IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-01-2007 9:52 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

De Darwin Award 2006 gaat naar twee Amerikaanse 21-jarige studenten die stierven nadat ze in een gigantische heliumballon klommen. Jason Ackerman en Sara Rydman werden in juni aangetroffen met hun voeten uit een slappe reclameballon in Lake View, in het zuiden van Florida.

De twee hebben wellicht de ballon zelf naar beneden gehaald en zichzelf naar binnen gewurmd. Vermoed wordt dat ze dit voor 'de kick' van het inademen van heliumgas deden. Ze stierven echter door zuurstoftekort.

De Darwin Awards worden jaarlijks postuum uitgereikt aan hen die de mensheid een plezier hebben gedaan, door zichzelf uit de genenpoel te verwijderen.

Net naast de hoofdprijs greep een 26-jarige elektricien uit Belize die tijdens een onweer ging vliegeren. De vlieger bevatte stukjes koper en werd geraakt door de bliksem. De man stierf door elektrocutie.

Op plek drie eindigde een Braziliaan die een granaat onschadelijk probeerde te maken door er overheen te rijden met zijn auto. Toen dat niet lukte, waagde hij een poging met een voorhamer. Bij de explosie die volgde, kwam hij om het leven en werden zes auto's verwoest.




Against God and Government


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-01-2007 9:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ik vind de nummer drie eigenlijk eerder de nummer één



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 04-01-2007 9:55 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

haha ik ook, geniaal


Against God and Government


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-01-2007 12:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Luguber ongeval: bijna dood door vissenkom

3/1/2007 23:02

Rob Oomens (26) stond zeven jaar onder contract bij Willem II. De Tilburgers leenden hem enkele seizoenen uit aan Helmond Sport, waar de middenvelder zich ontwikkelde tot een behoorlijke eerstedivisievoetballer. Uitgerekend de dag na zijn competitiedebuut voor Willem II maakte een bizar ongeluk bijna een eind aan zijn leven.
Oomens was bezig een cilindervormige vissenkom te verschonen toen die onder de kraan brak en een enorme ravage aanrichtte aan zijn handen. 'Bij elke hartslag gutste het bloed er met een behoorlijke kracht uit. Alsof je met een geopende fles cola op z'n kop door het huis had gelopen', beschrijft Oomens in de nieuwe Voetbal International.

'Als ik naar mijn pols keek, zag ik een gat zó groot, dat je er een glas frisdrank in kon zetten. De pezen waren teruggeschoten, mijn zenuwen en aders waren door. Dat hebben ze in een Tilburgs ziekenhuis allemaal aan elkaar moeten zetten.' Oomens heeft zijn handen daardoor nog, maar die functioneren niet goed meer.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-01-2007 17:20 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Foto's?


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-01-2007 17:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hij bloedde dood en dacht niet: "ZIEKENHUISSS!", maar "WAAR IS HET FOTOTOESTEL?"



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-01-2007 17:37 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

quote:
Op 3 januari 2007 19:57 schreef Leviathanica het volgende:
Dat was toch Hitler?
En die heette Blondi(e).


Ja die van Saddam ook, althans ik dacht dat ik dat las op nu.nl


I am the 1%.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-01-2007 17:37 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 januari 2007 17:29 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hij bloedde dood en dacht niet: "ZIEKENHUISSS!", maar "WAAR IS HET FOTOTOESTEL?"



Jammer.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-01-2007 17:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Er zijn genoeg foto's met veel bloed op internet te vinden. Ga maar naar vampirefreaks ofzo .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-01-2007 18:25 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Westermoskee twee keer zo duur

De Westermoskee in Amsterdam blijkt twee keer zo duur uit vallen als is gedacht. In plaats van negen miljoen euro kost het gebedspand ruim achttien miljoen euro.

Dat maakte voorzitter Fati Ucler Dag van de stichting bekend die de bouw van de moskee beheert. Eerder werd al duidelijk dat de bouw al de nodige vertraging had opgelopen. De exacte kosten van het gebedshuis zijn nog niet bekend gemaakt. De oorzaak van de misrekening zou een slechte boekhouding zijn. De onderhandelingen met de aannemer moeten nog beginnen. In de Westermoskee moet ruimte komen voor een gebedsruimte, een sociaal cultureel centrum en bedrijfsruimtes.



En dat zal wel veel van belastinggeld betaald worden.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2007 18:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Net zoals elke kerk ....



Argh
Usericon van Argh
Posted 04-01-2007 18:26 by Argh Profiel van Argh

18 MILJOEN?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-01-2007 18:38 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 januari 2007 18:26 schreef Jenje het volgende:
Net zoals elke kerk ....



Kerken horen meer bij Nederland dan een Moskee.
En ook dat kerkgeld is zonde.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 04-01-2007 18:47 by XXL Profiel van XXL

Hannibal Lecter returns.

quote:

'Gedetineerde eet hart medegevangene op'

Uitgegeven: 4 januari 2007 14:40
Laatst gewijzigd: 4 januari 2007 14:42
ROUEN - Een gedetineerde in de gevangenis in het Franse Rouen heeft een medegevangene vermoord en mogelijk een deel van diens hart opgegeten, meldden Franse media donderdag. De 31-jarige man werd woensdag in zijn cel met een gat in zijn borstkas gevonden.

De 35-jarige dader en het slachtoffer deelden een cel en zouden volgens een eerste onderzoek ruzie hebben gekregen. De verdachte zou zijn celgenoot daarbij met een plastic zak hebben omgebracht.

Vervolgens zou hij een deel van het hart hebben opgegeten. Autopsie moet uitwijzen of dit waar is.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-01-2007 18:52 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 januari 2007 18:38 schreef Leviathanica het volgende:
Kerken horen meer bij Nederland dan een Moskee.
En ook dat kerkgeld is zonde.
Tsja, wat is Nederland nu nog? De Nederlanders willen geen Nederlander meer zijn, dus wat voor waarde heeft het nog voor die weinigen die wel Nederlander willen zijn?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-01-2007 18:59 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 januari 2007 12:06 schreef NecRobert het volgende:
Luguber ongeval: bijna dood door vissenkom

3/1/2007 23:02

Rob Oomens (26) stond zeven jaar onder contract bij Willem II. De Tilburgers leenden hem enkele seizoenen uit aan Helmond Sport, waar de middenvelder zich ontwikkelde tot een behoorlijke eerstedivisievoetballer. Uitgerekend de dag na zijn competitiedebuut voor Willem II maakte een bizar ongeluk bijna een eind aan zijn leven.
Oomens was bezig een cilindervormige vissenkom te verschonen toen die onder de kraan brak en een enorme ravage aanrichtte aan zijn handen. 'Bij elke hartslag gutste het bloed er met een behoorlijke kracht uit. Alsof je met een geopende fles cola op z'n kop door het huis had gelopen', beschrijft Oomens in de nieuwe Voetbal International.

'Als ik naar mijn pols keek, zag ik een gat zó groot, dat je er een glas frisdrank in kon zetten. De pezen waren teruggeschoten, mijn zenuwen en aders waren door. Dat hebben ze in een Tilburgs ziekenhuis allemaal aan elkaar moeten zetten.' Oomens heeft zijn handen daardoor nog, maar die functioneren niet goed meer.



Geluk bij een ongeluk dat ie geen handballer is.

quote:
Op 4 januari 2007 18:52 schreef Misanthrope het volgende:
Tsja, wat is Nederland nu nog? De Nederlanders willen geen Nederlander meer zijn, dus wat voor waarde heeft het nog voor die weinigen die wel Nederlander willen zijn?


Nederlanders willen geen Nederlanders meer zijn? Hoe kom je hier dan bij


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-01-2007 18:59 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 4 januari 2007 18:25 schreef Leviathanica het volgende:
Westermoskee twee keer zo duur

De Westermoskee in Amsterdam blijkt twee keer zo duur uit vallen als is gedacht. In plaats van negen miljoen euro kost het gebedspand ruim achttien miljoen euro.

Dat maakte voorzitter Fati Ucler Dag van de stichting bekend die de bouw van de moskee beheert. Eerder werd al duidelijk dat de bouw al de nodige vertraging had opgelopen. De exacte kosten van het gebedshuis zijn nog niet bekend gemaakt. De oorzaak van de misrekening zou een slechte boekhouding zijn. De onderhandelingen met de aannemer moeten nog beginnen. In de Westermoskee moet ruimte komen voor een gebedsruimte, een sociaal cultureel centrum en bedrijfsruimtes.



En dat zal wel veel van belastinggeld betaald worden.



Is het niet zo dat door de scheiding van kerk en staat er geen belastinggeld in de moskee gestoken mag worden? Hooguit subsidie voor het cultureel centrum dat zich in het gebouw bevindt, toch?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-01-2007 19:18 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 januari 2007 18:59 schreef Rasputin het volgende:
Is het niet zo dat door de scheiding van kerk en staat er geen belastinggeld in de moskee gestoken mag worden? Hooguit subsidie voor het cultureel centrum dat zich in het gebouw bevindt, toch?
Zo zou het idd moeten zijn. Naar mijn mening moet iedere geloofsgemeenschap zelf voor de kosten van hun onderdak opdraaien; Ook christelijke voor hun kerken.
Echter is die regeling van scheding van religie en staat in Nederland niet in de (grond)wet vastgelegd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-01-2007 23:07 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 januari 2007 18:59 schreef Mutilator het volgende:
Nederlanders willen geen Nederlanders meer zijn? Hoe kom je hier dan bij
Nationalisme, of het gevoel Nederlander te zijn, leeft niet meer zo onder de Nederlanders.

'Doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg.' is het hedendaagse motto.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 04-01-2007 23:08 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 4 januari 2007 23:07 schreef Misanthrope het volgende:
'Doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg.' is het hedendaagse motto.


Maar dat is toch bij uitstek iets Nederlands?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-01-2007 23:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 januari 2007 23:08 schreef Psychonaut het volgende:
Maar dat is toch bij uitstek iets Nederlands?
Ja, het is iets Nederlands, maar het maakt niet Nederlander.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-01-2007 23:16]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-01-2007 23:16 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik dacht dat dingen die Nederlands waren juist Nederlands maakten?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 04-01-2007 23:19 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 januari 2007 23:16 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik dacht dat dingen die Nederlands waren juist Nederlands maakten?
Gabbermuziek is ook iets Nederlands, maar maakt het je Nederlander?

Maar het gehele 'doe maar gewoon normaal, dan doe je al gek genoeg' principe is juist bedoelt om te neutraliseren. Om 'Nederlander' te zijn, moet je je als een typische Nederlander profileren. Hoe en wat, dat staat natuurlijk open voor discussie, maar als je overal 'gewoon' doet, gedraag je je natuurlijk niet als een Nederlander.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 04-01-2007 23:52 by stoomfiets Profiel van stoomfiets

De wereld wordt steeds kleiner, daarom zien mensen dat het een beetje suf is om je zo vast te klampen aan je eigen kleine cultuurtje. (zeker als je er niets voor hebt hoeven doen, maarja dat is weer een andere kant van het verhaal)




I am the 1%.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 05-01-2007 0:01 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 4 januari 2007 23:52 schreef stoomfiets het volgende:
De wereld wordt steeds kleiner, daarom zien mensen dat het een beetje suf is om je zo vast te klampen aan je eigen kleine cultuurtje. (zeker als je er niets voor hebt hoeven doen, maarja dat is weer een andere kant van het verhaal)



Wat een bullshit. Jij bent metalhead, volgens jouw theorie kan dat niet in de huidige 'kleine wereld'.

Peop!!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen