IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : "Kunst" kopen
valfar
Usericon van valfar
Posted 03-12-2006 18:06 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ben nu net op kamers gaan wonen en wil graag wat moois voor aan mijn muur. Weet iemand een site of een plek waar je posters of schilderijen etc. kunt krijgen voor een schappelijk prijsje? Natuurlijk zou ik dit niet op een metal forum plaatsen als ik niet op zoek zou zijn naar donkere of oude (viking, celtisch etc.) of evt. cover art. Alvast bedankt.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2006 18:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kunstuitleen ... Expo ... Large ...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-12-2006 18:20 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

bij www.fenris-postorder.com hebben ze wel wat leuke posters, tenminste als je de vikingstijl ook kan waarderen.


spelfout weggehaald...


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 04-12-2006 0:15 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Je maakt een foto van het plaatje dat je leuk vindt en laat het af drukken op een posterformaat. Voila!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 04-12-2006 0:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

of je schildert zelf wat op de muur


Je moeder.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 04-12-2006 0:20 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Je struint Flickr en soortgelijke websites af op leuke abstracte pics (genoeg foto's op hoog detail te vinden) en laat ze groot afdrukken. Mooi inlijsten. Klaar.
Vooral het zoeken naar mooie lijsten en netjes ter bezichtiging ophangen vergt tijd en moeite m.i..

Obligatory: let op copyright/copyleft en shit!

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 04-12-2006 0:21]



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2006 8:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

hehehe he said Flickrrrrrr


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-12-2008 9:23 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Het schilderij wat ik had laten maken is eindelijk af. Ik wilde een heidelandschap voor aan de muur, aangezien ik de helft van mijn jeugd op verschillende heides had doorgebracht. Een realistisch schilderij moest het niet worden. Voor mij is heide leeg, golvend als een zee en permanent voorzien van herfstkleuren. En ik vind dat de kunstenares daar heel mooi in is geslaagd. Op 90 X 70 cm:



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 31-12-2008 9:48 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Het is dat je zegt dat het heide is, maar ik vind het meer op een woest kolkende zee lijken eigenlijk...


spelfout weggehaald...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-12-2008 9:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 december 2008 9:48 schreef varanus het volgende:
Het is dat je zegt dat het heide is, maar ik vind het meer op een woest kolkende zee lijken eigenlijk...


Wel een woest kolkende zee waar het riool in uitspoeld en met verarmd uranium erin dan....


Boeiender


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-12-2008 10:10 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Het gaat om de kleuren goudbruin (pijpestrootje, bochtige smele), paars (struikhei) en groen (gagel;, brem etc)


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-12-2008 10:11 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 31 december 2008 10:10 schreef Tormented soul het volgende:
Het gaat om de kleuren goudbruin (pijpestrootje, bochtige smele), paars (struikhei) en groen (gagel;, brem etc)


Ik zie het er wel in, volgens mij is het wel een mooi schilderij om aan de muur te hebben, rustiek.


Boeiender


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 31-12-2008 13:34 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

gewoon een pot rode verf tegen een doek aangooien.

verder niets aan doen.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Argh
Usericon van Argh
Posted 31-12-2008 14:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 13:34 schreef Black Jew het volgende:
gewoon een pot rode verf tegen een doek aangooien.

verder niets aan doen.


karel appel stijl ftw! en als je echt debiel wilt doen pak je er een trompet bij en blaast wat random noten uit onder het mom van "dit is nou kunst"


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Nix
Usericon van Nix
Posted 31-12-2008 15:01 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Zoek eerst eens wat uit bij de kunstuitleen. Kun je het eerst lenen voor een schappelijk prijsje en vervolgens zou je het kunnen kopen.

In Groningen is het zelfs zo dat het geld dat je aan lenen spendeerd gelijk omgezet wordt tot koop tegoed.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Besatt
Usericon van Besatt
Posted 31-12-2008 15:31 by Besatt Wijzig reactieProfiel van BesattQuote dit bericht

Heb je niet creatieve vrienden/vriendinnen?
Zoja, laat hun wat maken en geef ze wat geld of iets anders ervoor terug.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 31-12-2008 15:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik mijn geval wat geld

[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 31-12-2008 15:40]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 31-12-2008 17:03 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2008 9:23 schreef Tormented soul het volgende:
Het schilderij wat ik had laten maken is eindelijk af. Ik wilde een heidelandschap voor aan de muur, aangezien ik de helft van mijn jeugd op verschillende heides had doorgebracht. Een realistisch schilderij moest het niet worden. Voor mij is heide leeg, golvend als een zee en permanent voorzien van herfstkleuren. En ik vind dat de kunstenares daar heel mooi in is geslaagd. Op 90 X 70 cm:






Edit: Karnivoor?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-12-2008 17:04]


Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen