IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-12-2006 22:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:

Eén van de advocaten van Billal Ould Haj sprak de hoop uit dat zijn cliënt nog in de maatschappij zou kunnen integreren.



LOL

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-12-2006 22:53]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-12-2006 8:45 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Amsterdamse SP-politici op non-actief na huurschandaal

Uitgegeven: 14 december 2006 19:21
Laatst gewijzigd: 14 december 2006 23:54

AMSTERDAM - Het bestuur van de SP in Amsterdam heeft donderdag de Amsterdamse SP-deelraadsleden Gerrit Herders en Anja Veenstra op non-actief gesteld. Dat maakte de partij bekend nadat de twee in de Volkskrant van die dag waren beschuldigd van het illegaal onderverhuren van een woning.



"Deze handelwijze past niet bij de SP, die zich juist verzet tegen illegale onderhuur en het hanteren van woekerprijzen. Het afdelingsbestuur heeft een commissie ingesteld die snel gaat uitzoeken wat er feitelijk gebeurd is en welke passende maatregelen er genomen moeten worden", aldus een verklaring op de website van de SP.

Herders is fractievoorzitter in het stadsdeel Zuideramstel, zijn vriendin Veenstra is lid van de fractie. De Volkskrant beschikt over een huurcontract (PDF) dat is ondertekend door Herders en heeft studenten gesproken die de woning huurden. Veenstra huurde het appartement aan de Roerstraat.


Bron: www.nu.nl


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 15-12-2006 9:20 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

Vraagje aan degenen die er meer verstand van hebben dan mij:

Vanmorgen las ik in de krant dat de protefeuille vreemdelingen zaken weg is bij Rita Verdonk, en dat uitgeprocedeerde asielzoekers niet meer uitgezet mogen worden.

Maar per wanneer worden ze weer wel uitgezet dan, en mag een demissionair kabinet tegenwoordig regels maken en zaken opschorten? En waarom nu ineens wel uitzonderingen?


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-12-2006 9:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Omdat er een stel sociale wipkippen in de 2e kamer zitten tegenwoordig ...


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-12-2006 10:26 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

Ophef om Hollandse hapjes op naturalisatiedag

Gepubliceerd op 14 december 2006, 15:11

HEERENVEEN -
In Heerenveen is ophef ontstaan over de schalen Hollandse hapjes tijdens de naturalisatiedag op 21 november. Fractievoorzitter Bernie van Ruijven van GroenLinks stoort zich eraan dat er alleen kaas, worst en roggebrood met haring was te krijgen. Zij vindt dat er zo geen respect is getoond voor andere culturen.

Volgens woordvoerder Herman ter Meulen is er bewust gekozen voor oer-Hollandse versnaperingen. De kaas en worst werden aangevuld met stukjes fruit voor de vegetariërs.

,,Weliswaar niet het toppunt van culinair genoegen, maar wel een maatschappelijk geaccepteerd assortiment.'' Hij belooft dat ,,de internationale dimensie'' de volgende keer in het achterhoofd wordt gehouden. Mogelijk worden er dan wél halal-hapjes gepresenteerd.



Groen Slinks spant zoals gewoonlijk de kroon.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-12-2006 11:56 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Nederland niet gewenst bij overleg grondwet

Nederland en Frankrijk zijn niet gewenst bij het topberaad over de Europese grondwet. De landen die de grondwet hebben goedgekeurd mogen wel meedoen aan het overleg. Het beraad is gepland op 26 januari in Madrid. De Europese grondwet is omstreden geworden, nadat Nederlandse en Franse burgers deze afgewezen hebben in een referendum.

Nederland en Frankrijk zijn pas welkom bij een volgend overleg op 27 februari in Luxemburg. De voorstemmers zullen dan hun visie klaar hebben en hun voorstel indienen. Nederland en Frankrijk kunnen daar dan op reageren. Het plan voor een overleg tussen voorstemmers is gelanceerd door de ministers van Europese Zaken van Luxemburg en Spanje.



Ochja, ik bedoel, he, wat hebben wij er nou mee te maken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-12-2006 12:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Kunnen de andere land nu mooi met iets fatsoenlijks komen .



BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 16-12-2006 13:22 by BARABAS Profiel van BARABAS

quote:
Op 12 december 2006 11:36 schreef Argus het volgende:
Waarom denk je dat dat plaatje gemaakt was Grey....
Was dat plaatje dan niet gemaakt voordat die kanker bekent werd?



Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2006 13:43 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 december 2006 11:56 schreef Misanthrope het volgende:
Nederland niet gewenst bij overleg grondwet

Nederland en Frankrijk zijn niet gewenst bij het topberaad over de Europese grondwet. De landen die de grondwet hebben goedgekeurd mogen wel meedoen aan het overleg. Het beraad is gepland op 26 januari in Madrid. De Europese grondwet is omstreden geworden, nadat Nederlandse en Franse burgers deze afgewezen hebben in een referendum.

Nederland en Frankrijk zijn pas welkom bij een volgend overleg op 27 februari in Luxemburg. De voorstemmers zullen dan hun visie klaar hebben en hun voorstel indienen. Nederland en Frankrijk kunnen daar dan op reageren. Het plan voor een overleg tussen voorstemmers is gelanceerd door de ministers van Europese Zaken van Luxemburg en Spanje.



Ochja, ik bedoel, he, wat hebben wij er nou mee te maken?


jezus wat dom, de tegenstemmers willen juist wat veranderen ga je ze buitensluiten dan stemmen ze toch weer tegen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-12-2006 14:02 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 14 december 2006 16:55 schreef Argus het volgende:
Maar een staartdeling bestaat niet meer. Dat doen ze nu best ehh anders.






ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-12-2006 14:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe bestaat niet meer...


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-12-2006 12:36 by Chelman Profiel van Chelman

quote:

RIJSWIJK - De Nationale Postcode Loterij is aangeklaagd door een vrouw uit Heusden. De vrouw zegt psychische schade te ondervinden omdat ze geen loten had terwijl de hoofdprijs in haar straat viel, zo verklaarde ze zaterdag in NOVA.

Een woordvoerder van de loterij bevestigde zaterdag dat de vrouw de organisatie voor de rechter heeft gesleept. Vrijdag ontving de organisatie volgens hem de dagvaarding.


Begin dit jaar viel de straatprijs van de Postcode Kanjer in de Hoogstraat van het Brabantse Heusden. Acht deelnemers mochten 13,9 miljoen euro verdelen. De klaagster was daar niet bij omdat ze geen loten had gekocht.

Niet bewust

Volgens de Postcodeloterij staat in de dagvaarding dat de vrouw bewust niet deelnam aan de loterij. "Bewust niet deelnemen, betekent dat mevrouw de ins en outs van de Postcode Loterij kende," aldus de kansspelorganisatie.

"Als je dan bewust niet deelneemt, dan weet je ook dat als er een grote prijs op je postcode valt, je niet één van de prijswinnaars bent." De zaak dient op 10 januari.



Dussss....hoe...zinvol.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2006 12:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

jaaa die las ik gisteren, geweldige grap


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-12-2006 12:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Ik weet niet veel van de gang van zaken bij de rechters maar als een of andere rechter deze zaak op papier voor zijn/haar neus geschoven krijgt, dan mag ik alleen maar hopen dat hij/zij er eens naar kijkt, max. 10 sec, en dan het papier opzij schuift zodat het later meegenomen kan worden naar het toilet om daar alsnog een nuttige functie te vervullen???


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-12-2006 12:56 by Snaack Profiel van Snaack

Wat een ongelooflijke debiel. +


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-12-2006 13:03 by Misanthrope Profiel van Misanthrope



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2006 13:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik eis schadevergoeding van die vrouw, mensen in het buitenland nemen mij niet serieus door haar!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-12-2006 13:06 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ik heb nog geen psycholoog gehad van de postcodeloterij, sinds afgelopen jaar...


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2006 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

tientje gewonnen?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-12-2006 13:11 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 18 december 2006 13:10 schreef Jenje het volgende:
tientje gewonnen?
Nee, NIKS! Ik ben nu mentaal zo aangetast dat normaal leven onmogelijk voor me is geworden. Ik kijk de buren aan met Argusogen. Ze hebben zo'n inbreuk gepleegd op mijn privacy door mee te doen aan de postcodeloterij en iets te winnen! Volgens mij mag dat van de grondwet niet!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-12-2006 13:13 by Snaack Profiel van Snaack

Het is een een ZOG complot zeg ik je!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-12-2006 13:14 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ja, ze drijven ons uit elkaar, Snaack, ZE DRIJVEN ONS UIT ELKAAR!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-12-2006 13:19 by Iskariot Profiel van Iskariot

Pony Pablo mag in Haagse tuin blijven

Uitgegeven: 18 december 2006 11:28
DEN HAAG - Pony Pablo, een impulsaankoop van de 10-jarige Yusaf, mag in de tuin van diens woning aan de Zorgvlietstraat in Den Haag blijven. Dat heeft de rechtbank in Den Haag maandag besloten.

Woningbouwvereniging Vestia had een kort geding aangespannen, omdat het dier niet goed verzorgd zou worden en overlast zou geven.

Het jongetje kocht de pony voor honderd euro op internet, stalde het beestje in de achtertuin van twaalf bij twaalf meter en overtuigde zijn ouders ervan dat hij er goed voor zou zorgen. Hij laat Pablo met toestemming van de buurtbeheerder af en toe uit op een nabijgelegen veldje.
Vestia denkt dat de situatie vooral in de zomer onhoudbaar zal worden, omdat dan insecten en muizen op het voer van de pony afkomen. Bovendien zegt de woningbouwvereniging klachten van buren te hebben ontvangen over stankoverlast en het welzijn van Pablo.

Huisvuilcontainers

De rechtbank veegde alle bezwaren van tafel. Vestia kon namelijk geen schriftelijke bewijzen van klachten overleggen. De familie van Yusaf had foto's van buurtbewoners met de pony die juist het tegendeel van onvrede over het dier bewijzen. De stankoverlast waar Vestia over klaagt, blijkt bovendien afkomstig van de huisvuilcontainers. Ook kon Yusaf een rapport van de Dierenbescherming overleggen waarin staat dat het welzijn van Pablo bij controle voldoende was.


Joch heeft gewoon een flinke draai om z'n oren nodig...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2006 13:22 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom, eindelijk een jochie die goed voor een dier zorgt en verantwoordelijk is! Hij heeft alles geregeld voor dat diertje.


spectre
Usericon van spectre
Posted 18-12-2006 13:26 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 18 december 2006 13:19 schreef Iskariot het volgende:

Joch heeft gewoon een flinke draai om z'n oren nodig...


Waarom?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen