IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 29-12-2006 16:09 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

oja haha.


Against God and Government


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-12-2006 18:13 by Nix Profiel van Nix

Ja, wat zal ik hier eens op zeggen...


Saai dorp... Ach valt wel mee, er zijn meer dorpen die geen enkele discotheek, kroegen en keten hebben...

Boete? Terecht natuurlijk.

En dat er verderop een begrafenis van de verongelukte 19-jarige kerel is, tja, dat is natuurlijk heeeel erg lullig maar kan me voorstellen dat ze daar niet aan gedacht hebben...


Maar oké, Staphorst weer eens in het nieuws geweest. Weer onder de aandacht, nog meer toerisme, yay voor Staphorst.






I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 29-12-2006 18:19 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Tja, TMF blijft een kankerzender, het zal me niks verbazen als ze er wel van af wisten.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Nix
Usericon van Nix
Posted 29-12-2006 18:51 by Nix Profiel van Nix

Eerst die kerel laten verongelukken om vervolgens tijdens zijn begrafenis een dergelijke actie uit te doen?



Ik zie een complot....


Maar oké, ik neem aan dat ze geen toestemming hebben gevraagd en verder ook niet navraag hebben gedaan.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-12-2006 6:20 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

Saddam Hussein opgehangen
Gepost door Ferdinand (Ferdo) - Bron: FOK!
Gepubliceerd: zaterdag 30 december 2006 @ 04:09
Icoon BuitenlandsSaddam Hussein is vanochtend rond vier uur Nederlandse tijd opgehangen, samen met twee anderen, waaronder zijn halfbroer. Dat hebben twee Iraakse tv-zenders bevestigd. De 68-jarige Iraakse voormalige dictator kreeg eerder de doodstraf opgelegd wegens een massamoord in het sjiitische plaatsje Dujail in 1982.

De executie werd om vijf minuten over vier Nederlandse tijd uitgevoerd. Dat was vijf minuten over zes lokale tijd. In de kamer waar Saddam omgebracht is, is volgens CNN een feest uitgebroken. Juichende Irakezen hebben op en naast het lijk van Saddam gedanst. Wie bij de executie aanwezig waren is niet bekend, maar waarschijnlijk waren in ieder geval de regeringsleiders van Irak, doktoren en de advocaten van Saddam erbij. Het tafereel is geheel gefilmd en gefotografeerd, en zal later vandaag naar de media worden verstuurd.

In het Amerikaanse Dearborn in de staat Michigan zijn Irakezen de straat op gegaan om te juichen. "Dit is een dag van geluk, gerechtigheid, opluchting en wraak. Saddam heeft gekregen wat hij heeft verdiend", aldus iemand van de menigte tegen CNN. Veel van deze mensen zijn naar de Verenigde Staten gevlucht voor Saddam, omdat hij familieleden van hen had vermoord.

De dochters van Saddam zouden het lijk van Saddam graag in Jemen willen begraven. Advocaten proberen nu zo snel mogelijk in bezit te komen van het lijk, zodat de wens van de dochters uitgevoerd kan worden. Wanneer de situatie in Irak bekoeld is, zou het graf van Saddam teruggebracht moeten worden naar Irak.

Saddam's halfbroer Barzan Hassan is meteen na Saddam om het leven gebracht. Daarna stierf Awad Bandar, voormalige opperrechter van het Iraakse Revolutionaire Hof, ook door de strop.

Saddam Hussein greep met zijn Ba'ath-partij in 1968 de macht om elf jaar later de machtigste man van Irak te worden. Hij regeerde zijn land met harde hand waarbij vooral de Koerden en in mindere mate ook de Sjiieten zwaar werden onderdrukt. Naar schatting kwamen er gedurende Saddams bewind ongeveer 200.000 Koerden om, onder meer door inzet van chemische wapens. Tegenstanders van het regime werden, vaak op gruwelijke wijze, gemarteld en vermoord, waarbij zelfs voor familieleden van Saddam geen uitzondering werd gemaakt.

Ook voerde hij diverse oorlogen. Al in 1980 vielen Iraakse troepen buurland Iran binnen, wat de aanzet was voor een acht jaar durende oorlog tussen beide staten, waarbij, net als tegen de Koerden, chemische wapens werden ingezet. In augustus 1990 annexeerde Saddam Hussein buurland Koeweit, dat volgens de dictator bij Irak hoorde. Begin 1991 werden de Iraakse troepen uit het oliestaatje verdreven door geallieerde strijdkrachten, daarbij aangevoerd door de Verenigde Staten.

Na deze oorlog kreeg Irak een handelsembargo opgelegd van de Verenigde Naties, dit omdat Saddam Hussein weigerde om wapeninspecteurs toe te laten tot het land, die erop moesten toezien dat het land niet meer over massavernietigingswapens kon beschikken. In 1996 werd het embargo wat afgezwakt om het land in staat te stellen medicijnen en hulpgoederen te kopen. Vanwege Saddams halsstarrige weigering wapeninspecteurs toe te laten vielen in maart 2003 Amerikaanse en Britse troepen het land binnen. Een maand later waren de Iraakse troepen verslagen, waarmee een einde kwam aan een schrikbewind van 24 jaar.

De arrestatie van de Iraakse leider volgde op 13 december van hetzelfde jaar in de buurt van zijn geboortestad Tikrit. In oktober 2005 begon de rechtzaak tegen de ex-dictator in verband met de massamoord in Dujalil, op 6 november 2006 kreeg hij de doodstraf opgelegd voor de moord op 148 sjiieten. Het vonnis werd op 26 december in hoger beroep bevestigd en zaterdagochtend dus uitgevoerd.

Saddam Hussein
Saddam Hussein 28-04-1938 - 30-12-2006`


Je moeder.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-12-2006 12:14 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 29 december 2006 18:51 schreef Nix het volgende:
Eerst die kerel laten verongelukken om vervolgens tijdens zijn begrafenis een dergelijke actie uit te doen?



Ik zie een complot....


Maar oké, ik neem aan dat ze geen toestemming hebben gevraagd en verder ook niet navraag hebben gedaan.


Nee dat niet.
Ze wisten best van die begravenis af.

Extra zielig:
Tragisch ongeval maakt gezin kinderloos

Een dramatisch ongeval dat op eerste kerstdag bij een vakantiepark in Ede het leven kostte aan een 8-jarig jongetje uit Den Haag, blijkt voor de ouders van het jochie een drama van ongekende omvang. Zij verloren namelijk al eerder twee kinderen, en zijn nu kinderloos.

De 8-jarige Tristan, zoon van een Haagse huisarts en zijn echtgenote, kwam in Ede onder een boomstronk terecht toen hij op een stapel boomstammen aan het spelen was. Hulpdiensten en medewerkers van het park konden het jongetje niet meer redden. Er werd onder meer een traumateam ingezet. Tristan overleed ter plekke. De politie sprak van een tragisch ongeval.

De ouders van het jochie verloren in 2003 al hun zoon Floris aan een auto-immuunziekte. Eerder overleed al het dochtertje Myrthe van het gezin enige tijd na de geboorte.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-12-2006 12:20 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Dorstige Duitser verkoopt hond voor bier

Een arme Duitser die meer bier wilde drinken heeft de hond van het 6-jarige kind van zijn vriendin verkocht om bij te kunnen bestellen. Dit meldde het dagblad Bild vrijdag.

De 43-jarige, werkloze inwoner van Hamburg ging naar eigen zeggen de hond uitlaten toen hij het appartement van zijn vriendin en haar dochtertje verliet met het hondje. In een café aan de overkant raakte de man in gesprek met iemand die belangstelling toonde voor het beest.

Om meer bier te kunnen bestellen, verkocht hij toen het hondje voor veertig euro, waarmee hij tot vier uur in de ochtend bier kon blijven drinken. Moeder en dochter hebben urenlang vergeefs naar het hondje gezocht. Uiteindelijk biechtte de verkoper het verhaal op en benaderde de koper. Die had medelijden en gaf het dier terug.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 30-12-2006 12:48 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 29 december 2006 18:13 schreef Nix het volgende:




En dat er verderop een begrafenis van de verongelukte 19-jarige kerel is, tja, dat is natuurlijk heeeel erg lullig maar kan me voorstellen dat ze daar niet aan gedacht hebben...







Ik las vandaag in de krant dat die begravenis helemaal niet op dat moment plaatsvond, maar een uur of twee later.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 30-12-2006 16:08 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 30 december 2006 12:48 schreef Burzum het volgende:
Ik las vandaag in de krant dat die begravenis helemaal niet op dat moment plaatsvond, maar een uur of twee later.

Hoe dan ook, ze hebben de publiciteit waar ze op hoopten. Hoerenbende.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 31-12-2006 18:42 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

BIDDINGHUIZEN - Dertien mannen uit het Friese Oldeberkoop zijn zaterdag door de politie Flevoland opgepakt vanwege 'ontvoering' van de mascotte van pretpark Walibi World in Biddinghuizen. De mannen hadden kangoeroe Walibi achter op een aanhanger geladen in het kader van hun traditionele oudejaarsstunt. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt.

De mannen uit Olderbekoop hadden de kangoeroe volgens een woordvoerster van het pretpark 'op vakkundige wijze' verwijderd met behulp van ladders en gereedschap. Walibi staat normaal gesproken op de grote wereldbol bij de ingang van het attractiepark. De dieven wilden bij de nieuwjaarsviering met het beeld gaan rondrijden in hun dorp.


De politie kreeg zaterdag meerdere meldingen van ooggetuigen. Die getuigen vonden het nogal verdacht dat ze Walibi zagen langsrijden op een aanhangwagentje. De politie Flevoland wist de daders op de A6 ter hoogte van Swifterbant aan te houden. Enkele andere daders meldden zich vervolgens uit eigen beweging op het politiebureau.

Terug

Walibi verbleef na de diefstal tijdelijk op het politiebureau in Lelystad. De kangoeroe is in de loop van zondag weer teruggekeerd bij het pretpark, bevestigde een woordvoerster. Volgens haar is het beeld onbeschadigd en wordt Walibi zo snel mogelijk weer op de wereldbol geplaatst. "We zijn blij dat hij weer terug is," aldus de zegsvrouw.

De dertien mannen hebben een proces-verbaal gekregen en mochten daarna weer naar huis. Het bleek dat de Friezen in de nacht van vrijdag op zaterdag ook het beeld van paard Bonfire van Anky van Grunsven hadden willen stelen. Dat heeft de politie in Brabant kunnen voorkomen.

Toch geen actie van de Walibi heersch crew he????


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2006 18:44 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Geweldig wat die gasten elk jaar weer bedenken


spelfout weggehaald...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 31-12-2006 18:46 by Lionheart Profiel van Lionheart

Lekker slim om het beeld niet af te dekken.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-01-2007 11:59 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:

Duitsers heten weer Adolf


BERLIJN - Adolf mag weer als voornaam in Duitsland. De naam gold tientallen jaren als ongepast omdat voormalig nazidictator Hitler ook zo heette.

Steeds meer Duitsers geven hun pasgeboren zoontjes voornamen uit de periode van de grootouders, blijkt uit onderzoek. Franz, Siegfried en Otto zijn opnieuw populair. Bij dochters zijn de ouders wat terughoudender, hoewel namen als Lieselotte ook weer opduiken.

Een wetenschapster vermoedt dat de keuze voor oud-Duitse namen een reactie is op moderne, vaak Amerikaanse namen zoals Mike, Cheyenne en Dakota.


Goede trend, zo houd je nog een beetje identiteit in deze mtv-maatschappij. Al is Adolf wel een beetje overdreven.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-01-2007 12:33 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 januari 2007 11:59 schreef Digerdoden het volgende:
Goede trend, zo houd je nog een beetje identiteit in deze mtv-maatschappij. Al is Adolf wel een beetje overdreven.


Hmm...waarom is Adolf overdreven maar Jozef niet?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-01-2007 12:38 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Jozef, zo heet mijn pizza dealer ook. Gave gast.


Against God and Government


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-01-2007 12:40 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Hoe heet de hond van saddam eigenlijk?


Suck my piss


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-01-2007 12:41 by Chelman Profiel van Chelman

Flappie


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-01-2007 13:02 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 2 januari 2007 12:33 schreef Chelman het volgende:
Hmm...waarom is Adolf overdreven maar Jozef niet?

Omdat Adolf het rijk leidde en de verantwoordelijkheid had over de onderzoeken van Jozef, die slechts een pion was. Dat praat zijn onderzoeken natuurlijk niet goed, maar ik denk dat mensen vooral Adolf als zondebok zien en verantwoordelijk voor alle doden.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-01-2007 13:09 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Maar jozef kon door water lopen, dat kon Onkel Dolf niet.


Against God and Government


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-01-2007 13:09 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 januari 2007 13:02 schreef Digerdoden het volgende:
Omdat Adolf het rijk leidde en de verantwoordelijkheid had over de onderzoeken van Jozef, die slechts een pion was. Dat praat zijn onderzoeken natuurlijk niet goed, maar ik denk dat mensen vooral Adolf als zondebok zien en verantwoordelijk voor alle doden.


Maar ik had het niet over Mengele, ik had het over Stalin.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 02-01-2007 13:10]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 02-01-2007 13:19 by skullfuck Profiel van skullfuckhttp://

Ik krijg zin in een patatje oorlog.

Typ0's massiv 24/7.

Enne;

RIJSWIJK - Een meerderheid (70 procent) van de Nederlanders vindt zichzelf te dik. Van hen wil een groot deel dan ook de komende maanden gaan lijnen, blijkt uit Afslank Onderzoek 2007 onder 750 mensen in opdracht van GezondheidsNet.

Het populairste dieet is dat van Sonja Bakker. Zij heeft inmiddels haar derde boek uitgebracht. Anderhalf miljoen mensen willen binnenkort gaan 'sonjabakkeren'.

Om af te vallen kiest eenvijfde van de Nederlanders voor een dieet. Vooral vrouwen doen dat. Van de mannen zegt 15 procent zich aan een dieet te (gaan) houden, constateren de onderzoekers.

ff de frituurpan bakkeren


Suck my piss


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-01-2007 13:20 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 2 januari 2007 13:09 schreef Chelman het volgende:
Maar ik had het niet over Mengele, ik had het over Stalin.

O, ok
Dan is inderdaad de naam Jozef net zo zwaar beladen als die van Adolf.

Ik denk dat WO2 meer behandelt wordt op scholen en het dichterbij is gebeurt. Met mij is het zo erg gesteld dat ik stalins` voornaam tot nu niet wist.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 03-01-2007 16:45 by Mikeee Profiel van Mikeee

Deze stoppen we onder het kopje "totaal nutteloze bezigheden"...

quote:

Olympic flame to ascend Everest

The Olympic flame is to be taken to the top of Mount Everest as part of the build-up to the 2008 Games in Beijing.

The flame will actually go to the summit twice as there will be a televised rehearsal in 2007 before the actual torch relay in 2008.

"The torch will be designed in order to burn at such a high altitude," said Beijing Olympics official Liu Jingmin.

The flame will be carried up the southern side of the mountain in Nepal and descend the north face into Tibet.

Chinese troops invaded the mountainous region of Tibet in 1950 and the country's spiritual leader, the Dalai Lama, has been in exile in northern India since 1959.

Tibetan independence activists staged protests during the last two Olympic Games in Turin and Athens.

The full schedule of the torch relay, which must be approved by the International Olympic Committee, has not yet been released.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/front_page/6227515.stm



stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-01-2007 18:08 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 2 januari 2007 12:40 schreef skullfuck het volgende:
Hoe heet de hond van saddam eigenlijk?


Blondi of goldie toch?


I am the 1%.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 03-01-2007 19:57 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 3 januari 2007 18:08 schreef stoomfiets het volgende:
Blondi of goldie toch?

Dat was toch Hitler?
En die heette Blondi(e).


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen