IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Auteur:
Topic : Tweede Kamer Verkiezingen - 22 November 2006 - Deel II Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-11-2006 11:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 11:36 schreef attila_de_hun het volgende:
eigenlijk zou er weer eens een serieuze oorlog moeten komen
Als havik denk ik natuurlijk aan Iran. Een bron van nieuwe innovaties.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-11-2006 11:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 11:37 schreef kwelgeest het volgende:
Met die perverse democraten vrees ik het ergste.
Geen oorlog??!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-11-2006 11:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 11:37 schreef Misanthrope het volgende:
Als havik denk ik natuurlijk aan Iran. Een bron van nieuwe innovaties.
Stem jij in 2010 ook op mijn partijtje?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-11-2006 11:39 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 11:37 schreef kwelgeest het volgende:
Stem jij in 2010 ook op mijn partijtje?
Nog meer rechtse splintergroepen?

Nee, in 2010 heb ik de VVD van binnenuit veranderd.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-11-2006 11:39 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 10:36 schreef kwelgeest het volgende:
In 2010 doe ik mee met 'Kwellie's haviklijst'.
Deze partij gaat het in 2010 helemaal worden. Ik gok op 76 zetels.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-11-2006 11:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 11:39 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, in 2010 heb ik de VVD van binnenuit veranderd.
Dat lukte Geert ook zo goed.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-11-2006 11:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 11:40 schreef kwelgeest het volgende:
Dat lukte Geert ook zo goed.
Ik ben niet alleen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-11-2006 11:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 11:37 schreef kwelgeest het volgende:
Met die perverse democraten vrees ik het ergste.


zie mijn mooie post om ene discussie op te starten bij het Irak topic. (wat keihard genegeerd wordt)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-11-2006 17:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik zag net op RTL Z dat uit onderzoek bleek dat innovatie niet afhankelijk is van budget. Dus als de overheid meer geld in innovatie stopt, betekent het niet dat er meer innovatie zal zijn.

Innovatie is afhankelijk van nieuwe ideeen, nieuwe ideeen ontstaan vaak uit noodzaak. Het leger moet vaak uit noodzaak oplossingen zoeken en dus is het een grote bron van innovaties.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-11-2006 18:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ruimtevaart is een veeeel grotere bron van innovaties.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-11-2006 20:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-11-2006 23:25 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl



Zo genoeg gelachen, tijd om te huilen nu: Ik zit nu te kijken naar Pauw & Witteman met Marco Pastors als studiogast. Meneer wil morgen een radiocommercial laten uitzenden waarin hij islamisering vergelijkt met de Duitse bezetting in WOII. Wirklich zum kotzen

Ik hoop echt serieus dat dat stuk populist nul zetels haalt. Wat dan inhoudt dat Eerdmans de kamer ook niet zal halen, iemand die ik nog wel redelijk aansta.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-11-2006 0:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat ik wel komisch vind is dat er 12 ingelijste affiches van EenNL (lijst 12 ook nog es) recht tegenover de kebabtent hangen in de gang vanuit Utrecht CS richting Jaarbeurshal

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-11-2006 0:29]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 15-11-2006 0:43 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 23:25 schreef Judge M. het volgende:


Zo genoeg gelachen, tijd om te huilen nu: Ik zit nu te kijken naar Pauw & Witteman met Marco Pastors als studiogast. Meneer wil morgen een radiocommercial laten uitzenden waarin hij islamisering vergelijkt met de Duitse bezetting in WOII. Wirklich zum kotzen

Ik hoop echt serieus dat dat stuk populist nul zetels haalt. Wat dan inhoudt dat Eerdmans de kamer ook niet zal halen, iemand die ik nog wel redelijk aansta.


Nog meer om te huilen: Nova van vanavond, waar Aboutaleb (PvdaA) en Van Raak (SP) waren uitgenodigd. Ik heb geteld, en ze hebben maar liefst 10 minuten gepraat over inhoudelijk zaken in een uitzending van 35 min. Om te huilen zo slecht. Het ging voornamelijk over relletje binnen de VVD (waarbij ook nog Wiegel werd gevraagd om zijn mening), Rutte's mediaoptredens, discussie over waarom pvda het slecht doet en sp goed, een opiniepeiling, etc. Journalistiek natuurlijk om te huilen. Enige programma waar het nog echt om de inhoud draait is Buitenhof, best triest.



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-11-2006 10:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2006 23:25 schreef Judge M. het volgende:


Zo genoeg gelachen, tijd om te huilen nu: Ik zit nu te kijken naar Pauw & Witteman met Marco Pastors als studiogast. Meneer wil morgen een radiocommercial laten uitzenden waarin hij islamisering vergelijkt met de Duitse bezetting in WOII. Wirklich zum kotzen

Ik hoop echt serieus dat dat stuk populist nul zetels haalt. Wat dan inhoudt dat Eerdmans de kamer ook niet zal halen, iemand die ik nog wel redelijk aansta.
Van mij mag 1NL zetels halen wat ze willen zolang het maar ten koste gaat van de VVD en Fortuyn en niet van Wilders. Iets wat niet gebeurd dus met 0 zetels voor 1NL ben ik ook blij.

Ik heb die radiocommercial nog niet gehoord maar ik ben nu al te spreken over de vergelijking.
Wel grappig dat nu blijkt dat de 1NL liberale 'middenkoers' niets oplevert Pastors opeens weer over rechts gaat. Lekker consequent.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2006 10:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 10:33 schreef kwelgeest het volgende:
Van mij mag 1NL zetels halen wat ze willen zolang het maar ten koste gaat van de VVD en Fortuyn en niet van Wilders.


dat zou dan wel gebeuren. hetzelfde gebeurt op de linkerflank. de winst van de Sp is het verlies van de PVDA. was het maar waar dat de winst van de SP kwam uit verstandig geworden CDA, VVD, etc kiezers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-11-2006 10:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 10:34 schreef attila_de_hun het volgende: was het maar waar dat de winst van de SP kwam uit verstandig geworden CDA, VVD, etc kiezers
Nu begeef je je op een hellend vlak.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-11-2006 10:38 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 10:37 schreef Misanthrope het volgende:
Nu begeef je je op een hellend vlak.
Ik dacht nog zo:Ïk hap niet, Atilla weet wel dat hij fout zit en slechts zit te lokken." Maar ne hoor...


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-11-2006 10:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 10:38 schreef kwelgeest het volgende:
Ik dacht nog zo:Ïk hap niet, Atilla weet wel dat hij fout zit en slechts zit te lokken." Maar ne hoor...
Gelukkig hap ik niet serieus.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-11-2006 10:40 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 10:40 schreef Misanthrope het volgende:
Gelukkig hap ik niet serieus.
Happen blijft happen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2006 10:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 10:37 schreef Misanthrope het volgende:
Nu begeef je je op een hellend vlak.
ach;, ik heb er verder geen illiusie over hoor. ik vind de verkiezingen wel spannend verder en ik denk dat dit voor de "rechtsen" ook wel moet gelden.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-11-2006 11:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 november 2006 10:33 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb die radiocommercial nog niet gehoord maar ik ben nu al te spreken over de vergelijking.
Het zou me ook niet verbazen dat hij er alsnog van afgezien heeft hem te laten uitzenden.

quote:
Wel grappig dat nu blijkt dat de 1NL liberale 'middenkoers' niets oplevert Pastors opeens weer over rechts gaat. Lekker consequent.
Ik hou het op een volledig gebrek aan visie



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-11-2006 11:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 0:43 schreef Cainam Ladicius het volgende:
Nog meer om te huilen: Nova van vanavond, waar Aboutaleb (PvdaA) en Van Raak (SP) waren uitgenodigd. Ik heb geteld, en ze hebben maar liefst 10 minuten gepraat over inhoudelijk zaken in een uitzending van 35 min. Om te huilen zo slecht. Het ging voornamelijk over relletje binnen de VVD (waarbij ook nog Wiegel werd gevraagd om zijn mening), Rutte's mediaoptredens, discussie over waarom pvda het slecht doet en sp goed, een opiniepeiling, etc. Journalistiek natuurlijk om te huilen. Enige programma waar het nog echt om de inhoud draait is Buitenhof, best triest.


Ze komen eindelijk tot de inzicht dat het bij campagnevoeren niet om de inhoud gaat maar om marketing en het neerzetten van een imago. De inhoud draag je gedurende 4 jaar in de kamer uit. In de campagne gaat het om kiezers aantrekken.

Je kan het er niet mee eens zijn maar het is de realiteit. De meeste mensen kopen nog steeds liever een Volkswagen dan een Skoda terwijl ze objectief ('inhoudelijk') NERGENS in verschillen.

edit: Daarnaast is 95% van de bevolking echt niet in staat om de inhoudelijke punten op hun merites te beoordelen.

Disclaimer: ik heb een hekel aan VW maar het ging om een voorbeeld.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 15-11-2006 11:32]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-11-2006 11:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 11:30 schreef Chelman het volgende:
Daarnaast is 95% van de bevolking echt niet in staat om de inhoudelijke punten op hun merites te beoordelen.


ik dacht toch echt dat het 94% was


spectre
Usericon van spectre
Posted 15-11-2006 11:58 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2006 11:30 schreef Chelman het volgende:
Ze komen eindelijk tot de inzicht dat het bij campagnevoeren niet om de inhoud gaat maar om marketing en het neerzetten van een imago. De inhoud draag je gedurende 4 jaar in de kamer uit. In de campagne gaat het om kiezers aantrekken.

Je kan het er niet mee eens zijn maar het is de realiteit. De meeste mensen kopen nog steeds liever een Volkswagen dan een Skoda terwijl ze objectief ('inhoudelijk') NERGENS in verschillen.

edit: Daarnaast is 95% van de bevolking echt niet in staat om de inhoudelijke punten op hun merites te beoordelen.

Disclaimer: ik heb een hekel aan VW maar het ging om een voorbeeld.
Met het verschil dat DIT geen product is, hoe graag we allemaal die kant op willen gaan. Ik vind het erg jammer om te zien hoe dit ontwikkeld hier.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 36 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen