IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 22-11-2006 23:04 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 22 november 2006 23:03 schreef Greycloak het volgende:
Schrijf mij maar af dan.


Lekker voorbarig


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-11-2006 23:51 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 18:35 schreef stigma het volgende:
Laten we maar niet beginnen over de heer Wilders.
Alsof jij ook maar iets weet te onderbouwen.

Maar goed. Nog meer dan ik had durven dromen. Ik hoop dat CU over rechts te halen is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-11-2006 0:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Sodeju wat een jankmuil is Wilders toch tijdens het slotdebat. Met zijn "cordon sanitaire". Mocht hij willen. Mooi dat Rutte hem even goed op zijn plaats zette.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-11-2006 0:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik moet zeggen dat Wilders mijn tweede keus op het laatst was, maar dat ik toch voor andere onderwerpen heb gekozen; desalniettemin chapaux aan Geertjuh!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-11-2006 0:36 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 22 november 2006 23:51 schreef kwelgeest het volgende:
Alsof jij ook maar iets weet te onderbouwen.

Maar goed. Nog meer dan ik had durven dromen. Ik hoop dat CU over rechts te halen is.


Niet mee eens met zijn standpunten, maar van alle politieke lijstpoppetjes komt hij wel als een van de best geïnformeerde en respectabele personen naar voren. Als hij echt een draai naar rechts zou maken zou dit in ieder geval in mijn ogen vrij onverwachts zijn....

Call me one of the sheeple... I voted PvdD


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 23-11-2006 0:43 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Venlo for teh win !


En voor de SP-ers, ik kan haast niet wachten tot onze gekrulde medelanders weer dikkere velgen kunnen kopen dankzij jullie. . Maar goed, boeie, het wordt weer lachen de komende tijd met de politiek.

[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 23-11-2006 0:49]




Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2006 0:43 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 0:30 schreef Judge M. het volgende:
Sodeju wat een jankmuil is Wilders toch tijdens het slotdebat. Met zijn "cordon sanitaire". Mocht hij willen. Mooi dat Rutte hem even goed op zijn plaats zette.


Vond je? Ik vond het juist fors gay van Rutte om met hem hierover in discussie te gaan. Nergens voor nodig geweest. Als die niet had gereageerd was iedereen het binnen 10 seconden vergeten.

Wat niet wegneemt dat Wilders op zich een terechte punt maakte.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2006 0:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe k heb ook op PvdD gestemd, de rest is veel gelul om niets, ik vind dat er omtrend dieren wel een betere wetgeving mag komen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2006 0:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 november 2006 0:43 schreef Chelman het volgende:
Vond je? Ik vond het juist fors gay van Rutte om met hem hierover in discussie te gaan. Nergens voor nodig geweest. Als die niet had gereageerd was iedereen het binnen 10 seconden vergeten.

Wat niet wegneemt dat Wilders op zich een terechte punt maakte.

idd rutte had het beter niet aan kunnen gaan, hiermee zette hij wilders alleen maar meer op de kaart, maarja ik hoop dat door deze slag de VVD ook echt de partij voor vrijheid en democratie wordt en niet een partij die een pseudo-liberaal beleid voert.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2006 0:54 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Klopt inderdaad.

Anyway, mijn eerste conclusie van de verkiezingsuitslag is dat men eigenlijk het beleid van de laatste jaren WEL ondersteunt terwijl twee regeringspartijen verloren hebben. Dit is vrij uniek. CDA/VVD/Wilders halen namelijk 71 zetels, dat is toch altijd meer dan de 65 dat door links gehaald worden. Ik zie Wilders stemmers als mensen die in grote lijnen het kabinetsbeleid van de afgelopen jaren ondersteunen maar het op sommige gebieden nog verder zien gaan.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 23-11-2006 2:00 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 0:47 schreef ElitE het volgende:
idd rutte had het beter niet aan kunnen gaan, hiermee zette hij wilders alleen maar meer op de kaart, maarja ik hoop dat door deze slag de VVD ook echt de partij voor vrijheid en democratie wordt en niet een partij die een pseudo-liberaal beleid voert.


Daar ben ik het niet mee eens. Dhr. Wilders wil zichzelf graag in een cordon sanitaire praten, zodat men zijn underdogpositie gaat waarderen. Erg misselijk vind ik dat, omdat de feiten gewoon anders liggen. Niemand zegt dat hij/zij het praten met Wilders uitsluit, maar het is precies zoals Rutte en Marijnissen zeiden: qua inhoud staat de PvdV ver af van de aanpak en ideeen van de andere partijen, dus daarom was de ontkenning van de lijsttrekkers op de vraag of 1 van de partijen met Wilders zouden willen regeren (of iets in die trant) prima gerechtvaardigd.

Daarnaast snap ik de hele naamgeving van de partij van Wilders niet. Ze pleiten 'blijkbaar' voor vrijheid, terwijl ze juist bezig zijn met het inkrimpen van vrijheden, vooral voor niet-westerlingen. Lees zijn partijprogramma maar eens. Hij pleit vooral voor vrijheden voor Nederlanders, maar allochtonen kunnen niet op zijn steun rekenen en zijn absoluut niet vrij. Moet ie zelf weten hoor, tis een vrij land maar een partij van de vrijheid krijgt dan wel een beetje een nare bijsmaak.

Ik, als SP-stemmer, ben daarnaast blij met het goede resultaat voor de SP. Maar ik zie eigenlijk als enige reele optie voor een kabinet, een coalitie van CDA/PVDA/CU. Erg blij za; ik echter niet zijn met die hele partij dogmatische christenen aan de macht. Ter illustratie: Rouvoet, goed debater daar niet van, is er heilig van overtuigd dat de evolutie niet klopt en dat het bijbelverhaal vele malen geloofwaardiger is. (bron: Volkskrant) Dan spoor je toch niet, punt.



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 23-11-2006 6:15 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Ik heb lekker CDA gestemd....


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 23-11-2006 6:29 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 6:15 schreef Vikingblood het volgende:
Ik heb lekker CDA gestemd....


+1
Ben benieuwd hoe ze het kabinet gaan vormen. Wordt nog lastig gezien de uitslag.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 23-11-2006 6:44 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 2:00 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Ze pleiten 'blijkbaar' voor vrijheid, terwijl ze juist bezig zijn met het inkrimpen van vrijheden, vooral voor niet-westerlingen. Lees zijn partijprogramma maar eens. Hij pleit vooral voor vrijheden voor Nederlanders, maar allochtonen kunnen niet op zijn steun rekenen en zijn absoluut niet vrij. Moet ie zelf weten hoor, tis een vrij land maar een partij van de vrijheid krijgt dan wel een beetje een nare bijsmaak.



Wat een bullcrap. Waar staat dat precies in het programma?


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-11-2006 7:30 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2006 23:04 schreef zillah-morte het volgende:
Nee hoor. Die hebben slechts een andere mening, en andere ideeen. Geen punt. Kijk zo makkelijk zijn SP-ers nou. Die rechtse lui zie je steeds zeiken over links, maar andersom niet...




Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 23-11-2006 7:37 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 0:54 schreef Chelman het volgende:
Klopt inderdaad.

Anyway, mijn eerste conclusie van de verkiezingsuitslag is dat men eigenlijk het beleid van de laatste jaren WEL ondersteunt terwijl twee regeringspartijen verloren hebben. Dit is vrij uniek. CDA/VVD/Wilders halen namelijk 71 zetels, dat is toch altijd meer dan de 65 dat door links gehaald worden. Ik zie Wilders stemmers als mensen die in grote lijnen het kabinetsbeleid van de afgelopen jaren ondersteunen maar het op sommige gebieden nog verder zien gaan.

Niet helemaal mee eens. Zeker als je in dit topic kijkt, zie je mensen zweven tussen SP en PvdV. Nu weet ik dat de mensen hier niet bepaald representatief zijn, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen: Samen alles delen, maar alleen als je een blanke hollander bent.

Een misselijkmakende en moreel verwerpelijke afweging, dan heb ik nog liever dat iemand op de liberalen stemt uit liberale overwegingen.

Verder zie je mensen toch vooral uit het midden vluchten, ze willen simpele, extreme oplossingen met eenduidige boodschap.


Dear dirty delightful old drunken old days


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-11-2006 7:48 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

denk niet dat er zoveel zijn die die echt tussen die 2 partijen zweefde, maar dat er veel mensen waren die dachten aan linkse partijen of sp als uiterste, en bij wilders andersom.

bovendien is het alleen raar als je enkel volgens het kortzichtige links/rechts kader kijkt.

trouwens die Bos had toch voor de verkiezingen een debat met SP en GL en daar kwam toch uit dat hij niet wou regeren met de 2 anderen, nu sprak hij daar hartelijk over


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-11-2006 7:55 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

De PVDA heeft zetels verloren door vroegtijdig te flirten met het CDA en de andere linkse partijen "links" te laten liggen. Ik ben bang dat het inderdaad CDA/PVDA/CU kan worden, en daardoor een zeer ggggggggristelijke regering wordt gevormd.


Mischien dat PVDA/CDA/SP kan, maar dat denk ik niet. Als de SP niet meeregeerd en de PVDA wel, dan is de PVDA volgens mij de grote verliezer, dan wordt de SP over 4 jaar nog groter denk ik.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 8:42 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Laten we dan maar hopen dat de SP tegen die tijd verboten ist in die Niederlande.


CDA/PVDA/VVD dan maar weer? Mijn nieuwe jas had toch al een mooie purperen voering

Tegenwoordig is dat toch 3 x links liberaal bij elkaar


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2006 8:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hoop eerlijk gezegd dan ook maar op die variant

Mooie kans om te laten zien wat een sukkel Bos is ...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 23-11-2006 8:49 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

?


Als PvdA met CDA een coalitie vormt, wordt Balkenende premier en gaat Bos de kamer in...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 8:51 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 8:45 schreef Jenje het volgende:
Hoop eerlijk gezegd dan ook maar op die variant



Wacht even tot na de lunch tot je het eens bent met iets wat ik zeg

@M: Ik gun het JP wel iedere dag te kunnen glimlachen naar zielig manneke Bos

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 23-11-2006 8:51]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-11-2006 8:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Eerlijk gezegd denk ik dat hij dan aftreedt als fractievoorzitter. Nog eens vier jaar in de kamer is geen optie voor een carrièrepoliticus als Bos.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-11-2006 8:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 november 2006 8:49 schreef M. het volgende:
?


Als PvdA met CDA een coalitie vormt, wordt Balkenende premier en gaat Bos de kamer in...
Zou Bos geen minster baantje ambiëren?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 23-11-2006 8:59 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik denk dat het ego van de heer B. aftreden ook niet trekt.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen