IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : Modern satanisme.. Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-01-2002 21:35 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

het modern satanisme van anton lavey
meneer lavey heeft hier ook boeken over geschreven ,weet iemand hoe die boeken heten en waar ik ze kan krijgen?
alvast bedankt!


No meat is sweater


darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 20-01-2002 21:50 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

check ff www.churchofsatan.com
misschien dat daar wat staat


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-01-2002 22:38 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2002 21:35 schreef Infaustus het volgende:
het modern satanisme van anton lavey
meneer lavey heeft hier ook boeken over geschreven ,weet iemand hoe die boeken heten en waar ik ze kan krijgen?
alvast bedankt!


In ieder geval "the Satanic Bible" en "the Satanic Rituals".


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-01-2002 2:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

American Bookstore, Amsterdam: 3de etage recht tegenover de trap


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-01-2002 8:18 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 21 januari 2002 2:05 schreef Mutilator het volgende:
American Bookstore, Amsterdam: 3de etage recht tegenover de trap


Kalverstraat 185 Amsterdam
Lange Poten 23 Den Haag.


the only pleasure is pain


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-01-2002 9:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Weet je zeker dat je die boeken wil?

Je kan ze volgens mij ook bestellen bij de Bruna of bij de Slechte.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 22-01-2002 12:56 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen



WOOOOHAHAHAHAHAHA...ziet er redelijk serieus uit

[Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 22-01-2002 12:59]


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-01-2002 14:22 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

De cliniq clowns komen hier toch redelijk vaak voorbij op dit forum...


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


ziekeling
Being a total moron since 1986!
Usericon van ziekeling
Posted 25-01-2002 13:59 by ziekeling Wijzig reactieProfiel van ziekelingQuote dit bericht

*zucht* uiteindelijk is satanisme gewoon christendom maar dan omgekeerd... niks voor mij. Geloof in jezelf, niet in 't gezeik van 'n kale fransman


Fuck with the best, die like the rest.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2002 14:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hmm... ik weet het natuurlijk niet helemaal voor 100% zeker, maar volgens mij zit Infaustus met dit topic een beetje iedereen te fucken....

Mocht hij het echt niet weten en wel willen weten, ga gewoon naar amazon.com en type Lavey in, krijg je alle avaible titels, die inderdaad ook bij de bruna te bestellen zijn !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-01-2002 14:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 13:59 schreef ziekeling het volgende:
Geloof in jezelf, niet in 't gezeik van 'n kale fransman


Een kale jood bedoel je; LaVey = Anton Levine.


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 25-01-2002 14:45 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 25 januari 2002 14:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Een kale jood bedoel je; LaVey = Anton Levine.
Liep hij niet met zo'n alpino pet op ? Dat doet enigzins frans aan .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-01-2002 14:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 14:45 schreef Paul het volgende:
Liep hij niet met zo'n alpino pet op ? Dat doet enigzins frans aan .


Laten we het dan maar op een kale geldwolf houden Een kerk waarvoor je moet betalen om erbij te mogen... tsssss


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 14:48 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

tja vind het een beetje lijken op een gewone kerk zo? krijg je ook perpermuntjes?


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-01-2002 14:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 14:48 schreef Cadaveria het volgende:
tja vind het een beetje lijken op een gewone kerk zo? krijg je ook perpermuntjes?


Yep, rode en zwarte.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 15:00 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 14:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Yep, rode en zwarte.
oh die zijn lekker, hmmm dan moet ik ook maar eens 'moderne satanist' worden ik had al het gevoel dat ik achter liep


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2002 15:22 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

LaVey heeft nogal afgedaan bij de "Moderne Satanisten", als we dan toch on-topic willen blijven. Als je iets wil lezen over Satanisme, kun je beter wat info op Internet zoeken aangaande de Temple of Set, voor zover ik weet een van de zeer weinige "legale" Satanistische organisaties.

Trouwens, de opmerking: "ik geloof niet in God, noch in Satan; ik geloof alleen in mezelf" slaat enigszins de plank mis, omdat de (officiele) hoofdstroming van het Satanimse juist predikt voor geloof in jezelf:

"Historically consciousness-worshiping religions have been more intellectually demanding than their nature-worshiping counterparts, since it is more difficult to reason a path through one's span of conscious existence than it is to be swept along by a current of semi-rational stimulus and response. Such schools were admired in certain societies, such as ancient Egypt and Greece, but generally their exclusive elitism and "supernatural" activities made them objects of resentment and persecution.
Temple of Set seeks above all to honor and enshrine consciousness. We wish to apprehend what makes us each individually unique and use this gift to make ourselves stronger in all facets of our being. To do this we preserve and improve the tradition of spiritual distinction from the natural universe, which in the Judaeo/Christian West has been called Satanism, but which is more generally known as the Left-Hand Path."

N.B.: persoonlijk vind ik dit allemaal nogal onzin, maar als je jezelf beschouwt als "Satanist" loont het misschien om wat info op te zoeken over de Temple of Set, in plaats van te blijven denken in beelden als: Satan, bloedoffers, aanbidding van het Kwaad, etc. Want dat is het dus niet.


Ander puntje (sorry voor de lengte van de post), ik zie hier en daar in topics de term Ubermensch opduiken, meestal gekoppeld aan haat en superioriteitsgevoel.
Voor zover ik weet, is het hele idee van een Ubermensch juist een persoon die het geheel aan menselijke emoties en kleinzielige denken is ontstegen. Een Ubermensch staat boven emotie en compassie. De superioriteit van de Ubermensch schuilt niet in verachting/haat voor minderen, maar het ontstegen zijn aan dit soort ideeen. Hij dwingt "gewone" mensen niet om hem te dienen; ze zullen zichzelf hier natuurlijkerwijs toe gedwongen voelen door de aanwezigheid en grootsheid van de Ubermensch.

enfin, da's wat ik me tenminste meen te herinneren. Nogmaals sorry voor de lengte van de post en kijk maar wat je ermee doet.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 15:25 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 15:22 schreef Mark het volgende:

Trouwens, de opmerking: "ik geloof niet in God, noch in Satan; ik geloof alleen in mezelf" slaat enigszins de plank mis, omdat de (officiele) hoofdstroming van het Satanimse juist predikt voor geloof in jezelf:

".
Jep klopt helemaal, maar je hoeft er geen satantist voor te zijn om in jezelf te geloven, want het een heel humanistische gedachte. En het humanisme is weer wat anders als het satanistme


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2002 15:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 15:25 schreef Cadaveria het volgende:
Jep klopt helemaal, maar je hoeft er geen satantist voor te zijn om in jezelf te geloven, want het een heel humanistische gedachte. En het humanisme is weer wat anders als het satanistme



Klopt helemaal. Ik zeg ook niet dat het idee van geloof in jezelf een Satanistische oorsprong heeft (want dat is natuurlijk onzin), alleen dat het argument: "Ik ben geen Satanist want ik geloof niet in Satan, alleen in mezelf" foutief is.

NB: Ik heb absoluut geen Satanistische ideeen of sympathieen. Ik geloof niet in het idee dat je het individu boven de samenleving moet stellen en je je leven moet inrichten zonder je te storen aan de wensen en noden van anderen. Ik vind zulke ideeen kortzichtig en a-sociaal. Ik wilde alleen aangeven dat de argumentatie achter sommige posts niet klopte, IMO.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 15:35 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik denk dat je je taak volbracht hebt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 25-01-2002 15:42 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gelukkig, want ik begon koppijn te krijgen van dit semi-intellectuele geblaat

Ik moet echt een nuttige bezigheid gaan zoeken voor de rest van de dag


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 25-01-2002 16:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 15:42 schreef Mark het volgende:
Gelukkig, want ik begon koppijn te krijgen van dit semi-intellectuele geblaat

Ik moet echt een nuttige bezigheid gaan zoeken voor de rest van de dag
Misschien kan je nog wat intellectueel lullen bij topic geloof??


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 28-01-2002 21:19 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2002 14:02 schreef Valorian666 het volgende:
Hmm... ik weet het natuurlijk niet helemaal voor 100% zeker, maar volgens mij zit Infaustus met dit topic een beetje iedereen te fucken....

Mocht hij het echt niet weten en wel willen weten, ga gewoon naar amazon.com en type Lavey in, krijg je alle avaible titels, die inderdaad ook bij de bruna te bestellen zijn !




ik was wel degelijk serieus maarik wou het gewoon ff zeker weten


No meat is sweater


Mistress-666-
Usericon van Mistress-666-
Posted 14-12-2004 16:26 by Mistress-666- Wijzig reactieProfiel van Mistress-666-Quote dit bericht

Jullie stinken


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-12-2004 16:27 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2004 16:26 schreef Mistress-666- het volgende:
Jullie stinken


Kuthippie


spelfout weggehaald...


Mistress-666-
Usericon van Mistress-666-
Posted 14-12-2004 16:30 by Mistress-666- Wijzig reactieProfiel van Mistress-666-Quote dit bericht

Ik ben geen hippie.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen