IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-11-2006 21:23 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 20:16 schreef Judge M. het volgende:
voor alle SP-stemmende ZM-sters




"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-11-2006 21:23 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 22 november 2006 17:38 schreef zakkenvuller het volgende:
Andre Rouvoet mag wat leuks met mijn stem doen.


Suck my piss


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 21:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 21:11 schreef M. het volgende:

Ben benieuwd naar de komende kabinetsformatie CDA/SP/uhhhh...... ? VVD moet maar z'n wonden likken en de oppositie in, zou ik zeggen.

Jammer, nu kan m'n pa me weer pesten ipv andersom.


lijk me toch dat CDA/PVDA het gaat worden.(netgenoeg als ik het goed heb).


ed: CDA/PVDA/Christen Unie zou een mogelijke combinatie zijn denk ik.


[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-11-2006 21:32]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 21:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

en de fans van Wilders zullen toch ook wel een beetje tevreden zijn over de opkomst van zijn partij???


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-11-2006 21:36 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 21:11 schreef M. het volgende:


Ben benieuwd naar de komende kabinetsformatie CDA/SP/uhhhh...... ? VVD moet maar z'n wonden likken en de oppositie in, zou ik zeggen.

Jammer, nu kan m'n pa me weer pesten ipv andersom.


Ik geloof nooit dat SP met CDA samen gaat.


Subtiel kamerolifantje


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 21:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 21:33 schreef attila_de_hun het volgende:
en de fans van Wilders zullen toch ook wel een beetje tevreden zijn over de opkomst van zijn partij???
Dat wel. Helaas verliest de VVD zoveel.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 22-11-2006 21:37 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Pastors 'Voor die ene zetel waren wij er niet aan begonnen.'





Subtiel kamerolifantje


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 22-11-2006 21:37 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Hebben ze ook erg vaak duidelijk gemaakt.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 21:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 21:37 schreef Misanthrope het volgende:
Dat wel. Helaas verliest de VVD zoveel.


een schrale troost is mogelijk voor je dat "links" ook niet heeft gewonnen ondanks de forse winst van de SP. maar dat is meer "poppetjes schuiven" binnen het linkse blok . nou, het zal mij benieuwen wat er van gaat komen bij de formatie.

zoals gezegd gok ik op CDA/PVDA/CHristen-unie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 22:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 21:49 schreef attila_de_hun het volgende:
een schrale troost is mogelijk voor je dat "links" ook niet heeft gewonnen ondanks de forse winst van de SP. maar dat is meer "poppetjes schuiven" binnen het linkse blok . nou, het zal mij benieuwen wat er van gaat komen bij de formatie.

zoals gezegd gok ik op CDA/PVDA/CHristen-unie
Hmmm... als de peilingen van RTL kloppen zie ik nog wel een CDA/VVD/PvdA kabinet tot stand komen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 22:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 22:00 schreef Misanthrope het volgende:
Hmmm... als de peilingen van RTL kloppen zie ik nog wel een CDA/VVD/PvdA kabinet tot stand komen.


ja, dat zou inderdaad ook kunnen. ach, we zullen het wel zien.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 22:10 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Iig gaat er geen goed kabinet uitkomen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 22:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 22:10 schreef Misanthrope het volgende:
Iig gaat er geen goed kabinet uitkomen.


Bij Pastors was de teleurstelling zeer duidelijk te zien. maar goed de Sp is ook met 2 zetels begonnen dus op termijn zou hij best kunnen groeien.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 22:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 22:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Bij Pastors was de teleurstelling zeer duidelijk te zien. maar goed de Sp is ook met 2 zetels begonnen dus op termijn zou hij best kunnen groeien.


Hmmm... ik zie Wilders wel behoorlijk groeien als hij geschikte mensen in de kamer zet. Vergelijkbaar met het Vlaams Blok.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-11-2006 22:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 22:22 schreef Misanthrope het volgende:
Hmmm... ik zie Wilders wel behoorlijk groeien als hij geschikte mensen in de kamer zet. Vergelijkbaar met het Vlaams Blok.


dat denk ik ook. dan moethij wel buiten actieve deelname in de regering worden buiten gesloten als hij de zelfde status van het Blok wil gaan halen. (Want wat hij zegt is lastig in een coalitie waar te maken)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 22:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 22:25 schreef attila_de_hun het volgende:
dat denk ik ook. dan moethij wel buiten actieve deelname in de regering worden buiten gesloten als hij de zelfde status van het Blok wil gaan halen. (Want wat hij zegt is lastig in een coalitie waar te maken)
Ik denk niet dat Wilders in een coalitie terecht gaat komen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 22-11-2006 22:30 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht

mensen, date me ff up oid.

ben d'r ff helemaal uit


herrie
Usericon van herrie
Posted 22-11-2006 22:30 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

vlaams belang is het tegenwoordig mensen... slechte verliezer die Herben: "Dieren hebben het heel goed in Nederland"... "Dat er 3 zetels zijn voor de Partij voor de Dieren gaat nergens over!!!". Nee, Herben, jou stompzinnige geblaat heeft veel zoden aand e dijk gezet... 1 ding had hij wel gelijk in: binnen 2 jaar stemmen, want als er een coalitie komt met PVDA en CDA dan kunnen we spoedig weer naar de stembus. Mooid at die stoot van de Partij voor de Dieren in de kamer komt... is het vragenuurtje wel interessant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 22-11-2006 22:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 22:30 schreef herrie het volgende:
vlaams belang is het tegenwoordig mensen... slechte verliezer die Herben: "Dieren hebben het heel goed in Nederland"... "Dat er 3 zetels zijn voor de Partij voor de Dieren gaat nergens over!!!". Nee, Herben, jou stompzinnige geblaat heeft veel zoden aand e dijk gezet... 1 ding had hij wel gelijk in: binnen 2 jaar stemmen, want als er een coalitie komt met PVDA en CDA dan kunnen we spoedig weer naar de stembus. Mooid at die stoot van de Partij voor de Dieren in de kamer komt... is het vragenuurtje wel interessant.
Fuck man, als je zo op vrouwtjes geilt, ga dan naar vrouwtjes kijken in de playboy. En laat die vrouwtjes om op te geilen daar waar ze horen te zijn en niet in de 2e kamer.

2e kamer is voor inhoud.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-11-2006 22:46 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 22 november 2006 22:30 schreef herrie het volgende:
vlaams belang is het tegenwoordig mensen... slechte verliezer die Herben: "Dieren hebben het heel goed in Nederland"... "Dat er 3 zetels zijn voor de Partij voor de Dieren gaat nergens over!!!". Nee, Herben, jou stompzinnige geblaat heeft veel zoden aand e dijk gezet... 1 ding had hij wel gelijk in: binnen 2 jaar stemmen, want als er een coalitie komt met PVDA en CDA dan kunnen we spoedig weer naar de stembus. Mooid at die stoot van de Partij voor de Dieren in de kamer komt... is het vragenuurtje wel interessant.


Wat zeg je nu allemaal? Ik begrijp er geen bal van? Cursusje misschien een optie


Against God and Government


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-11-2006 22:48 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Eindhoven tomatenstad!! http://teletekst.nos.nl/?459-06




zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-11-2006 22:50 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Zoals ik dus zei, ik ook SP. Meneer Marijnissen zelf. Dacht dat mijn pa en zijn vrouw hetzelfde zouden doen (normaal wel) maar hebben strategisch voor de PVDA gekozen. Mams wel SP. En vele vrienden ook. Ben trots op ze


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 22-11-2006 23:00 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

mensen die anders stemmen zijn spontaan geen vrienden meer van je?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-11-2006 23:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Schrijf mij maar af dan.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-11-2006 23:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 22 november 2006 23:00 schreef Digerdoden het volgende:
mensen die anders stemmen zijn spontaan geen vrienden meer van je?

Nee hoor. Die hebben slechts een andere mening, en andere ideeen. Geen punt. Kijk zo makkelijk zijn SP-ers nou. Die rechtse lui zie je steeds zeiken over links, maar andersom niet... Deja vu van eerdere verkiezingen


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen