IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2006 13:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 december 2006 12:27 schreef Lainedil het volgende:
Het is minstens zo prachtig dat de misstappen van individuen -door sommige gebruikers alhier- meteen als standaard voor een gehele partij worden gezien!



Alleen gaat het hier om een fractievoorzitter en een lijsttrekker van een deelgemeente en niet om een willekeurige stemmer die zich toevallig met de SP associeert.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2006 13:01 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 december 2006 12:26 schreef Beli Mawr het volgende:
doet een beetje denken aan die radioshow in Amerika in de jaren 50 toen de aliens zogezegd waren geland


quote:
Op 14 december 2006 10:57 schreef Chelman het volgende:
LOL. War of the Worlds. Haha



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2006 13:10 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

tsja, als je dat als vvd'er zou doen, is het nog steeds tegen je principes maar veel minder sterk. logisch dat dit extra belicht wordt


Je moeder.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-12-2006 13:17 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 december 2006 12:58 schreef Misanthrope het volgende:
Tsja, dat komt omdat er echt maar weinig mensen vanwege dat hun idealen overeenkomen met die van de partij bij de SP of PvdA zitten.
Jij hebt blijkbaar informatie die wij niet kennen, vertel!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-12-2006 13:18 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 december 2006 13:00 schreef Chelman het volgende:
Alleen gaat het hier om een fractievoorzitter en een lijsttrekker van een deelgemeente en niet om een willekeurige stemmer die zich toevallig met de SP associeert.


Dan nog: rotte appel, geen dode boom.

(is dat überhaupt Nederlands? )


Bruce Banner


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 14-12-2006 13:23 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

überhaupt= gewoon nederlands, ja.


Suck my piss


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-12-2006 13:24 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

LOLbroek


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2006 13:25 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

r0flc0pt0r

hihi


Je moeder.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2006 13:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 december 2006 13:18 schreef Lainedil het volgende:
Dan nog: rotte appel, geen dode boom.



SP appels zijn gestolen appels.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2006 13:26 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

iig rooie


Je moeder.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-12-2006 13:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 december 2006 13:25 schreef Chelman het volgende:
SP appels zijn gestolen appels.


Bedankt voor het fungeren als grandioos voorbeeld van mijn eerdere post

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-12-2006 13:27]


Bruce Banner


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-12-2006 13:29 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 december 2006 12:55 schreef Lainedil het volgende:
En dat is knap beroerd. Helaas wordt dat vaak als excuus voor de andere kant van het politieke spectrum gezien om meteen de hele bende aan te pakken.

Ik hoef hier geen namen en voorbeelden te noemen; men weet wel wie er o.a. bedoeld worden.


Ik zie dit ook op zich zelf niet als voorbeeld. Alleen een aanvulling.
Jan's huis van de partij is verder al voldoende....
En dan de blits maken met je loon af staan


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2006 13:30 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

stiekem hebben ze wel een beetje financiele kennis maar dat laten ze liever niet zien hehe


Je moeder.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-12-2006 13:32 by Argus Profiel van Argus

Overigens ook spannend hoe de SP top toevallig een koppel is.

Dat zal je in de fractie van Oss nooit zien. Familie en zo.






Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-12-2006 14:46 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ezelsbruggetjes gaan met hun tijd mee, zo schrijft De Telegraaf vandaag. Zo is op een aantal scholen het welbekende ezelsbruggetje voor de juiste vervoeging van zwakke werkwoorden, 't Fokschaap/'t Kofschip al vervangen door (X)TC Koffieshop. De bekende ezelsbrug voor de volgorde waarin berekeningen worden gemaakt 'Mijnheer Van Dale Wacht Op Antwoord', is veranderd in 'Help Mij Van De Wiskunde Opdrachten Af' (Haakjes, Machtsverheffen, Vermenigvuldigen, Delen, Worteltrekken, Optellen en Aftrekken).

Het verschil tussen debet en credit wordt tegenwoordig als Debet=Dokken en Credit=Cashen toegelicht. Bij het vak Engels geldt SSHIT als een extra 's' aan het werkwoord bij He, She en It in de tegenwoordige tijd.

Vooral voor topografie zijn er veel ezelsbruggen. Zo staat 'Niet Zeuren Flapdrol' voor de volgorde van links naar rechts bij de Scandinavische landen (Noorwegen, Zweden. Finland). 'Magere André Tekent Lompe Ezels' doelt op de volgorde in het noorden van Afrika van de landen Marokko, Algerije, Tunesië, Libië en Egypte.





Against God and Government


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-12-2006 15:06 by Argus Profiel van Argus

Ik heb dat nieuwe rekenen eens geprobeerd te begrijpen van mijn ex-stiefzoon....
Dat was an sich al een drama.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-12-2006 15:37 by Chelman Profiel van Chelman

Nieuwe Rekenen?

Is 2+8 geen 10 meer of zo?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-12-2006 16:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Langste man ter wereld redt dolfijnen

De langste man ter wereld, de 54-jarige Mongoolse herder Bao Xishun, heeft twee dolfijnen in een aquarium in Fushun, in het noordoosten van China, van de dood gered. Hij ging met zijn zijn lange armen de magen van de beesten binnen en haalde er gevaarlijke stukken plastic uit. Pogingen om het plastic te verwijderen met chirurgische instrumenten waren mislukt, omdat de dolfijnen hun maag steeds samentrokken.

De zoogdieren hadden geen eetlust meer en waren depressief, aldus medewerkers van het aquarium. Omdat het niet lukte de stukken plastic te verwijderen, werd de 2,36 meter lange man er vervolgens bijgehaald. De hoofden van de beesten werden naar achteren getrokken en met handdoeken om de tanden werd ervoor gezorgd dat ze meneer Bao niet konden bijten.

De behulpzame meneer Bao stak zijn 1 meter en 6 centimeter lange armen in de maag van de beesten en verwijderde de stukken plastic. Volgens Chen Lujun, de manager van het aquarium, verkeren de dolfijnen weer in zeer goede conditie. Een arts liet weten: "Er zitten nog een paar kleine stukjes plastic in de dolfijnen, maar de dolfijnen zullen dit naar verwachting snel verteren."




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-12-2006 16:55 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 december 2006 15:37 schreef Chelman het volgende:
Nieuwe Rekenen?

Is 2+8 geen 10 meer of zo?


Dat wel Maar een staartdeling bestaat niet meer. Dat doen ze nu best ehh anders.
Ik had het na een tijdje wel door maar er mee werken is gewoon zo'n omslag dat mijn oude brein dat gewoon niet trekt


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-12-2006 16:56 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 14 december 2006 16:55 schreef Argus het volgende:
Dat wel Maar een staartdeling bestaat niet meer. Dat doen ze nu best ehh anders.
Ik had het na een tijdje wel door maar er mee werken is gewoon zo'n omslag dat mijn oude brein dat gewoon niet trekt

Doe 's uitleggen dan!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2006 17:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 december 2006 16:55 schreef Argus het volgende:
Dat wel Maar een staartdeling bestaat niet meer. Dat doen ze nu best ehh anders.
Ik had het na een tijdje wel door maar er mee werken is gewoon zo'n omslag dat mijn oude brein dat gewoon niet trekt


staartdelen zal wel te ingewikkeld zijn en te "uitdagend/vermoeiend" voor de hedendaagse jeugd. ik vrees dat ze tegenwoordig vanaf dag 1 al met een rekenmachine/computer sommen zitten op te lossen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 14-12-2006 17:39 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 14 december 2006 16:56 schreef ZelThoR het volgende:
Doe 's uitleggen dan!


Ik voel me daar te goed voor
Spreek maar een 8 jarige aan oid


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-12-2006 21:32 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

15 jaar, dat begint er al op te lijken. Nu deze straf nog keer drie en dan zijn we er.

15 jaar cel voor folteren Belgische bejaarde


In België zijn gisteren drie jongemannen tot een fikse celstraf van ieder 15 jaar veroordeeld wegens het folteren van een 84-jarige vrouw bij een overval. De mannen kwam daarmee nog goed weg want er was tegen hen tussen de 20 en 30 jaar geëist.

De drie, Riad Lahmidi (21), Nouredine Amira (21) en Billal Ould Haj (20), overvielen in 2003 de bejaarde Anna-Maria Reyntjens in haar woning in Sint-Agatha-Berchem en eisten geld. Toen de bejaarde dame dat niet kon geven, werd ze vastgebonden waarna vooral Billal Ould Haj haar urenlang af en toe met een hamer op het hoofd sloeg om zijn eis kracht bij te zetten. Ook doofden de mannen brandende sigaretten op haar armen uit en staken ze haar haar in brand. Tevens werden haar voeten en knieën gebroken. Ze is hierdoor blijvend invalide geworden.

De verdediging van Riad Lahmidi voerde zijn jonge leeftijd aan als verzachtende omstandigheid, evenals het feit dat hij eerder nog niet in aanraking was gekomen met het gerecht. Ook de verdediging van Nouredine Amira wees op de jonge leeftijd en de afwezigheid van eerdere veroordelingen. Eén van de advocaten van Billal Ould Haj sprak de hoop uit dat zijn cliënt nog in de maatschappij zou kunnen integreren.

In België ontstond eerder dit jaar grote ophef over Billal Ould Haj, toen een kandidate voor de miss verkiezingen van België, miss Brussel Halima Chehaïma, contact had gehad met haar ex-vriend toen hij was ontsnapt. Er verscheen zelfs een foto in de media van het stel met de baby van Hajs zus op de armen. Vooralsnog is Chehaïma nog steeds een van de kanidates voor de verkiezing die op 19 december plaatsvindt.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-12-2006 21:34 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

mooi zo


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-12-2006 22:36 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Wat een mooie Belgse namen hebben die jongens ook.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen