IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : nieuwstopic deel veel Vorige pagina | Volgende pagina
nomad
Usericon van nomad
Posted 24-11-2006 21:00 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 24 november 2006 8:42 schreef Leviathanica het volgende:
Of vergassen.





Nou nou kreeg van de week veel kritiek,waar is nu al die kritiek????????????????


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-11-2006 21:02 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 24 november 2006 21:00 schreef nomad het volgende:
Nou nou kreeg van de week veel kritiek,waar is nu al die kritiek????????????????


Probeer eerst eens een volledig correcte Nederlandse zin uit te kramen, onopgemerkt genie.


Nog zo stoere internet warrior.


nomad
Usericon van nomad
Posted 24-11-2006 22:04 by nomad Profiel van nomad

quote:
Op 24 november 2006 21:02 schreef zakkenvuller het volgende:
Probeer eerst eens een volledig correcte Nederlandse zin uit te kramen, onopgemerkt genie.


Tjaaa niet iedereen is zo intelectueel als U


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-11-2006 22:10 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

happeuh



Je moeder.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 24-11-2006 22:13 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

quote:
Op 24 november 2006 22:04 schreef nomad het volgende:
intelectueel


LOL


nomad
Usericon van nomad
Posted 24-11-2006 22:18 by nomad Profiel van nomad

Sorry na 1x drukken op de l doet hij het niet meer.


Toen ik mn vrouw leerde kennen, begon ik te zuipen.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-11-2006 22:20 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

hehehe die moet ik onthouden


Je moeder.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 24-11-2006 22:44 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 24 november 2006 22:20 schreef karnivoor het volgende:
hehehe die moet ik onthouden

ROFL!! Inderdaad



zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 24-11-2006 23:07 by zakkenvuller Profiel van zakkenvuller

quote:
Op 24 november 2006 22:18 schreef nomad het volgende:
Sorry na 1x drukken op de l doet hij het niet meer.


Jaja, en nu maar schaamteloos beweren dat je toetsenbord lepra heeft.


Nog zo stoere internet warrior.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-11-2006 23:26 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 november 2006 22:18 schreef nomad het volgende:
Sorry na 1x drukken op de l doet hij het niet meer.


Je komma doet het na 1X drukken helemaal niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 24-11-2006 23:26]



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-11-2006 8:49 by Iskariot Profiel van Iskariot

Canadees stopt koortsige baby in vriezer

Uitgegeven: 25 november 2006 07:00
OTTAWA - Een Canadese man die niet wist hoe om te gaan met de koortsige baby van zijn vriendin heeft de tien maanden oude spruit in de vriezer gestopt om af te koelen. Derrick Hardy moet zich nu verantwoorden voor de rechter wegens verwaarlozing en mishandeling, meldde de Canadese krant Charlottetown Guardian vrijdag.

De moeder wist het onfortuinlijke kind dat tussen de ijsklontjes en hamburgers lag, te redden van een wisse dood. Volgens Hardy had hij de deur opengelaten maar zijn vriendin bestrijdt dat. Volgens de gedaagde had het kind slechts veertig seconden in de vriezer gelegen.

Geniale oplossing


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-11-2006 11:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 24 november 2006 16:39 schreef Misanthrope het volgende:
De oude media hebben anders wel flink hun best gedaan om Wilders monddood te maken en hem puur en alleen te bestempelen als een extreem-rechtse anti-Islam partij. Zelfs de staats tv deed hier aan mee.

Ik vind dat een belemmering van de democratie, als zelfs de staats tv zo een politieke stroming monddood probeert te maken.
De HP van vorige week had hier een aardig stukje over. Ik denk dat het voor de linkserts hier erg goed is om dat blad nog ergens te scoren zodat men kan zien dat dit niets slechts onze hersspincels zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-11-2006 20:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Minister Zalm verlaat de politiek


VVD-minister Gerrit Zalm (Financiƫn) heeft zijn afscheid uit de politiek aangekondigd. Dit maakte Zalm zondag bekend in het tv-programma Buitenhof. Hij is, met een korte onderbreking, de langstzittende minister op Financiƫn, hij trad er in 1994 aan onder het eerste Paarse kabinet.

Zalm zei dat de slechte verkiezingsuitslag - de VVD viel terug van 28 naar 22 zetels in de Tweede Kamer - er niets mee te maken had. Het was een puur persoonlijke afweging. Zalm (54) zei dat hij het besluit voor de verkiezingen had genomen. ''Het gesprek liep thuis zo. Ik had even veel tijd.''

De VVD'er blijft aan als (demissionair)minister tot er een nieuw kabinet is gevormd. Zalm voorziet langdurige coalitiebesprekingen.

Bedrijfsleven
Onduidelijk is wat Zalm gaat doen. Hij ambieert een overstap naar het bedrijfsleven, maar is nog niet onder dak. ''Ik heb een vaag idee wat ik wil. Ik denk dat ik het ga zoeken in het bedrijfsleven.''

VVD-leider Mark Rutte heeft hij zondag gebeld over zijn besluit en die vond dat jammer. ''Hij had gehoopt dat ik weer beschikbaar zou zijn als de VVD weer in de regering zou komen.'' Zalm verwacht een moeilijke kabinetsformatie. Hij sluit een kabinet met de VVD zelfs niet uit.

Zalm vroeg zich bijvoorbeeld af of het CDA en PvdA - Balkenende en Bos - gaat lukken om het eens te worden, en om met de SP in zee te gaan. Voor de PvdA is het ''nog onaantrekkelijker'' dan in 2003 om te gaan regeren. Het risico is dat de SP nog groter wordt. Voor het CDA geldt dat het een linkse meerderheid tegenover zich krijgt, aldus Zalm.


ARME ARME KWELLIE


signature


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 26-11-2006 20:11 by Oud Vuil Profiel van Oud Vuilhttp://www.judgementday.nl

Eindelijk. Met z'n rotkop.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 26-11-2006 22:53 by Misanthrope Profiel van Misanthrope



Daar gaat de enige die er de afgelopen jaren voor heeft kunnen zorgen dat de PvdA Nederland niet failliet heeft gemaakt.



Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2006 8:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Krakers Fort Pannerden negeren ultimatum

Uitgegeven: 27 november 2006 06:01
Laatst gewijzigd: 27 november 2006 06:05

LINGEWAARD - De krakers in Fort Pannerden hebben geen gehoor gegeven aan een ultimatum dat de gemeente hen had gesteld. Die had de actievoerders zondagmiddag per brief gesommeerd om het verdedigingsbolwerk voor zondagavond 24.00 uur te verlaten.

Dat liet een woordvoerder van de ongeveer honderd krakers weten.


Brief

Volgens hem zegt de gemeente in de brief maatregelen te nemen als ze niet weggaan, maar zou het niet duidelijk zijn wat die maatregelen zijn.

Volgens de zegsman heeft Staatsbosbeheer, de eigenaar van Fort Pannerden, laten weten maandag bij de politie aangifte te doen tegen de krakers wegens bedreiging en huisvredebreuk.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

tja ..


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-11-2006 8:51 by Iskariot Profiel van Iskariot

Ze hadden die gasten toch al weggeslagen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2006 8:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klopt, maar die gasten zijn net schaamluis

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 27-11-2006 8:52]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-11-2006 9:00 by Iskariot Profiel van Iskariot

NAVO overweegt raketafweer voor Europa

Uitgegeven: 27 november 2006 08:35
BRUSSEL - De top van de NAVO bespreekt dinsdag en woensdag de eventuele plaatsing van raketafweer voor Europa. Grondinstallaties moeten raketten van vooral Iran en Noord-Korea uitschakelen voordat ze Europa kunnen raken.

Voor het idee ligt een studie van ruim tienduizend pagina's op tafel. De volledige aanschaf zou tientallen miljarden euro's kosten in een periode van twintig jaar.

De regeringsleiders moeten nu beoordelen of ze de voorbereidingen willen voortzetten. Ze bespreken hoe serieus ze de dreiging vinden en of er alternatieven zijn. Frankrijk heeft al gezegd dat de eigen kernwapens afschrikwekkend genoeg zijn en vindt de raketafweer onnodig.

Het kabinet-Balkenende houdt zich op de vlakte. "Nederland hecht aan verdere studie, teneinde toekomstige besluitvorming zorgvuldig voor te bereiden", meldde minister Ben Bot (Buitenlandse Zaken) recent aan de Tweede Kamer over de raketverdediging.



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 27-11-2006 9:02 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Haha, dat zal inderdaad helpen...........



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2006 9:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. zucht .. besteedt dat geld nou eens nuttig


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-11-2006 9:05 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 25 november 2006 11:57 schreef kwelgeest het volgende:
De HP van vorige week had hier een aardig stukje over. Ik denk dat het voor de linkserts hier erg goed is om dat blad nog ergens te scoren zodat men kan zien dat dit niets slechts onze hersspincels zijn.


Ik denk dat het voor Kwellemans toch tijd gaat worden de inburgeringscursus nogmaals af te nemen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-11-2006 9:06 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 27 november 2006 8:28 schreef Jenje het volgende:
Krakers Fort Pannerden negeren ultimatum



Gelukkig zijn het van die aardige mensen he. Krakers.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 27-11-2006 11:05 by Iskariot Profiel van Iskariot

Friese arrestanten krijgen cel vol luxe

Uitgegeven: 27 november 2006 11:01
DRACHTEN - Arrestanten in Drachten hebben vanaf vrijdag geen klagen meer. Dan opent namelijk een van de meest moderne politiecellencomplexen van Europa zijn deuren. "De arrestant dient door de politie Friesland als gast behandeld te worden", meldde een politiewoordvoerder maandag.

Dat uitgangspunt is volgens hem niet nieuw. "Het zou altijd zo moeten zijn, maar de nieuwe cellen geven hier nu ook echt de mogelijkheid toe."

Computerspelletjes

Wie in Drachten vast komt te zitten, krijgt de beschikking over computerspelletjes en kan op televisie kiezen uit de netten Discovery Channel, National Geographic en Eurosport. De cel zelf is voorzien van vloerverwarming. De muren zijn in de kleuren beige en lichtgroen geverfd. Dat zou agressie moeten verminderen.

Anticlaustrofobiecel

In totaal zitten er 22 cellen in het complex, waarvan twee speciale: een anticlaustrofobiecel, die groter is dan de rest, en een voor luidruchtige arrestanten. Deze cel heeft een dubbele deur en geen meubilair.

In Leeuwarden wordt over ongeveer twee jaar een zelfde complex geopend. Deze twee complexen moeten de lokale politiecellen in alle gemeenten van Friesland vervangen. Arrestanten uit de hele provincie komen dan in een van de twee plaatsen terecht.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-11-2006 11:06 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

ARGH!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen