IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Radio 2 top 2000. Vorige pagina
faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 06-12-2019 16:12 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Waarom zou je überhaupt iets op de radio proberen te krijgen als je het ook gewoon zelf kunt draaien?

De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan.

Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 06-12-2019 23:10 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Ik denk dat dat te maken heeft met het idee dat een heleboel mensen tegelijkertijd jouw favoriete liedje horen. En dat je dan kan zeggen tegen een willekeurige medeluisteraar: "goed liedje hè, dat is Slayer met Angel of Death. Dat vind ik leuk. En dat is metal, niet Nothing Else Matters waarvan jij denkt dat dat metal is..." zoiets misschien?

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 06-12-2019 23:38 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2019 23:10 schreef Metal-D het volgende:
Ik denk dat dat te maken heeft met het idee dat een heleboel mensen tegelijkertijd jouw favoriete liedje horen. En dat je dan kan zeggen tegen een willekeurige medeluisteraar: "goed liedje hè, dat is Slayer met Angel of Death. Dat vind ik leuk. En dat is metal, niet Nothing Else Matters waarvan jij denkt dat dat metal is..." zoiets misschien?

:') :') :')

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-12-2019 7:16 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

+1

Keep distance or die!!!

Negatieveling
I don't mean to impose, but I am the ocean
Usericon van Negatieveling
Posted 07-12-2019 9:59 by Negatieveling Wijzig reactieProfiel van NegatievelingQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2019 16:12 schreef faalhaas het volgende:
Waarom zou je überhaupt iets op de radio proberen te krijgen als je het ook gewoon zelf kunt draaien?

Geen idee. Misschien volgt het uit een subliminale behoefte aan erkenning of rechtvaardiging van je eigen smaak door... ja, door wie eigenlijk? Nee, werkelijk geen idee.

Borduren met gebalde vuisten. /// Harm's Way! /// I'm on a horse! /// "Negers hebben nooit een vouwwagen"

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 07-12-2019 15:42 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Al is het maar om al die zure muilen te zien als Slayer weer voorbij komt

Bazzio Attacks!!!

Natural Disaster
Rule #6
Usericon van Natural Disaster
Posted 07-12-2019 16:54 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit bericht

Keep distance or die!!!

faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 07-12-2019 17:43 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2019 9:59 schreef Negatieveling het volgende:
Geen idee. Misschien volgt het uit een subliminale behoefte aan erkenning of rechtvaardiging van je eigen smaak door... ja, door wie eigenlijk? Nee, werkelijk geen idee.

Door het klootjesvolk? Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat lijstjesstemmers erg onzekere mensen zijn.

De dunne scheidslijn tussen fictie en werkelijkheid is als een kleine kabouter die je misschien wel kent maar waar je verder niet zoveel mee kan.

F.Jacobse
moment supriem
Usericon van F.Jacobse
Posted 07-12-2019 19:41 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://discogs.com/artist/1017008-Wim-Van-Burken

"Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets."

KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 08-12-2019 12:44 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 6 december 2019 16:12 schreef faalhaas het volgende:
Waarom post je iets op een forum? Blijkbaar vind je het bijzonder genoeg om te delen. Een vorm van manifesteren.
Tegelijkertijd is zo'n Top2.000 natuurlijk wel een prisoner dilemma. Als iedereen op zijn/haar obscure favorietje stemt, weet je zeker dat er niets fatsoenlijks in die lijst komt. Als iedereen een stapje richting de mainstream doet en op een acceptabele b-garnituur stemt is de kans op een pruimbaar nummer tussen alle totale kitsch hoger.
Het is eerder dat ik niet snap dat mensen hier naar luisteren. Uren acute ooraids voor "Wish you were here" of "Angel of Death" terwijl je al die tijd ook zelf fatsoenlijke muziek kan draaien en horen en een "Echoes" of "Chemical Warfare" veel beter zijn.

PetronellaISman
Usericon van PetronellaISman
Posted 26-12-2019 19:14 by PetronellaISman Wijzig reactieProfiel van PetronellaISmanQuote dit bericht

Een FUT loze hitlijst, niet meer van deze tijd. AUB Mensen stop met stemmen en dan vooral op California love van Dre en 2 pak.

F.Jacobse
moment supriem
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-12-2019 19:29 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://discogs.com/artist/1017008-Wim-Van-Burken

Ik stem niet, maar wat een geniaal nummer is dat! Die muziek.

"Allemaal op weg naar niets, doen we zus of zomaar iets."

PetronellaISman
Usericon van PetronellaISman
Posted 26-12-2019 22:20 by PetronellaISman Wijzig reactieProfiel van PetronellaISmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 december 2019 19:29 schreef F.Jacobse het volgende:
Ik stem niet, maar wat een geniaal nummer is dat! Die muziek.

Geboren 1969 oudere jongere Koos Koets.

Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com