IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-12-2006 13:47 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 4 december 2006 11:31 schreef Slechtheid het volgende:
Is die site wel koosjer?

Ok, er wordt 100 gram per jaar van gemaakt. Dat is weinig. Je zou zeggen dat het niet moeilijk is om die 100 te blijven tracken na verkoop/ruil/whatever?

Sterker nog...
quote:

UK Lab Traces Polonium To Russian Nuclear Plant

"British authorities had identified polonium 210 to be the radioactive poison that killed Alexander Litvinenko, the former Russian spy who defected to Great Britain. Now, according to a disturbing report, the authorities have identified the source of the poison to be Russia. Bloomberg ominously reports, 'Scientists at the U.K.'s Atomic Weapons Establishment in Aldermaston, west of London, have traced the polonium 210 found in London to a nuclear power plant in Russia, the capital's Evening Standard newspaper reported today. Officials at the establishment didn't return calls.' A cold chill just fell on relations between Russia and the West."



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 04-12-2006 15:01 by Argus Profiel van Argus

Dat zal die etter leren



Een veertienjarige jongen uit het Amerikaanse Columbus is zaterdag doodgeschoten door een automobilist. De jongen werd neergeschoten omdat hij een ei naar een auto had gegooid.

Het slachtoffer was met vriendjes automobilisten aan het treiteren toen een chauffeur van een SUV de achtervolging op de eiergooiers inzette. Hij loste daarbij verschillende schoten.

Het slachtoffer werd geraakt in het bovenlichaam en overleed in een steegje. De dader is nog voortvluchtig.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-12-2006 16:45 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Ouderen zonder baan niet happig op werk

Uitgegeven: 4 december 2006 10:50
Laatst gewijzigd: 4 december 2006 10:51

AMSTERDAM - De meerderheid van de ouderen zonder baan wil niet meer werken. Dat blijkt maandag uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

Van de 55- tot 59-jarigen die niet werken, zou zeven procent dat wel willen. Van de 60- tot 64-jarigen is dat minder dan zes procent en van de 65-plussers die niet werken is drie procent op zoek naar werk.


Vorig jaar telde Nederland 160 duizend ouderen van 55 tot 74 jaar die geen baan hebben, maar wel ten minste twaalf uur per week zouden willen werken. Mannen zijn vaker actief op zoek naar een baan dan vrouwen. Zeven van de tien werkzoekende 55- tot 74-jarigen willen een deeltijdbaan. Van de 55- tot 64-jarigen wil tweederde een deeltijdbaan. Boven de 65 wil bijna iedereen in deeltijd werken.

Van de 55- tot 59-jarigen had vorig jaar 55 procent een baan. Boven de 60 jaar neemt het aandeel werkende ouderen snel af. Van de 60- tot 64-jarigen werkt minder dan één op de vijf en boven de 65 jaar werkt nog minder dan vier procent.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-12-2006 17:00 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 4 december 2006 15:01 schreef Argus het volgende:
De jongen werd neergeschoten omdat hij een ei naar een auto had gegooid.


Slechtheid?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 11:32 by Argus Profiel van Argus

Het Islamitisch College Amsterdam erkent dat de prestaties van de school onder de maat zijn. Dat stelde het college maandag in reactie op het onderzoek van het dagblad Trouw. Volgens het onderzoek bungelt het ICA helemaal onderaan de ranglijst van middelbare scholen.

,,Wij werken er aan om in de nabije toekomst een normaal presterende school te zijn'', laat het college weten. ,,Het ICA doet dit door sterk in te zetten op verbetering van het lesgeven, onder meer door de docenten te ondersteunen en te investeren in scholing van onderwijspersoneel.''


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2006 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Je kunt een struisvogel niet leren vliegen ...


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 06-12-2006 11:35 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 4 december 2006 15:01 schreef Argus het volgende:
Dat zal die etter leren






hoop dat je een geintje maakt


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2006 11:38 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

wat gaat dat, eventueel, veranderen?


Suck my piss


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-12-2006 11:39 by spectre Profiel van spectre

Dat zou betekenen dat Argus humor zou bezitten


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 11:40 by Argus Profiel van Argus

Ack nein !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-12-2006 11:44 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 december 2006 11:35 schreef BitchSlap het volgende:
hoop dat je een geintje maakt
Ah, de pietluttige politiek-correcte humanisten laten weer van zich horen. Zeer metal verantwoord.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 11:44 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

stelletje stinkend laf tuig dat die gastjes zijn..

Vrouw in scootmobiel mishandeld

In Zutphen is gisteren een mindervalide vrouw in een scootmobiel mishandeld door een groepje 'tegenwindjongeren'. De vrouw liep daarbij twee gebroken ribben en een gekneusde rechterhand op.

De 49-jarige vrouw reed in haar scootmobiel op een fietspad en vroeg aan de jongens of ze er langs mocht. In plaats daarvan trokken de jongeren de vrouw uit haar voertuig en schopten en sloegen haar.

De politie is op zoek naar getuigen die rond 13.30 uur iets gezien hebben op het fietspad dat parallel loopt langs de N348 tussen de Braamkamp en het Bagijnenland. De daders zouden zes jongens zijn tussen de 14 en 16 jaar.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 11:48 by Argus Profiel van Argus

'tegenwindjongeren'?

Dat is toch ook geen R.E.S.P.E.C.T. tegen die fijne jongens die daar gewoon even staan te hangen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-12-2006 11:49 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Wat nou als..

Turkse werkeloze vrouw met een snor zit in de scootmobiel, schreeuwt tegen wat koters: "opgerot allah akbar"

Koters slaan terug voor volk en vaderland!


I am the 1%.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2006 11:49 by Chelman Profiel van Chelman

Iek bautenlander. Wat de neuk zijn 'tegenwindjongeren'?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-12-2006 11:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de jongeren voelde zich gediscrimineerd omdat zij tegenwind hadden en die vrouw niet!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-12-2006 11:52 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 6 december 2006 11:52 schreef ElitE het volgende:
de jongeren voelde zich gediscrimineerd omdat zij tegenwind hadden en die vrouw niet!


dat zal die vrouw leren


I am the 1%.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2006 11:54 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
Op 6 december 2006 11:49 schreef Chelman het volgende:
Iek bautenlander. Wat de neuk zijn 'tegenwindjongeren'?


Jongeren die niet kunnen vliegeren.


Suck my piss


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 06-12-2006 11:54 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 6 december 2006 11:44 schreef attila_de_hun het volgende:
stelletje stinkend laf tuig dat die gastjes zijn..

Vrouw in scootmobiel mishandeld

In Zutphen is gisteren een mindervalide vrouw in een scootmobiel mishandeld door een groepje 'tegenwindjongeren'. De vrouw liep daarbij twee gebroken ribben en een gekneusde rechterhand op.

De 49-jarige vrouw reed in haar scootmobiel op een fietspad en vroeg aan de jongens of ze er langs mocht. In plaats daarvan trokken de jongeren de vrouw uit haar voertuig en schopten en sloegen haar.

De politie is op zoek naar getuigen die rond 13.30 uur iets gezien hebben op het fietspad dat parallel loopt langs de N348 tussen de Braamkamp en het Bagijnenland. De daders zouden zes jongens zijn tussen de 14 en 16 jaar.

Onvoorstelbaar, die lui zouden me een pak slaag verdienen, niet te best..
Hier kan ik me zo link over makern he, laffe kuthonden


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-12-2006 11:57 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Een pak slaag? dat is zooooooo 1982!

Hooguit een corrigerende tik, maar dan wel in goed overleg met de ouders/verzorgers.


I am the 1%.


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 06-12-2006 11:58 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

fuck it, ik ben van 1980, dan mag dat nog.


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 12:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun



Brit dacht miljoen te hebben gewonnenDe 36-jarige Britse autoverkoper Steve Moseley heeft zichzelf drie kwartier miljonair gewaand. Nadat hij bij het krasspel 24 Karat Gold de vakjes had opengekrast, dacht hij een miljoen pond te hebben gewonnen.

Prompt schold Steve zijn baas verrot, nam hij ontslag, danste op de tafels, smeet het geld in zijn portefeuille naar zijn collega's, bestelde champagne en belde zijn vriendin met het goede nieuws.


Nog geen uur later kwam hij er achter dat hij verkeerd op de kraskaart gekeken had. Een cijfer dat 16 had moeten zijn, bleek 15.

Met het schaamrood op de kaken bood hij zijn baas excuses aan. Die nam hem maar terug in dienst. ''Je ziet waar de prioriteiten van mensen liggen als ze met zulke bedragen geconfronteerd worden. Ik heb er wel mee te doen, want die cijfers zagen er precies hetzelfde uit'', aldus de baas van de garage.

Overigens heeft Steve zijn baan een paar dagen later toch maar opgezegd, omdat hij niet langer tegen de pesterijen van zijn collega's kon.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2006 12:12 by Chelman Profiel van Chelman

ROFLCOPTEROLOCAUST!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 12:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

toch wel sympathiek van die baas dat hij hem weer in dienst nam by the way


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-12-2006 12:12 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Haha, geniaal bericht


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen