IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Ontoegankelijke muziek. Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-03-2007 21:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 21:42 schreef Herr von Wolfenstein het volgende:
mweh hij zit te polstijnen, niks mis met Warmaster zowieso.

Grappig van Maiden, dat had ik ook namelijk

Bepaalde ambient desonante drone muziek kan ik weer niks mee, leuk in een game...


Volgens mij bedoelt hij dat hij het persoonlijk niks aan vindt, maar dat heeft natuurlijk geen flikker met de toegankelijkheid ervan te maken...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Necrobout
Usericon van Necrobout
Posted 09-03-2007 15:17 by Necrobout Wijzig reactieProfiel van NecroboutQuote dit bericht

Nou ik vind serieus dat BT na R.O.C. juist een stuk toegankelijker is geworden. Die eerste twee LP's zijn naar mijn mening niet zo gewaardeerd bij het grote publiek vanwege de enorme hoeveelheden grind/hc invloeden. Ik denk dat je wel mag spreken over toegangkelijkheid met het oog op het grote publiek of "mainstream".


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 09-03-2007 15:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 21:36 schreef Necrobout het volgende:
Nou BT was voor mij na R.O.C. ook vrij ontoegankelijk...ik vind het niet gek.


quote:
Op 9 maart 2007 15:17 schreef Necrobout het volgende:
Nou ik vind serieus dat BT na R.O.C. juist een stuk toegankelijker is geworden. Die eerste twee LP's zijn naar mijn mening niet zo gewaardeerd bij het grote publiek vanwege de enorme hoeveelheden grind/hc invloeden. Ik denk dat je wel mag spreken over toegangkelijkheid met het oog op het grote publiek of "mainstream".


Ligt het aan mij of spreekt dit elkaar tegen?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Necrobout
Usericon van Necrobout
Posted 09-03-2007 16:28 by Necrobout Wijzig reactieProfiel van NecroboutQuote dit bericht

Nee tis waar. Het ligt er maar net aan hoe je ontoegankelijkheid opvat. Tuurlijk is het eerste een beetje nonsens. Maar bedoelde het idd zoals jij eerder zei, BT is naar mijn persoonlijke smaak minder "toegangkelijk" na R.O.C. Maar ik denk daadwerkelijk dat de eerste platen dus (eigenlijk) minder toegangkelijk zijn dan de platen hierna met oog op de mainstream. War Master is een goede plaat, begrijp mij niet verkeerd, toch is de plaat in vergelijking met de eerste twee LP's vrij doorsnee DM (veel meer metal dan de "crossover" van het eerste uur;Death/Grind HC).


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 01-07-2007 13:09 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://



Suck my piss


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 02-07-2007 18:14 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2007 13:09 schreef skullfuck het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=AFOKhWAKStY




Daar zat eigenlijk nog best wat regelmaat in ja. Niet dat ik het gaaf vond, maar goed.



spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2007 18:16 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Aidswolf natuurlijk:
http://www.myspace.com/aidswolf


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


trol
Usericon van trol
Posted 02-07-2007 18:20 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com



spectre
Usericon van spectre
Posted 02-07-2007 18:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Haha, te gek!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 02-07-2007 18:52 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

GAAF



nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-08-2008 12:29 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Ik had zin om dit (ja, deze) topic omhoog te schoppen. Ja.

Wat te denken van Brighter Death Now? Ik kan me moeilijk een verontrustender project voorstellen. Luister er een kwartiertje naar op goed volume en je bent van de kaart.

http://www.myspace.com/brighterdeathnow

De Obsessis LP draait vrolijk zijn rondjes. I Can't Get No Sadistfaction!


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 22-08-2008 12:45 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

ik zeg: Svartur Heild


Why doesn't my music get me all the chicks?


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-08-2008 12:47 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Diamanda Galás.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 22-08-2008 12:50 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Audio Bully's
Aphex Twins


Against God and Government


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-08-2008 13:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 juli 2007 18:20 schreef trol het volgende:
Aidswolf heerst!

http://www.youtube.com/watch?v=HH5UZPD2Qaw


Damn! Gaaf!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 22-08-2008 13:10 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 20 november 2006 19:38 schreef skullfuck het volgende:
hiphop



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-08-2008 13:16 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

3 ideetjes:

-My Bloody Valentine ( héél mooi lawaai )
-MonsterMagnet (heerlijke nonsensteksten)
-The Flaming Lips ( zwalpend ), laat de pluchen beesten en de felgekleurde strandballen maar aanrukken


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-08-2008 13:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 12:29 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik had zin om dit (ja, deze) topic omhoog te schoppen. Ja.

Wat te denken van Brighter Death Now? Ik kan me moeilijk een verontrustender project voorstellen. Luister er een kwartiertje naar op goed volume en je bent van de kaart.

http://www.myspace.com/brighterdeathnow

De Obsessis LP draait vrolijk zijn rondjes. I Can't Get No Sadistfaction!


BDN is een fascinerend project. Zeldzaam misselijkmakend dat wel, maar ik krijg toch telkens de behoefte om er weer naar te luisteren.

Met name het nummer 'Gore' van de 'Great Death I' plaat krijg ik niet uit mijn hoofd. Daar zit trouwens een Nederlandstalige sample in. Iemand enig idee waar die vandaan komt? Het lijkt op het commentaar bij een documentaire over snuff movies uit de jaren '80 of zo. Moeilijk te verstaan maar erg subtiel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-08-2008 13:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 13:16 schreef madeline usher het volgende:
3 ideetjes:

-My Bloody Valentine ( héél mooi lawaai )
-MonsterMagnet (heerlijke nonsensteksten)
-The Flaming Lips ( zwalpend ), laat de pluchen beesten en de felgekleurde strandballen maar aanrukken


Ontoegankelijk? Ik dacht het niet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 22-08-2008 13:18 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ik weet niet of deze al genoemd is, maar ik denk dat Estradasphere hier ook wel tussen past.

Van onze grote vrind Wikipedio:

quote:
Estradasphere have been influenced by many different artists from many different subgenres, ranging from heavy metal to jazz and classical music.[4] Their songs draw influences from genres such as jazz, funk, techno, classical music, pop, heavy metal, New Age, Latin, Balkan, Greek and gypsy styles. They are influenced by artists such as The Beach Boys and Secret Chiefs 3, and have been compared to Mr. Bungle,[5] Frank Zappa and John Zorn.[6] Like Mr. Bungle and Secret Chiefs 3 they hectically mix several genres in their songs.[7] They are the self proclaimed inventors of bizarre genres such as "Bulgarian Surf", "Romanian Gypsy-Metal", and "Spaghetti Eastern"[4] and sound like "Psychedelic-Sci-fi", "Gypsy-Metal-Jazz" and "Epic-Cinema-Thon" according to their MySpace.[8]


Heb zelf de cd Buck Fever van deze lui, en echt, de eerste keer luisteren klinkt het als chaos. Ik lag helemaal krom van het lachen. Je moet niet raar opkijken om kermismuziek en deathgrunts in 1 nummer voorbij te horen komen.
Bizarre edoch vermakelijke shit als je in een bepaalde bui bent.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-08-2008 13:20 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 13:17 schreef Onweerwolf het volgende:
Ontoegankelijk? Ik dacht het niet.


Je verstaat er toch niks van


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-08-2008 13:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 13:20 schreef madeline usher het volgende:
Je verstaat er toch niks van


Dan moet je betere luidsprekers kopen/niet zulke crappy mp3'tjes downloaden of eens naar je oren laten kijken.

Bovendien is iets niet verstaan geen criterium voor ontoegankelijkheid lijkt me.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 22-08-2008 13:25 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 13:16 schreef Onweerwolf het volgende:
BDN is een fascinerend project. Zeldzaam misselijkmakend dat wel, maar ik krijg toch telkens de behoefte om er weer naar te luisteren.

Met name het nummer 'Gore' van de 'Great Death I' plaat krijg ik niet uit mijn hoofd. Daar zit trouwens een Nederlandstalige sample in. Iemand enig idee waar die vandaan komt? Het lijkt op het commentaar bij een documentaire over snuff movies uit de jaren '80 of zo. Moeilijk te verstaan maar erg subtiel.


Ik zal dat nummer straks eens nederladen. Die Great Death trilogie is nogal prijzig, is het niet? Ik heb thuis de Pain In Progress, Innerwar en Kamikaze Kabaret CD's en de Obsessis LP, en ik moet zeggen dat ik Innerwar het beste vind, vooral vanwege nummers als Little Baby en Happy Nation. Voor de Innerwar LP heb ik leuk black metal vinyl in de aanbieding, maar eens een serieuze poging ondernemen om die op te snorren.

Ik kijk héél erg uit naar het nieuwe album, die volgens mij Very Little Fun gaat heten. Die sample op de MySpace is ontzettend intens.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-08-2008 13:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Het fantastische Angizia:

http://www.youtube.com/watch?v=Om0OOyghFw8

Al jaren één van mijn favoriete bands.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-08-2008 13:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2008 13:25 schreef nuclearwarfare het volgende:
Ik zal dat nummer straks eens nederladen. Die Great Death trilogie is nogal prijzig, is het niet? Ik heb thuis de Pain In Progress, Innerwar en Kamikaze Kabaret CD's en de Obsessis LP, en ik moet zeggen dat ik Innerwar het beste vind, vooral vanwege nummers als Little Baby en Happy Nation. Voor de Innerwar LP heb ik leuk black metal vinyl in de aanbieding, maar eens een serieuze poging ondernemen om die op te snorren.


Klopt, ik heb ze helaas ook niet origineel. Sterker nog: op een aantal nummers op CMI samplers na heb ik (nog) niks origineel van BDN. Daar gaat nog wel verandering in komen overigens.

quote:
Ik kijk héél erg uit naar het nieuwe album, die volgens mij Very Little Fun gaat heten. Die sample op de MySpace is ontzettend intens.


Yup, ik had die sample al beluisterd naar aanleiding van jouw post in het industrial (?) topic. Klonk erg fijn idd en die titel is briljant. Dekt de lading voor 100%.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen