IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-12-2006 13:26 by Argus Profiel van Argus

Gezien de naam en buurt lijkt me een oorkonde voor die knul van toepassing.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-12-2006 13:27 by Snaack Profiel van Snaack

hele dikke +1 @ Jenje en Argus.

En een draai om de oren voor Iskariot.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 18-12-2006 13:27]


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 18-12-2006 13:39 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

Als een 12 jarige iets koopt op het internet zijn z'n ouders/verzorgers bevoegd om de koop terug te draaien, toch?


I am the 1%.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-12-2006 13:43 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 18 december 2006 13:39 schreef stoomfiets het volgende:
Als een 12 jarige iets koopt op het internet zijn z'n ouders/verzorgers bevoegd om de koop terug te draaien, toch?


Als iemand van onder de 18 uberhaupt een privaatrechtelijke handeling aangaat kan deze atlijd als nietig verklaard worden.

Minderjarig --> Niet handelingsbekwaam.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-12-2006 14:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 december 2006 13:22 schreef BARABAS het volgende:
Was dat plaatje dan niet gemaakt voordat die kanker bekent werd?


Zover ik weet wel ja.

@ Argus, bron?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-12-2006 14:02 by Argus Profiel van Argus

Dan moet je even snorren op het net Grey.

Maar als ik het al wist.....


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 18-12-2006 14:19 by Murdering Monk Profiel van Murdering Monkhttp://www.myspace.com/murdering_monk

RIJSWIJK - De Nationale Postcode Loterij is aangeklaagd door een vrouw uit Heusden. De vrouw zegt psychische schade te ondervinden omdat ze geen loten had terwijl de hoofdprijs in haar straat viel, zo verklaarde ze zaterdag in NOVA.

Een woordvoerder van de loterij bevestigde zaterdag dat de vrouw de organisatie voor de rechter heeft gesleept. Vrijdag ontving de organisatie volgens hem de dagvaarding.


Begin dit jaar viel de straatprijs van de Postcode Kanjer in de Hoogstraat van het Brabantse Heusden. Acht deelnemers mochten 13,9 miljoen euro verdelen. De klaagster was daar niet bij omdat ze geen loten had gekocht.

Niet bewust

Volgens de Postcodeloterij staat in de dagvaarding dat de vrouw bewust niet deelnam aan de loterij. "Bewust niet deelnemen, betekent dat mevrouw de ins en outs van de Postcode Loterij kende," aldus de kansspelorganisatie.

"Als je dan bewust niet deelneemt, dan weet je ook dat als er een grote prijs op je postcode valt, je niet één van de prijswinnaars bent." De zaak dient op 10 januari.

aldus het nieuwsbericht van Chelman.

*knak*


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 18-12-2006 14:25 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 18 december 2006 13:43 schreef Chelman het volgende:
Als iemand van onder de 18 uberhaupt een privaatrechtelijke handeling aangaat kan deze atlijd als nietig verklaard worden.

Minderjarig --> Niet handelingsbekwaam.


Precies. Maarja een pony voor 100 euro lijkt me toch best een goede deal? Onze hond koste in ieder geval een hoop meer en van een pony kan je langer eten.



I am the 1%.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-12-2006 16:24 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 18 december 2006 13:26 schreef spectre het volgende:
Waarom?


Weet niet, maar moest ik, toen ik 10 was, niet mee aankomen thuis dat ik in een impuls aankoop een pony had gekocht.

En waarom zou je iemand een oorkonde moeten gegeven die een dier goed (er staat eigenlijk voldoende) verzorgd, zo hoort het.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2006 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 december 2006 16:24 schreef Iskariot het volgende:
En waarom zou je iemand een oorkonde moeten gegeven die een dier goed (er staat eigenlijk voldoende) verzorgd, zo hoort het.
Mee eens! MAAR helaas gebeurd dat dus niet automatisch, en dat een klein jochie dat wel doet, tegen verwachtingen en met tegenslag vind ik een goede actie voor zo'n jochie.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-12-2006 16:27 by Iskariot Profiel van Iskariot

Hoezo met tegenslag en tegen verwachting in, omdat het een buitenlander is? Jij rasiest!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 18-12-2006 16:30 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

Ies dat vlees wel halal? Zoja, hoe lang duurt het nog voordat paard ies slachtpaard?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-12-2006 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 18 december 2006 16:27 schreef Iskariot het volgende:
Hoezo met tegenslag en tegen verwachting in, omdat het een buitenlander is? Jij rasiest!
Bij een bicultureel in een stad verwacht ik geen grote kennis over dierverzorging nee ... vind ook mooi dat ie alle zaakjes kennlijk in orde heeft getuige dierenbescherming rapport


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-12-2006 16:46 by Iskariot Profiel van Iskariot

___________________________
OM eist 2 maanden cel tegen Uruzgan-weigeraar

Uitgegeven: 18 december 2006 16:30
Laatst gewijzigd: 18 december 2006 16:38
ARNHEM - Het Openbaar Ministerie (OM) heeft maandag voor de militaire kamer van de rechtbank in Arnhem twee maanden celstraf geëist tegen een ex-militair uit het Groningse Warffum wegens dienstweigering.

De 24-jarige J.L. twijfelde in februari en maart van dit jaar steeds of hij zou deelnemen aan de uitzending van het 44ste Pantser Infanterie Bataljon naar Uruzgan. Toen hij uiteindelijk van een nieuwsbericht op teletekst begreep dat hij een celstraf van maximaal twee jaar riskeerde, wilde hij alsnog mee.
.
.
.
.
.
Reclame ding
.
.
.
.
.

Toen was het echter te laat.
____________________

Hehehe, lekker droog


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-12-2006 16:49 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-12-2006 17:22 by Iskariot Profiel van Iskariot

Leraar cel in voor verkrachting meisje

Uitgegeven: 18 december 2006 17:16
AMSTERDAM - Een leraar uit Amersfoort is veroordeeld tot tien maanden celstraf wegens verkrachting van en ontucht met een minderjarig meisje.

Het Openbaar Ministerie had voor de rechtbank in Utrecht zestien maanden cel geëist en een ontzetting uit zijn ambt.

De rechter gaf de man een lagere straf omdat hij sinds 2004 is geschorst door de school waarop hij werkzaam was. Ook woog de rechter mee dat de man in onzekerheid heeft geleefd in afwachting van de uitspraak. De advocaat van de verdachte voerde tevergeefs aan dat de verklaring van het slachtoffer onbetrouwbaar was.

De verkrachting en de ontucht zouden hebben plaatsgevonden in de jaren 1996 en 1997. De man was destijds leraar van het meisje.


Ja, die man heeft het erg zwaar gehad, de benarde positie van de pleger wordt te vaak onderschat tegenwoordig!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-12-2006 20:21 by XXL Profiel van XXL

Gemeenten willen zondagsrust op oudejaarsdag

Uitgegeven: 18 december 2006 11:36
Laatst gewijzigd: 18 december 2006 12:40
PUTTEN - Diverse gemeenten met veel kerkelijk gebonden inwoners verbieden dit jaar het traditionele vuurwerk, vreugdevuur of carbidschieten op oudejaarsdag. De laatste dag van het jaar valt namelijk op een zondag en dan willen de gemeenten zondagsrust.

In Putten op de Veluwe zijn vreugdevuren op oudejaarsdag verboden, omdat die volgens de gemeente altijd met veel herrie en onrust gepaard gaan. De gemeente geeft bij wijze van uitzondering toestemming op de zaterdag voor oudjaar of op nieuwjaarsdag een vreugdevuur te ontsteken. Carbidschieten is wel toegestaan, omdat dat vergelijkbaar is met vuurwerk afsteken en daarvoor gelden landelijke regels, meent de gemeente.

Zondagswet

De gemeente Staphorst is het met die redenering niet eens en heeft de inwoners eind november al gevraagd de zondagsrust te eerbiedigen. Staphorst wil geen vuurwerk, geen vreugdevuren en geen carbidschieten, omdat dat allemaal de rust verstoort, aldus de gemeente.

De burgemeester kan de politie eventueel laten optreden tegen herriemakers op grond van de in Staphorst geldende Zondagswet. Het gemeentebestuur van Rijssen-Holten, eveneens in Overijssel, heeft vorige week besloten dat het afsteken van vuurwerk in de buurt van kerken op oudejaarsdag verboden is. Vanaf een half uur voor een dienst tot een half uur na afloop moet het in de buurt van kerken stil zijn.

Kerkdiensten

In de praktijk betekent dat geen vuurwerk op oudejaarsdag of nieuwjaarsmorgen, want dan zijn er steeds kerkdiensten in de verschillende kerken. In het behoudende deel van de Betuwe gelden nog geen verboden op vuurwerk of carbidschieten, zelfs niet in de streng-christelijke dorpen als Kesteren en Opheusden.

Volgens een woordvoerder van de gemeente heeft dat enerzijds te maken met de gemeentelijke herindeling, waardoor de raad niet meer in meerderheid christelijk is.

Onrustig

Anderzijds verloopt de jaarwisseling in de Betuwe bijna elk jaar erg onrustig. Vrijwel jaarlijks moet de mobiele eenheid in actie komen om een einde te maken aan rellen en uit de hand lopende vreugdevuren, waarvoor groepen onruststokers speciaal naar dat gebied in Gelderland komen.

Een verbod op knallen of vreugdevuren op oudejaarsdag zou de gemoederen alleen maar verhitten, aldus een gemeentelijke zegsman. De gemeente Neder-Betuwe heeft op diverse plaatsen binnen de gemeente zelfs feesten voor jongeren georganiseerd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-12-2006 20:27 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Eikels!!


Bruce Banner


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-12-2006 20:32 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 18 december 2006 17:22 schreef Iskariot het volgende:
Leraar cel in voor verkrachting meisje

Uitgegeven: 18 december 2006 17:16
AMSTERDAM - Een leraar uit Amersfoort is veroordeeld tot tien maanden celstraf wegens verkrachting van en ontucht met een minderjarig meisje.

Het Openbaar Ministerie had voor de rechtbank in Utrecht zestien maanden cel geëist en een ontzetting uit zijn ambt.

De rechter gaf de man een lagere straf omdat hij sinds 2004 is geschorst door de school waarop hij werkzaam was. Ook woog de rechter mee dat de man in onzekerheid heeft geleefd in afwachting van de uitspraak. De advocaat van de verdachte voerde tevergeefs aan dat de verklaring van het slachtoffer onbetrouwbaar was.

De verkrachting en de ontucht zouden hebben plaatsgevonden in de jaren 1996 en 1997. De man was destijds leraar van het meisje.


Ja, die man heeft het erg zwaar gehad, de benarde positie van de pleger wordt te vaak onderschat tegenwoordig!


Ik durf zonder schaamte toe te geven dat als iemand dat met mijn dochter zou doen, ik de gene ben die uiteindelijk in het beklaagdenbankje zit voor zware mishandeling of ( poging tot) doodslag.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-12-2006 20:43 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 18 december 2006 20:32 schreef XXL het volgende:
Ik durf zonder schaamte toe te geven dat als iemand dat met mijn dochter zou doen, ik de gene ben die uiteindelijk in het beklaagdenbankje zit voor zware mishandeling of ( poging tot) doodslag.


Troost je. Je zou niet alleen zijn.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2006 12:11 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Europeaan nog tegen homohuwelijk en softdrug

Een meerderheid van de Europeanen is nog atijd tegen het legaliseren van het gebruik van softdrugs als hasj en wiet. Ook het homohuwelijk kan nog maar op weinig enthousiasme rekenen in Europa. Nederlanders zijn op beide onderwerpen de grootste voorstanders.

Dat blijkt maandag uit de Eurobarometer, uitgevoerd in opdracht van de Europese Commissie. Tegelijkertijd blijkt uit de peiling dat de steun voor de Europese grondwet - vorig jaar bij referendum in Nederland afgewezen - het afgelopen halfjaar in Nederland met 6 procentpunt is gegroeid tot 59%.

Over heel de EU gezien is 44% van de bevolking van mening dat homo's en lesbiennes moeten kunnen trouwen. In Nederland is 82% voor.

Adoptie van kinderen door homoseksuele stellen moet worden toegestaan, zegt slechts 32% van de Europeanen en 69% van de Nederlanders. De weerstand is het grootst in Griekenland, Letland en Polen.

Legalisering van het gebruik van cannabis heeft de steun van slechts één op de vier EU-burgers. Vooral Finnen en Zweden zijn erg tegen het vrijgeven van softdrugs. Nederlanders zijn opnieuw de grootste voorstanders, al halen die zelfs ook bij ons met 49% nog geen absolute meerderheid.

==============

Dat vetgedrukte verbaast me zeer, de rest van het bericht ligt in de lijn der verwachting.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-12-2006 12:13]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ghost_of_perdition
'He Who Sought The Fire'
Usericon van ghost_of_perdition
Posted 19-12-2006 12:15 by ghost_of_perdition Profiel van ghost_of_perdition

quote:
Legalisering van het gebruik van cannabis heeft de steun van slechts één op de vier EU-burgers. Vooral Finnen en Zweden zijn erg tegen het vrijgeven van softdrugs. Nederlanders zijn opnieuw de grootste voorstanders, al halen die zelfs ook bij ons met 49% nog geen absolute meerderheid.


Dit verbaast mij ook. Dat in NL maar 49 % voor de legalisering voor softdrugs, terijl we dat wel hebben.

raar volkje, die Nederlanders.


Echt niet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-12-2006 12:16 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 19 december 2006 12:15 schreef ghost_of_perdition het volgende:
Dit verbaast mij ook. Dat in NL maar 49 % voor de legalisering voor softdrugs, terijl we dat wel hebben.

raar volkje, die Nederlanders.

Pardon? Softdrugs is hier niet gelegaliseerd hoor.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 19-12-2006 12:26 by Mark Profiel van Mark

Softdrugs worden hier gedoogd, is niet gelegaliseerd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-12-2006 13:55 by Iskariot Profiel van Iskariot

Slachtoffers seriemoorden waren op feest verdachte

Uitgegeven: 19 december 2006 13:38
IPSWICH - Alle vijf slachtoffers van de seriemoorden in Ipswich waren, een week voordat de eerste van hen vermist raakte, aanwezig op een feest van de 37-jarige verdachte die maandag is aangehouden.

In totaal waren er acht prostituees op de housewarming van de supermarktmedewerker. De politie probeert alle mannen die naar het huis in Trimley kwamen, te traceren.

De ontklede lichamen van de jonge vrouwen werden gevonden op het platteland tussen Trimley en Ipswich, waar de verslaafde prostituees tippelden. Volgens de Engelse krant The Evening Standard blijkt uit gegevens van zijn mobiele telefoon dat de verdachte op de plaatsen is geweest waar de lichamen zijn gevonden.


Gezellige feestjes


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen