IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Geen Arabische cultuur in Nederland... Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2007 15:00 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 14:45 schreef Davidian het volgende:
God man, komt iedereen hier van het platteland of zo haha, het lijkt net of ik met mijn klasgenoten praat

Of ze zijn fel tegen of ze zijn zijn weer te erg voor, ik handteer liever de laat-mij-met-rust-dan-laat-ik-jou-met-rust instelling.

Ik denk dat de beste oplossing is dat de Imams die uit het buitenland hier na toe komen goed gescreend worden, de meeste moslims die ik ken(en ik ken er aantal) zijn het hier met me over eens.


Anyway ik zag laatst een mooie dame uit iran hier op stage rondlopen goedendag zeg heel doordacht ook nog maar ja ik ga me er niet voor bekeren.

@ jenje: Ik ben op stage dus ik moet speed typen
Laat die Imam toch met rust, dan laat hij jou vast ook wel met rust!

Topinstelling, jij gaat het maken in het leven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 15-03-2007 15:12 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 15:00 schreef Misanthrope het volgende:
Laat die Imam toch met rust, dan laat hij jou vast ook wel met rust!

Topinstelling, jij gaat het maken in het leven.


Als ik hem met rust laat waarom zou hij mij wat willen aan doen? Omdat ik een blanke nederlander ben?

Of misschien omdat ik David heet? Want elke moslim is natuurlijk een terrosist.



[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 15-03-2007 15:15]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2007 15:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

omdat ze iedereen het liefst als trouwe moslim zien? een minderheid heeft geen macht, over 30 jaar is het vast geen minderheid meer...


Je moeder.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 15-03-2007 15:18 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 15:13 schreef karnivoor het volgende:
omdat ze iedereen het liefst als trouwe moslim zien? een minderheid heeft geen macht, over 30 jaar is het vast geen minderheid meer...


Nou goed doorneuken dan maar, dan balanceer je het wel

Waarom zeikt iedereen toch altijd over moslims, al die polen die je banen wegjatten hoor ik nooit wat over

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 15-03-2007 15:19]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2007 15:20 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die verspreiden zich ook niet zo hard en zijn niet dominant aanwezig


Je moeder.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 15-03-2007 15:22 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 15:18 schreef Davidian het volgende:
Waarom zeikt iedereen toch altijd over moslims, al die polen die je banen wegjatten hoor ik nooit wat over


Jij mist hier volgens mij het punt. het gaat erom hoe de islamitische en marrokaanse jeugd zich gedraagd en niet om hoeveel banen iemand wegjat.


Wil je muilperen?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2007 15:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hoewel banen wegjatten ook weer relatief is. wat die polen doen wordt vaak door nederlanders niet gedaan omdat ze het 'beneden hun gratie' vinden. uitkering intrekken van die luie uitvreters!


Je moeder.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 15-03-2007 15:44 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Ik vind dat mensen "moslims" wel soms te globaal pakken, uit eigen evaring heb ik gemerkt dat er grote verschil is tussen arabische, indonesische en west-Afrikaanse moslims.

Die West-Afrikaanse moslims zijn meestal rust zelfe maar zijn niet echt bijster intelligent(bijna geen scholing gehad en zijn bjna altijd ambachtelijk gericht) en hebben grote problemen met de taal.

Ik ben het wel eens dat de marokaanse jeugd verpauperd is, maar ja als niemand de cirkel doorbreekt veranderd het nooit.

Het is ook populair om zo te gedragen door die rappers. Maarja dat moeten ze zelf weten.

Wat vinden jullie trouwens van christelijke/katholieke Antillianen/Afrikanen? Het zijn meestal mensen uit het zelfde hout maar met een ander geloof.

[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 15-03-2007 15:45]


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2007 15:49 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 maart 2007 15:44 schreef Davidian het volgende:
Het is ook populair om zo te gedragen door die rappers. Maarja dat moeten ze zelf weten.


uhm, niet mee eens, als ik fan ben van mike tyson is het ook niet normaal dat iemand oor eraf bijt toch?

en kort gezegd: aanpassen als je niet in je eigen omgeving bent

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-03-2007 15:50]


Je moeder.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 15-03-2007 15:51 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 15:49 schreef karnivoor het volgende:
uhm, niet mee eens, als ik fan ben van mike tyson is het ook niet normaal dat iemand oor eraf bijt toch?

en kort gezegd: aanpassen als je niet in je eigen omgeving bent


Dat is wel beetje kort door de bocht, ik doelde meer op waarom zouden ze hun gedrag veranderen als het populair is?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2007 15:54 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

omdat het zwaar tegen de normen en waarden in waait? een subcultuur is best maar zodra je taferelen ala hangmarokanen en criminaliteit krijgt, is voor mij de grens bereikt. zolang ze niks 'verkeerd' doen vind ik het ook wel best uiteraard, doelde meer op de minder prettige kanten


Je moeder.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 15-03-2007 16:08 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 15:54 schreef karnivoor het volgende:
omdat het zwaar tegen de normen en waarden in waait? een subcultuur is best maar zodra je taferelen ala hangmarokanen en criminaliteit krijgt, is voor mij de grens bereikt. zolang ze niks 'verkeerd' doen vind ik het ook wel best uiteraard, doelde meer op de minder prettige kanten


Jij vind dat, ik vind dat, dit hele forum vind dat misschien maar zolang de mensen in hun directe omgeving het nog "cool" vinden is er voor geen reden voor hun om te veranderen. Waarom dacht je dat die gasten als ze naar halt of jeugd inrichting moeten niks veranderen? Daar komen ze precies de zelfde mensen tegen.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2007 16:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 16:08 schreef Davidian het volgende:
Jij vind dat, ik vind dat, dit hele forum vind dat misschien maar zolang de mensen in hun directe omgeving het nog "cool" vinden is er voor geen reden voor hun om te veranderen. Waarom dacht je dat die gasten als ze naar halt of jeugd inrichting moeten niks veranderen? Daar komen ze precies de zelfde mensen tegen.


Het hele probleem met jouw 'als ik hun met rust laat, laten ze mij ook met rust', zit hem in het 'ik vind dat, jij vindt dat'-principe. Zij vinden niet dat ze jou met rust moeten laten als jij hun met rust laat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 15-03-2007 17:15 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Ik heb op het moment nog nooit problemen gehad met een moslim en ik ben nog nooit door een moslim belegdigd omdat ik een metalhead ben.

Dat is bij 80% van de hooligans(Die tevens een goede 70% van me school bevolken)wel anders...





[Dit bericht is gewijzigd door Davidian op 15-03-2007 17:16]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2007 17:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Scheer je nu alle hooligans over 1 kam ... alleen omdat je kennelijk uit zo;n gat komt dat je nooit marokanen tegenkomt ...


Davidian
Groningse ellende
Usericon van Davidian
Posted 15-03-2007 17:17 by Davidian Wijzig reactieProfiel van DavidianQuote dit bericht

Nooit in groningen geweest zeker?

Ja ik scheer alle hooligans over 1 kam omdat ze alleen niks durven.

En ik woon in de stad, het is misschien geen rotterdam maar we hebben genoeg marokanen hoor


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2007 17:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ow, maar Davidian heeft er nooit last van gehad, dus is er geen probleem! Zeg dat dan meteen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-03-2007 17:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 17:17 schreef Davidian het volgende:
Nooit in groningen geweest zeker?

Ja ik scheer alle hooligans over 1 kam omdat ze alleen niks durven.

En ik woon in de stad, het is misschien geen rotterdam maar we hebben genoeg marokanen hoor
2 jaar in delfzijl gewoon,t woon nu in assen, ik ken groningen wel ..


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2007 17:32 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 maart 2007 16:08 schreef Davidian het volgende:
Jij vind dat, ik vind dat, dit hele forum vind dat misschien maar zolang de mensen in hun directe omgeving het nog "cool" vinden is er voor geen reden voor hun om te veranderen. Waarom dacht je dat die gasten als ze naar halt of jeugd inrichting moeten niks veranderen? Daar komen ze precies de zelfde mensen tegen.




uhm dus je vindt het goed dat ze ontsporen, mensen lastig vallen en de criminaliteit in gaan? ik ga dan liever voor de kogel door hun nutteloze koppen.

edit, misverstandje: bedoel je de vriendengroep? zo ja, dan geldt mn bovenstaande post. zo nee, dan ben ik het wel er mee eens, mits dit geen grenzen van de wet overschrijdt.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-03-2007 17:41]


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-03-2007 17:37 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 maart 2007 17:30 schreef Misanthrope het volgende:
Ow, maar Davidian heeft er nooit last van gehad, dus is er geen probleem! Zeg dat dan meteen.



Ik vind dat Davidian wel een goed punt heeft een paar posts hierboven. Hoe zit het volgens jou met de diverse moslims? Ik vind Christenen net zo erg, maar je hebt gematigden die je niet lastig vallen en mensen die je lastigvallen in bijvoorbeeld een winkelstraat.

Dat er problemen zijn met een klein percentage jongeren die toevallig het moslimgeloof van huis uit meegekregen hebben is een feit. Maar ik denk dat het meer met de jongeren en met de opvoeding dan met het geloof te maken heeft.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-03-2007 17:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2007 17:32 schreef karnivoor het volgende:
uhm dus je vindt het goed dat ze ontsporen, mensen lastig vallen en de criminaliteit in gaan? ik ga dan liever voor de kogel door hun nutteloze koppen.
Hee, maar kom op, Davidian heeft er geen last van, dus waar hebben we het over?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-03-2007 17:38 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 maart 2007 17:32 schreef karnivoor het volgende:
uhm dus je vindt het goed dat ze ontsporen, mensen lastig vallen en de criminaliteit in gaan? ik ga dan liever voor de kogel door hun nutteloze koppen.


Damn, Jaap, jij kan beter lezen dan ik! Jij ziet dingen die er niet staan!



blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-03-2007 17:39 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 maart 2007 17:37 schreef Misanthrope het volgende:
Hee, maar kom op, Davidian heeft er geen last van, dus waar hebben we het over?


Hahaha, wanneer heb jij er last van gehad dan? Persoonlijk?



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2007 17:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 15 maart 2007 17:38 schreef blonde rockgod het volgende:
Damn, Jaap, jij kan beter lezen dan ik! Jij ziet dingen die er niet staan!


hm, beetje vaag wat er bedoeld wordt met de directe omgeving, even geedit


Je moeder.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 15-03-2007 17:43 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 15 maart 2007 17:42 schreef karnivoor het volgende:
hm, beetje vaag wat er bedoeld wordt met de directe omgeving, even geedit



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen