IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-12-2006 12:14 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Handen en kleding in buik Indonesische krokodil

Uitgegeven: 6 december 2006 11:34

JAKARTA - In de buik van een in het zuidoosten van Indonesië gedode krokodil zijn twee handen, een been en kledingsstukken gevonden. Inwoners van Kupang op West-Timor hadden de vijf meter lange krokodil gevangen omdat hij in de afgelopen weken drie mensen verslonden zou hebben, meldde de krant The Jakarta Post woensdag.
Zij staken met kapmessen woedend in op het in een nylon net gevangen reptielenwijfje. Toen de krokodil dood was, sneden zij de buik open en vonden in de maag de lichaamsdelen, menselijk haar, een T-shirt en onderbroeken, onder meer van een 59-jarige visser.


Na de lugubere vondst hebben de West-Timorezen het dier gevild en namen zij volgens het dagblad stukken vlees meer naar huis voor het avondeten.




Die stukken vlees, was dat van de krokodil of de mensen die ze erin vonden?


I am the 1%.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-12-2006 12:17 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2006 12:20 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

quote:
tot grote stagnaties in het schoolse functioneren leiden en een levenslange bron van emotionele schade vormen.


kekekekek drie


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-12-2006 12:53 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Motorrijders... Je kan wel zonder ze en niet met ze. Een gewapende Connexxionchauffeur van een zogenaamd 'mongeaulenbusje' te Amsterdam-Noord werd het allemaal te gortig en schoot zojuist een Yamaha-rijder in zijn lijf. Waarom? De motorrijder schampte het witte busje en blijkbaar had de chauffeur nog hart voor de zaak. Volgens ooggetuigen ging het busje er vervolgens als een haas vandoor, iets met dienstregeling natuurlijk. De pliesie wil nog niet zeggen of de chauffeur al is opgepakt of dat de achtervolging door 020 nog aan de gang is. De motorrijder is met schotwonden opgenomen in het ziekenhuis en gaat het waarschijnlijk wel overleven. Inderdaad ja. Niet alleen de busjes van Connexxion zijn gek, ook de chauffeurs kunnen er wat van. Alles voor de reiziger! Past u wel een beetje op als u nog met de bus moet...


Dat zal hem leren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 14:47 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

*kuch*

TROS - programmamedewerker 4 - belastbaar inkomen 2005 - 900.095


[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 06-12-2006 14:48]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-12-2006 14:59 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 december 2006 14:47 schreef Misanthrope het volgende:
*kuch*



gezondheid!!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 15:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 6 december 2006 14:59 schreef attila_de_hun het volgende:
gezondheid!!
Dankje. Al is het niet goed voor mijn rikketik om te zien hoeveel gezeik er is als de topinkomens bij bedrijven boven een miljoen uitkomen en als 'een TROSmedewerker' bijna een miljoen binnenstrijkt, je er niemand over hoort.

Bedrijven zijn het kwaad, leve de staats-tv, leve de ambtenaar!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2006 15:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja ok, maar de Tros is de grootste familie van Nederland!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 06-12-2006 15:09 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

Voor mijn rikketik (mooi woord) is dit soort berichten ook niet goed. Ik las vanochtend dat een hoogleraar van de Universiteit Utrecht 580.000 euro ontslagpremie heeft gekregen (en dat terwijl ik al redelijk wat ellende ondervind van het tekort aan financiële middelen op de universiteit). :S


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 06-12-2006 17:53 by Argus Profiel van Argus

'Stromend water op Mars'

Uitgegeven: 6 december 2006 17:31
Laatst gewijzigd: 6 december 2006 17:49
AMSTERDAM - Het Amerikaanse ruimtevaartagentschap NASA heeft mogelijk stromend water ontdekt op Mars. NASA heeft woensdag foto's vrijgegeven waarop water aan de oppervlakte van de planeet te zien is.

De foto's zijn aan het begin van het jaar genomen. Het ruimtevaartagentschap geeft op woensdag een speciale persconferentie om de bevindingen toe te lichten. Deze is live te volgen op de website van NASA.

Wetenschappers hebben onlangs de formatie van nieuwe kraters op de planeet gedocumenteerd en vonden daarbij felle, lichtgekleurde vlekken die niet aanwezig waren op eerdere foto's. Het zou gaan om modder, zout of vorst dat is achtergebleven toen het water, recentelijk, terugtrok door de kanalen op de planeet.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-12-2006 19:44 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:

Gerbi Verbeet nieuwe voorzitter Tweede Kamer

Uitgegeven: 6 december 2006 19:05
Laatst gewijzigd: 6 december 2006 19:37

DEN HAAG - Gerdi Verbeet (PvdA) is woensdag gekozen tot voorzitter van de Tweede Kamer. In de derde ronde kreeg zij 78 van de 144 uitgebrachte stemmen. Haar overgebleven concurrent Maria van der Hoeven (CDA) kreeg er 66. VVD'er Henk Kamp was in de tweede ronde afgevallen.

Verbeet (55) is de tweede vrouw in de geschiedenis die Kamervoorzitter wordt. Eerder bekleedde Jeltje van Nieuwenhoven (ook PvdA) die functie.


Droom

Verbeet dankte in een korte toespraak haar medeleden voor het vertrouwen dat ze heeft gekregen en noemde ook haar kleinkinderen. "Die vonden het stoer dat ik mijn droom probeerde te verwezenlijken."

De verkiezing van de nieuwe Kamervoorzitter bleef tot het laatste moment spannend. In de eerste ronde stemden 53 van 146 aanwezige Kamerleden op Verbeet, 47 op Van der Hoeven en 44 op Kamp.

Blanco

Twee leden stemden in deze ronde blanco. In de tweede ronde kreeg Verbeet 52 stemmen, Van der Hoeven 54 en Kamp 40. De laatstgenoemde viel toen af voor de slotronde, waarin opnieuw twee leden blanco stemden.

Verbeet, oorspronkelijk afkomstig uit het onderwijs, zit sinds 2002 met een korte onderbreking in de Kamer. Daarvoor was ze onder meer politiek adviseur van PvdA-staatssecretaris Tineke Netelenbos en van toenmalig PvdA-leider Ad Melkert. Ze volgt als Kamervoorzitter de VVD'er Frans Weisglas op.

Kamp

Henk Kamp toonde zich teleurgesteld. "Natuurlijk was ik graag de voorzitter geworden. Welke afweging de Kamer heeft gemaakt ? Daar heb ik geen zicht op", aldus Kamp over de geheime schriftelijke stemming.

Voor Maria Van der Hoeven bleef het spannend tot 'het uur van de waarheid'. Zij stelde vast dat Gerdi Verbeet met een overtuigende meerderheid gewonnen had. "Ik denk dat zij het heel goed gaat doen."



Jammer dat Kamp het niet geworden is.

[Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 06-12-2006 19:45]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-12-2006 20:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik snap niet zo dat men in de 2e ronde opeens zo anders heeft gestemd...

En ik snap niet waarom men op die PvdA'er heeft gestemd...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 06-12-2006 20:13 by Nimbus Profiel van Nimbus

Dan ben je niet de enige.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 07-12-2006 18:12 by Chelman Profiel van Chelman

http://www.parkeergeld.nl/

quote:

Wat moet ik met een gebruikt parkeerkaartje?
U kunt deze verzamelen. Uiteraard zou u de gebruikte parkeerkaartjes kunnen gebruiken om een bezwaarschrift in te dienen nadat u een parkeerboete heeft gehad. En hoewel het achteraf niet door de overheidsinstelling is na te gaan of uw kaartje van uw dashboard was gewaaid of dat u het via onze site heeft afgeschaft, is deze handelswijze mogelijk in strijd met de wet. Wij willen ons nadrukkelijk distanciëren van deze vorm van gebruik!


Hahaha. Geniaal! Zoiets functioneert ook al in België dacht ik!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-12-2006 22:28 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Danny Blind veroorzaakt ongeval met drank op


AMSTERDAM - Oud-trainer van Ajax Danny Blind heeft met drie keer de toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed een auto-ongeluk veroorzaakt. Hierbij raakte een 48-jarige vrouw gewond. Dit meldt de Amsterdamse zender AT5.

Het ongeluk vond woensdagavond kort voor middernacht plaats op de Burgemeester Stramanweg. Dit is de weg die onder meer onder de Amsterdam Arena loopt. Blind zag de auto van de vrouw, die met pech aan de kant van de weg stond, te laat. Het tweejarige kind wat ook in de aangereden auto zat bleef ongedeerd. De ex-coach van de Amsterdamse club heeft inmiddels een tijdelijk rijverbod gekregen.

De vrouw raakte bij het ongeval dusdanig bekneld, dat de brandweer haar uit de auto moest bevrijden. Ze is met rugklachten naar het ziekenhuis vervoerd. Volgens het AD is het waarschijnlijk dat Blind vervolgd zal gaan worden voor zijn betrokkenheid bij het ongeluk.

http://www.nu.nl/news/910489/41/Danny_Blind_veroorzaakt_ongeval_met_drank_op.html

Tijdelijk rijverbod. 8 uur ofzo?



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 08-12-2006 7:19 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Grote gemeenten tegen dominantie Microsoft

Uitgegeven: 7 december 2006 11:09
Laatst gewijzigd: 7 december 2006 15:11

DEN HAAG - Acht grote gemeenten trekken gezamenlijk op tegen de dominantie van Microsoft-software op de computers van hun werknemers. Ze hopen de bedrijven waarmee zij zaken doen op it-gebied, automatiseringsbedrijven als Centric en Getronics PinkRoccade, ertoe te bewegen om ondersteuning te bieden voor alternatieven die vaak veel goedkoper zijn.

Nah Argus..herinstalleren die zooi


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-12-2006 12:24 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

In de categorie WTF!!!!


Onderzoek naar uitspraken PVV-Kamerlid


Justitie gaat onderzoeken of bepaalde uitspraken van Partij voor de Vrijheid-Kamerlid Dion Graus wel door de beugel kunnen. Dat heeft het openbaar ministerie (OM) in Maastricht gisteren laten weten.

Het gaat om uitlatingen die Graus deed in een live-uitzending van de Limburgse omroep L1 op de avond van de verkiezingen. Graus zei toen: ''Nu al zijn er in Heerlen wijken waar je niet meer veilig kunt lopen, waar politiewagens in brand worden gestoken door bepaalde bevolkingsgroepen die onze democratie niet accepteren, die ons geloof niet accepteren en die onze vrouwen hoeren noemen. Die mensen gaan wij kei- en keihard aanpakken en geloof me; dat gaat gebeuren.'' De PVV-volksvertegenwoordiger deed die uitspraak op een vraag waarom het noodzakelijk is om de grenzen voor bepaalde niet-Westerse allochtonen voor minstens 5 jaar te sluiten.

Het OM bekijkt of deze uitspraken in juridische zin zijn toegestaan. Mocht het OM Graus schuldig achten aan discriminerende uitspraken, dan riskeert het Kamerlid, volgens artikel 137d van het wetboek van strafrecht, een maximale gevangenisstraf van 12 maanden.

Het PVV-Kamerlid laat in een reactie weten zich van geen kwaad bewust te zijn en dat hij niets discriminerends heeft gezegd. ''Ik neem niets terug. Ik heb gezegd wat ik heb gezegd.''



Nee joh, in Nederland wordt je niet monddood gemaakt door de linkse kerk, als rechtseling zijnde...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-12-2006 12:32 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Waarom mag de waarheid niet gezegt worden en wat is er fout/discriminerend aan die opmerking?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 08-12-2006 12:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 8 december 2006 12:32 schreef Digerdoden het volgende:
Waarom mag de waarheid niet gezegt worden en wat is er fout/discriminerend aan die opmerking?
En betekent dit ook dat niet meer gezegd mag worden dat de sterkste schouders de grootste lasten moeten dragen?

Dat is ook discriminazi!!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-12-2006 12:34 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ja ik zie ook niets staan dat zou kunnen duiden op discriminatie of racisme.
Trouwens is het een rage bij de pvv om met pauper kapsels te lopen??


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-12-2006 12:37 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



!1!1


Against God and Government


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 08-12-2006 12:37 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Allemaal pruiken, want ze zijn kaal!


I am the 1%.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 08-12-2006 12:40 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 8 december 2006 12:37 schreef stoomfiets het volgende:
Allemaal pruiken, want ze zijn kaal!


Vieze kaalkopjes allemaal


Against God and Government


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 08-12-2006 12:40 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 8 december 2006 12:40 schreef Rotzak het volgende:
Vieze kaalkopjes allemaal



"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 08-12-2006 12:41 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Van al het haten, word je sneller kaal


I am the 1%.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen