006 11:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:09 schreef ZelThoR het volgende:
Dat was z'n punt volgens mij ook. "Bek opentrekken" in de meest positieve zins des woords.
Hmm ik heb hem het niet horen verduidelijken ... lijkt me bnij de doelgroep wel handig ...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2006 11:10 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:10 schreef Jenje het volgende:
Hmm ik heb hem het niet horen verduidelijken ... lijkt me bnij de doelgroep wel handig ...
Ghehehe, touché!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 11:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:05 schreef Schaffelaer het volgende:
Wanneer houdt die vreselijke Verdonk nou eens op? Voor de zoveelste keer maakt ze schandalig misbruik van haar ministerpositie: "Hier homo's, heb je 7 ton! Ga je nu op mij stemmen?"

Dat mens moet toch vervolgd worden? Paspoort afpakken!


een van de laatste dingen die ik van Verdonk heb opgevangen is dat "blanke kinderen" gedwongen (of iets van dien aard) moeten worden om op zwarte scholen geplaatst te gaan worden.


maar men zou dat gedrag van Verdonk als "windvaan gedrag" kunnen opvatten natuurlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-11-2006 11:15]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 11:16 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 10:53 schreef Jenje het volgende:
Ha die heb ik ook nog kort gezien. Wel mooi aangezien ze daar meer onverwachte vragen krijgen, Balkie was beetje te star en regime-uitstralerig. Rutte had tussen de leerlingen kunnen staan en Jantje en Bos probeerde populair te doen.

Zag zondag wel een stukje over moslima's die de ljisttrekkers interviewde waar ik Jantje wel strak vond, ze vroegen hem waarom er maar 1 Mocro verkiesbaar was, reden: er meldt zich niemand. Volgens mocro;s moesten ze dan maar mensen zoeken, Jantje keihard dat de mocro's maar eens wat moesten uitvoeren ...

jammer, helaas niet gezien waren er ook andere politici??


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-11-2006 11:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:16 schreef attila_de_hun het volgende:
jammer, helaas niet gezien waren er ook andere politici??

Ja, Bos iig, maar die reageerde alleen kort op stellingen. Weet niet of ze nog veel meer hebben gehad. Is volgende week weer met politici, volgens mij. Het heet "de Meiden van Halal".

en: http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/serie?serID=1078&md5=cb77437682d847a5c9abee8df2018411

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 13-11-2006 11:17]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-11-2006 11:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 november 2006 11:17 schreef ZelThoR het volgende:
Het heet "de Meiden van Halal".

Ik ken de titel en heb daar nooit naar gekeken (ik vrees dat dit zo een programma is dat de moslims verheerlijkt, maar daar kan ik het natuurlijk in mis hebben)

als ik wel ergens weinig zin in heb is het naar moslimas op TV kijken die staan te verkondigen hoe trots ze wel niet zijn op hun hoofddoek en hoe belangrijk de islam wel niet is (en dan daarvoor een daverend applaus krijgen, zie ook het programma waarin Bos en Rutte aan ene spervuur werden onderworpen)
en dan niet begrijpen/staan te beklagen dat ze niet worden aangenomen vervolgens.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-11-2006 11:21]


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen