IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dart Verder [Onehundredandeighty-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-06-2011 22:35 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nee. Is ie afgevallen?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 03-06-2011 22:42 by Forever After Profiel van Forever After



Nee niet echt.


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 03-06-2011 22:45 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Leek me al sterk, hehe.

Ik zag wel een vent voorbij flitsen, die had blauwe bliksemschichten in z'n haar geverfd, hehe. Was iig niet the power.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-07-2011 23:06 by Forever After Profiel van Forever After

Wade krijgt dikke klop.


 


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-07-2011 21:56 by Forever After Profiel van Forever After

Taylor vs King


 


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-11-2011 13:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Gisteren the count tegen van gerwen gezien, geinig. Nog een paar dagen bdo vs pdc op tv.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 18-11-2011 14:25 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 18 november 2011 13:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
Gisteren the count tegen van gerwen gezien, geinig. Nog een paar dagen bdo vs pdc op tv.


Wat heeft de count een paar wallen onder z'n ogen gekregen, de tering! Vanavond ook weer effe volgen..


spelfout weggehaald...


Ratman
Life...don't talk to me about life...
Usericon van Ratman
Posted 20-11-2011 22:15 by Ratman Profiel van Ratmanhttp://www.carnalleftovers.com / www.myspace.com/carnalone

...en toen kreeg Gary Anderson dartsles van Phil Taylor! Godskolere wat een partij, niet normaal man!

[Dit bericht is gewijzigd door Ratman op 21-11-2011 8:52]



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-12-2011 0:01 by Count Steel Profiel van Count Steel

Wat een zieke partij is er nu aan de gang zeg, supAh!!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-01-2012 18:28 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Vanavond de final Lewis - Hamilton. Persoonlijk gun ik het Hamilton wel om eens een grote titel te pakken.


spelfout weggehaald...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 08-01-2012 15:18 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Edoch.

Lakeside op de bbc, ook altijd weer leuk. Maar wat is het dan ineens een klein gebeuren,zeg, hehehe. De opkomst alleen al.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 08-01-2012 17:28 by bazzio Profiel van bazzio

Ja maar tenminste wel normaal publiek wat respect heeft voor de darters. Daar irriteer ik me vaak uitermate aan bij de PDC, wat een mongolen vaak in die zaal.


Bazzio Attacks!!!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-01-2012 22:28 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Mee eens.

Vanavond was vrij vet vwb Wesley Harms. Zit gewoon bij de laatste 4!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-01-2012 22:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

SPEELDE SUPER TEGEN kONG ZEG


wel lachen toen ze die laatste leg 8 of zo darts om dubbel 1 te gooien XD


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2012 11:56 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus


Wazegtie?

Laatste update: 13 januari 2012 05:48 info.


Verslaggever van ESPN: 'Blablablablafirsttimehereblablablahellofanimpressionblablabla?'
Christian: 'Wazegtie?' Door Thijs Zonneveld.



Mocht u 1 minuut en 42 seconden over hebben: kijk dit filmpje even terug. U zult er geen spijt van krijgen.

Christian heet Kist van zijn achternaam. Hij is darter en doet voor het eerst mee aan het WK Darts. (Welk WK Darts weet ik niet precies; voor mijn gevoel is er tegenwoordig elke week een WK Darts.) Christian heeft een potje gewonnen en weet daarna niet wat hem overkomt. Hij begrijpt niet waarom al die toeschouwers iets van hem willen, hij begrijpt niet wat de verslaggever van ESPN allemaal van hem moet.





.
Ik had nog nooit van Christian Kist gehoord, maar ik ben in één klap fan. Eindelijk een sporter die na een overwinning niet alleen maar bezig is met ingestudeerde danspasjes, juichjes, toneelstukjes of weet ik veel wat. Eindelijk een vent zonder mediatraining.

En Christian heeft ook niet nog even snel een cursusje Engels gedaan toen hij hoorde dat het toernooi niet in het café in Vroomshoop was. Christian hoeft niet iemand anders na te doen. Christian is gewoon Christian. En Christian is gewoon blij omdat hij een potje darts heeft gewonnen.



Populair


Ooit, heel lang geleden, was darts heel populair. We kochten met z'n allen dartborden, we keken avonden lang naar een zwetende postbode, we schreeuwden ONE-HUNDRED-AND-EIGHTY!!! mee met die ene dikke microfonist waarvan ik de naam ben vergeten. En het mooiste van alles was natuurlijk dat je ook sporter bleek te kunnen worden als je honderdvijftig kilo woog en je hele leven in de kroeg had gehangen. Als Andy Fordham met zijn worstenvingertjes het kon, dan moest je het zelf misschien ook wel kunnen. Toch?

Maar na een paar jaar was de dartshype over. Mijn dartbord ligt ergens op zolder, de flites van mijn pijlen zijn gescheurd. Naar darts kijk ik nooit meer, en velen met mij, want darts veranderde van spelletje naar sport.



Balansbandjes


Barney was bezig met balansbandjes om beter te presteren, Co Stompé gaf zoveel clinics dat hij nooit meer op lijn 14 te vinden was en overal verschenen ineens sponsornamen. Vorig jaar sprak ik Andy Fordham op een Nederlands toernooitje. Hij zei: "Darts is darts niet meer. Het geld heeft alles verpest. Je moet heel veel trainen om mee te draaien in de top, er doen allemaal van die serieuze mannetjes mee en supporters smijten bier naar je als je een keer niet one-hundred-and-eigthy gooit. Ik vind er niks meer aan."

Gelijk heeft hij. Darts is geen sport om serieus over te doen. Het is en blijft een spelletje dat je in de kroeg doet – ook als er miljoenen mensen naar kijken en als je dankzij een paar pijltjes in de dubbel zestien nooit meer de post hoeft te bezorgen.

Darts heeft behoefte aan Christian Kisten. Hoe meer Christian Kisten, hoe beter. Boerenkinkels die andere mensen alleen verstaan als ze in hetzelfde accent spreken, en die wazegtie durven te zeggen tegen een kerel met een microfoon. Even een paar pijltjes gooien, biertje doen, en dan weer naar huis. Want het is niet meer dan het is.







spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-01-2012 12:20 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Gaat lekker met Harms en Kist!


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-01-2012 17:34 by Mark Profiel van Mark

WAT EEN HELD!!!

Godver zeg, die Kist. 5-3 achter en dan 'gewoon' Hankey eruit flikkeren met 5-6. En Hankey stortte echt mentaal helemaal in op het eind, prachtig


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-01-2012 17:35 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Ja prachtig!! Wat een darter die Kist, heerlijk!!


spelfout weggehaald...


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-01-2012 19:14 by bazzio Profiel van bazzio

Ja maar die wind was ook niet normaal meer iedere keer als Hankey aan het gooien was...


Bazzio Attacks!!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-01-2012 21:29 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Jammer voor Harms, wel een mooie pot verder, nu maar hopen dat Kist weet te winnen.


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2012 21:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

+1


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 14-01-2012 22:26 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Harms kwam echt smerig ver, hulde!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 14-01-2012 23:48 by bazzio Profiel van bazzio

Ja idd, en gewoon alle kans gehad. Veel dubbels laten liggen waarvan er zat weinig schellde....jammer maar in ieder geval een Nederlander in de finale. Die maakt nog wel kans ook, vond O'shea niet zo sterk eigenlijk...


Bazzio Attacks!!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-01-2012 0:15 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 14 januari 2012 23:48 schreef bazzio het volgende:
Ja idd, en gewoon alle kans gehad. Veel dubbels laten liggen waarvan er zat weinig schellde....jammer maar in ieder geval een Nederlander in de finale. Die maakt nog wel kans ook, vond O'shea niet zo sterk eigenlijk...


Denk ook dat Kist O'Shea wel kan verslaan, gast lijkt totaal geen zenuwen te hebben, O'Shea heeft daar op beslissende momenten wel last van.


spelfout weggehaald...


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 15-01-2012 10:15 by underkoffer Profiel van underkofferhttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

twee schitterende halve finales, en idd, ik zie Kist wel winnen van O'Shea. Moet ie alleen wel constant worden, want er zaten erg veel twijfelachtige pijlen in het midden van zijn partij tegen Hankey. Als hij daar had doorgetrokken had Hankey nooit tot 4 sets gekomen. En elke keer wegzetten op 32, maar geen enkele keer 32 checken, is ook geen lekker gevoel..


Vind ik ook niet


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen